Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 X Jack Herer Mars Hydro TSL 2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ok... blunder eersteklas. Wilde net even mijn net opruimen, blijkt dat ik de bovenste etage niet leeg gehaald heb. Gevolg... zie onderstaande. Dan valt het totaal eigenlijk nog best mee met 862 droog
    A5A8A6F4-3A3C-43AA-B1BF-1EBF8656FEBD.jpeg
    Attached Files
    Lopend Verslag

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Volgende ronde laat nog even op zich wachten.. Wil echt heel even rust aan mijn kop. Heb gisteren stekken gesneden, als er hiervan minimaal 4 aanslaan ga ik nog een ronde zetten, anders wacht ik tot de huidige 12/12 ronde klaar is. En idd Jack H cake lijkt mij ook wel erg lekker Rietslang

    • Elkwazizi
      Elkwazizi commented
      Editing a comment
      Sjieke ronde, veel geleerd. Daar mag je zeker blij mee zijn

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Tjongejongejong
      Hahahaha
      Geweldig

    Zojuist 100 gram fluffy toppen in de blender gestopt (ja ik ben soms wat lui) en deze kort laten draaien totdat het er uitzag als verkruimelde wiet. Dit heb ik zojuist in de vriezer gegooid en ik hoop hier morgen zo'n 10-15 gram concentraat af te halen d.m.v. alcoholextractie (mits mijn pakketje op tijd binnen is, anders wordt het woensdag). Deze keer is het de bedoeling dat er geen olie aan toegevoegd wordt maar wil ik d.m.v. vacuumextractie de alcohol er weer uit halen. Ik heb de hoop dat er dan een lekker was overblijft die ik in mijn recent bestelde volcano kan testen. Ik zal er aan proberen te denken wat foto's te maken van het proces maar eerlijk is eerlijk, als dit morgen gaat plaatsvinden ben ik tegelijkertijd ook de volcano aan het testen en dan is de kans best redelijk dat ik wat oversla
    Lopend Verslag

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      ik ben reuze benieuwd naar je werkwijze. heb mn knipafval en alcohol in huis. dus maak er een mooi verslag van

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Akkoord, bedankt voor je eerlijkheid

    A919B0D7-9655-452D-BEB0-CF284608153F.jpeg 0403751E-F080-4D7C-B729-84BDA264A9A8.jpeg 621036CA-4091-4D17-87EA-7CC89C3A1FEF.jpeg
    9D5D38B5-89AD-4F08-9819-B70D180A8BBA.jpeg 20.39u16A845C1-C5BF-4324-83DB-8A3097985802.jpeg Zojuist begonnen. alcohol gemengd met de wiet, gezeefd en nu heeeeeeeeel erg lang wachten totdat ik alles door het koffiefilter heb... man man man wat duurt dat lang IMG_2194.jpeg
    Last edited by Voor het eerst; 27 January 2021, 22:05.
    Lopend Verslag

    Comment


    • Mizzaa
      Mizzaa commented
      Editing a comment
      bovenkantjes bij elkaar en beetje helpen , heb t geduld er ook niet voor hah

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Pffff.. ik voeg weer foto's toe. Bijna klaar..... Maar inderdaad die lucht....

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Erg mooi om te zien vind ik zelf. Niet perfect (zit toch nog wat plantmateriaal op de bodem) maar hier is nog niets aan toegevoegd dus zuivere wietolie
      De laatste loodjes.... borrelt nog heel iets dus er zit nog alcohol in. Dat wil ik absoluut niet.

    470AAC21-F847-4F35-8FC0-827F196CE510.jpeg Goedemorgen... shatter is het dus niet. Het is een dikke stroperige maar wel heldere pasta. Qua structuur tussen live-resin en shatter in. Jammer. De opbrengst valt me niet tegen. Ik had de 100 gram fluffy toppen gebruikt en een klein beetje knipafval (geen idee hoeveel) en hield 20.24 gram pasta over. Ik had deze gisteravond nog uit de pan willen halen maar werd me te laat. Heeft dus of de "warm" stand nog even lekker uit kunnen dampen bij 32 graden dus vrij van alcohol is het wel (ook echt geen belletje meer te zien). Vanavond testen in de volcano. Ik heb sterk de indruk dat dit zeer heftig spul is.
    Last edited by Voor het eerst; 29 January 2021, 09:05.
    Lopend Verslag

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ja heerlijk

    • Elkwazizi
      Elkwazizi commented
      Editing a comment
      Damn da's ook voor als je niet meer uit je zetel moet komen lijkt me!
      lekker

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Nee daar kom je niet meer uit, maar je slaapt er fantastisch op

    Meschien heb je er wat aan

    https://youtu.be/3lc0y_tg8jE

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Dit is precies hoe ik het doe maar dan op alcoholbasis ipv butaan. Maar de compressor is precies hetzelfde, als drukkamer gebruik ik een wegkopt met 1/4 ventiel. Ik laat hem een uurtje op 0 bar staan. (-1 voor de mensen die liever de druk t.o.v. de buitenlucht weten)

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Ik zag er es een reportage over, levensgevaarlijke werkwijze met butaangas!

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Als je je kop er niet bijhoud inderdaad gevaarlijk. Sommigen realiseren zich niet dat butaan zwaarder is dan licht en dus op de vloer blijft hangen of in putjes. Dit i.c.m. statische lading kan voldoende zijn voor spectaculair vuurwerk. Beste dus buiten werken, op een vlakke ondergrond met ruim voldoende ventilatie. En vergeet je handschoenen niet anders zit de buis zo aan je handen vastgevroren
Bezig...
X