Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Takketoellies Tententuintje: Do-si-Dos, Mazar, Wembley en Brainstorm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Lekker Lekker Mooi resultaat man 1/1 !!
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bedankt Remco!
      Ik moet toegeven dat ik daar even over twijfelde, of ik dat wel zou halen. Ik heb het twee keer nagewogen, komt niet vaak voor bij Takketoelli; een 100+plant!

      Daar kom jij ook wel aan heb ik zo'n donkergroen vermoeden....

    #32
    Hallootjes weer!



    Ik bedacht mij net iets toen ik mijn post ff teruglas, ik citeer Takketoelli:
    "Ze had het minst of helemaal geen (?) last van de trips, ik kon geen enkel aangetast blad vinden. Resistent zal ze wel niet zijn; de andere dames waren gewoon lekkerder denk ik"

    Zou dat door (de ogen van trips gezien) die enorme trichomenjungle komen??
    Als ik van het platteland kan oogsten ipv in de jungle op jacht te gaan dan wist ik het ook wel...



    Dus....

    Ik draai er nog eentje, erg leuk die hersenspinsels! Takketoelli en ik amuseren ons prima

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #33
      Je hebt ondanks de probleempjes toch weer een prima ronde gedraaid met een leuke opbrengst.

      Laat ze weer smaken amigo !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedank Flip!
        Das maar goed ook want de nieuwe gaat niet zo denderend. Plannen zijn weer flink omgegooid in ieder geval.

      #34
      Lekker hoor! congratz met de oogst!
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt Nederhigh!

        Strakjes de laatste loodjes. Of topjes, kan ook

      #35
      Goedenavond kwekers!



      Laatste loodjes!!
      Vanavond heb ik de Mazar en de Wembley geknipt. Dat had een paar dagen terug al gemoeten, de wiet is erg droog. Maja, energie dingetje


      Laten we beginnen met de Wembley:

      20200925_192332.jpg
      Erg dunne topjes, maar wel redelijk compact. Erg droog dus, en ziet er niet zo mooi uit. Ik heb van de Brainstorm geleerd dat dat niks wil zeggen!!

      20200925_192358.jpg
      Dit is de hoofdtop...
      Dat is niet zo bijzonder nee, vooral als je bedenkt dat ze niet getopt was. Ze zat vol met aangetast tripsblad, en dat zal wel door het koppie gaan spoken als ik haar ga roken. Het meeste gaat icehash worden. Hopelijk, als ik uitkom tot de volgende oogst...

      Maarre...

      Trommelgeroffeldetromtromtrom:

      39 gram!

      Ook dit valt weer reuze mee. 1 op 1 is een feit!



      Als laatste de Mazar. Of een na laatste eigenlijk, er hangt nu alleen nog een Banana Blaze te drogen. Die hoorde eigenlijk bij de andere tent.

      20200925_220447.jpg
      Ontzettend veel fluff weer. Ditmaal door te weinig licht. Maar een op het oog erg mooi wietje!! Ze had weinig plaats en heeft alle energie zowat aan een top besteedt:

      20200925_220502.jpg
      De vingertjes ruiken nu ook wel lekker moet ik zeggen, veelbelovend. Makkelijk te knippen trouwens, of beter gezegd: gelukkig! Mijn nek....




      Trommelroffeldetromroftromroffeltrom:

      22 gram!!


      Nou, ook dat is best ok. Dus



      Totaal is dus 186 gram van vorige post en deze post 61 gram, is samen 247 gram!!


      Dan gaat er nog flink wat bladafval van de Dosidos komen, en de wiet van deze post is te droog. Laten we zeggen dat dat elkaar kwa gewicht wegstreept
      Van dat afval wordt hash gemaakt.


      Gaaf, nu alleen nog een smaaktestje en een eindbeoordeling inplannen. Dat eerste zal wel geen probleem zijn, maar verslag bijhouden is wel een dingetje de laatste tijd




      Grote Groeten
      Last edited by Takketoelli; 26 September 2020, 08:11.
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt Joop!
        Fluff is ook wiet inderdaad

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Nee Nee Fluff is de kat van men buurvrouw !!

        Ik ga dit teeltje ook veel fluff hebben den ik !?i

        Want mijn blader dek is te dik , zou je nog blad
        kunnen snoeien in bloei week 6 ??

        Voor de rest heb je toch weer een mooi vooraatje
        Groen Goud "GG" in huis !!

        En een gedacht hoelang ge gaat toekomen ??


        Geniet er maar van het heeft lang genoeg geduurd !!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik denk dat jij niet zo veel fluff zult krijgen hoor!
        Ik moet er ongeveer 2,5 maanden mee doen, dat gaat wel lukken denk ik. Blow wel veel de laatste tijd maar goed

      #36
      Wederom om een lekker rokertje. Ben benieuwd hoeveel stonetjes ze krijgen bij de smaaktest.

