Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

    als her goed is dikken de meeste soorten de laatste 3 weken pas echt aandie gaan echt nog wel uitdijen hoor

    Comment


      Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

      idd tumble ,die puistenkoppen worden dan lekkere vette knoeperts

      Comment


        Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

        Dan moet ik helaas Beo glijk gaan geven mss dat dit soort toch langer dan 8 a 9 weken nodig zal hebben....nah jah we zien wel!

        Thanx voor de reacties!

        Peace!
        sigpic

        Comment


          Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

          2 maanden en niet langer anders pleur je ze er maar uit!61 a 64 dagen is lang zat.het moet wel een leuke hobby blijven.

          Comment


            Als ze te veel voeding in de grond hebben, gaan ze minder produceren. te hoge EC. Kan een mogelijkheid zijn.
            In dit stadium hebben planten ook veel luchtverversing nodig.

            Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
            2 maanden en niet langer anders pleur je ze er maar uit!61 a 64 dagen is lang zat.het moet wel een leuke hobby blijven.
            Huh? Je plant geeft aan wanneer die klaar is om geoogst te worden. Dat was hier voor mijn 2 jack 47's na 11-12 weken. Heb in die 12 de week de trichomen van milky naar 50/50 amber milky laten gaan. Een week eerder zou dus ook nog gegaan zijn. Dan waren er hier en daar nog clear trichomen bij. Maar eerder was mijn oogst zeker niet ten goede gekomen. Ik had nu wel wat herma problemen, heeft de bloei wsl iets vertraagd. Maar het was een grote fout geweest om die na 9 weken al te gaan knippen. Mijn 3de, met tmv besmette jack was wel klaar na 9 weken.

            Nog effe geduld, ze zijn het waard! Komende 2 weken zal je ze wel zien aandikken.

            Dubbelpost.
            Last edited by westport; 13 February 2011, 17:15.

            Comment


              Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

              @ TT, zo dacht ik altijd wel van hoppa eruit na 8 8,5 week en weer opnieuw...maar jah nu niet meer

              @ Heaven, ook daar heb ik idd al aan zitten denken dat de over bemesting toch teniet heeft gedaan aan het uitzetten..weer een wijze les voor me zelf..niet eigenwijs en koppig zijn als je eigenlijk al weet dat je tot de max gaat lol

              @ Beo, Ik geef ze zeker de kans en bekijk het wel...kdenk ook zeker dat het de moeite waard is want vind ze er smakelijk uitzien.

              GreetZ
              sigpic

              Comment


                Last edited by heaven; 12 February 2011, 20:49.

                Comment


                  Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                  @ Heaven, ze krijgen nu 1,8 ec mee. Toen ik zag dat ik verschijnselen van overvoeding had heb ik de EC van het voedingswater lager aangemaakt...de roestvlekken bleven maar werden niet echt erger...ik ben ermee eens dat spoelen een hoop kan doen maar ik gebruik bij iedere voedingsbeurt ook Zyme+. De Ec zal nu geleidelijk aan omlaag gaan nu ik richting het einde ga en de Zyme+ blijft worden meegegeven...ik hoop op deze manier te voorkomen dat ik moet spoelen...ben er geen voorstander van omdat de plant er toch een aantal dgn van stilstaat...althans wel als je ineens een aantal liter per pot gaat spoelen.

                  Wat betreft het soort, daar kan ik weinig over zeggen want is mn 1e rit met dit soort. Vandaar dat ik blij ben dat Beowulf ook zijn ervaring erover deelt in dit topic! (Toppertje Beo!!)
                  De luchtverversing is sowieso al iets waar ik me totaal geen zorgen om maak...kweet dat mn klimaat optimaal is.

                  Thanx for the info!

                  Peace!
                  sigpic

                  Comment


                    Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                    Ik vond er weinig info over, behalve op cannabiscafe.net. Maar zo goed is mijn Spaans nu ook weer niet.
                    Daarom wou ik ze eens proberen. Ze zijn hun geld waard geweest in ieder geval (33 euro voor 3 zaden). Kan de hele dag met men neus in die weckpot zitten. Hoe ze aan wiet zo'n sterke citrusgeur kunnen geven, beats me. Ik had wel verwacht dat ik meer moeite ging hebben met ze onder controle te houden, mijn grootste planten zijn toch maar weer 60 cm geworden. (getopt en gebogen) Had dus nog wat ruimte over, maarja. Dit najaar probeer ik ze mss wel opnieuw. Enige nadeel was de lange bloeiperiode, maar tis eens iets anders dan die pure indica's die ik gewoon ben.
                    Rookverslag zal voor u zijn, ik maak er enkel brownies van.

