Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MH TS 3000 7x auto, 3 Caramel xl, 2 Big Budd xl, 1 Blue Cheese en 1 Critical, op 1 m2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: MH TS 3000 7x auto, 3 Caramel xl, 2 Big Budd xl, 1 Blue Cheese en 1 Critical, op 1 m2

    Korting op 420shop
    Hiii mensjes, (ik heb warempel even tijd om een verslag te starten)

    wat heb ik ontzettend veel gelezen in een korte tijd op jullie forum. Zo veel tips en trucks! Hulde aan iedereen hier
    Ik moet dan wel eerlijk zeggen dat ik op een gegeven ogenblik zoveel verschillende dingen gelezen heb dat ook wel weer onzeker ben geworden over verschillende dingetjes!

    Maar gelukkig heb ik tijd gevonden om een echt kweekverslag te maken! Ik hoop dat ik jullie enigszins kan boeien met mijn kweekje
    Alvast bedankt voor de bijdragen en moeite die jullie doen


    Ach goed, daar gaan we!

    Even een starters foto:

    inwateren.jpg
    Hier begon het verhaal, het klaarmaken van de potjes voor de dames!

    Na bovenstaande ben ik mijn setup op gaan bouwen en in elkaar gaan zetten!
    Door de ziekte van mijn dochter kon zij niet langer boven verblijven en hebben wij een aanbouw gerealiseerd voor haar. (deel van de kweek gaat naar olie voor men meid!)
    Dat betekend dat ik een hele hobbykamer boven ter beschikking heb waar ik naast kweken graag een potje game!



    De Setup
    • Mars Hydro TS 3000 (ben begonnen met een 400HPS waar na 4 dagen de TS 3000 opgehaald)
    • Afzuiger 220m3 / 400m3 Gtools (2-standen dus, hier ga ik snel een vervanger voor zoeken met thermostaat)
    • Prima Clima koolstoffilter
    • Secret Jardin Hydro Shoot H100 (1m x 1m)
    • Clip Fan (15watt)
    • LightMix van de Growshop met (extra) perliet, en een deel cocopeat. ( dit is op aanraden van een bekende gebeurt, helaas loop ik nu al tegen dingetjes aan zoals andere ph cocos/lightmix)
    • 7 x Root pouch van 16 ltr (+-)
    • PH meter ( met 3 batterijen die leeg zijn als je met je gare kop het knoppie niet op OFF zet, zojuist maar een 10 pack besteld!
    • Energiemeter en een digitale tijdklok van Hanson die perfect werkt met de meanwell Drivers van de TS.


    Mars Hydro 3000.jpg KoolAfz.jpg Led Drivers.jpg
    Mars Hydro TS 3000 Voor deze ben ik opzoek naar een vervanger De drivers voor de MH
    (regelbaar met thermostaat)




    De Strains
    • Caramel XXL (3x) deze zaden komen van FSO Sativa 30% Indica 50% Ruderalis 20%
    • Big Bud XXL (2x) deze zaden komen van FSO Sativa 10% Indica 70% Ruderalis 20%
    • Blue Cheese (1x) dit zaadje komt van HYSeeds 40% Indica / 40% Sativa / 20% Ruderalis
    • Critical (1x) dit zaadje komt van HYSeeds 60% Indica / 20% Sativa / 20% Ruderalis
    • Buiten staat nog een auto bubble van FSO maar dat is meer een project van de vrouw.

    1 week.jpg Dag 1.jpg Klavertje 3.jpg
    Dit was afgelopen zaterdag. 1 weekje oud! Dit was zojuist dus 9 dagen jong! Knapperts Toen dit zaadje per post kwam was hij al ''opend'' in de verpakking! na 6 uurtjes in de koffiefilter al een worteltje, a mutant! Altijd leuk! iig 3 zijtakken.


    Hiermee is het tentje niet vol maar dat is de eerste keer ook niet mijn bedoeling.
    Het idee is om alleen LST toe te passen en verder gewoon veel liefde. ( En een beetje water en voeding natuurlijk) De verschillen per strain zijn te groot om bijvoorbeeld te Scroggen (lijkt mij)


    Ook wil ik de eerste kweek zo veel mogelijk van de dames kunnen zien zodat ik de plant goed leer kennen en zo eventuele ziekten of beessies te kunnen zien, herkennen en behandelen! Mocht ik het vertrouwen erin hebben zal kweekje 2 met 1 strain en een scrog worden. (Deze tent heeft maar 1 opening aan 1 zijde)

    Mijn tijd is voorlopig weer op! Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn verslagje! Input and Feedback MORE than Welcome!

