Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Royal Medic in Bonanza G-Bars 100W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Autoflowers bloeien ook op 18/6
    krijgen ze meer licht dus meer dikkere toppen
    die van mij staan nog in de groei 20/4.
    gaf vita race ook een bruine kleurtje bij jou bladeren?
    Attached Files

    Comment


    #32
    d8 dat je af had over t hoofd gezien

    Comment


      #33
      Godverdegodverdemiljaardenondedju!! Ik kan mezelf wel vervloeken op dit moment, gisteren toprot gespot, veeeel te laat beseft wat dit was! Een paar dikke grote toppen verloren, en nu helemaal in de stress voor de rest!
      Ik zag aan de bovenste top van de grootste plant dat de suikerblaadjes bruin werden, maar dacht eerst nog dat dit kwam doordat zij wat dichter bij het licht komt (wist niet dat ik op toprot moest letten, dommerik), en nadat ik het was gaan opzoeken wist ik direct wat het was, en vond ik nog een paar aangetaste toppen

      Ik hoop dat ik de meisjes nog een week kan laten staan, want de trichomen zijn nog transparant, maar ben ook bang dat ik ze zo helemaal ga verliezen, dus ik weet het ff niet goed hier. Alle advies welkom weer...

      Ik heb de aangetaste toppen met een ontsmette schaar ruim weggeknipt, en nadien met een penseeltje met azijn gedept waar ik geknipt had.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Als je aan de blaadjes trekt en ze komen makkelijk los, waarschijnlijk rot... als ze scheuren zijn ze nog gezond. Dus nu en dan es aan blaadjes trekken hier en daar kan ook al helpen om te spotten. Maar meer weet ik hier ook niet over, hopelijk valt het mee, hoelang moeten ze nog ?

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ja ik zie dat vaker maar ik wil eigenlijk juist niet aanmoedigen om regelmatig aan al die topblaadjes te gaan trekken want zo veroorzaak je het ook.

        Advies maximaal ventileren en lv laag houden desnoods watergift verminderen of zelf een keer overslaan.
        Als de trichomen transparant zijn kan je hoog en laag springen maar dan heeft het nog geen zin om te oogsten. Dus neem je verlies en hopen dat het verder meevalt.
    Bezig...
    X