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Nog ff geduld Waldpiek!

      #37
      20201004_122449.jpg
      Ze was af en toe lastig te houden wegens plaatsgebrek, maar ze was een bijzondere kleine dame! Bijzonder omdat ze 3 zijtakjes per node had in plaats van 2, en klein omdat ze niet zo groot was

      Alle topjes zijn lekker compact maar geen 'je hoort ze vallen' compact. Maar geen enkel fluff terwijl ze niet gesnoeid of gediefd is ofzo.
      Das mooi

      20201004_122459.jpg
      De hoofdtop. Die gaat als laatste in rook op


      Erg mooi fijn eerlijk wietje zo op het oog. Ruikt nog wat hooierig maar er zit een heerlijke achtergrond luchtje letterlijk te prikkelen in mijn neus. Dat laatste komt ook omdat de 'nies-terpenteentjes' erg aanwezig zijn bij deze dame... tjongejonge zeg!

      Maar wel erg lekker; niezen. Het schijnt dat een groot deel van de stoffen die allemaal vrijkomen in je hersenen bij een orgasme ook vrijkomen met niezen. Dus

      Prikkelend in de neus dus, maar ik moet haar nog proeven. Dat ga ik vandaag doen: Wembley, Mazar en Banana Blaze testen!! Erg leuk is dat!


      Roffeldetrommel trom trom roffeldetrom:

      12 gram


      Nou, hoe kan dat?
      Ik bedoel, elk grammetje is extra en mooi meegenomen enzo maar als ik de eerste foto zie had ik wat hoger ingeschat. Lv is 58 van de wiet, dus goed.
      Dan is er dus meer als 250 gram geoogst uit tent1. Stoer


      .... ....

      Vanavond maak ik het eind smaakverslag!





      Grote Groeten
      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mooi resultaat hoor! Laat ze smaken !

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Dat heb ik hieronder allemaal beschreven! Bedankt Wesley Pipes

      #38
      Mooie oogst! Wiet ziet er lekker uit en laat het smaken!

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Zie hieronder Kweekfreak!


      #39
      Goedenavond beste mensen!




      Daar zijn we dan met de smaaktest van deze ronde!



      Kleine samenvatting:

      Takketoellies tententuintje heeft 5 soortjes wiet opgeleverd, 250+ grammetjes droog in de pot onder een 200watt lamp. Dat is een super resultaat, 1 op 1 is het streven.

      De grootste ergenis was uiteraard de trips invasie. Vooral de Wembley en de Mazar waren favoriet, en bij de Wembley vooral spookt dat door mijn koppie als ik haar rook. Net zoiets als paarse wiet; niks mis mee maar iets klopt er niet. Is een Takketoelli dingetje, heb ik er meer van

      Verder heb ik moeten supercroppen. Zo super is dat helemaal niet, waar die naam vandaan komt...
      De beide gesupercropte dames hebben wel degelijk de beste opbrengst gegeven, dat wel...
      Maar toch hou ik er niet zo van, ze gaan dan vooral de breedte in waardoor ze de rest verdringen. Vandaar de veel kleinere Wembley en vooral Mazar! Strakkes in de grotere tent zal dit niet zo'n ding zijn



      Allrighdy, in willekeurige volgorde:



      BRAINSTORM
      Ik had grote twijfels maar ze blijkt een lrima wietje te zijn. Ze was verdroogd en verdort en zag er niet uit, maar die weken rijpen hebben haar echt goed gedaan.


      Ze is geen echte topper, maar een goed rokertje met een relaxte stoned. Ik rook haar graag in de middag. Mild voor de keel



      3 van de 5 stonetjes.




      DO-SI-DOS
      De absolute topper deze ronde! Enigst nadeel is dat ze wat stevig is voor de keel.
      Af en toe flinke hoestbuien helaas. Maar verder... wauw. Bom en bomvol trichjes, keihard en enorm compact. Hier en daar echt paarse tinten, maar die zie je niet terug als ik mijn grinder leegklop. Onmisbaar, te compact om goed te verkruimelen, plakkerig valt wel mee.
      Lekkere stoned!



      Als ik niet zo hoefde te hkesten af en toe had ze er 5 gekregen!!



      WEMBLEY
      De tegenvalster...
      Ze begon voortvarend met enorme mega bladeren, dus de hoop was er. 'Hoe zal mijn allereerste ongetopte dame het ervan af brengen?'...

