Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Sensi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Gefeliciteerd met de dames flip en succes! we zijn de zelfde dag gestart, ik ga deze dus zeker volgen!
    Smoke weed every day

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Thnx. Bij jou nog niks te zien ?

    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Nee helaas ik hoop dat ik morgen ook vader kan worden, ik heb precies gedaan wat jij vertelde maar ik heb denk ik niet zoveel ingewaterd. Zal misschien daaraan liggen. Ik zorg er nu wel voor dat ik het midden van de pot goed nat hou.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Wel leuk, we lopen allemaal ongeveer gelijk met de kweekjes . Die van mij zijn gisteren boven gekomen.

    #17
    17/10

    Ook de Shiva skunk laat een stengel zien, ik verwacht dat zij zich vandaag opricht.

    Weer 100 %, kiemen dat lukt wel. Nu nog zonder problemen groot zien te krijgen

    EA00F4BD-0E7E-40DD-A4F8-396541F35EFE.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      verdomd ik had dit verslag nog niet gezien. ik kijk mee. lekker gestart in ieder geval

    #18
    Stiekem een nieuwe ronde starten he....



    Ik hou je wel in de gaten hoor

    Succes Flip!
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #19
      3228296E-4187-4421-AB4F-8FC88A1B4975.jpeg BA16C8C8-4BC5-4671-9770-8E1E193A79B0.jpeg

      Shiva Skunk, staat vooraan maar doet al aardig mee.

      19D685A5-A419-4F79-9D49-3EECC897F139.jpeg D84FB3CF-7F65-4158-9F6E-2294E6378DC6.jpeg


      Blackberry Cake, staat achteraan en wordt ook al mooi breed. Iets bol staand blad en volgens mij kan ze ook iets minder goed tegen warmte, de randjes staan een beetje omhoog.

      01E4C682-32D6-4014-B5BF-C7AEC71A9318.jpeg 1797A977-C998-4869-B3B3-41BEC140EDC2.jpeg

      En de Big Bud, ook een beetje bol blad, ze gaat wel mooi de breedte in.

      88667571-0F93-4C65-9150-D74D09D1CD4C.jpeg 81E3E2C8-5D47-491C-84AB-E4B0F8B63D95.jpeg

      Niks te klagen, ze staan gezellig in hun tentje. Als de potten weer licht aanvoelen krijgen ze weer een slokkie.

      815E535F-2BCA-47B1-9B45-06BE3902EF6F.jpeg


      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Jou dames zien er vrolijk uit flip! Daar kunnen die van mij een puntje aan zuigen.. Of ik zelf.

      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Die van jou zien er anders ook niet verkeerd uit, dat komt wel goed !

      #20
      Ziet er goed uit! Heb zelf eens Super Skunk van Sensi seeds gezet en dat beviel me uitstekend, wat een heerlijk wietje was dat!
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


        #21
        IMG_8120.jpg IMG_8121.jpg


        Banana Frosting ; ook lekker gegroeid en bijna tegen de lamp.



        IMG_8122.jpg IMG_8123.jpg


        De Big Bud ; stond achteraan en is iets kleiner. Heb haar nu een plaatsje vooraan gegeven.


        IMG_8124.jpg IMG_8125.jpg


        En als laatste de Shiva Skunk ; doet ook lekker mee.


        IMG_8126.jpg IMG_8127.jpg



        Zie nu op de foto's dat ze, op de Shiva Skunk na, wel een slokje lusten. Dat ga ik zo nog even doen.


        Dat was m weer, Flip out !





        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          BigBud bleef bij mij ook wat lager, maar maakte dat goed tijdens de strek

          Gaat prima Flip! Wat gaaf, geen trips sporen...

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Altijd Remco !

          Takketoelli Nee tripsen heb ik al een paar rondes niet gezien, die zijn weg.
          Last edited by Flip Hasjkip; 3 November 2020, 19:11.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ziet er goed uit bro en fijn dat de trips op een verre trip zijn! Maar ze zijn niet welkom in mijn kweekruimte hoor!

        #22
        Ik ga je volgen! Goeie intro voor het inwateren van de pot, bedankt!

        Comment


          #23
          Ziet er goed uit, ik vind overpotten met die smartpotten niet zo heel handig of heb je een handige truc?
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Zoals een sok binnenstebuiten trekken.

