Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Candy Dawg autoflowers onder Spectrabox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ter info 54037323-38AF-46DF-8E57-3D22AA0BF388.jpeg
    greetz NIK
    Attached Files

    Comment


    • Nik1312
      Nik1312 commented
      Editing a comment
      Ivm de pk bedankt QnQ.
      Maar ben even niet mee ivm afbreken ca bij afzuren.
      Bedoel je hiermee de ca in de mix want de aparte ca15 is nog onderweg. Ben even niet mee.
      En ph moet ik/kan ik stoppen met meten ?
      En dit is enkel te zien op 1 plant
      Even op de dool nu

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      De aarde is beter geschikt voor organisch kweken, dat zal met de gebruikte meststoffen in die grond te maken hebben.
      De voeding die je gebruikt is mineraal, daarvan moet je de pH aanpassen anders is het minder snel beschikbaar voor de plant.
      Daardoor zal de Ca in de grond sneller afbreken.
      Je gaat Ca toevoegen dus dat zal het hopelijk oplossen.

    • Nik1312
      Nik1312 commented
      Editing a comment
      Bedankt QnQ
      Ben al blij dat mijn lezen toch goed gedaan heeft ivm de bruine vlekken. Maar beter tweede en derde mening .
      We blijven ons best doen .

    #17
    Goedenavond bloemisten en blowers,

    Dag7 van week 6 en in (voor)bloei een dag of zeven,
    dag5 : elk 300ml water ph6,2
    dag6 : elk 500ml water 2ml supermix/2L ..geen pk13/14
    1ste behandeling met de neemolie, lekkerrrrr
    dag7: nog niks want zitten nu aan hun halve dag licht, dus morgenvroeg om 6u water 300ml net voor slapen gaan .

    202A0589-8E3A-4D1A-A219-6773043A832D.jpeg
    Ze doen het aardig, de rechtsboven is de dominantste van allemaal . Strevertje .
    De knapperd linksonder is degene op grond van everyday,
    staat iets donkerder groen maar niet ongezond naar mijn mening. Ook trager in gang van zaken. Dus goede grond is echt de moeite om te halen .
    Laat dat nu 1 van mijn lessen zijn deze week die ik gekregen heb van QnQ. (wijs man,check zen verslagen)
    Ik heb de hiermee een foute keuze gemaakt onbewust weliswaar.
    Mijn aarde is Canna pro + .... organisch
    De voeding Bio-Nova.... autoflowermix en pk 13/14
    mineraal blijkbaar!!!
    Ik geef ze het om de drie dagen mee in mindere maten of voorgeschreven tot ik zeker weet dat dit geen ramp word voor de dames.
    173E8B18-008A-4957-9BA0-A762476D443D.jpeg 81B4B3F6-2A2E-4666-80DE-BF78F27863A0.jpeg 073EB941-44D8-425D-AE22-F0ED1855D878.jpeg 8CAAC57D-3A2D-4065-9F73-1BCCF1CFEEA2.jpeg
    Laatste foto is net het sprayen van de neemolie .
    De Ca 15 is ondertussen al elf dagen nee twaalf dagen onderweg. Denk dat een bestelling opnieuw op een ander sneller zal zijn.
    Dus bij deze alles nog steeds in orde . (Denk ik)
    En de vraag van de dag .....
    Kan ik verder doen met mijn combo mineraal/organisch?
    en met bovenstaand schema van bio Nova ?
    Tot later en een joint a day ceeps tha corana away.

    greetzzz NIK
    Last edited by Nik1312; 25 May 2020, 07:18.

