Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

    dan heb je nu een goede moederplant staanmaar wat is nu de bedoeling?gaa je haar nog gebruiken voor de ronde naa de caramels?en gaa je nog een verslag maken van de caramels?

    Comment


      Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

      De moeder hou ik iig intact aangezien de ruimte voor heb..mss maak ik een mix van beide de volgende ronde maar dat zou dan puur zijn omdat ik tekort aan Caramels kom ...
      En mochten er mensen geintereseerd zijn in een verslag van de Caramels dan zal ik daar zeker een verslag van maken om de ervaringen met deze soort te kunnen delen
      sigpic

      Comment


        Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

        caramels klinkt goed.zie graag nog een mooi verslag

        Comment


          Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

          Keej dan zal ik hier ook wel een verslag van plaatsen hopen dat ze beetje rap wortelen des te eerder kan ik ermee aan de (ver)slag
          sigpic

          Comment


            Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

            Toch vreemd dat ze zo vroeg zijn afgebloeid. Sweet seeds zelf geeft ze 9 weken en half, en meestal mogen ze toch wat langer staan dan de zaadbank voorschrijft. Ook vreemd dat ze zo snel droog zijn. Heb de mijn 10 dagen laten drogen op een graad of 20. Nuja, als het resultaat er maar is. Mss probeer ik nu ook wel eens sweet seeds te stekken. Ze hebben veel stabieler soorten dan die jack bv.
            Kheb zelf rap nog wat green poison's gezaaid. Kijk uit naar die caramels, die heb ek zelf nog niet gehad.

            Comment


              Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

              Yo NF congrats met je mooie oosgt man!

              Ziet er lekker uit die top!! mijn ICE was met 6 dagen al knak droog en smokeable met een temp rond de 20 graden en een lv rond de 35%
              Succes met de moeder verder en hoop dat ze nog meer moois mag geven ghehehe.

              Caramel klinkt lekker in de oren ben benieuwd gozer!!

              Eens een paffer, altijd een paffer........

              Comment


                Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                mooimooimoooi.....
                sigpic

                Comment


                  Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cornolio
                  pas op met stekken nemen van een CC, heb er zelf net echt prettige ervaringen mee gehad, enige ik geen problemen mee gehad heb is SAD, Psy en WR van hen, hoop dat het bij jou anders verloopt. J47 heb ik zelf nooit gehad, al de rest wel dacht ik, op hun recentste na
                  Denk dat er een dosis geluk mee gemoeid is ook. Ik was vrij zeker dat deze jack 47's problemen gingen geven, omdat ze echt ni graag getopt worden.

                  Comment


                    Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                    @ Beo, ook ik had me al redelijk ingesteld op de 9,5 week bloei..maar goed ging opeens toch vrij rap met bruin worden van de haartjes dat ik toch de keuze van omhakken heb gemaakt....mss heeft het ermee te maken dat ik met een stek heb gewerkt en niet de zaailing heb afgebloeid. Met betrekking tot het droog proces heb ik zelf liever ook een dag of 7 droogtijd heb net alles nog ff bekeken in de zak en is toch echt acceptabel droog allemaal. Smaak is echt niet verkeerd kzou zeggen pm me voor een try out, alleen had ik er meer van verwacht......

                    @ Cornolio, zoals Beo al aangeeft werd er in het begin van mijn verslag ook gezegd stekken van feminized zaad is vaak herma etc...nou bij mij is dit zeer goed verlopen terwijl de moeders echt wel redenen hebben gehad om gestresst te raken..neem bijv het klimaat..die was een periode zeker niet optimaal en hebben toen zelfs temp van 11 tot 12 graden ghad.
                    Wel ben ik erg benieuwd naar jou mening over de Wild Rose van Sweet Seeds.....dus tell me!

                    @ Paffy en Dietn, Thanx gasten!! PM me ff als je het resultaat in de fik wil zetten...

                    GreetZ
                    sigpic

                    Comment


                      Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                      Wild rose kan ek zeker aanbevelen. Getopt en met wat buigwerk leverde mij dat een plant op van 55-60 cm hoog die een kleine 70 gram opbracht. Die heeft wel een week of 4 onder 600 watt gestaan. Ze zijn zeer resistent tegen beestjes en ziektes. Het was de enige plant van die ronde die geen last had van spint. Heb spijt da'k die toen niet gestekt heb, was een ideale moeder geweest. Maar het risico op herma leek mij te groot.

                      Comment


                        Re: HomeBox XXL - Jack 47 - Dimlux EVSA

                        Hmm klinkt goe Beo!

                        Denk dat ik die over paar weekjes is ga bestellen, vandaag zijn de Caramels gesneden en nog wat Jacks gesneden....ff afwachten dus. Denk dat ik ergens volgende week mn Special Cheese alvast ga laten ontkiemen.

                        GreetZ
                        sigpic

                        Comment

                        Bezig...
                        X