Auto glueberry og en sensi skunk onder mars hydro ts 600

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • De lachende vis
    Plantje
    • Sep 2020
    • 12

    #1

    LED: Auto glueberry og en sensi skunk onder mars hydro ts 600

    Korting op 420shop
    Aaaaa
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by De lachende vis; 27 May 2021, 19:15.
  • Waldpiek
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jul 2019
    • 337

    #2
    Succes! Is die Skunk ook een auto?

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment

    • Kunichika
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1890

      #3
      Leuke set up, maar is die 600 niet wat te zwak voor die 4plantjes. Bij de beschrijving staat dat hij 60x60 aankwam maar op YouTube zijn meerdere reviews dat je dan zelfs al wat fluffy toppen krijgt. Ben zeer benieuwd of jij het tegendeel kan bewijzen

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Da's vervelend ik zit met hetzelfde, maar beter had je een kleinere tent gekocht dan had je 50euro in de lamp kunnen stoppen. Ben wel erg benieuwd succes kerel
    • Freedom1984
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2018
      • 245

      #4
      Succes!
      mijn eerste kweekje is bijna afgerond, nog kleine 2 weken te gaan.

      Comment

      • Kweekfreak
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2019
        • 154

        #5
        Ik volg je kweek mee.. ik grow met dezelfde lamp, alleen dan 1 plant en een kleinere tent.

        succes!

        Comment


        • Kweekfreak
          Kweekfreak commented
          Editing a comment
          Dankje
          Als je de lamp bedoelt, op 55cm.
      • WillieWonka
        Senior Stoner
        Member
        • May 2020
        • 27

        #6
        Ziet er goed uit, al omhoog gegaan met de voeding?

        Comment

        • WillieWonka
          Senior Stoner
          Member
          • May 2020
          • 27

          #7
          Ze gaan lekker, maar zou nu ong wel de klok over gaan gooien met een netje. Ieder zijn ding natuurlijk

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Misschien wel om je toppen rechtop te houden als ze groot en vet worden
        • Kunichika
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2019
          • 1890

          #8
          Beter dat ze beginnen, waar heb jij je tentje staan als ik vragen mag?

          Comment

          • Kunichika
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2019
            • 1890

            #9
            Binnenshuis of buitenshuis?

            Comment

            • Kweekfreak
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2019
              • 154

              #10
              Nog updates?

              Comment

              • kelderkastje
                Exquisite Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Nov 2019
                • 5463

                #11


                Of een deftig excuus

                Comment

                • Remco
                  Exquisite Grower

                  • Jul 2018
                  • 7401

                  #12

                  Comment

                  • Wesley pipes
                    Elite Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Mar 2020
                    • 2513

                    #13
                    Ook gevonden vindt het mooie setup en planten. Stoelke erbij . Benieuwd ook naar de opbrengst onder de lamp want ben aan het twijfelen tussen ts600 en 1000 nu voor mijn voorgroeitentje. Succes verder!
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

                    Comment


                    • Wesley pipes
                      Wesley pipes commented
                      Editing a comment
                      De tent is 70x70 cm , dus zou de ts600 zelfs beter zijn of de 1000 dan denk ik....
                  • Kweekfreak
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2019
                    • 154

                    #14
                    Als je de Adwa AD11 in je tapwater steekt, wat voor Ph waarde geeft ie dan aan?
                    Op je foto heb je de meter aangezet met de dop erop?
                    Ik heb dezelfde Ph meter en hij werkt prima.
                    Leg eens uit, hoe meet jij je tapwater/voedingswater dan...

                    Comment


                    • Wesley pipes
                      Wesley pipes commented
                      Editing a comment
                      Denk dat je beide knoppen moet inhouden om te ijken ... heb je ijkvloeistof? De meter wil dat je ijkt op7 ph dan op 4,als je hem dan in andere vloeistof steekt zal het 'wrong' , verkeerd aantekenen... wel raar dat ie -2 toont...
                  • kelderkastje
                    Exquisite Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Nov 2019
                    • 5463

                    #15
                    En? Nog geoogst?

                    Comment


                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Of alles is mislukt?

                    • Remco
                      Remco commented
                      Editing a comment
                      T'is al op !!

                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Als ze netjes afgebloeid zijn is het misschien net geoogst
                  Bezig...