    Comment


      #18
      Goedenavond,
      Lekker weertje terug geweest vandaag .
      Dames hebben het fantastisch nu .
      26graden en LV van 50
      Snachts kan het zakken naar 21 a 22 .
      Potten staan nog goed, want deze morgen om zes uur hebben ze hun watertje gekregen .
      Morgenmiddag klok 12 als ze wakker worden
      Krijgen ze nog eens voeding.
      Nu ik weet dat mijn grond organisch is en de superautoflower mix goed is .
      Ben ik ook te weten gekomen dat ik moet afzuren met citroenzuur(organisch) . Joepie ???? Wie zoekt die vind .
      Bij deze nog een foto van de stand van zaken .
      Bruine vlekken zijn terug gestopt. Terug tijdelijk?, ik hou het in het oog . image.jpg
      Blijde dames ....
      Laters
      Groeten NIK en geniet nog van de mooie dagen !

      Comment


        #19
        G dag,
        bij deze allemaal ne zalige warme middag .
        Vandaag zijn we week 7 en bloeitijd is ongeveer 11 dagen.
        Alles gaat prima naar mijn mening.
        Bruine roste vlekken zijn gestopt op de grote bladeren .
        Wat heb ik veranderd ? Afgezien van de grond(organisch)
        ben ik gestopt met afzuren met ph- van bio nova. Degene met het fosforzuur in .
        Moet eerlijk zijn na de eerste keer afzuren van mijn voedingswater met citroenzuur, zat ik lager met mijn ph 5.8 ipv de 6,5 die ik normaliter keer op keer gebruikte .
        Nu had ik de dag nadien (eergisteren) gele kleur op mijn grote bladeren. Dus denk ik dat het ph waarde verschil net dat iets te groot was . Heb ze direct terug water gegeven ph 6,5 elk 300ml, en moet zeggen het is bij het beetje geel worden gebleven tot nu toe . Was de ph de redenen???
        Want dit, het laag gehalte en het citroenzuur is het enige wat ik veranderd heb . Kan iemand mij terecht wijzen indien ik mis ben .?
        FFAD7589-47FD-4625-94B8-5B7CE06D8E90.jpeg Rechtsboven wil de bovenhand, ....mag wel stoppen met groeien....normaal dat ze zo nog een scheutje doet?? 9F0F2905-6C3E-481E-B046-49CFE3E6A6F5.jpeg
        Happy auto’s
        1C2EEAA7-289D-457B-A335-60E92D670745.jpeg
        Is dit de normale gang na elf dagen bloei?
        Gooi gerust jullie mening, goed of slecht

        greetzz NIK
        Attached Files
        Last edited by Nik1312; 29 May 2020, 13:27.

        Comment


          #20
          Je zou inderdaad zeggen dat de PH het probleem was als er verder niks veranderd is.

          Groeischeut maken ze altijd na het in de bloei zetten, sommige planten worden zelfs 1,5 x zo groot

          Voor de rest niks te klagen toch ? Met een goed gevoel het weekend in !
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #21
            N dag ,
            Schone dagen nie waar .
            Dames doen het goed .
            Begin meer en meer te zien denk ik wanneer ze dorst hebben.Heb ze eens 24 uur niks gegeven, dus de laatste keer water eergisteren elk 300 ml.
            Heb de indruk dat 24 u net dat iets te lang was .
            Bladeren gingen gangen. Heb ze net nu hun water met voeding gegeven, elk 500 ml .
            Laat ons nu hopen dat ik ze nie verzuip met te denken dat ze dorstig waren ..
            En bij deze eens foto’s zonder disco.
            C66F4DAF-AF36-482D-B4B7-7AE0F2A9A89C.jpeg 73FB8F62-0218-4CA3-9386-85BCB4CEDEDB.jpeg F15D9466-BED9-46F2-9EDE-FB6FE4AF015C.jpeg 816B64AF-A3AE-480F-A291-8D3810CC1812.jpeg
            De onderste is de everyday van de Colruyt met 20%perliet. Staat ook op blokken voor iets of wat gelijke hoogte te hebben Bij haar zie je ook precies een topje zwak hangen.
            Voor de rest redelijk wa sprietjes voor een autoflower.

