Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED: 10x Zkittelz - eerste kweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 10x Zkittelz - eerste kweek.

    Korting op 420shop
    Goedemiddag leden, ik ben een eigen kweek je begonnen. Het begon allemaal met mijn oude heer dat was een hobby kweker. Kweekte voornamelijk White Widow. Helaas is hij 4 jaar geleden van mij afgenomen. En heb dus niet meer veel aan hem kunnen vragen. Kon me zelf goed herinneren dat er parkieten door de hokken heen vlogen, en een oud kreidlartje stond om c02 er in te pompen. Hij rookte zelf Zkittelz en vandaar dat ik zijn hobby heb overgenomen, ik zelf ben een beginneling dus graag als jullie opmerkingen hebben wil ik die zeker van jullie horen.


    Setup : Greecone tent 1.20 x 1.20 , buisventilator 125mm met fan controller , clipfan, led lamp 600watt verbruik 120 watt, 10x 11L potten ,lucht bevochtiger Siemens 5L.

    Temp : 20 snachts 26 overdag.
    LV : 50 - 70 %

    Soort: indica 10x Zkittelz van royal.

    Aarde/potgrond : DSM, lavameel,perliet,cocos.

    Voeding : BAC Bloei, BAC PK 13 14.

    Ph : 6.1

    De Zkittelz staan nu 15 dagen op 18/6 in 11L potten. Voor mijn eigen gevoel gaat het de goede kant op. Ik gebruik geen groei supplementen, omdat ik graag wil weten of de plant sterk genoeg is om de groei zelf te doen, behalve wat natuurlijk in de potgrond / Aarde zit. Voor de rest wil ik graag bio kweken.

    Graag jullie opmerkingen.
    GROETJES.
    20200518_185720.jpg
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Graag even foto zonder het bordeellicht
    Blijft een beetje lastig zo voor een beoordeling
    voor ons..

    Ps. Zkittelz heb je ook in afjes maar,
    misschien verkeert gelezen dat is niet het geval?

    Comment


    • Zkittelz
      Zkittelz commented
      Editing a comment
      Ik zal zo direct een foto maken , lamp gaat om 6 uur aan. Sorry daarvoor. Ik ben echt nieuw met dit en helemaal van uit zaad, wil wel graag weten wat afjes betekent of word er hiermee bedoeld stekken? Dit is vanuit zaad. Groetjes foto volgt.

    #3
    GEEN water tegen het stammetje! Dit kan rot veroorzaken... ik wil niet negatief doen, maar 120watt op 120x120 is te kort...

    in ieder geval heeeeeel veel sterkte ermee!
    gr,
    Ricky

    Comment


    • Zkittelz
      Zkittelz commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de tip, ik zal water vanaf zeikanten geven, en niet te dichtbij het stammetje komen. Het is een led die 120 watt verbruikt. Maar genereert 600 watt

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      120 w dus geloof niet al te veel van die aantallen.

    #4
    denk 120 watt veel te weinig !
    merk led ?

    Comment


    • Zkittelz
      Zkittelz commented
      Editing a comment
      Hoi Jura, het is een 120 watt verbruik maar genereert 600watt, het is van het merk rohs.. wil graag 2x de viparspectra.

    #5
    Daar ga je een zwaardere led voor nodig hebben ... in mijn hokje van +- 46 op 52 cm (inderdaad ... centimeter) hangt er 125W en had liever nog iets meer gehad, of tenminste een betere spreiding.

    Veel succes alvast!

    Grtz

    Comment


      #6
      De led genereert 600w maar is 120 watt verbruik. Hier de foto met licht uit 20200519_180059.jpg

      Comment


        #7
        De lamp gebruikt 120watt en stoot niet meer uot dan 120watt.

        dit is net als vroeger (of nog) in je autotje 1200watt subwoofer! Maar dat ding in je woonkamer is 200watt en is veeeeeel beter...


        als jij zo een lamp uitvindt ben je schat hemeltje rijk.. stel je voor je wekt 100watt op en krijg er veeeeel meer voor terug!

        gr,
        Ricky

        Comment


        • Zkittelz
          Zkittelz commented
          Editing a comment
          Mijn ogen zijn gevallen op de viparspectra 290 watts per stuk, er is op dit moment een actie, 2 voor 619 euro. Ik denk dat ik deze maar is ga bestellen.

