Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Dames Van Takketoellie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Post #41 & foto 12/13 lijkt op dit.
    https://www.growweedeasy.com/cannabi...ium-deficiency

    al ooit over nagedacht?
    Het ziet er elke ronde steets beter uit

    (Ja sorry paar weken te laat, maar druk druk druk)
    sigpic

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hallo SweetMango

      Er zit in de grote lijnen zeker vooruitgang in ja, bedankt!

      Ik heb inderdaad een kaliumtekort gespot bij de 8 Ball Kush
      Daar had ik dit over geschreven in een volgende post: "De 8 ball Kush begint ook gebreken te vertonen, maar die is bijna klaar. Die gaat het wel halen. Zij heeft een duidelijk K tekort en is ook donkerder en heeft last van stilstand"
      Maar verder niet meer bij stilgestaan eerlijk gezegd. Ik kan ook niet zoveel veranderen in voeding.
      Ze staan nu beide te spoelen

    #47
    Goedenavond!!



    Senseo, ik ben eindelijk gezwicht voor een koffiezetapparaat. Mijn allereerste ooit! Ik was meer van de opzetfilter. Die is nu gepromoveerd tot wietoliefilterhouder


    20200528_212614.jpg
    Goed, we zijn weer een weekje verder. Overmorgen staan de dames 8 weken in bloei. Nog een dag of 5; dan staat alles op spoelen behalve de LSD. Die moet wat langer volgens de boer.
    Ze krijgen 1ml Green sensation en 4 ml bloeivoeding per liter, de stikstofbomdames alleen water



    8 BALL KUSH
    20200528_212649.jpg
    Het lijkt wel alsof ze weer iets groener is geworden. Van sommige dames krijg je gewoon geen hoogte...
    Ze is klaar voor de oogst. Er zit een amber gloed over de bladeren heen, in de toppen beginnen de trichjes nu amber te worden. 'Te veramberen'. Of 'de amborisatie is begonnen'....

    20200528_212708.jpg20200528_212716(0).jpg
    Oeps... voor het juiste beeld moeten jullie ff het beeldscherm op zijn rechterkant leggen.
    Staat dus ook op spoel, en mag nog een weekje. Misschien twee.

    20200528_212724.jpg
    Ook bij haar zou ik zomaar een foto van 1 of 2 posts geleden kunnen plaatsen. Ontwikkeling 0.00
    Ook tja. De beide stikstofbomdames zullen in opbrengst en smaak tegen gaan vallen. Kwa effect komt het wel goed verwacht ik; op zijn minst een mooi oliewietje! Daar heb ik nu een mooie filterhouder voor




    GORILLA CANDY
    20200528_212732.jpg
    Stralend middelpunt van de tent! De enigste in tent1 die nog op een voedingsvat zit aangesloten. Begint te vergelen wat normaal is op deze leeftijd. Nog 1 weekje voeding en dan spoelen


    20200528_212740.jpg
    Mooie toppen, met hier en daar en her en der nog wat nieuwe pistels. Nog steeds aan de zwel!




    SKUNK RED HAIR
    20200528_212822.jpg
    Mooie plant, idem kleur. Gaat super met erg mooie toppen voor het oog. Neusje is ook tevreden!

    20200528_212832.jpg
    Ziet ze er niet 'eerlijk' uit? Heerlijk is ze ook, ze ruikt super! Ook zij nog een klein weekje voeding, dan op spoel




    LSD
    20200528_212806.jpg
    Bam. Wat een plant. Dikke vette toppen, vol met trichjes! Nog geen veramberisering dus laat maar gaan!
    Zij mag een weekje langer dan de rest doorgaan. Gaat helemaal goed komen, ze begint al te vergelen

    20200528_212813.jpg




    .... ....

    Nou, de laatste loodjes! Dit weekend de eerste knipknip, waarna de rest vlot gaat volgen. Drukke tijden weer, maar wat is het toch leuk allemaal





    Grote Groeten!!

    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Ik wil ook wel knippen voor je hoor toelli... zal natuurlijk de helft moeten afnemen.. ziet er goed uit gap!

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik drink nu zoveel koffie van mijn dolce gusto, dat er een maagzweertje op komst is denk ik... Heb ook zo een stikstofbom plantje staan , alles zwart! Ziet er allemaal samen zeer lekker uit !

    • Waldpiek
      Waldpiek commented
      Editing a comment
      Ze staan er heerlijk bij.... de LSD heb ik al in huis. QnQ heerlijk een bakje caffe om 's ochtends mee wakker te worden in Italia. En dan na het diner nog een caffe con Averna, slaap je ook heerlijk op

    #48



    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t2#post1509176


    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Zabuza
      Zabuza commented
      Editing a comment
      Check!

    #49
    Blijft apart



    20200602_214309.jpgGROTE GROETEN



    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Oh, duidelijk. Ik dacht altijd dat zo'n verkleuringen dan over de hele plant moeten zitten, niet dat die mobiel is zeg maar. Ik heb ooit een purple rider gehad, die was over de hele plant verkleurd

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Duidelijk, altijd fijn zo'n wietles. Wel tof dan.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Het is ineens minder erg ja

      Ik lees wel eens dat de straininfo wel belangrijk is, maar nam dat nooit zo serieus eerlijk gezegd. Moet ik maar eens mee beginnen...

    #50


    INDICA!!






    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik weet het nog altijd niet , kga even uitzoeken wat ik juist zet , diesel is 50 -50 alleszins..

    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Heerlijk, maar overdag liever een Sativa.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Indica blijft wel de lekkerste en meest kalmerende. Denk dat ie weer blij is met de afwisseling

    #51
    20200609_174520.jpg
    En toen waren er nog drie....