    Fijne avond
    Attached Files
    Last edited by Green Bandit; 18 May 2020, 20:59.

    #2
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    #3
    Ziet er uit als een goed begin! Succes ! Ik volg.

    Comment


    • Green Bandit
      Green Bandit commented
      Editing a comment
      Thanx voor de sub PretLed, fijn dat je meekijkt.

    #4
    Wat een picobello verslag. Ik ga je volgen, Bandito

    Succes!
    Mijn kweekverslagen:
    https://tinyurl.com/yxmrfs8w
    https://tinyurl.com/y69gjs6g

    Comment


    • Green Bandit
      Green Bandit commented
      Editing a comment
      Dank u, dank u fijn dat je meekijkt, word een gezellige boel hier zo :-8

    #5
    Goed begin(door je voorbereiding) is het halve werk. Leuke set up. Veel succes

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


    • Green Bandit
      Green Bandit commented
      Editing a comment
      Ah goeie, nog Ien Waldpiek. Do bist welkom hjer.

    • Waldpiek
      Waldpiek commented
      Editing a comment
      Tige tank.

    #6
    Dit gaat lukken
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Green Bandit
      Green Bandit commented
      Editing a comment
      Voer de druk niet te hoog op he ?? leuk dat je meekijkt hoor
      Last edited by Green Bandit; 19 May 2020, 15:30.

    #7
    Top set up!
    Spoedig beterschap voor jou kleine meid en succes met je nieuwe hobby
    ​​

    Comment


    • Falcao57
      Falcao57 commented
      Editing a comment
      @greenbandit kreeg niemand aan de lijn bik onlinetopgarden maar heb juist bestelling geplaatst via ledparadise.eu, had deze nog in voorraad in the UK... Nu afwachten :o

    • Green Bandit
      Green Bandit commented
      Editing a comment
      Nice, de TSW 2000! De Mars Hydro Crew hier op JD ! Even afwachten! UK is meestal niet heel lang wachten! Hou je ons op de hoogte!?

    • Falcao57
      Falcao57 commented
      Editing a comment
      doe ik zeker! volgens de verkoper was levering 5 dagen.. fingers crossed

    #8
    UPDATE 2

    Hii Luitjes,

    Hoe gaat het met jullie? Hier is het een rustige zondagochtend, Wake and Bake, tijd voor de Update, heerlijk.

    Sjonge, jonge, jonge, wat een weekje was dit voor de dames. Ze hebben het namelijk ontzettend warm gehad, de Mars Hydro ''Zon'' en mijn setup hadden wat probleempjes.

    Afgelopen Dinsdag, de buitentemperatuur liep hier iets op. De ruimte waar de tent staat is gericht op het zuiden en is een hoekhuis.
    De kamer staat dus vanaf zonsopkomst tot een uur of 1700 in de middag, pal in de zon!
    Needless to say: Freaking HOTT

    De temperatuur in de kamer liep naar de 26 C en ( omdat ik op dit moment niet afvoer naar een andere ruimte,) werd het in de tent 34 C +
    De dames vonden dit duidelijk niet heel erg leuk en leken wel op te geven op het moment van ontdekken. (het temperatuurverschil vond ik wel heel erg groot.. maar goed)

    Troubleshooting

    Scene emotions: PANICK

    " Oke, wat doe ik nu, de verkoper zei dat ik de driver alleen maar kon dimmen met het stelschroefje.
    Er zijn 2 schroefjes en ik moet de meest linkse schroef hebben. (VOLT ADJUST)
    Shitt ik heb een energie meter nodig anders kan ik draaien wat ik wil maar weet ik nog niks.
    Op naar de Gamma, Pffieuww, ze hebber er nog een.


    Op dit ogenblik valt het me op dat ik iedereen die me ook maar 1 seconden bovenop men reistijd keutelt het graf in wens... Zijn toch net je kindjes die in de hete oven liggen, Athans dat gevoel had ik.

