Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hee kaboutertje dit is inderdaad een intressant topic.
Ziet er goed uit die hele installatie.
Jack dominica, is dat Jack harrier afkomstig van het eiland Dominica? (Dominica is een eiland in de carieb waar veeeeel rastafari leven.)
Succes!
Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.
zo ben ik weer ik heb vandaag de bubbelgum getopt op 5 nodes op aan raaden van monty en ik heb het scrogge net 10 cm laten zakken op aanraden van killer bedankd voor de tips jonges weer wad bijgeleerd grt uit het kabouter bos
Heb je voeding gegeven flip of nog geheel niks¿ bladpuntjes lijken verbrand net zoals hier en daar een bladrandje. maar zo uit het niks zonder dat je gevoed hebt lijkt me dit sterk
temp en lv steeds in orde geweest¿
zien er mooi uit , misschien een idee om z/w folie over je potten te doen dat er meer licht naar bovenkomt en het vocht in je pot minder snel verdamp. natuurlijk wel rondjes eruit knippen waar je plantjes inpassen
In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.
Comment