    Vooraan de Gorilla Candy, links de LSD en rechts de Skunk Red Hair.
    De twee gelen gaan vanavond om, ik ben op het moment wat zin aan het verzamelen. Ben er eigenlijk te moe voor maar ze moeten echt om nu.
    Die ene groene blijft iets langer staan, een waterbeurt extra. Ik heb liever dat ze wat geler zijn als ik ze oogst



    GORILLA CANDY
    20200609_174601.jpg

    20200609_174530.jpg


    LSD
    20200609_174558.jpg

    20200609_174537.jpg
    Zou een weekje langer moeten als de rest, denkt ze zelf anders over



    SKUNK RED HAIR
    20200609_174548.jpg
    Iets te groen nog dus

    20200609_174552.jpg20200605_152151.jpg
    Dit is de oogst; ik moest het ff uit de pot halen, te hoge lv. Die zit nu op 60%, dagelijks ff boeren tot 55%.

    20200605_152206.jpgGROTE GROETEN
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Afval kan je ook genoeg mee doen.

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Lekker mee experimenteren man Hasj maken ook lekker op zijn tijd
      Enjoy thy labour!

    #52
    Hoi Takketoelli,
    Wat een mooie toppen, ze zien er heerlijk uit!
    Hoe bevalt die LSD? Die ga ik ook eens proberen later.
    Succes met de oogst nog!

    Grtz

    Comment


    • GreenFuture
      GreenFuture commented
      Editing a comment
      ik dacht dat 10 tot 14 dagen drogen het beste zou zijn (?)
      Ik merk zelf namelijk wel dat met de dag de geuren en smaken nog veranderen.
      aanstaande dinsdag droog ik precies 2 weken.
      en pas sinds 3 dagen is het te roken.
      Ik heb lv op 50% en gemiddeld 25 graden wat ik liever rond de 21 zie maargoed

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hoe langer hoe beter. In mijn droog setup lukt mij het zelden om langer als een week te drogen, helaas. Maja, 2 maanden curen is mij ook nog niet gelukt

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ha ha na 2 maanden is de voorraad doos meestal al driekwart leeg :p

    #53
    Hallo allemaal!




    Nou, mijn wiet zit al een tijdje in de potten hoor. Sinds gisteren heb ik alle soortjes geproefd dus hoogste tijd voor een eindverslagje.

    Het knippen was echt niet leuk meer. Enorm veel blad in de toppen, en na de 8 Ball Kush heb ik de rest bij lange na niet zo netjes geknipt. Geen tijd, geen zin vooral, druk met belangrijkere dingen...
    Maar op een geheven moment is de wiet droog genoeg, en dan gaan ze na de eerste knip gewoon de potten in. De laatste schoonmaak doe ik dan wel als ik de wiet wil verkruimelen, emmertje staat klaar



    Ik kan ook alvast verklappen dat de opbrengst wat tegenvalt. 5 planten (met mijn groeimethode) is gewoon teveel in mijn tentje. Ze verdringen elkaar, ik kon nergens goed bij, veel fluff... 4 is max, en eigenlijk wist ik dit ook wel. Maja....




    8 BALL KUSH

    Laten we beginnen met de 8 Ball Kush; die heb ik al behandeld in de vorige post. Opbrengst was 38 gram. De enigste met een fatsoenlijke knipbeurt. Niet zo'n bijzonder wietje, tegenvallend voor een Barneys...
    Maar ze is prima te roken en ik wordt er lekker stoned van. Zit goed vol trichjes. Moet er wel vaak wat van hoesten, beetje scherp. Die blijft voorlopig in de pot. Wat er nog van over is....

    20200624_175512.jpg



    3 van de 5 stonetjes



    BLUEBERRY


    20200624_175217.jpg20200624_175225.jpg
    Erg slordige knip en het dus voorlopig ook niet waard om de 2e knip te krijgen. Laat maar effe rijpen!




    2 stonetjes, want ik wordt er wel stoned van. En ze is een prima oliekandidate!

    Opbrengst viel dus tegen: 27 gram




    GORILLA CANDY
    20200624_174754.jpg
    Kennen jullie dat liedje? "I like candy.. candy candy... tu du du"

    Ook zij zit bom en bomvol blad, das waar. Maar boeien! Beetje schoonmaken, de rest de grinder in en een heerlijk zoet wietsmaakje! Echt lekker.


    20200624_174919.jpg
    Voor een 7 literpotdame heeft ze een goed resultaat kwa gewicht ook nog; 43 grammetjes!!



    SKUNK RED HAIR
    20200624_175111.jpg
    Mooi wietje, vooral na de schoonmaak. Echte stevige skunksmaak!! Verassend, ze is misschien wel de lekkerste van de 5.

    20200624_175058.jpg20200624_175332.jpg20200624_175404.jpgGrote Groeten!!







    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Ik ben benieuwd hoe dat dieven je gaat bevallen ik haal de planten altijd uit de tent om goed te kunnen dieven. Pas als ik het dieven klaar heb, plaats ik het scrognet om alle toppen te verdelen. Daarna kan je inderdaad nergens meer bij dus het is dan wel echt belangrijk om dat daarvoor te doen.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik zit met de blumats. Als die eenmaal ingesteld zijn kom ik nergens meer aan. Anders gaat er geheid wat mis.
      Dat vindt ik echt een groot nadeel van de verder super blumats.
      Winstdeling is binnen, tijd voor een grotere tent!

    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      ah goed punt. Ik heb die blumats idd niet..
      Grotere tent!?! Whoop Whoop nice!!
Bezig...
X