Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Voor een eerste keer doe je dat niet verkeerd. Je hebt gelijk om met één plant te beginnen, verstandig. Zo ben ik ook begonnen. Vergeet je niet te spoelen? Ik hoop dat je een mooie opbrengst gaat krijgen.
Dank je, ja zeker. Ik ben op ongeveer 9 weken beginnen spoelen. Ik had gelezen dat, als je niet spoelt het zou kunnen proeven en dat wil ik niet. Elke dag controleer ik de trychomen en tot nu toe komen elke dag ambertjes bij.
Het drogen en de opbrengst post ook nog.
Als het zover is
Na research gedaan te hebben naar de banaan....conclusie. ik ga ze proberen te vinden en verwijderen... haar trychomen zijn allemaal cloudy dus ik ga het daar bij houden en zie wel wat er van komt. Het is in ieder geval niet iets waar ik al van gehoord had en na men research, denk ik dat ik ze ga oosten vandaag.
Banaan verwijderen en de plant laten staan niks aan doen anders schieten de bananen straks om je oren. Hoe langer je de plant nu laat staan hoe dikker jou top zal worden de top gaat nu zwellen en veel dikker worden. Dus niet stressen e.v. de plant met rust laten en ga ook niet lopen spoelen das niet nodig geen voeding meer geven gewoon water
Oké dat kan ik proberen, eerst maar eens kijken of ik die top met de banaan terug vind en dan of er nog andere inzitten en ook maar proberen te verwijderen. Update volgt...
Dank je Belladonna
Ik heb meer dan 30 banaantjes verwijderd.
En heb 11 zaadjes gespot. Ik heb ervoor gekozen om ermee te stoppen.
We zien wel wat er rookbaar gaat zijn.
Voor de volgende keer, minder voeding en nog beter opvolgen. 20200903_153634.jpg
Zo ga ik ze een paar dagen laten hangen en dan splits ik de grote toppen. Ik laat nog weten hoe het verder verloopt. Ik vond het prachtig om alle fase eens gezien te hebben, en een paar weken nog drogen en curen.
Zaadjes gespot heb je ze fisiek gezien en eruit gehaald. Ja erg jammer van dat vele voeden verder ging het aardig goed. Hoppa nu een fem. Nu een nieuwe zaadje halen en overnieuw beginnen. Bambam
20200922_162945.jpg
Alles zit in potten, ongeveer 130gr van men 1ste plantje afgehaald, ik ben zeer tevreden.
Ik heb er nu 2x 1 jointje van gedraaid, ik vind hem nog wat nat, het kriebelt in men keel, bij het uitblazen krijg ik een redelijke nasmaak.
Ik kan het met nx vergelijken met wat ik tot nu toe ooit gerookt heb. Tijdens het roken voel ik me weg zweven en tegen het einde van de joint heb ik zoiets van, ik wil er nog 1 roken.
Maar dan 10min later, helemaal pampus
Ik heb de eerste keer ge-timed, de rush duurde 20 min ongv. Kga pas volgend jaar een nieuw plantje zetten helemaal naturel, ik ben benieuwd. Het knipsel heb ik bij gehouden en daar ga ik proberen met te bakken. Ik laat nog weten hoe dat gaat.
Comment