Nadat men eerste kweekje in het water viel door het slechte weer het kapotte verwarmingselement, alle moed bijelkaar gezocht en opnieuw begonnen.
Enkele wijzegingen in de opstelling.
Inlaat en uitlaat 5m² met elk een dimmer
400 w hps
luchtbevochtiger
grond van growshop
de volledige canna terra reeks
ph meter
lv meter
nieuwe ventilator
automatisch bewateringssystheem
nieuw verwarmings element!!! met thermostaat
Alle tips zijn welkom.
Heb ze wat lang in de groei laten staan denk ik. de onderste 20 cm wordt amper belicht en alle blaadjes vallen er af.
Ze zitten nu ongeveer in het begin van de vierde week bloei na 3,5 week groei
Mijn lamp kan niet hoger in de kast dus heb ik de grootste plant om moeten buigen (ivm verbranding).
heb de planten niet getopt mits het plaatsgebrek, volgende keer wel toppen en minder lang voorgroeien.
iemand een schatting van wat dit kan opbrengen, heb geen hoge verwachtingen voor men eerste kweek. maar hoop wel op een goed rokertje.
Enkele wijzegingen in de opstelling.
Inlaat en uitlaat 5m² met elk een dimmer
400 w hps
luchtbevochtiger
grond van growshop
de volledige canna terra reeks
ph meter
lv meter
nieuwe ventilator
automatisch bewateringssystheem
nieuw verwarmings element!!! met thermostaat
Alle tips zijn welkom.
Heb ze wat lang in de groei laten staan denk ik. de onderste 20 cm wordt amper belicht en alle blaadjes vallen er af.
Ze zitten nu ongeveer in het begin van de vierde week bloei na 3,5 week groei
Mijn lamp kan niet hoger in de kast dus heb ik de grootste plant om moeten buigen (ivm verbranding).
heb de planten niet getopt mits het plaatsgebrek, volgende keer wel toppen en minder lang voorgroeien.
iemand een schatting van wat dit kan opbrengen, heb geen hoge verwachtingen voor men eerste kweek. maar hoop wel op een goed rokertje.

Comment