Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Het is eindelijk zover! De zaadjes moeten nu ontkiemen (net binnen gekregen) en daarna zet ik ze meteen in de grote potten met aarde. Ik zal regelmatig updates geven met foto's. Tips en dergelijke zijn zeer gewenst.
    Attached Files

    #2
    Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

    Wat is eigenlijk de capaciteit van je filter? Hij lijkt zo klein, maar een foto kan vertekenen.

    Comment


      #3
      Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

      Uhmm...weet ik even niet uit m'n hoofd maar hijs groter als op de foto, de reflectorkap hangt er alleen voor . Ik weet wel dat hij is afgestemt op de afzuiger van +- 600m2. Er zit geen buis tussen de afzuiging en filter, dus dan heb je al een beter idee.

      Comment


        #4
        Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

        Dan zal het wel goed zitten. In ieder geval, je tent ziet er gelikt uit.
        Succes

        Comment


          #5
          Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

          Hoelang zal ik eigenlijk met 1 lamp werken? Is dat alleen de eerste week of de eerste 3 groeiweken?

          Comment


            #6
            Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

            Ik zou voor 3 weken groei gaan met 1 lamp. Bij pas ontkiemde zaailingen zou ik dat lamp minimaal op 1 meter hoogte hangen.

            Comment


              #7
              Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

              5 plantjes groeien onder 600w is dat niet wat veel?
              Deze 5 plantjes groeien ook goed onder een 250watt.
              Scheelt aardig wat stroom.

              Verder wel een mooi tentje. Bloeien met 2 x 600w moet wel een leuke opbrengst gaan hebben

              Succes..

              Ciao TJ
              "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

              Comment


                #8
                Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

                @Deze 5 plantjes groeien ook goed onder een 250watt.

                Dan moet je ook nog een vsa van 250 watt kopen en een (groei)lamp van 250 watt. Dat scheelt aardig wat geld. De besparing op je stroom is zo'n 25 euro. Niet echt om over naar huis te schrijven.

                Comment


                  #9
                  Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

                  Nice set-up! denk alleen dat als je een 600m3 afzuiger hebt zoals je aangeeft met je filter .. dat je een warmte prob gaat krijgen...hoop ut nie voor je maar 2x600 op 1,5m3 is best veel....

                  Succes iig en ga je volgen!

                  GreetZ
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

                    Ja warmte is mijn grootste probleem op het moment. Echter heb ik nu bij mijn temperatuurmeter een "doos" eromheen gedaan en dat scheelt al veel in de meting (28graden naar 26graden). Als de dames komen "kijken" zal ik regelmatig de warmte ook vermelden.

                    Comment


                      #11
                      Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

                      als je opzoek bent naar een 250watter,.....PM
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

                        Bedankt Smoke_Mr, maar zoals Xtreme al zei: dan moet ik de hele reut gaan aanschaffen....misschien volgende ronde.

                        Voor de mensen die geintresseerd zijn in mijn temperatuur probleem en zichzelf daarvan willen beschermen: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...85-Temperatuur
                        Oftewel, kijk ff naar de afvoerpijp die je hebt
                        Last edited by Geegzor; 14 January 2011, 23:19.

                        Comment


                          #13
                          Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

                          Update:
                          Zaadjes zijn ontkiemt. In 5 kleine potten gedaan met zaai en oogstgrond (zaai en stekgrond hadden ze niet meer). Water met wat voeding bijgedaan (EC 0,7), heb het flink vochtig gemaakt. Wilden even voorzichtig beginnen met de voeding. Folie over de potjes heen gedaan (haal ik er weer af als het kopje boven komt) en de lamp staat nog niet aan. Ik heb ook nog een luchtbevochtiger besteld.

                          Ik heb 2 vragen:
                          1. Wanneer moet de lamp aan? Is dat pas bij het eerste blad?
                          2. Wanneer moet ik ze overpotten?

                          Andere tips zijn natuurlijk altijd welkom.
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

                            Wel geestig dat ge direct 2 keer 600 watt kunt combineren met de meest basic vragen. Licht mag er van de eerste moment op, het helpt zelfs om ze al in het licht te zetten als ze nog niet boven zijn. Wanneer ge overpot kiest ge zelf. Ge wacht best 2 weken, dan hebt ge een deftig wortelstelsel dat er tegen kan en dat de kluit grond bij elkaar houdt.
                            Edit: als ge maar 5 planten gaat zetten onder 600 watt dan hebben die klein potjes geen nut en kan je beter starten in 20-25 liter potten/kuipen, dan hoef je helemaal niet over te potten en kan die penwortel zich beter ontwikkelen. Kan je ze ook nooit overbewateren, het risico in klein potten is daar toch wel. Droogt snel uit.
                            Last edited by beowulf; 14 January 2011, 23:32.

                            Comment


                              #15
                              Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

                              Mijn motto: Als je het doet, doe het dan goed.

                              En ach... eens zal je het een keer moeten leren he ^_-.
                              Maar bedankt voor je reactie.

                              Comment

                              Bezig...
                              X