Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste week kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste week kweek

    Korting op 420shop
    1ste week grow.
    nog geen afzuiging of wat dan ook.
    planten staat door de dag in de zon en snachts onder lamp met enkel verse verluchting ingeblazen in tent ( rechts onder )
    Temperatuur hou ik op 28graden en luchtvochitgheid zet ik nu op 65%
    lamp (led ) staat nu op 40cm
    ( regel ik met water in de emmer gieten of niet )
    na 1week zien ze er goed uit. mooi groen , geen tekenen van lamp te kort / warm of koude . ze staan niet hoog gegroeit naar het licht.
    binnen 1week begin ik met scroggen en verluchting op te zetten.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • ak12
      ak12 commented
      Editing a comment
      Tangerine dream van barneys farm.
      2zaadjes in glas water gedaan toen ik klein worteltje zag in emmertje gedaan en wat zitten testen met de nieuwe setup en je kent het wel. na 1week dit resultaat! vind het niet slecht. overpotten ik weet het niet . ga proberen iets moois erop te vinden zodat ze allebeide dezelfde licht/warmte/zuurstof krijgen en voor de rest enkel juiste PH water. geen extra shit van supervoeiding of spray. enkel water en licht. tof eh

    #3
    Lkkr man gewoon doen, wat voor lamp gebruik je?

    Comment


    • ak12
      ak12 commented
      Editing a comment
      nu momenteel met 300watt led maar heb ook de hydro mars ts1000 liggen voor eventueel extra. enkel mijn afzuiging moet ik nog goed inrichten. mss een prima klima 100PK. ga eerste met een gewoon koolstoffilter van 150m3 proberen. desnoods koop ik mij de pk100 met 300m3. kan dan beter temperatuur regelen vind ik. enkel zo een gedoe met die verluchting. tent staat in kelder en haal goeie LV enkel temperatuur is 28-30graden met deze lampen. het is het goed evenwicht zoeken op dit moment maar ik kom er wel.

    #4
    Ok netjes Gooi die ts 1000 erop dan, die zal waarschijnlijk minder hitte afgeven.

    Comment


    • ak12
      ak12 commented
      Editing a comment
      inderdaad maar vind het zo mooi speelgoed dat het te mooi is om te gebruiken die ts is echt supergaaf maar die led gebruik hem nu een week en de lamp is nu op zijn vast ritme en heb amper lawaai nog en vind die echt goed knallen in dat tentje! plantjes gaan ook echt voorruit erop vind ik.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Je mag hem ook aan.mik doorstoten die ts !!!

    #5
    Veel plezier en succes !

    Comment


    • ak12
      ak12 commented
      Editing a comment
      ja danku. is maar voor eigen kweek is leuk ben er dagelijks mee bezig haha

    #6
    Welkom hier @ !!

    Keep it green !!
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


      #7
      paar avonden opgemerkt dat mijn temperatuur steeds 30-31-32 graden worde met LV 45-50%.
      zou die 60-60 veel te klein zijn? heb mijn afzuiging al geprobeert en dit vermindert 1graad. een ventilator vermindert niets. is het de kweektent?
      ik begrijp goed dat een goede kweektent onder bovenverluchting moet hebben. maar zo een extreem hoge graden. kelder is het 24graden en kweektent 31graden. moet ik grote afzuiging en koolfstoffilter plaatsen?

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Nee, kijk even in de kweekverslagen hoe andere kwekers het hebben zitten.

        Onder in de tent moet je de verluchtingsraampjes open zetten of een stuk open slang er in steken als daar gaten voor zijn.
        Als je lucht boven afzuigt, moet er onder wel voldoende lucht in kunnen anders koelt het natuurlijk nooit af.

      #8
      weet iemand wat mijn plantje heeft?
      ik heb hem zojuist overpot omdat hij gele blaadjes had. ik ben 2dagen niet gaan kijken en vandaag zag hem er zo uit. ik denk een te kleine pot + voeding te kort. heb hem overgepot in verse grond en die grote emmer. ik hoop dat hij het gaat overleven
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #9
        Is dat een emmer? Die mag in een nog grotere... Maar dat kan ook. Er zitten toch wel gaten onderin?

        Comment


          #10
          ja heb hem nu in de emmer overgepot

          Comment


            #11
            Goed zo. Veel succes.

            Comment


              #12
              Bel naar 420, meld wietmishandeling anoniem.

              Ja meer aarde, voeding, water en liefde.

              Comment


                #13
                heb hem rechtsonder herplant. hem ziet er echt niet goed uit! hopelijk overleeft hij het
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Haar en zij ... je wilt meisjes. Raggamuffin vinden ze leuk. Ook wat water gegeven?

                #14
                mijn plantjes na 3weken. ziet dit er normaal uit?
                en amai mijn tentje is te klein? ziet dit er abnormaal uit?
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Te klein te klein, je hebt neem ik aan toch nagedacht over wat het beste is. Als je al 2emmers naast elkaar zet dan is de breedte van de tent al bijna bereikt. Een plant groeit bijna altijd breedte dan je groeimedium. Zeker als je hem niet traint. Laat ze maat lekker gaan toch. Zitten er gaten in je emmer?

                #15
                hoe ziet dit eruit volgens jullie?
                kweektent is veel te klein voor deze 3
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment

                Bezig...
                X