            Volgende keer terug foto’s van een gelukkig set dames.
            En net niet voor het water geven .Misschien binnen een uurtje of twee als ik er nog geraak
            21.22 ben er nog eens geraakt .
            image.jpg
            Gelukkige dames...26 graden 45 vochtigheid


            Zonnige groeten
            NIK_1312 !


            Attached Files
            Last edited by Nik1312; 30 May 2020, 20:25.

            Comment


            • Jamzieman
              Jamzieman commented
              Editing a comment
              vanaf nu je bloeidagen tellen man pas vanaf de welgevormde pruikjes

            • Nik1312
              Nik1312 commented
              Editing a comment
              Jamzieman
              Dus deze zijn welgevormd ?
              Bedankt voor de info, dacht al gans mijn leven dat vanaf je haartjes zag dat je mocht beginnen tellen.
              42 jaar maar schaam mij niet om dit te zeggen.
              Mag ik dan ook de vraag stellen of het dan normaal is dat de onderste grote blaren verkleuren en doodgaan ?
              Of moet ik iets ondernemen ?
              Was vroeger bij regulier zaad ook dacht ik, maar ik deed die weg. Autoflowers hebben dit blijkbaar niet graag dat hun blad afgenomen word.
              Fijne zondag nog!!!

            • Jamzieman
              Jamzieman commented
              Editing a comment
              Geen enkele plant heeft zin om kaal geplukt te worden gewoon laten hangen als ze geen nut meer hebben stoot de plant ze wel af.
              De onderste bladeren zijn het oudste dus die voedselreserves worden als eerste leeggezogen niks om je druk om te maken.
              Schamen hoef je nergens voor we leren allemaal bij elke dag opnieuw.
              amusement en succes verder

            #22
            G dag, nacht
            Hier zijn weer.
            Ben tot nu toe nog steeds blij om te zien dat het nog steeds goed gaat . En dit na minstens 10 jaar, nog eens te proberen,
            en onder led dan nog . Wat weet ik wat goed en niet goed is in die dingen voor een middelmatige prijs.
            Maar voor mij doet de spectrabox 360watt( of was het 380
            weet het niet meer )wel zijn ding . Wil ik namelijk geen 500 gr halen . Als het 200 is zal ik al ferm blij mogen zijn, maar daar hoop ik zelf niet op. Als het maar lukt, dan zie ik wel of het de moeite was op led .
            F404499E-A8DC-4BBD-8BE8-114A88C0CAC5.jpeg
            Heb ze de laatste drie dagen goed water gegeven .
            Dagelijks 500ml zonder voeding. En verneveld met
            de all mighty the missing link. Maar dit enkel op drie van de vier dames. Wil wel eens weten of het een meerwaarde heeft . Veel voorstanders en tegenstanders opgemerkt . Maja het zit in het gamma, dus waarom niet.
            BB27C3CC-F746-4401-96A6-262C87031F57.jpeg 0D7742E0-5B45-43A2-93EC-B7D79225F7B5.jpeg 3CEDFC91-7344-4251-8E8E-B1ABA6A0A0A8.jpeg 6DB2869A-1AAD-4B2D-AD50-6E248A53D868.jpeg
            Sorry voor de gedraaide foto’s
            Ik zal zoals vele anderen het eens opzoeken hoe het moet. Mag in zeer korte comment ook gemeld worden of een linkse
            Bij deze .
            Wil ik nog meegeven
            Ze staan nu eigenlijk feitelijk maar een dag of vijf, zes in echte bloei . Was trouwens mijn les van deze week met dank aan de mensen die eens komen kijken .
            Er is niet veel comment, maar dit is er dan ook maar 1 zoals je er dertien in een dozijn hebt.
            Maar neem alles weer mee van wat er gemeld word,
            en het gevoel zal zo wel terug komen .
            En de Temperatuur blijft nagenoeg ideaal.
            Warmere nachten rond de 23 gr en LV tussen 35 en 45.
            Overdag met led aan zit ik op 27 en zelfde lv.
            Overdag draaien er wel twee ventilatoren en staat de afzuiging volle gas.
            We zijn benieuwd naar de komende dagen met het weer .
            Vermoed dat de LV in het oog zal moeten gehouden worden .
            Mensen nog een goeie nacht en tot laters

            groeten NIK
            Attached Files

            Comment


              #23
              zien er zeer goed uit ( stadgenoot )

