Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto glueberry og en sensi skunk onder mars hydro ts 600

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: Auto glueberry og en sensi skunk onder mars hydro ts 600

Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik ben 10 dagen geleden begonnen met mijn allereerste kweek. Het leek me leuk om daar gelijk een kweekverslag van te maken, dus bij deze.

mijn setup:
    - mammoth lite kweektent 100x100x180
    - mars hydro ts 600
    - profan met can lite carbon filter eraan
    - plagron allmix als medium

voeding:
    dutchpro a+b groei en bloei, compostthee en alle toebehoren.

zaden:
    3x auto glueberry og (dutch passion)
    1x sensi skunk (sensi seeds)

de plantjes zitten nu in dag 10 behalve de sensi skunk, die is door omstandigheden later gezaaid.
    Last edited by De lachende vis; 2 weken geleden.

Succes! Is die Skunk ook een auto?

De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

Comment

• De lachende vis
      De lachende vis commented
      Editing a comment
      Bedankt ja de skunk is ook een auto

Leuke set up, maar is die 600 niet wat te zwak voor die 4plantjes. Bij de beschrijving staat dat hij 60x60 aankwam maar op YouTube zijn meerdere reviews dat je dan zelfs al wat fluffy toppen krijgt. Ben zeer benieuwd of jij het tegendeel kan bewijzen

Comment

• De lachende vis
      Editing a comment
      Daar heb je inderdaad gelijk in. De 600 is de zwakste van de ts-series. Ik heb deze lamp gekocht omdat ik een beetje krap zat in het budget. Maar we gaan zien wat eruit komt.

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Da's vervelend ik zit met hetzelfde, maar beter had je een kleinere tent gekocht dan had je 50euro in de lamp kunnen stoppen. Ben wel erg benieuwd succes kerel

• De lachende vis
      Editing a comment
      Nu je het zegt was dat wel handig geweest. Thanks! Updates volgen

Het is inmiddels dag 14 en dan planten staan er erg mooi bij. Vandaag ga ik voor de eerste keer voeding geven.

ik voeg een theelepel melasse toe aan een liter water en de helft van de aanbevolen hoeveelheid dutchpro a+b grow om te beginnen. De PH waarde houd ik op 6.3.

Comment

Comment

• Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Hoe hoog heb je de lamp hangen, ik denk dat ze wel wat lager kan!!

Lamp hing 50 cm afstand, nu 35

Comment

Succes!
        mijn eerste kweekje is bijna afgerond, nog kleine 2 weken te gaan.

Comment

• De lachende vis
          Editing a comment
          Dank je, ziet er goed uit. Hopen dat ik net zo een opbrengst krijg : p

Ik volg je kweek mee.. ik grow met dezelfde lamp, alleen dan 1 plant en een kleinere tent.

succes!

Comment

• De lachende vis
          Editing a comment
          Bedankt, mooie setup heb je hoe hoog heb je hem ongeveer hangen?

• Kweekfreak
          Kweekfreak commented
          Editing a comment
          Dankje
          Als je de lamp bedoelt, op 55cm.

Dag 17 alweer... de planten staan er mooi bij en krijgen al kleine zijtakken. Lst ga ik denk ik niet doen, misschien later als ze wat groter zijn een beetje. Maar als het een beetje grote planten worden kan ik ze toch gewoon scroggen? Ook al zijn het autoflowers. Ik hoor het graag. Verder las ik nog iets over dat het slecht is om de ventilator richting de lamp te laten blazen. Klopt dit?
        Last edited by QnQ; 4 weken geleden.

Comment

Ziet er goed uit, al omhoog gegaan met de voeding?

Comment

• De lachende vis
          Editing a comment
          Dank je, nee ik geef nog steeds de helft van de aanbevolen hoeveelheid maar dat gaat niet lang meer duren ik denk dat ik ze over een weekje het dubbele kan gaan geven.

Dag 21. Ik heb een nieuwe plant erbij in de tent, rechtsachter. Een white widow auto van white label seeds. Hij stond eerst buiten maar het weer wordt slecht dus vandaar dat ik hem binnen heb gezet. Ook ben ik begonnen met lst en bladeren omvouwen (zodat de takken meer licht krijgen) ​ met de laatste glueberry og wacht ik nog heel ff totdat ie iets groter is, dan pas krijgt hij ook lst.
        tips zijn welkom
        Attached Files
        Last edited by De lachende vis; 3 weken geleden.

Comment

• Reefer
          Reefer commented
          Editing a comment
          Oppassen dat je geen beestjes mee naar binnen neemt met die White widow.

E44D23A6-6C24-4BFC-91D8-6D75A7597BCD.jpeg Even een kleine update.
        ik heb de white widow uit de tent gehaald ivm het risico op hoogteverschil. Dus blijven er 4 over A026753F-133D-4ED6-A2B0-B51698EAC8FF.jpeg

de lv in de tent blijft constant rond de 70%. ik weet dat het niet geweldig is maar heel veel kwaad kan het volgens mij ook niet. Verder krijg ik hem ook niet omlaag dus laat ik het voor nu even zo. Temperatuur begint nu ook steeds lager te worden aangezien het winter wordt. Die fanheaters zijn altijd erg duur in gebruik dus wil ik een tubular heater kopen (buisverwarming) Voor wanneer het te koud wordt in de tent. die zijn goedkoper, heeft iemand hier ervaring mee?

4738DA47-A5F0-44FF-9CCA-1944F938F506.jpeg

volgende week ga ik de planten hun eerste compost thee geven en daar gebruik ik deze luchtpomp voor. Iemand aanmerkingen of tips? D7C2CF37-C179-45EE-8E14-FD58604CDF5D.jpeg

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Je moet wel zorgen dat je dadelijk die luchtvochtigheid wat naar beneden krijgt want zo'n hoge luchtvochtigheid is niet goed voor je luchtfilter, voor de planten is het nu nog niet zo erg wel als de toppen dadelijk wat compacter worden.
          Je kan wel een ontvochtiger gebruiken om de luchtvochtigheid naar beneden te krijgen.
          Die luchtpomp daar kun je wel wat thee mee brouwen, niks mis mee, je planten zien er trouwens goed uit suc6.
          Gebruik zelf trouwens ook een lamp van mars hydro de ts1000 maar heb wel een kleinere tent de 70x70x160 ook van mars hydro ben zeer tevreden over het setje maar ben nu bezig met buitenkweek.
          Last edited by Corleone1933; 2 weken geleden.

• Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Denk je dat de lv zo hoog is doordat je toplaag wat nat is en verdampt?

Oh okay ik ga zeker wat aan die luchtvochtigheid doen, bedankt voor de tip! ik ben ook zeer tevreden over de mars hydro. Heb die buitenplanten even bekeken van je en ze zagen er mooi en groot uit

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Thanks ze zijn inderdaad aardig groot

Ze gaan lekker, maar zou nu ong wel de klok over gaan gooien met een netje. Ieder zijn ding natuurlijk

Comment

• De lachende vis
          Editing a comment
          Thanks! Klok omzetten hoeft niet he want het zijn autoflowers zal scroggen zin hebben voor deze planten?

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Misschien wel om je toppen rechtop te houden als ze groot en vet worden

Footer Left Ad

Collapse
      Bezig...
      X