    1 hour later.jpg


    '' Waarom geeft mijn wattage meter nu al een half uur aan dat mijn lampen 611 Watt gebruiken, terwijl ik die schroef niet eens op het hoogst heb staan?????
    Ik geef het op, ik ben er klaar mee, ik ga het forum inschakelen."
    WHAT THE FLUFF.... ''


    Op dit moment realiseer ik me dat ik al de hele tijd naar de achterkant van een Meanwell driver aan het staren ben waar 2 stelschroeven op zitten.

    " ik ga er een draaien, dan word ik wat rustiger en heb ik het zo klaar', ik draai wat af vandaag zeg'

    Zo gedacht, zo gedaan...

    Scene emotions: Stoned AF

    ''Oke, dopje eraf en schroevendraaier in het gat steken.
    Waar is mijn schroevendraaier ?? Niet hier... niet hier.... oh daar, nee toch niet... ohw de nieuwe High Life....''


    4 hours later.jpg

    '' Het dopje was er al af, dus nu lamp voor lamp nachecken wat er gebeurd.
    ik draai langzaam met de klok mee... dat wil dus niet... ohw nee toch.. zal het echt zo zijn...."

    • De afzuiging komt een verdieping hoger en zal middels een buis naar de tent in de ruimte daaronder af gaan zuigen.Dit om geluid te verplaatsen en dus minder hoorbaar te zijn maar natuurlijk vooral om de warme lucht naar een andere ruimte te pompen
    • Tevens heb ik de clipfan van 15 cm nu als een actieve koeling bovenop de LED staan en een grotere 30cm zwenkFan gehaald om de warmte tussen de dames en en de lamp weg te blazen.Ook heb ik direct de drivers uit de tent gehaald en middels een kabelverlenger buiten de tent gehangen.
    • Omdat mijn Hydro Shoot H100 maar 1 pasieve inlaat van 200mm heeft heb ik besloten een extra afzuiging te kopen en te gebruiken als actieve inlaat. Ik heb nu een GTools 2 standen (220m3/400m3) en een GTools 425m3 regelbaar met thermostaat. Werkt dit niet bij de warmere dagen van de zomen zal ik een softbox van 750m3 op zolder zetten wel moet ik dan even kijken hoe ik genoeg lucht in de tent krijg om deze niet te laten imploderen!
    IMG_20200524_114505.jpg DIY Active Cooling voor Mars Hydro

    Ik ben er gisteravond al er bezig geweest maar er komt een soort van schakelbordje aan de wand...Foto>>
    Schakelbord start.jpg Schakelbord afstand.jpg

    Ja de drivers worden warm. En ja het is op hout gemonteerd. Maar niet direct ik heb plastic busjes gemaakt die de drivers zo'n 1,5 cm boven het hout houden. Dit zodat er een luchtstroom doorheen kan om te koelen! foto 2 hierboven!

    UPDATE van de dames
    Er zijn redlijke verschillen te zien tussen de strains maar ook de dames van dezelfde strain laten een ander groeipatroon zien!

    Caramel 1 wk 3.jpg Caramel 2 wk 3.jpg Caramel 3 wk 3.jpg
    De Caramels zijn klein, middel en groot. Wel zijn deze dames allemaal gezond. Ik denk dat hier de hittestress de boosdoener is geweest. De een kon er dus beter tegen dan de ander.
    Deze dames zijn nu 2 weken en 1 dag boven de grond.
    Big Bud 1 wk 3.jpg Big Bud 2 Wk 3.jpg Big Bud 2 heeft wat schade opgelopen. Het blad lag tussen 2 hydrokorrels en ik drukte erop! Afijn, komt goed
    De Big Buds doen het ook beide erg verschillend. De een lijkt ontzettend veel last te hebben gehad van de hittestress de ander is, argubly, de mooiste van de 7 dames, op het onderste blad na!
    Ook deze dames zijn 2 weken en 1 dag boven de grond
    Blue Cheese wk3.jpgCritical Week 2.jpg

    Dan de Critical van HYSEEDS nog deze dame is iets jonger dan de andere en loopt ongeveer een week achter. De critical zal klein van stuk blijven en dit groeipatroon is dus niet te vergelijken met de XXL's of de BC.