              Comment


                #24
                Halloooo allemaal,
                Had van mezelf niet verwacht dat ik hier vandaag al terug iets ging posten.
                Maar denk dat ik even alle hulplijnen kan gebruiken nu.
                42BDB960-52B7-43CA-9C6D-F2AD56A20096.jpeg9971B4E2-AFF2-4565-8764-3C61E6FBCB75.jpeg
                zou ze iets te kort hebben ?
                Hoor het graag ...
                Ondertussen zoek ik ook verder op, maar reken meer op de experts hier
                E293A21D-393B-40C2-867C-65970CF93BBD.jpeg
                Van bovenaf, prima heb ik de indruk.
                linksachter kl..t me een beetje ivm de lamp hoogte.
                Heb al zitten denken om de SF 1000 er bij te plaatsen,
                maar weet niet of dit dan een goed idee is om twee verschillende spectrums erin te hangen .

                Mensen alle raad is momenteel welkom.
                Alvast bedankt

                greetzz van noobie NIK
                Attached Files

                Comment


                  #25
                  Die zal wel geen licht gehad hebben, in dat geval is het normaal ja.
                  Die ene linksachter mag je wel ff dubbelvouwen anders krijgt alle rest straks tekort licht door die ene lange uitschieter.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • Nik1312
                    Nik1312 commented
                    Editing a comment
                    QnQ dubbelvouwen
                    Wil je me toelichten hoe ik mijn AF kan dubbelplooien.?
                    En wat denk jij van het idee om de sf1000 in hoek er bij te plaatsen? Mvg NIK

                  #26
                  Dus je bent voorzichtig aan het buigen maar ook echt lichtjes ....
                  349331F2-6CE1-4396-B8BC-D2025F6EB4B9.jpeg
                  3A4FF98E-46AE-4E44-A0D1-A94B7DFE6DE6.jpeg
                  Knak , net wat ik niet wilde aangezien het een auto is.
                  Kapot zeker ... of iemand raad .
                  Ander gooi ik ze uit de tent.

                  Sad greetings NIK
                  Attached Files

                  Comment


                    #27
                    Niks aan de hand, da's gewoon een vouw, groeit ze wel overheen.
                    Volgende keer eerst even de stam een beetje knijpen/masseren zodat die wat soepel wordt en dan kun je ze alle kanten op buigen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #28
                      Hallo,
                      Wil toch meegeven dat alles na de knak alles nog zijn ding doet. 5EEC11A7-8F28-4257-8FBD-14BDE1563683.jpeg
                      6080F84D-CF77-4C86-9C89-DEE95B7E299C.jpeg
                      Heb wel de indruk dat ik wat gierig ben met voeding.
                      De dames komen precies wat lichtgroen .
                      Nu gierig ? Noem het voorzichtig, maar denk te voorzichtig wat ook weer niet zo goed is als je iets wilt.
                      Nu heef ik 1 dag voeding, 3 dagen enkel water , dit telkens op ph 6,5 .
                      Dus gisteren voeding, vandaag niks, water, niks, water, niks, water en dan terug voeding normaal.
                      Ik ga nu zonder tegenbericht van de meer ervaren growers, dit veranderen naar 1 dag voeding 1niks, 1 water , niks, voeding .
                      Hoor graag wat jullie ervan vinden .
                      Beter voor de eerste keer na lange tijd kan ik het niet uitleggen, als en voor beginners
                      Wat ik ook graag nog zou weten of het bij plaatsen van de sf 1000 nut zou hebben ?

