Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 5x Super Lemon Haze - 150x150x200 - 2x 600w hps

Tgoh. Ge kiest ook niet direct voor de meest gemakkelijke soort om mee te beginnen. Klimaat speelt dan een grote rol, en wat ik gemerkt heb is dat het verschil in warmte tussen een 400 en een 600 watter enorm is. Het zal ook niet gemakkelijk zijn om heel die ruimte te vullen met 5 planten. Een haze laat zich over het algemeen moeilijker toppen. Als je op zeker wilt spelen zet je daar nog een stuk of 16 hybrides bij. Plek genoeg en het zou zonde zijn van die 2de 600 watter.

Comment

Naa rmijn idee is 5 onder 2x600 best mogelijk alleen moet je je plant dan wel een langere voorgroei geven en dat kreng 3x uittoppen..ook biij Haze opzich mogelijk is alleen mss wat stress gevoeliger..

Je Warmte wel in de peiling houden..karton om je thermo/hygro heen is goed maar dan wel als een stek staat. We willen, althans ik in ieder geval de bladtemp weten..als ik een stek zet kan ik nog niet goed gnoeg direct onder een blad gaan meten dus dan komt het karton in beeld op..zo boots je een beetje na dat je meter onder een blad zit...Maar je hebt nog geen stek nix staan dus is je karton overbodig en hou je jezelf ene beetje voor de gek....

Overpotten die ik meestal als de wortel de onderkant van mn voorgroei pot heeft bereikt..dan gaat ie gelijk in de uiteindelijke pot waarin ik em wil met een licht bemeste aarde.

Succes!

GreetZ,
      NF
      sigpic

Comment

leuke opzet ik kweek met 6 kuipen van 65 liter en 1200 watt erboven.

Comment

Succes ik zal je volgen. heb ook 1 super lemon haze staan die net een paar daagjes in bloei is gezet.

Proficiat ook met Een van de beste wietsoort ter wereld: => http://www.youtube.com/watch?v=AKBiGu9SF00

(midden is men super lemon haze)

Comment

Bedankt allemaal voor de betrokkenheid.

@beowulf: Ik hou het bij 5 planten, omdat mijn doel is zoveel mogelijk uit 5 planten te halen.
            @Seba1: hehehe, zie de verschillen =), mooi plantje!

Hoe het toppen precies gaat moet ik nog ff op het forum opzoeken, maar dat doe ik wel als het zover is . Ik zal m'n temp/hygro nog even aanpassen. Het was nu 24,5graden (welliswaar met karton) en dan met 1 lamp op 18/6. Ik ga dadelijk weer even kijken hoe het met de dames is en als er iets leuks te fotograferen is, post ik dat natuurlijk vanavond nog .

Comment

Update:

Ik heb even een natte handoek opgehangen om de luchtvochtigheid wat omhoog te krijgen totdat ik m'n luchtbevochter heb. De lvh is namelijk wat aan de lage kant. Als ik de temperatuurmeter naast de pot neerleg is hij wat aan de hoge kant. Binnenkort zet ik nog even een fan op een ventilatiegat en eventueel het raam open om het wat koeler te krijgen.

De eerste dame is al boven, nu maar wachten op de rest .
              Attached Files

Comment

Update:

Ben even afwezig geweest, tentamens enzo.
                Helaas, maar 1 plantje is overleden. Ben nu bezig met Northenlight aan het ontkiemen om deze er alsnog naast te zetten. De ene plant is denk ik overleden, omdat de lamp te hoog stond (had geen tijd) en daardoor het steeltje is omgebogen... toen was er geen houden meer aan. Kunnen jullie aan de foto's zien of het inderdaad zo is dat de stelen te lang zijn?

Luchtbevochtiger is net geinstalleerd, dus dat komt de luchtvochtigheid tengoede.
                Attached Files

Comment

Owja, nog even een vraag. Wat is het slimst om te doen:

- Toppen vanaf de 2de internode of de derde? (ik neem aan dat het onderste stuk niet als internode wordt gezien)
                  - Zal ik ook gaan fimmen of is dit een absolute afrader voor een beginner?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geegzor View Post
                    Owja, nog even een vraag. Wat is het slimst om te doen:

- Toppen vanaf de 2de internode of de derde? (ik neem aan dat het onderste stuk niet als internode wordt gezien)
                    - Zal ik ook gaan fimmen of is dit een absolute afrader voor een beginner?
                    sigpic

Comment

Ja ik wist dat je gaat toppen of fimmen. Ik had gelezen 2de of 3de =), maar vraag me dus af wat het handigst is bij SLH.
                      Last edited by Geegzor; 7 February 2011, 17:47.

Comment

Zo weer even een update (heb het druk gehad):

Ik heb de planten proberen te fimmen (op de kleine met slecht blad na). Hoop dat het een beetje gelukt is . Wat denken jullie dat er aan de hand is met degene waarvan het blad niet erg goed is? Lijkt een beetje bobbelig (foto 3 + 4).
                        Attached Files

Comment

Nog even een foto nadat ik heb gefimmed.
                          Attached Files

Comment

Dat plantje met de vreemde blaadjes kan een genetische afwijking zijn , dat had ik ook met een plantje t enigste wat je kan doen is laten staan en kijken wat ie doet .
                            Voor de rest ziet het er goed uit

Groetjes Delarie
                            Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

Comment

@ Seba...
                              ik zou de middelste plant maar even niet meer bijvoeden ,..anders brand ie straks uit zichzelf op
                              GRTZ WitteRaaf

Comment

@delarie, oke thnx voor de informatie.
                                @witteraaf71, is dit een mis post? Ik weet namelijk niet wat je met Seba bedoeld.

Het is nu 4 weken geleden vanaf ontkiemen. Lijkt me dus tijd om ze in de bloei te gaan zetten? Of zijn ze daar nog te klein voor? Of is dat normaal?

Comment

Bezig...
                                X