      Dat viel dus tegen. Nu wil ik niet zeggen dat dat door het niet toppen komt, er was veel meer aan de hand. De toppen zijn wat sprieterige vossenstaartjes, en er zat behoorlijk wat fluff in. Ze ziet er gewoon niet uit!

      Nu wil uiterlijk in het algemeen niks zeggen. Niet zoveel dan. Maar ze zat ook helemaal onder de trips, en dat is hier en daar en her en der nog te zien aan de blaadjes die er nog aan zitten. Dat gaat spoken, bij mij wel...

      Ze heeft een erg penetrante wietgeur, maar van het soort dat niet zo lekker is. Je ruikt dat er iets niet helemaal oke gegaan is zeg maar. Smaak vindt ik ook niet om naar dit forum te schrijven, maar ze is te roken en er is een stoned.



      Omdat ze te roken is, in uiterste noodgevallen dan. Ik stel mij zo voor dat dit olie wordt.... misschien dat nog een maandje rijpen wonderen doet. De wonderen zijn de kweekkamer nog niet uit zullen we maar zeggen





      MAZAR
      De kleinste, had schijt aan alles. Hitte, trips, hoge lv... boeie! Ze kon alleen niet op tegen de 2 grote zussen naast haar en ze werd helemaal in het hoekje gedrongen. Erg 'open' wiet. Fluff wil ik het net niet noemen, maar daar heeft ze ook flink wat van. Logisch met plaats en licht gebrek.

      Maar ze maakt het goed kwa kwaliteit; een fijn wietje. Ik proef dat ze nog wat rijpen moet en dat er ook nog meer inzit zeg maar. Doet mij denken aan een eerdere oogst die na een aantal weken rijpen enorm erop vooruitgegaan was.

      Best een lekker wietje dus, mild voor het keeltje maar (nog) niet echt lekker. Ze zat ook onder de trips, maar gek genoeg doet mij dat bij haar niet zoveel. Is ook niet te zien verder aan de toppen, dat zal het hem zijn




      Misschien gaat ze straks wel naar de 4 stonetjes, wie weet!!




      BANANA BLAZE
      Ik kan er nog niet echt over oordelen, daar is ze nog te vers voor. Maar de smaak is er. Geen idee waar die naam vandaan komt, maar dat heb ik met alle fruitnaampjes. Op de Amnesia Lemonator1 na nog nooit citroen, banaan, aardbei, bessen of wat dan ook geproefd hoor. Het zal wel

      Goed te roken, niet bijzonder. De groei en bloei was interessanter zeg maar. Beetje een kriebel in het keeltje, en ik nies mij een ongeluk als ik haar verkruimel. Lekker man, niezen...



      Ook een middelmaatje. 3 stonetjes wil zeggen goed te roken maar niet bijzonder. Zoiets. Ligt er ook aan hoe stoned ik zelf ben of beter gezegd, hoeveel stonetjes mijn stoned is


      .... ....



      Nou, verder niks te melden geloof ik
      20201004_205520.jpg
      Dit is mijn huidige voorraad, ik heb van elke wiet nog de mooiste vetste toppen over. De Mazar gaat er nu als eerste aan, kan dat restje DoSiDos ook nog wat langer rijpen. Ik moet wel eerst langs mijn kamerpanter...



      Bedankt voor het volgen en jullie inbreng allemaal! Ik ga er weer eentje draaien, tot de volgende keer!!





      GROTE GROETEN
      ​​​​​​​
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Hoe geen verslag , das spijtig !!!!

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Andere hobby? Is er een mevrouw T in beeld?

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ja nou nee, ik bedoel euh...

        ...

        Owkee...


        Ik vind zelf dat ik mijn laatste posts van mijn laatste verslagen wat verwaarloosd heb, ik zit ff in een mindere periode kwa gezondheid. Das vaak bij overgang seizoenen, ff resetten ofzo.
        Dus had ik zoiets van beter 1 goed verslag dan 2 wat mindere.

        Maar goed; het volgend verslag begint pas over een maand ofzo, en morgen gaat het tenslotte altijd beter, niet? Het gaat sowieso goed, en anders doe ik wel alsof

      #40
      De wind waait niet altijd langs achter nee. Succes met herbronnen. Maak er wat moois van!

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt Kelderkastje

      #41
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment

        Daar wordt ik zeker vrolijk van ja, en stoned!

      #42
      Hallo beste kweekvrienden en vriendinnetjes!!

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...hy#post1554312

      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #43
        Mooi verslag, leerzaam en prima resultaat
        Lopend Verslag

        Comment


        #44
        Leuk verslag, de volgende ga ik ook weer volgen. Zet de dos-si-dos wel op mijn te kweken lijstje!

        De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

        Comment

      Bezig...
      X