Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Autoflower Kalasjnikov 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 3x Autoflower Kalasjnikov 2012

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    #2
    Waarom afjes niet direct in 20 liter potten?
    Zoveel tijd hebben ze niet, potten half gevuld?
    Licht houden op 20-4..of 22-2.........

    Comment


    • 420dude
      420dude commented
      Editing a comment
      Ik had de 20 liter potten pas sinds gisteren. Er is nog een centimeter of 2 vrije ruimte voor later meer grond toe te voegen. Lamp langer aanhouden? Ok zal ik doen.

    #3
    Even voor de duidelijkheid...
    Afjes leven niet lang en kunnen
    weinig stress gebruiken.

    Overpoten ( kan) vaak een probleem zijn...
    Ook te weinig licht zijn ze gevoelig voor!

    Laat het licht op mijn genoemde tijden,
    dat hebben ze nodig. Er zijn mensen die
    24-0 aanhouden maar ik vind dat ze soms
    rust nodig hebben ( zoals alles wat leeft.)

    Potten met goede grond hebben weinig
    of geen voeding nodig, als je het over 15 l
    hebt of 20 l.....Succes!

    Comment


      #4
      21/3 licht krijgen mijn dames. En idd. rap In de grote pot.

      Comment


        #5
        Bedankt voor de tips Ipie en kelderkastje.

        De lamp staat nu op 20/4

        Comment


          #6
          Kleine update*

          Op 21/04 had ik ze overgepot in de 20l potten en voldoende water meegegeven. Daarna hebben ze 2 dagen geen water gekregen.

          1 van de plantjes heeft stress gepakt denk ik met het overpotten of heeft misschien teveel water gehad toen?
          Want de lobblaadjes zijn al volledig geel geworden en de randjes van de eerste echte bladeren waren ook al geel aan het worden en een beetje aan het krullen naar boven.

          Ik heb ze rustig laten doen en de lamp ook op 21/3 gezet ipv 20/4 en deze morgen een halve dosis rootbooster gegeven =2ml/1l en een beetje water.

          Hopelijk komt ze er door, ze heeft wel al vast een achterstand gepakt. Wat vinden jullie?
          Attached Files

          Comment


            #7

            Comment


            • 420dude
              420dude commented
              Editing a comment
              Ja die middelste foto is van deze morgen vlak voor de lamp aanging en voor ik water heb gegeven.

              Ik heb deze zo droog laten worden omdat ik dacht dat ik tijdens het verpotten teveel water had gegeven. Een 20l pot zal wel wat water bijhouden zeker?

            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Die vraag die ik stelde toch?
              Ik kan het hier vanuit niet zien
              vandaar super en beere droog toch?.

            • 420dude
              420dude commented
              Editing a comment
              Een beetje droog maar was wel ok

            #8
            Hey all, kleine update*

            Gisteren is eindelijk de afzuiging + filter aangekomen. Deze hangt nu omhoog in het tentje =)

            De dames zelf zijn het goed aan het doen. Het 1 plantje dat stress had gepakt, waar de onderste bladeren al geel van aan het worden waren, is zichzelf aan het herstellen met mooie nieuwe groene scheuten.

            De kleinste 2 hebben vandaag elks 25cl met rootbooster (2ml/1l) gekregen en de grootste 30cl enkel water.


            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


              #9
              Heey allemaal hier ben ik weer met een update en een vraag.

              Ik heb een humidifier (bevochtiger) gekocht zodat ik de LV in de tent kan regelen, zo staan de plantjes nu in 60 - 70% LV.

              Deze humidifier heeft echter een klein LED lampje en ik vroeg mij af of dit LED lampje voor problemen kan zorgen bij mijn autoflowers als de lamp uit is.

              Wat denken jullie?

              De eerste foto is met de lamp uit, naast de plantjes zie je de humidifier met blauwe LED staan.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 6 photos.

              Comment


              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Ledje afplakken / verven / verwijderen, of de kweeklamp 24 uur per dag aan.

              • 420dude
                420dude commented
                Editing a comment
                Dus het kan stress geven? Ik heb het gisteren afgeplakt met ducttape maar heeft niets geholpen.. Ik zal hem straks is verven.

              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment

              #10
              Ben je niet vergeten om een stuk slang aan je afzuiger te knopen zodat de lucht naar buiten gaat ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • 420dude
                420dude commented
                Editing a comment
                Ik weet op de foto is die slang er niet maar ze is er ondertussen al wel hoor

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ooh gelukkig

              #11
              QnQ
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #12
                Dat ledje gaat geen problemen geven AFjes kunnen dat wel hebben, ze zijn al mooi gegroeid.

                Lichtststress is iets om over te stressen als je reguliere of gefeminiseerde zaadjes hebt.

                Comment


                • 420dude
                  420dude commented
                  Editing a comment
                  Merci voor de reactie dan kan ik het gewoon laten staan dus.

                  Pff ik vind dat ze erg traag gaan en klein blijven. Dit is zeker al de 10de keer dat ik kweek of help met kweken en ik heb heb het nog nooit zo traag zien gaan. Ik denk dat het door de lamp komt, oudere LED en eerste keer dat ik deze gebruik.

                  Ik denkk trouwens dat ik al bloeihaartjes begin te zien.. plantjes zijn amper 10cm groot.. pff.. hopelijk doen ze nog een groeispurtje.

                  Ik durf ze ook geen voeding geven want blad is donkergroen

                #13
                Hi all,

                Hier ben ik weer. Gisteren 2 opmerkingen gedaan.

                1. Vliegjes. De varenrouwmug -.- 3 gezien gisteren avond, alle 3 kunnen neerhalen, deze morgen weer 2 nieuwe..
                Dus gisteren alvast nematoden besteld en mijn laatste hangstrip in de tent gehangen.
                Ik had al het gevoel dat mijn plantjes vrij traag groeide, nu weet ik waarom, die **** larven. Deze zullen al in de potgrond hebben gezeten zeker?

                2. De eerste bloeihaartjes zijn er al... Te snel naar mijn goesting omdat de plantjes nog zo klein zijn.
                Echte kroontjes van bloeiharen zijn er nog niet dus ik begin de bloei ook nog niet te tellen.
                Omdat ik bloei haartjes zie heb ik nog snel een beetje biologische groeivoeding meegegeven met water vandaag.
                De eerste en waarschijnlijk al laatste keer dat ze groeivoeding krijgen.

                Vandaag is dag 22 dat ze boven zijn.

                Foto's zijn van gisterenavond, toen de lamp net uit was.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                  #14
                  150 Watt LED Lamp (geleend van een vriend, lamp is beetje oud en merkloos.)

                  Zijn best goeie lampen hoor die ufo's. Miss net iets te klein voor het oppervlak.

                  Comment


                  • 420dude
                    420dude commented
                    Editing a comment
                    Heb je er ervaring mee?

                  #15
                  Gisteren zijn de nematoden aangekomen om 19u savonds, deze direct toegediend aan mijn plantjes. Het lijkt al te werken.

                  Plantjes beginnen eindelijk ook wat meer te groeien, zal door de voorbloei fase komen zeker...
                  Er komen meer en meer bloeihaartjes tevoorschijn, maar er is nog geen echt kroontje van bloeiharen dus ik tel de bloei nog steeds niet.

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 4 photos.

                  Comment

                  Bezig...
                  X