Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Amnesia Haze Feminized Soma Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 5x Amnesia Haze Feminized Soma Seeds

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Eindelijk ben ik zover en misschien ook niet maar de amnesia haze zaadjes van soma seeds zitten in de potten. ​​​​De simpele fan, luchtoevoer en luchtafvoer staan uit. Lampen staan op 18/6. Aan van 06:00 tot 00:00 en uit van 00:00 tot 06:00.

    Kweekruimte
    Tuinhuisje (berging in de achtertuin)
    Afmeting 2.1 x 2.9 x 2.2 meter

    Kweekspullen
    - Growtent Mammoth Elite 240l hc 120 x 240 x 215 cm.
    - Lamp: 2 x 1500 watt Kingled plus series. (werkelijk verbruik 300 watt per lamp dus totaal 600 watt)
    - Verwarming: Electrische werkplaats kachel.
    - Luchtafvoer: 4 inch uitlaan fan gekoppeld aan 4 inch carbon filter voor afvoer gefilterde lucht.
    - Luchttoevoer: 4 inch inlaat fan voor vers lucht
    - Temperatuur controller: Inkbird ITC-308-WIFI
    - Luchtcirculatie: Simpele fan met 3 standen
    - PH, EC en water temperatuur meter

    Voeding en grond
    - Plagron light mix
    - Plagron terra grow
    - Plagron terra bloom
    - Plagron ph min

    IMG_20201013_181744.jpg IMG_20201013_181655_1.jpg
    Last edited by ThePeaceMaker; 22 October 2020, 14:02.
    Smoke weed every day

    #2
    Woohoo ik zit vooraan !

    Ik zou de lamp wel lager hangen, en zo lang je nog geen plantjes hebt enkel 1 lamp aan doen dat scheelt weer in de kosten. Of je moet er 2 aandoen voor de warmte, dat weet ik niet..

    Succes !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Dat is een goede rede, lampen verbruiken minder dan een kachel.

      De hoogte durf ik niet te zeggen, wat zegt de fabrikant van de lamp ?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Als ze boven zijn wel zorgen voor toe- en afvoer, ze hebben licht, water en zuurstof nodig om te groeien.

    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      De kachel staat trouwens al aan en met lampen aan blijft temp op 22 graden.
      Als ik de bloom stand ook aanzet kom ik denk ik wel op 24 graden max.

      Zit te denken om een tent te plaatsen in deze kweekhok. Ik zal het even aankijken.

    #3
    Op naar een mooie oogst! .
    Veel succes.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Thanks ik hoop het. Zal wel veel actief zijn hierzo en blijven lezen en updaten.

    #4
    Flip Hasjkip


    Ik begrijp er geen bal van, snap jij wat ze bedoelen? Ik heb een foto geupload van boekje.
    Lampen staan nu trouwens blauw op veg mode.

    IMG_20201013_190923.jpg
    Smoke weed every day

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      45cm. Zou die bloom/veg standen trouwens gewoon altijd beide aan doen. Maybe de eerste week alleen veg.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ze beeldden uit wat de par waarde is op verscheidene hoogtes en de verscheidene standen.

    #5
    Op de site lees ik 2 tot 3,5 feet, moet je even omtellen naar cm.

    Zie dat er een groei en bloeistand op zit, ik heb daar zelf geen ervaring mee maar ik meen dat er mensen zijn die de hele kweek op 1 stand doen nml groei + bloei samen.

    B1503C79-245C-4B76-B806-12C9F068A671.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Heb de lampen nu 90 cm vanaf bovenkant van pot gehangen en ik ga inderdaad ook veg en bloom inschakelen zodra het plantje boven komt.

    #6

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Ik ben helaas geen bouwman en kan geen hokken bouwen of kleiner maken maar wat ik wel overweeg is een 200 x 200 tent in deze tuinhuisje + isolatie want nu is kans groot dat er beestjes binnen kunnen komen etc...

      Reden voor 5 plantjes is omdat ik eerste keer kweek en de kans dat het gaat mislukken is groot en ik wil kijken of buren het gaan opmerken. Als ik straks bezoek krijg van meneer agent dan zijn het maar 5 plantjes.

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Je kan ook een tent gebruiken zou er wel voor zorgen dat uitlaat naar buiten gaat

    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Ik denk ook dat ik binnenkort een tent ga nemen en plaatsen in deze tuinhuisje. Dat kan ik nog wel doen tijdens de kweek.

    #7
    Woww trouwens rook je zoveel omdat je zo groot hok hebt. Wel jammer dat je er dan maar 5 inzet al is dat voor een beginner wel een goed plan. Succes man

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Haha thanks!, wat is veel? Om de 2-3 dagen een jointje rook ik. Maar als ik geen agenten voor me deur krijg eerste 2-3 kweken dan ga ik het volgooien maar dan ook hok verbeteren, isoleren, tent erin, groter carbon filter etc..

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Je weet dat we hobby kwekker's zijn en dat grootschalige kweek niet getolereerd word op dit forum je moet het veder zelf weten wat je doet zou het lekker voor eigen gebruik doen voor dat je het weet heb je een pistol nodig met grootschalig

    #8
    Veel succes, volg je al even met het bouwen etc...

    de lampen die jij hebt kunnen inderdaad samen op 1x1m of mooier 120x60.

    maar nogmaals veel succes!

