Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste plantje: Hulk Barry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Spiritblue View Post

    Normaal zou het geen autoflower moeten zijn.

    Geen autoflower maar wel in de bloei geraakt op 18/6....... dat is interessant...... ben je heel zeker van die 18 uur licht per dag of heeft het daar al fout kunnen gaan??
    Last edited by QnQ; 2 August 2020, 08:50.
    2e
    3e

    Comment


      #17
      Ja van de licht cyclus ben ik heel zeker.
      Omdat het mijn 1ste keer is wilde ik niks meer dan enkel 1 plant zien groeien en bloeien.

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Ik hoop dat het geen herma word,ik vind in bloei dingen verwijderen altijd link.Tis in ieder geval fem.
        MIsschien je lamp is paar dagen niet aan gegaan en zo in bloei geraakt,ik gis maar wat

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        In theorie is de kans wel aanwezig, er zit best wat Thai doorheen gekruisd.
        Mja, ik vind het vreemd dat ze op 18/6 gaan bloeien, dat zou niet kunnen als ze het goeie zaadje verpakt hebben.
        Zou toch eens de timer controleren, of juist niet, ze bloeien, dus in principe niks meer aan doen
        Maar er is wel something fishy going on.

      #18
      Op 500ml water heb ik 1ml bloom stim
      20200724_165235.jpg
      Dag 50
      Morgen start ik de laatste voeding de green sensation, ik denk 2ml op een halve liter water20200724_165230.jpg
      Ik vind ze mooi

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Volgens de beschrijving op het flesje is het bij GS maar 1ml op 1 liter, als je 2 ml op een halve liter geeft is dat veels te veel, mooie plant suc6 verder.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ja, dat.
        En laatste voeding ? Ze is net over de helft eh ... die kan nog wel een paar keer voeding gebruiken later.

      #19
      Ja dank je ik vind ze ook echt mooi
      20200724_165226.jpg
      Enja met de laatste voeding bedoel ik in het geheel dus ik blijf dit geven samen met de bloom...voor de hoeveelheid zal ik nog is goed nakijken maar ik bedoel dus tot de voorlaatste week. En de geur ....een zeer rijke geur, ik zou willen dat ik er die kon bij posten

      Comment


        #20
        Dag 60
        Nog 5 dagen en dan start ik gs 1ml op 1l, want ondertussen krijgt ze om de dag 1liter water met 2ml bloom stim.

        Ik ben echt zeer benieuwd, ik hoop dat het spoelen op de laatste 2weken ook nog goed lukt.
        20200730_104148.jpg
        Tot nu toe 1 spin in de hoek van de tent gezien en voor de rest geen enkel ongedierte
        20200729_204002.jpg
        Ze beginnen aardig vorm te krijgen.
        20200730_104100.jpg
        De groei is echt
        Ik benieuwd naar de volgende fase

        Comment


          #21
          Hoi hoi,
          Ik heb weer tekens van overvoeding, dus heb ik enkel water gegeven vandaag.
          20200802_071535.jpg
          In het totaal heb ik 12 bladeren verwijderd.
          Deze waren helemaal geel en 5 waren helemaal verschrompeld.
          20200802_071501.jpg
          Ik ga het aan kijken hopen dat ze stopt met vergelen. Ik had gelezen dat ze ook vergeelt als ze bijna klaar is maar dat is nog niet het geval.
          20200802_071443.jpg
          Omdat ze met haar bladeren in de top naar boven stond gericht en de bladeren een beedje scherp stonden. Heb ik het licht met 20cm verhoogt.
          20200802_071428.jpg
          Ik hoop dat ik het goed aanpak en ze nog kan laten verder bloeien. Eergisteren heeft ze ook een temperatuur schommeling gehad nadat de klimaat regelaar stuk was gegaan. Het is normaal vol continue 23gr met licht briesje, maar het was 28gr geworden en daar heeft ze ook wel onder geleden denk ik.