                      Groeten en een fijne nacht NIK

                      Comment


                        #29

                        Hallo goeiendag bonjour ,

                        Werkdag zit er alweer op.
                        Nog wat genieten van het zonnetje, de regen is op komst denk ik.
                        Maar dat het doet wat het wilt buiten, binnen in de tent is het lekker 26/27 graden en een LV van 40/45.
                        Ramen en deuren in de garage zo goed als dicht, want liefst geen extra vocht graag .
                        2101F631-01AC-4B8D-85D6-0C888D53E919.jpeg

                        ​​​De dames zijn nog goed bezig, de groei is er volledig uit denk ik. De bloemen zijn zich stilletjes aan het vullen en uitzetten.
                        4B4539E2-0DEB-4819-9126-213542830F43.jpeg
                        Foto van gisteren. De twee achterste staan nu ook op de grond. Zijn nu ongeveer gelijk.
                        A64B8F1A-5589-40E1-9497-C7CD02E557D0.jpeg
                        Tent staat niet mooi vol, maar voor eerste keer na lange tijd en met autoflowers en led . En verkeerde start ivm voeding/grond.
                        A9EA302D-FB70-490F-AEC0-6FF5C928F1B3.jpeg
                        Derde week echte bloei, geplant 13 April
                        8ABFA95D-4AE8-4B41-86B5-5C7564B39D7B.jpeg
                        Net getrokken, denk dat ik blij mag zijn met de gaande zaken
                        Wil ook meegeven dat ik over gegaan ben naar voeding meegeven om de dag tussen de 400 en 600 ml per keer .
                        Degene met de everyday grond van Colruyt geef ik nu enkel water steeds ph 6,5. Denk dat ik ze anders nooit tijdig gespoeld ga krijgen, zelf niet aangezien er 100 dagen voeding in zit . Moet wel zeggen het is de enige dame die niks van verkleuring heeft, en ze kreeg tot gisteren telkens wat de andere kregen .
                        Bij deze,

                        Tot later en geef gerust jullie mening
                        Groeten Nik



                        Attached Files

                        Comment


                          #30
                          Goeiendag a toute,

                          Niet veel nieuws te melden.
                          Behalve dat alles goed gaat.
                          Dames zitten nu sinds 13 april in de pot, wat betekent dat het de 75ste dag is.
                          Dus van kiem naar oogst in 75 dagen vergeet het.
                          Heb een vermoeden dat ik nog een aantal weekjes zal mogen wachten ...2? 3? Blijven kijken zeker
                          Qwa voeding zit ik op het schema dat bio nova gegeven heeft. Twee dagen alles wat er gegeven staat en derde dag de helft.
                          Enkele shots van de bovenste top(jes).
                          Van de geknakte dame lijkt het minder .Maar er is wel een mooie veldje ontstaan met de rest.
                          5AB1DB77-B695-4AF6-8006-49DF6527F903.jpeg
                          Knak heeft zeker de nodige stress gegeven aan de autoflower zo ze niet meer zal komen of de andere drie.Maar ja minder is meer of hoe zeggen ze het
                          83582516-6CD6-43DE-9C30-7D6412E981AF.jpeg
                          Candy Dawg 1
                          C5ACECE4-8C59-4CFC-8CAE-3552A0687AE8.jpeg
                          nummero 2
                          E5B71A09-34F0-45E5-AF0F-0EF9D40F2779.jpeg
                          den 3.
                          1F2008C0-0077-45B6-851B-282B1317EB7C.jpeg
                          en lady number 4
                          E99419F8-A52C-475A-A7DB-2C10BB75151C.jpeg
                          macrolens van de tiger testje onder disco.

                          Ben tevreden tot nu, en dit voor de eerste na al die jaren en Led.
                          Er kan nog van alles en nog wat mislopen, maar ben er gerust in .

                          Wat denken jullie
                          Greetz NIK 1312
                          Attached Files
                          Last edited by Nik1312; 23 June 2020, 10:49.

                          Comment

                          Bezig...
                          X