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Thanks, is me eerste keer. Ik heb het er beste van proberen te maken zonder duizenden euros te besteden en voornamelijk aliexpress spullen. Nu maar hopen dat er leven in komt en dat alle 5 naar boven komen.

    #9
    Oke, nice! Ik zou 120x240 pakken met die 2 lampen. Optimale belichting + warmte spreiding.

    Overigs, als als als... Je weet dat 1 of 49 planten niet uitmaakt in de strafmaat he? even uit mn hoofd hoor..
    Snap dat het misschien een principe kwestie kan zijn...

    Succes met je kweekje en we volgen!

    Trouwens, aliexpress of niet, als het goede waardes heeft en het werkt. waarom niet? Samsung, China. Lumatec : hoogwaarschijnlijk China. Twijfel bijna niet aan het feit of dimlux ook in china geproduceerd wordt
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Ik wil de Mammoth Elite HC 120x240x215 kopen van een vriend, het is splinternieuw voor 300 eur.

      Is dit een goede tent?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Als het voor eigen gebruik is, krijg je een boete, en je spullen kwijt.

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      En een waarschuwing, bij een 2de constatering gaat men over tot sluiting van de woning voor een bepaalde tijd.

    #10
    Zo ziet de verpakking eruit van soma seeds, enig idee wat er word bedoeld met 03-2019?

    IMG_20201013_213009.jpg IMG_20201013_213026.jpg
    Smoke weed every day

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      In de bloei mag er niet gespoten worden, dus gewoon aanwennen dat je het bij het voedingwater doet.

    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      @Rreppellsteeltjam

      Welke product van plagron is cal/mag?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Weet ik niet, zou op het etiket moeten staan.

    #11
    Klein update van elk pot. Zie fotos.

    Me kachel staat op stand nr1 verbruik 650 watt en temp is tussen 17,5 en 19 graden.
    Stand nr 2 is 1350 watt!!! Dan loopt temp op tot 23 24 graden maar als het niet zoveel uitmaakt wil ik het op stand 1 houden ivm teveel stroomkosten.

    Hoelang duurt het trouwens maximaal totdat ze eruit komen en is het erg als temp snachts op 17,5 - 19 graden blijft?

    IMG_20201014_011546.jpg IMG_20201014_011648.jpg IMG_20201014_011552.jpg IMG_20201014_011606.jpg IMG_20201014_011612.jpg
    Smoke weed every day

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Het kan tot een week duren voordat ze boven zijn. Rond de 19 graden zou geen probleem moeten zijn.

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Om heel eerlijk te zijn is HID lampen goedkoper kweken dan met die led lamp in jou geval
      Dan hoeft de kachel een stuk minder te werken.
      ik kweek zelf Op een zolder die niet echt warm is maar met een warmte kabel blijft het op de grond ingestelde temperatuur 20 graden lamp uit en bij de bladeren is het dan rond de 18. dit is het vermogen wat ze vragen 6 watt per meter je heb ze 6-12-20 meter. hier heb ik gekocht https://www.electronic-star.nl
      Meschien heb je er wat aan

    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      He bas, bedankt ik zal eens kijkje nemen.

      Ik heb zojuist een tent gekocht 120x240 en deze ga ik in me tuinhuisje plaatsen en kijken wat de temps doen. De kweekhok wordt dus kleiner waardoor de kachel beter zijn werk gaat doen en warm blijft.

    #12
    Ik ben benieuwd naar die kingled hoe het gaat ermee....

    hou het in de gaten!
    succes
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Thanks! We gaan het zien ben ook benieuwd of er uberhaupt plantjes gaan uitkomen.

    #13
    Update Dag 3

    Nog geen teken van leven. Ik besproei de potten elke dag op nevel stand 2-3 keer zodat het vochtig blijft met kraanwater. In het midden waar de zaad zit sproei ik extra.

    Ik heb ook een tent gekocht 120x240x215 cm.
    Het is de Mammoth Elite 240L en ben bezig deze in elkaar te zetten in de ruimte. Alleen plafond zeil en wandzeilen moeten nog. Wordt wel een uitdaging want hoogte van ruimte is 216 cm.
    Heb dus een centimer om dat zeil eroverheen te krijgen.

    Omdat ik bezig ben met opzetten van tent, heb ik de lampen uitgeschakeld en aan de kant gezet.
    Ik hoop dat dit geen probleem oplevert met ontkiemen. Heb wel standaard e27 lampje aan staan.
    Smoke weed every day

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Het frame moet je in de tent bouwen, dus eerst tent neerleggen, framestukken er in schuiven, daarna ga jij in de tent staan en het frame van binnenuit opbouwen.

      Als je het goed doet, is alleen het laatste stuk effe kut.

    #14
    Je hebt in elk geval een ruime tent voor slechts vijf planten!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #15
      Succes. Ik ga je ook volgen. Wel een flinke setup voor iemand die 2 jointjes per week rookt. Wanneer je een gram per watt haalt zit je de komende 5 jaar alleen maar haze te roken.
      Last edited by Waldpiek; 15 October 2020, 10:09.

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment


      • ThePeaceMaker
        ThePeaceMaker commented
        Editing a comment
        @ waldpiek

        Ik heb me vergist. K bedoelde iemand anders.

        Maar ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat ik zoveel kan oogsten.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Gijsch, kroket en ik zitten bij piece in de buurt.

      • ThePeaceMaker
        ThePeaceMaker commented
        Editing a comment
        Juist jaa
    Bezig...
    X