        • Rickysticky
          Rickysticky commented
          Editing a comment
          @kittelz niet doen! Er zijn tegenwordig veeeeeeel betere lampen... lees je eens in over ledbars cob fluence qb etc

        #8
        denk best deze
        https://www.greensell.nl/a-57714440/...p/#description

        of deze

        https://www.greensell.nl/a-58157955/...p/#description

        Comment


        • Green Bandit
          Green Bandit commented
          Editing a comment
          Hii @Zkittelz, ikzelf heb de Mars Hydro TS3000, die qua spreiding perfect is voor jouw tent. Wat Rickysticky zegt klopt enigszins.
          De drivers voor de lampen zijn niet vast gemonteerd op de lamp deze kun je buiten je tent monteren! (op de lamp monteren is ook een optie hoor en dat kan nog prima totdat het erg warm word buiten!)
          Zo heb je minimale warmte van alleen de panelen zelf en dat is echt nihil!

          Succes met het maken van je keuze

        • Zkittelz
          Zkittelz commented
          Editing a comment
          Hoi bandit, het is een soort van trafo wat ik gezien heb die kan ik dus buiten me tent kwijt, zodat het niet te warm word, heb eindelijk de juiste temp en lv te pakken... Maar ik wil het goed doen wil dat mijn oude heer trots op me is, die kocht ook altijd het beste van het beste. Dus ik ga zeker deze aanschaffen alleen is hij nu nergens leverbaar. Anders had hij deze week er al in gehangen. Groetjes.

        • Zkittelz
          Zkittelz commented
          Editing a comment
          Ik heb de mars hydro 3000 besteld, bij ledkweeklampen.nl ben benieuwd.

        #9
        Goedemorgen allemaal, kleine update. Gister de mars hydro 3000 besteld, helaas was deze dus toch niet meer leverbaar. Contact gehad met de leverancier, en heeft mij het volgende aangeboden: Mars Pro II Epistar 750 watt Led.
        heb deze nu besteld en komt deze week binnen. Ik hoor graag naar jullie opmerkingen. Groetjes.

        Comment


        • Zkittelz
          Zkittelz commented
          Editing a comment
          Ja deze leverancier doet niks naar Nederland helaas...

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Volgens de website wel, en volgens mij hebben ze zelfs free shipping ;

          EU Warehouse
          Support orders for 24 European countries: 21 countries of them .(including Belgium,Bulgaria,CzechRepublic,Denmark,Estonia,Fin land,France,GermanyGreece,Ireland,Italy,Latvia,Lit huania,Luxembourg,Netherlands,Poland,Portugal,Slov akia,Slovenia,Spain,Sweden),Croatia ,Cyprus,Iceland,do not qualify for free shipping offers,we will send you a extra shipping quote by email in 24 working-hours after you placed the order.

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Heb er zelf eens besteld, en ja zoals Flip al aangeeft die leveren ook naar NL dmv DHL bezorgdiensten.

        #10
        De leverancier heeft toch vandaag gebelt en toch de mars hydro te 3000 binnen gekregen, ga hem nu zojuist ophalen. Ben benieuwd.

        Comment


          #11
          Goedeavond allemaal,
          zojuist de mars hydro ts 3000 opgehangen en aangesloten, en wauw wat een licht. En wat een verschil. Dag 16 van de groei. Ik hoor graag jullie mening.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #12
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #13
              26C? Is nog geen zomer

              Comment


              • WittiW
                WittiW commented
                Editing a comment
                Is wel warm, nu al. Hoe komt dat? Grote glazen ramen die veel zon vangen? Voor een paar tientjes heb je reflectors voor je raam.

              • Zkittelz
                Zkittelz commented
                Editing a comment
                Ik heb geen flauw idee, ik denk zelf dat het me setup is van me buisventilator. Het staat nergens voor ramen het is gewoon een schuur, de tempmeter staat onder de lamp, ik heb ook een temp meter in een schaduw gehangen die geeft 24 graden aan , en die hangt in de lucht.

              • Zkittelz
                Zkittelz commented
                Editing a comment
                Gelukkig Is de graden vanacht gezakt naar 20.6 . Groetjes

              #14
              Mening ? Ik zie heel die lamp niet.

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #15
                Hoi qnq hier een foto van de lamp
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                Bezig...
                X