Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Russian Snow & McPurple

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    10/11

    De 4de en tevens laatste plant is om. Ook hier redelijk wat zaad in gevonden maar geen enkele banaan. Zijn dus die Russian Snows geweest wat hebben staan stuiven.

    Heb een klein emmertje met toppen en tevens wat afval om olie te maken. Ben aan het denken om alles te verwerken tot olie.

    Nah goed, hok is leeg, morgen nieuwe aarde halen, paar aanpassingen doen, poetsen en van het weekend de nieuwe erin.


    C0ECFF61-5C80-42AD-BECA-4F572F62E4B8.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      alles olie vanwege dat zaad of begrijp ik je verkeerd

    #62
    lossen en laden up naar den volgende ronde , de mijne zijn tegen dan 14 dagen jong !!

    Wa gode zete ??
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    #63
    Uiteindelijk heb ik aan de Russian Snow een doosje wiet overgehouden waar ik voorlopig weer mee vooruit kan. Niet zo heel veel maar heb nog een restant van de vorige ronde dus ik zou wel moeten kunnen uitkomen tot de volgende oogst.

    Ik heb nog redelijk wat zaadjes gevonden maar deze vallen er vanzelf uit als ik een keer met de toppen op tafel klop.

    De McPurple hangt nog op zolder, die heef het meeste zaad. Die zal ik in een pot doen, als ik uitkom maak ik er olie van en anders rook ik die ook gewoon op

    4DA1BE1C-FEA8-4A94-94D5-F0E886510628.jpeg 0D019777-8352-4406-9993-81CE915ED3E3.jpeg BD6A38A4-5447-4EA2-8DBF-6BAA98045679.jpeg

    D717DB57-C133-4979-8A2A-26A41C19561A.jpeg A0666EB8-FCAD-4F95-84BB-5F8324E116AE.jpeg

    Al met al geen geweldige ronde, jammer van de vele bananen. Geen idee waar die vandaan zijn gekomen, was het stress of toch genetisch ? Volgende keer beter opletten

    We kunnen weer een tijdje roken en ik heb nog wat afval over om olie te maken, missie geslaagd !
    Attached Files
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Vogelzaad, is waarschijnlijk ook herma. Had ze op het werk op de parkeerplaats willen strooien maar dat wil ik mijn medekwekers niet aandoen. (Van 1 iemand hier weet ik dat hij op steenworp afstand van mijn werk woont)

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hebben wij vroeger ooit bij het woutenburo gedaan, tuintje vol hennepzaad. Lache!

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Ik heb dit jaar een klein plantje bij de burgermeester in de binnentuin gezet. Ik moest daar op kantoor zijn. Was twee weken later door een vermoedelijk werkgestrafte weggeschoffeld toen ik ben gaan kijken.
Bezig...
X