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Nou, had hydrokorrels willen gebruiken in de hoop dat het dan gemakkelijker zou gaan maar ben ze vergeten :blush: De sok methode inderdaad, eerste de bodem lostrekken dan gaat het beter. Met de grote gaat het wat eenvoudiger die hoef je maar op de kop te houden en wat te schudden :p

          #24
          Goed opweg alweer! Veel succes deze ronde

          Comment


            #25
            De big bud van mij bleef ook kleiner dan de rest. Small plant, big buds mss , zie nu deze van Takketoelli ook... raar he? We volgen ook weer , staan er zeer mooi bij, succes!
            Ganja always does the trick.

            Comment


              #26
              12/11

              Ik moet opschieten met het afbloeihok in orde maken want de plantjes zijn een beetje aan het strekken geweest. Ze staan nu wel dichter op de lamp dus dat zal nu minder worden. Ook komen ze steeds meer in de verdrukking. Ga proberen om vandaag en morgen alles op orde te krijgen dan kunnen ze om.

              De onderste nodes heb ik verwijderd, de Blackberry Cake is getopt.

              9E810557-B877-4ECD-88B2-9360069309CF.jpeg E3F2700A-3D7C-4C8C-B3FE-53B38C0ACFE1.jpeg 2999F4CC-8E82-4EDE-A878-4F1A89ED9441.jpeg 84F4C48A-3CC6-4CA2-B77E-CF8292E9FA1F.jpeg
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Rickysticky
                Rickysticky commented
                Editing a comment
                Moet ik zeker een like geven? Nou vooruit dan... ziet er goed uit maat! Al vind ik de steeltjes wel wat dunnig?

                Gr

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Ze zijn behoorlijk hard gaan strekken toen de lamp at hoger hing en de onderste nodes verwijderd waren. Ze hebben nog even om dikker te worden

              #27
              14/11

              Alles is getopt en de onderste 2 nodes zijn verwijderd. Tevens heb ik ze vandaag omgepoot en zijn ze verhuisd naar het afbloeihok. Heb ze een beetje laten opdrogen vandaar dat ze een beetje slap hingen. Heb de aarde goed ingewaterd en de kluit even in een emmer water gehouden.

              De Blumats hangen er nog niet aan, tevens moet het net nog worden opgehangen.

              Vanaf nu staan ze onder 2 x TGL-220, in totaal iets meer dan 400 watt. Ik schrok even, eentje ging niet aan maar dat bleek enkel een los contact te zijn. Opgelost !

              Ik denk nog een weekje groeien en dan zet ik de lamp om.

              496B6D4E-6BE3-415F-9F55-874DB523B01E.jpeg 2D3A108D-2233-4A33-BA58-36DCE2597DF5.jpeg 58A21FA9-3593-4940-A109-9C8D4C1F566C.jpeg 5B0FDEA8-92AD-477C-BBAE-D078DDE5DBD0.jpeg DA1B43BF-4AE3-40B4-B13F-94EC4F5C240F.jpeg
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Ik durf het niet te zeggen, toen ik zag dat ze te groot werden heb ik de top eruit geknepen. Rond 10 November denk ik ?

              • Waterfall420
                Waterfall420 commented
                Editing a comment
                Lol oke , omdat ik ook 5 Libertys wil scroggen maat zal alle info kunnen gebruiken omtrent wanneer toppen, mss wat LST... dat zal de groei periode wel aanzienlijk verlengen, maarja...

              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment

              #28
              Yooo Flip,

              Dat ziet er weer goed uit, kerel

              Leuke soortjes en je setup in nog steeds om je vingers bij af te likken. Ik schuif dan ook graag weer aan.

              Succes!
              Mijn kweekverslagen:
              https://tinyurl.com/yxmrfs8w
              https://tinyurl.com/y69gjs6g

              Comment


                #29
                565C5C64-DD51-4DED-8458-833DA1BFBBE5.jpeg Als er nog iemand Sensi zaden wilt kopen, op het moment hebben ze 50 % korting op div soorten.

                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • WittiW
                  WittiW commented
                  Editing a comment
                  Geldt dat ook als je er langsgaat? In de winkel. Zal je ook wel niet weten . Belachelijke verzendkosten. Wel ben ik geinteresseerd in de super skunk - regulier.

                #30
                Waarom zet je je planten in de uiterste hoeken? Heeft dat een reden?

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  Goe gezien , en krijgen ze in de hoeken dan genoeg licht ??

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Dat mag ik hopen Lampen zijn 80 cm breed, hok is 85x85 cm, je zou zeggen van wel.

                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  ok ik ben weer terug mee !!
              Bezig...
              X