Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400w 3x ssh stekjes 1x zkittelz zaadje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: 400w 3x ssh stekjes 1x zkittelz zaadje

    Korting op 420shop
    Goedemiddag hier Barry ik heb me al voorgesteld hier mijn nieuwe setup
    secrat jarding dr 120x120x200 metalen softbox 550m3 Glen fan controller can lite 600m3 filter uitlaat+inlaat 2x hygrometer luchtbevochtiger ik gebruik plagron terra lijn voeding adwa ec en ph meter voorschakel apparatuur
    2x 25l 2x 11l pot scrog setup 400w hps plagron ligh mox en eigen samen gestelde mix van de grow shop de stekjes staan sins 15-05-20 zaadje staats sins 28-04-20 en is 1x getopt en krijg ph 6,2/6,5 ec 1,1/1,5 en main lining
    heb bij mij zz volgensmij last van trips ben al met neem olie bezig en het werk na dat ik merk geen nieuwe schade gezien stekjes ook gelijk maar even grondig gecontroleerd
    de stekjes komen van een grow shop super silver haze geef nu exstra water om de pa uur ivm steenwol blokje om uitdroging te voorkomen de eerste dagen daarna kijk ik daar minder naar om dan zijn ze sterk genoeg en dan verlaag ik de lv na 65 tot de bloei aangaat dan weer verlagen
    ik zal 1/2 keer per week uploaden de temperatuur is altijd rond de 25/28 dag en nacht 19/22 de luchtvochtigheid is rond de 60/75 en die gaan we later verlagen ik zal nog een week of 2/5 groeien licht eraan hoe goed alles verloopt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Ik kan maar 1foto uploaden per keer
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...richt-plaatsen

        2e
        3e

        Comment


          #5
          Zo dat zijn voor nu de foto’s nu ik dat ook onder de knie heb zal ik met de volgende post alles op orden hebben
          Attached Files
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Mooie stekjes blijven super die silvers
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Lamp hoort niet aan het plafond te hangen natuurlijk.

              Stekjes meteen behandeld tegen beestjes, voor je ze in de tent zette ?
              Oh..je hebt al beestjes lees ik nu....pfff, das zonde...

              In dit stadium had ik meteen alles eruit gegooid en opnieuw begonnen.
              Spint of thrips blijf je de hele kweek achteraan lopen.

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Ik had alleen beestjes bij me zkittels daar heb ik neem olie voor de kome tijd zie geen actievitijd meer gelukkig erop en bijkomende schade de ssh stekjes zijn helemaal vrij van ongedierte gelukkig lamp heb ik zo hoog hangen ivm de stekjes er net in staan laat ze ff wennen en Laat de lamp elke dag wat zakken de eerste pa dagen tot ze goed aangeslagen zijn daarna kom die weer normale hoogte te hangen gr

                Comment


                • Brandnetel
                  Brandnetel commented
                  Editing a comment
                  Wel eens van interpunctie gehoord? Maakt het lezen voor anderen zoveel plezieriger. Succes met je kweek!

                #9
                Brandnetel nee ik ben daar niet zo goed in .
                mij heb last van dislectie gebruik ook auto correctie zal me best er voor doen voor interpunctie !

                Comment


                • Brandnetel
                  Brandnetel commented
                  Editing a comment
                  Meer kun je niet doen. Lijkt me vervelend wanneer je dyslexie hebt.

                #10
                Ja is erg vervelend als ik veel typ of moet schrijven.
                Meer als je best kan je niet doen

                Comment


                  #11
                  Stekkenkweek. Dan heb je gegarandeerd beestjes. Waarom niet vanuit zaad beginnen?

                  Veel succes met je kweek

                  De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

                  Comment


                    #12
                    Waldpiek zoals stekjes groeien veel snelle en mijn stekken boer kom ik al jaren nooit problemen gehad met ssh stekjes, en kweek meestal alleen of zaad of stekjes. Maar ik had 1zaadje die ik weg gedaan heb slechte groei toen 3stekjes erbij aangeschaft . Omdat ik al 3 weken aan t groeien was .
                    ik kijk elke dag voor beestjes en zie tot nu toe geen beestjes meer gelukkig! Die neem olie is toch wel mooi spul

                    Comment


                      #13
                      Ik zie net nu ik even me plantjes heb na gekeken. kwam ik wat slap hanged blad en wat roestvlekken wat raar geroeide bladeren tegen.
                      mij denk zelf dat het ietsjes te nat staat maar voor de vlekken en plekken heb ik wat hulp nodig hier wat foto’s .
                      Attached Files

                      Comment


                        #14
                        Alles is onder controle en bij de grow shop/stekke boer geweest. en ook gevraacht .het kom hoogwaarachijnlijk door spuiten van neem olie met de lamp aan en het zijn verbrandings plekjes . zometeen worden er weer foto’s en een post gemaakt hoe het verder gaat met alles

                        Comment


                          #15
                          Goedenavond allemaal, vandaag 21-05-2020 nieuw verslag van hoe alles nu gaat!

                          we zijn vandaag begonnen,met alles te controleren en nakijken. Daarna zijn we met water geven begonnen.
                          net toen de lamp aan ging. de zkittels hebben we een ph van 6,5 gegeven. En watergegeven tot ik uitloop had. ,Maar ik denk dat ik de ph waardes nog iets zal moeten verhogen , de uitloop had een ph van 5,8 met een light mix soil?

                          vandaag hebben we de zkittelz ook weer getopt ik heb heb hem 5x kunnen toppe vandaag. Nu was het de laatste keer voor toppen voor de zkittelz. en gaan we hem verder voor het scrog net maken.

                          voor de stekjes die laat ik lekker groeien en werk ik zonder te toppen het net in. Of het moet erg hard gaan, dan doe ik ze 1x toppen.


                          voor de stekjes, hebben we alleen schoon water gegeven
                          niet afgezuurd. Ongeveer 1/2L per pot na 4 dagen geen water gehad te hebben. Ze staan nu voor dag 7 onder de lamp.
                          En ik zie al enkelen nieuwe scheuten en een beetje stretch. ps afzuuren werd door mijn growshop afgeraden dat doet het medium vanzelf. De stekjes zien er mooi en gezond uit. lichte overvoeding i.v.m het medium heeft een ec waarde van Max 2,4 en er zit genoeg bevoorrading in tot ongeveer 2/3e week van bloei
                          Attached Files

                          Comment

                          Bezig...
                          X