                    Enfin, het bewijs dat stekken van feminised zaad de moeite kan zijn wordt nu wel bewezen. Denk niet dat je uiteindelijk veel meer risico's neemt dan feminised zaad op zich.

                    Comment


                      Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                      @ Beo, ook ik heb weinig kunnen behalve spaanstalig en ook ik ben daar niet best in haha Jij had een lange bloei periode ik begin er toch weer aan te twijvelen..vind ze nmlk nu erg rap bruin worden dus ben benieuwd maar schat zelf nog een week max. dat zou betekenen dat die dan 8,5 week bloei heeft ghad..in mijn ogen top..maar wil em zeker nie te vroeg eruit halen dus mss kan je me nog wat advies geven na het zien van de pics. Zelf ben ik ook btw blij hoe het is uitgepakt met de stek van Feminised zaad....is dus te doen.

                      Dag 53 Bloei
                      Haartjes van de toppen beginnen nu rap bruin te worden..kan niet gek lang meer duren naar mijn idee..De EC is sowieso nu verlaagd naar de 1,6
                      Planten hebben nu nog 1x de Regulator, Top-Boost en de K-Boost mee gekregen. Vanaf de volgende water beurt alleen maar basis voeding en Zyme+ en dan tevens weer een EC verlaging. Kmoet ze nu iedere dag goed gaan bekijken op evt. Budrot..heb het eerste bruine plekje gevonden..was nie veel maar toch een waarschuwing. Stukje is direct eruit gehaald.
                      Bij deze de picca`s!

                      GreetZ
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                        Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                        Wel, ik had ook even die periode en dan gingen die 2 in 2de bloei, alles werd weer sneeuwwit. Die andere heb ek dus wel vroeg kunnen knippen. Dat heb je met kruisingen, als er wat meer ak 47 genen vertegenwoordigd zijn zal die wsl sneller klaar zijn. Als em meer naar de echte Jack neigt, dan is 12-13 weken best mogelijk. Maakt kweken ook leuk.

                        Comment


                          Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                          Als je wilt dat plant korter blijft en sneller afbloeit, kun je de regulator dosis verhogen, vooral in de zomer handig. Internode groei wordt geremd, en plant wordt gestimuleerd sneller nieuwe noden (vertakkingen) aan te maken, wat veel energie kost. Nu hoeft dat niet meer, zit al ver in de bloei.

                          Het kan ook zijn dat planten een beetje nat staan, of al langere tijd, dan kunnen ze ook minder opnemen, terwijl ze juist ook moeten opnemen om de vochtigheid te verlagen in de grond. Vaak valt het wel eens samen, eens wat minder geven, minder water en minder voeding, dan drinken ze opeens meer.
                          Blijft een beetje balanceren, je hebt meestal genoeg marge.

                          Wat ik wel meestal doe, als ik water geef om overvoeding te verlagen, of een halve voeding dosis geef, dan geef ik meestal minder regulator, omdat deze ook helpt om stoffen te verplaatsen, en de internode groei remt, wat er kortom voor zorgt dat ze minder water nodig hebben om stoffen te verplaatsen en vertakkingen + bladeren aan te maken.
                          Meer enzymen zorgt voor de opbouw van meer eiwitten (grotere bladeren, langere bladstengels, langere planten), en afbraak van eiwitten en andere stoffen, overtollige stoffen kunnen worden afgebroken en weer omgezet naar opneembare stoffen. Niet alleen door de plant maar ook door bacterien in de grond, en in de plant.
                          Last edited by heaven; 15 February 2011, 21:48.

                          Comment


                            Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                            ik zie ze spekken

                            Comment


                              Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                              Thanx weer voor de reacties!

                              De planning is einde v/d week degene om te hakken die het meest indica zijn...de rest mag nog wat langer blijven staan!!
                              Ikke benne errug benieuwd naar het gedroogde eindproduct haha

                              Peace!
                              sigpic

                              Comment


                                Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                                Dag 57 Bloei
                                Vandaag hebben 5 dames kennis mogen maken met de Schaar! Deze waren rijp, de rest staat nog in het zonnetje voor een dag of 4 a 5 max

                                Zijn lekker compact en lekker vet! Heb voor het eerst ook het topafval bewaart om boter mee te maken.

                                Hier ff een picca van de geschoren dames.....

                                Peace!

                                IMG_1519.jpgIMG_1520.jpgIMG_1522.jpg
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X