    Verder is de LV tussen de 40% en de 50%, dit vind ik prima.
    24-05.jpg
    De afzuiging staat nu met de nieuwe instellingen op 220m3 en de temp is redelijk constant op 24 c, ook dit vind ik prima, ik weet van de Caramels dat ze ietwat kouder prefereren en ik hoop dan ook dat zij hier erg blij mee zijn. 's Nachts staat de temp rond de 20 c, ook dikke prima! Kon ik het zo maar houden gedurende de hele kweek. Helaas zal de temperatuur buiten snel op gaan lopen weer komende weken dus vast nog wat stress tripjes naar de Shop en de Gamma in het verschiet!


    Voeding:

    De eerste 2 weken zijn de doorgekomen met enkel afgezuurd water en wortelstimulator. De Stimulator zal ik nu niet meer geven, dit is nu klaar, ik hoop dat de wortels mooi aan ontwikkelen zijn! Vanaf nu zal er Plagron Grow bijgegeven worden op 50% van de aanbevolen dosis!

    Hiernaast kreeg ik de tip om Plagron Pure Zym bij te geven! Dit zou goed zijn voor het bodemleven vooral ter verrijking van light mixes zoals ik gebruik!
    Wat vinden jullie hiervan? Ervaringen of tips?



    Ik wens jullie alleen een heerlijke zondag, voor de werkers, fijne werkdag! En op naar een mooie week, voor de binnen en buitenkweek!

    GBandit


    PS: thanx Ganjagast!
    Attached Files
    Last edited by Green Bandit; 9 June 2020, 20:11.

    Comment


    #9
    Ziet er alvast goed uit!
    Blijven ademen

    Op mijn lamp zat maar 1 knopje, goed om te weten dat er op deze 2 zitten.
    Toen ze zo klein waren had ik de lamp op een 70-80cm hangen trouwens, ik weet wel niet of die afstanden verschillen met een sterkere lamp...

    Doe zo verder!

    Comment


      #10
      Hii luitjes,

      vandaag toch echt een minder dagje hier!
      Helaas is 1 van de Caramals, de mooiste en grootste, 2 x groter dan de andere Caramels, overleden
      De mooie nieuwe zwenkventilator is gevallen en heeft de dame hardhandig beroofd van alles wat groen is, op de helft van 1 blad na...


      Onthoofd.jpg

      R.I.P.

      Dan nu nog een volgend probleem waar ik graag jullie hulp bij zou willen.

      Vandaag was ik bezig met de waterronde.
      Ik gebruik water uit de kraan dat is hier 7.4.
      Dat zuur ik af naar 6.5, NA het toevoegen van een 25% dosis Plagron Terra Grow, wat ik vandaag voor het eerst heb toegevoegd voor alle dames met uitzondering van de Critical aangezien zij nog maar krap aan 1,5 week oud is.

      Maar nu heb ik een aarde PH meter met een digitale aflezing.
      Ph meter.jpg QnQ

      Deze had ik al eerder en bij eerdere tests bleek het goed te kloppen.
      Maar nu ik het PH van de dames wil meten kom ik uit tussen de 5.1 en 5.7.

      Dit is zeer ver verwijdert van de 6,5 die ik geef. De PH meter heb ik al opnieuw geijkt met poeder oplossing en demi water die was en is spot on!

      iemand enig idee/ De planten laten naar mijn idee geen rare fratsen zien.

      Fijne avond allen
      Last edited by Green Bandit; 26 May 2020, 14:44.

      Comment


      • Zkittelz
        Zkittelz commented
        Editing a comment
        Goedeavond,
        Ik gebruik zelf ook kraanwater 7.8 , maar gooi hierbij ook echt geen groei supplementen bij. Wanneer ik 7.8 kraanwater in mijn medium gooi, heb ik een ph waarde van mijn aarde 6.3. Ik gebruik zelf aarde wat al bemest is voor 150 dagen, er zit hier lavameel, kokos, en perliet in. Zelf gooi ik er een beetje hydro korels op de bovenste laag voor dat het niet verdampt. Maar je planten hebben voor de rest geen gele verkleuringen ect. Grtz

      • Green Bandit
        Green Bandit commented
        Editing a comment
        Hii Zkittelz, ik gebruik ook de hydrojkorrels tegen uitdroging inderdaad!
        Het laatste DEMI water zojuist gebruikt om de PH Aardemeter die ik gebruik goed schoon te maken misschien dat dat het was.
        Ik zal zodra de lamp aan is gaan kijken fingers crossed!
        Vanaf nu in ieder geval niet meer afzuren en zodadelijk aardemonsters nemen om de PH te testen met demi water!