          Comment


          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            Ze zal waarschijnlijk meer last hebben van die bladeren die je er af gehaald heb dan van die 5 graden warmere temperatuur. Ook klinkt het voor mij niet logisch dat je de lamp hoger hebt gehangen. Volgens mij moet de Lamp altijd dichter bij de plant in de bloei.

            Mijn enigste ervaring is buitenkweek, maar daar zie ik ze aan het einde van de middag met de bladeren omhoog staan, alsof ze dus dichter bij de zon willen komen.

          #22
          20200802_075013.jpg
          Afstand tussen top en licht is ongeveer 70cm

          Comment


            #23
            20200806_091723.jpg
            20200806_091656.jpg
            De witte haartjes beginnen te verkleuren.
            Ongeveer een 10% is al verkleurd
            20200806_091716.jpg
            Ze heeft nog een paar gele bladeren.
            Maar tegen het einde is dat normaal.
            20200806_091702.jpg
            Ik heb al veel gelezen over het drogen en denk dat ik de stam gewoon ga doorknippen en ze in het geheel omhoog ga hangen om te drogen.
            Geen droog net maar gewoon aan het lijntje in de tent .
            20200805_065919.jpg

            Comment


              #24
              Hoho...nog even wachten he !!
              Ze moet nog een week of 4 tot 5 !
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #25
                Ja zeker nog wachten, maar ik was al aan het opzoeken hoe en wat .

                Comment


                • QnQ
                  QnQ commented
                  Editing a comment
                  aah oke, gelukkig..phew..
                  Hangend drogen kan, als er geen toprot, schimmel, meeldauw of hoge LV is.
                  Je "moet" dan wel al het grote blad eraf knippen, al het blad waarvan je bij het steeltje kan, en dan doe je de rest later bij het loshalen.

                #26
                Die meeldauw moet ik nog opzoeken want dat ken ik niet. De LV word als ze klaar is om te oosten terug naar 25 tot 30% gebracht.
                Ik heb al redelijk wat filmpjes over knippen en oosten bekeken. Van wat ik tot nu begrijp mag er alles af buiten de topjes en alles wat glinsterd bijhouden want daar kan je nog wat mee.
                Zoals ik al vermelde gaat het drogen in tent gebeuren aan een lijntje. Maar daarna ook nog in potten om te curen. Daar moet ik ook nog over lezen want ben niet bekend met het proces.

                Comment


                  #27
                  Die lampverhoging hoeft niet, plant had toch geen last van de lamp? Waarom ga je hem dan verhogen?

                  Comment


                    #28
                    In het begin dacht ik dat het daar aan lag, nu weet ik beter.
                    20200808_062153.jpg
                    Kleine topjes beginnen ook te plakken
                    20200808_062148.jpg

                    Omdat de hittegolf die nu passeert en nog een paar dagen duurt, heeft ze meer water nodig.
                    Ze krijgt nu elke dag 1l water verspreid over 12u om de dag krijgt ze voeding erbij, ze krijgt het goed weg.
                    Nog 1 week gs en dan stop ik met de green sensation, om nog tijdig te kunnen spoelen.
                    Zoals de titel zegt mijn eerste plantje, dus moet ik nog veel ontdekken en leren.
                    Maar tot nu toe is alles redelijk oke

                    Comment


                      #29
                      Die verbrande bladpuntjes betekent dat je teveel voeding geeft.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #30
                        Ja ik weet het ben al geminderd, ik geef ze om de 2 dagen voeding.
                        Ik heb de trichomen geprobeerd te controleren maar heb toch maar een loepje besteld.
                        20200809_093229.jpg
                        Er zitten al wat topjes bij met trichomen op,
                        maar kan zo niet zeggen in welke fase ze zitten.
                        20200809_093333.jpg
                        er zijn ook nog topjes die nog geen verkleurde haartjes hebben.
                        20200809_093355.jpg
                        20200809_093348.jpg
                        Het is ongeloofelijk hoe snel het in een keer gaat.
                        20200809_093411.jpg
                        Ik houd men voeding goed in de gaten,
                        Zodat ik het de volgende keer nog beter kan doen.

                        Comment

                        Bezig...
                        X