        Ik hou jullie op de hoogte en bedankt alvast voor het meedenken Zkittelz

      #11
      PH aanpassen altijd als laatste !

      Je pakt een emmer water, gooit alle voeding erin, meet ec als je dat leuk vind en dan als allerlaatste pas je eventueel de pH aan.
      Thats it.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #12
        Hii QnQ fijn dat je meekijkt maar dat staat ook in mijn text. Ik meet de PH altijd Na het toevoegen

        ​​​​​​Door de lightmix zit ook cocopeat, zoals ik in de intro van het verslag aangaf, dit heeft een andere pH waarde dan de lightmix die ik gebruik. Kan dit evt zorgen voor fluctuatie van de PH waarde? Moet ik misschien om hier rekening mee te houden een hogere water PH aanhouden?

        Last edited by QnQ; 26 May 2020, 11:34.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ahja, ik zie het, ik las het verkeerd, dacht dat je eerst de pH deed en daarna de voeding erbij
          Waar meet je pH 5.1 - 5.7 dan, en hoe doe je dat ?
          pH meten van je medium doe je door monsters te nemen op verschillende plekken in de pot, demi-water toevoegen, 24 uur laten staan, pH van dat mengsel meten.
          Je moet de planten geven waar ze wat mee kunnen, dus een pH tussen 6 en 6.5 als minimum en maximum.
          pH is een logaritmische schaal, dus je kunt ook niet even snel de pH van de grond aanpassen door er wat hogere pH in te doen.
          1 pH punt verschil = 10x zo zuur dus daar moet je vrij precies mee blijven gedurende de hele kweek.

        • Green Bandit
          Green Bandit commented
          Editing a comment
          Hii QNQ,

          ik lees zojuist mij Post terug en ik heb het er allemaal wat rommelig neergezet!
          Maar er staat in dat ik een PH meter voor aarde gebruik, ik zal een foto voor jullie toevoegen. (ik doe dit in het origine bericht waar de vraag in staat het zo te verduidelijken)

          Zal de post zo even aanpassen en duidelijker maken
          De demi water manier die je beschrijft ben ik van op de hoogte maar ik was in de veronderstelling dat de PH meter duie mij verkocht is voldoende zou zijn om een indicatie te geven!
          Het doel van dit apparaat was voor mij dan ook om ruwweg te weten of mijn aarde tussen de 6 en 7 zou liggen zeg maar!

          Ik ga nu demi water halen en dit proberen zodra ik bij de dames kan straks!
          Zal ik gedurende de 24 in demi water ook af en toe omroeren?

          Thanx alvast!

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Mag je doen. Ik weet niet of het moet
          Eigenlijk meet ik de pH van de grond niet zo vaak, alleen bij echt grote problemen waar ik niet uit kom.
          Dat komt niet elk jaar voor.
          Die methode is in ieder geval wel betrouwbaar om een gemiddelde pH in de grond te weten te komen.

        #13
        Ik kom ook meekijken hier, leuk verslag en een mooie setup heb je hier
        Veel succes GreenBandit

        ps; de foto van de ventilator op post #8 staat je gezicht duidelijk op in de reflectie.
        Ad usum proprium!

        Comment


        #14
        Subscribed, succes!

        Comment


        #15
        Hii subbers

        even een kleine update!
        Allereerst Bedankt QnQ en Zkittelz>>> Ph van het medium bleek bij de demi-water methode op 6.3 te zitten! Soil ph meter in de kliko

        Met de dames gaat het erg goed, ik ben er best wel een beetje trots op aan het worden.
        Dames wk 3 dag5.jpg
        Afgelopen maandag (zie vorige update) ben ik begonnen met het bij voeden.
        Dat was begin week 3, dag 2, zo uit mijn hoofd.
        Ik gebruik de Plagron Terra zijn dus de Terra Grow was voor het eerst aan de beurt! Ik heb 50% van de aanbevolen dosis gebruikt en ben van plan dit zo te blijven doen totdat de dames laten zien dat ze meer of minder nodig hebben.
        Tot nu toe heb ik 2 x met voeding water gegeven en ik moet zeggen al verschil te zien!

        Welk verschil???

        De 2 kleine dames, de caramels, zijn wat donkerder dan de wat grote planten. ik neem dus aan dat de kleine dames iets minder nodig hebben en de grote dames de 50% netjes aankunnen.
        Ik moet sws al meerdere waterkannen klaarmaken want:
        Het is namelijk al een bloeiende bende hier in de tent! We zitten nu op week 3 dag 6 en de 2 Caramels zijn al in de bloei geschoten. (deze gaan uiteraard over naar Terra Bloom)
        Spot de haartjes:
        Bloeihaartjes CARAmel 29-05.jpg

        Op een of andere manier ben ik gewoon blij dat ik ze op de hittestress na goed heb weten te verzorgen.

        De 2 bloeiende Caramels:
        Car 1 29-05.jpg Car 3 29-05.jpg



        De Big Buds doen het erg goed en zijn samen met de Blue Cheese de grote meiden.
        BB1 29-05.jpg BB 2 29-05.jpgBC 29-05.jpg

        En de nakomeling die 1.5 week jonger is dan de andere dames:
        Critical 29-05.jpg Ja er staat Blue Cheese 2, verkeerde bordje erin gezet!!


        Dan het verhaal van een te warme tent!

        (zie vorige update)

        Ik heb even goed na zitten denken en kwam tot de conclusie dat de afzuiging wel Tent Afzuig PAINT.pngWat heb ik dus gedaan om dit op te lossen:

        Een gat zagen in het plafond.
        Ik had tegen de vrouw gezegd er moet even een gaatje in het plafond, en liep nonchalant door naar boven met een boor en een zaagje....
        Ghehehehe wist zij veel:
        Bovenbuis.jpg
        Je ziet hier de buis naar de verdieping erboven gaan! Eromheen zit (traag?)schuim voor extra geluidsisolatie, ik heb even een stukje weggehaald voor de foto.
        Er komen waarschijnnlijk 3 wandjes van vloer tot plafond om meer controle te krijgen over passieve invoer van lucht maar zeker ook zodat ik er qua uiterlijk een kledingkast van kan maken en de gordijntjes weer allemaal open kunnen! in ons dorp lijkt het wel normaal om naar binnen te kijken en een tent is toch ietwat verdacht!

        En bovenstaande foto resulteert dan weer in onderstaande.
        NieuwFilter.jpg
        Een mooi clean tentje levert het ook nog eens op, ik hou er wel van!

        Voor de afzuiging heb ik een vervanger gemonteerd.
        Het is feitelijk dezelfde afzuiging van GTools maar dan de regelbare variant met thermostaat.
        Ik moet wel zeggen dat ik er bijna geen ''windgeluiden'' meer zijn omdat ik de afzuiger kan dimmen zodat er niet zoveel onderdruk is.
        Ook omdat ik afvoer naar een andere ruimte is minder dan de helft aan vermogen tot dusver genoeg geweest!
        Helaas wanneer je deze afzuiger dimt gaat ie brommen en dit is een frequentie die beneden goed te horen is!
        Morgen gaat de oude afzuiger er weer in en gaan we kijken of we toch met de 1e stand van de 1e afzuiging ergens komen!
        Dit is voor mij dus nog een puntje. Softbox met apparte dimmer?? ik had al een mooi aanbod gekregen van iemand van het forum.
        Dit is wel een 160mm flensmaat, wat resulteert in een 'iets' groter gaatje (ghehe) in het plafond en nieuwe buizen, ohw en nieuwe koolstoffilter.
        Wat weer resulteert in een flinke investering.

        Nu ziet het er zo uit


        IMG_20200529_210935.jpg
        Even voor het contrast nog een foto. de hobby begon 4 weken geleden ongeveer....
        Toen nog met HPS die ik snel wilde vervangen door warmte issues.
        Start Tent.jpg

        Mochten jullie mop of aanmerkingen en of tips hebben please lett me know!!
        Fijne avond verder mensen!


        Last edited by Green Bandit; 29 May 2020, 22:38.

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Variac imo beste regelaar! Dat icm met een softbox en je hoort niks noppes nada

        • Green Bandit
          Green Bandit commented
          Editing a comment
          Hii Ganja :wave;

          ik denk dat ik dit kweekje op deze wijze door ga zetten, en aanpassingen ga doen voor de volgende rond!! Dat zal ongetwijfeld met een softbox gaan zijn! Variac zegt mij zo niks, ik ga eens even googlen! Thanx voor je tip kerel
      Bezig...
      X