Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Sensi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    21/11

    Weer een week verder. Dacht dat ze niet veel gegroeid waren, de foto’s zeggen anders.

    Ik heb geen voeding meer gegeven, dat zit nog in de Light Mix. Wel heb ik CalMag meegegeven, zal ik iedere week een keer doen.

    Big Bud ; nog niet veel vertakkingen, er zit behoorlijk wat strek in. Geen probeem, het net komt dadelijk hoog genoeg te hangen. Ze is ook nog noet echt breed.

    37A26BE6-C0B4-4343-B591-711DB6DCD7A8.jpeg 775E0CFD-57A8-4386-9887-624446C3D63A.jpeg

    Blackberry Cake ; op het moment mijn favoriet, ook al mag je niet over favoriet spreken als het over je kinderen gaat. Ze heeft flink wat vertakkingen en is het grootste van de 4.

    CBD22414-4D0D-4004-B8D0-68C20AF3C798.jpeg 29B8C893-2862-492D-A760-3CB36176B858.jpeg



    Banana Frosting ; bijna net zo mooi als haar Zwartebessencake zusje. Ook veel vertakkingen en lekker breed aan het worden.

    836B6F9B-54B9-4FB8-9BB3-887809775065.jpeg 133FE854-D928-4197-B573-C38E4167A7DA.jpeg

    En als laatste de Shiva Skunk ; zij blijft ook wat kleiner en minder breed. Het is goed te zien dat het 4 verschillende soorten zijn.


    84FBF9FF-D92F-4F7F-A22C-AA460CC0DDAD.jpeg B66713ED-C158-4ED1-A6EF-8A843F3130C1.jpeg
    De dames gezellig in het hok ;


    0C4BD7C1-E7EE-439B-BCB5-8B83BC4ED647.jpeg
    Last edited by Flip Hasjkip; 21 November 2020, 19:09.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Last edited by Rreppellsteeltjam; 21 November 2020, 21:13.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Kijk maar uit Repp, daar zit trademark op

      Blackberry ja, wat een mooie plant! Wel handig, gewoon direct cake met thc kweken, geen gebak

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Kzie het nu pas Repp!

    #32
    Heb zo’n vermoeden dat de foto’s het weer niet gaan doen, hoor het graag..
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Knakworst gevonden, hoop dat ze het nu doen..

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ben nog te vitaal om te swaffelen :p

    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Ik zie plaatjes zier er goed uit hoor!

    #33
    Die staan er mooi en gezond bij!
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #34
      Knappe planten hier, zien er wel erg gezond en levenskrachtig uit, dat beloofd die bloemtrossen
      En Oooo Shiva Skunk, zeker weten dat ze met tijd je favo word
      Waarom laat je licht branden als de zaden nog niet zijn opgekomen Hasjkip?
      Komt goed daar, erg benieuwd naar het eindresultaat!


      ​​​​​​
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Als het buiten wat kouder is laat ik het licht branden, dan warmt het tentje een beetje op en kiemen ze beter (heb ik het idee). In de zomer laat ik ze ook wel eerst opkomen en doe dan pas de lamp aan.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Aha ik dacht al zoiets en als de extra warmte hen goed doet zou ik ze ook laten branden

      #35
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

      Comment


        #36
        25/11

        Inmiddels hangt het net, ze staan er bijna tegenaan dus dit weekend gaat de klok om. Dan ga ik ook weer beginnen met voeding.

        Gisteren flink water gegeven met Cal/Mag, zag vandaag wat gele puntjes dus ze zullen de voeding uit de Lightmix hebben gevonden.

        Voor de rest weinig bijzonderheden.

        DB1FE98A-1350-4257-B888-CDE144191A70.jpeg
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • mike01
          mike01 commented
          Editing a comment
          jij vind de stoffen potten wel prettig ja?

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ja ik vind ze prettig werken. Gemakkelijk om op te bergen en je kan aan de zijkant voelen of ze nog vochtig genoeg staan.

        • mike01
          mike01 commented
          Editing a comment
          Ben er nu wel aardig aan gewend, maar het is wel even wennen.

        #37
        27/11 De klok is om. Nog een week of 10 en dan kan ik trichomen gaan checken

        7A4F63E7-0F25-4003-B02F-B268B2F131A1.jpeg
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Canaboid Vind het zelf ook een behoorlijke uitdaging. Hoogteverschil zou geen probleem moeten zijn in scrog ? Moet wel goed binden deze keer om de boel onder controle te houden. We gaan het zien, ben zelf ook benieuwd

        • Canaboid
          Canaboid commented
          Editing a comment
          Zeker kan je met binden veel oplossen.
          Vind het verschil tussen die 2 rechts behoorlijk.
          Had denk ik zelf die rechtsvoor wat verhoogd zodat ze wat meer licht vangt.
          Die rechtsachter vangt meer licht en dan wordt het verschil alleen maar groter denk ik dan.
          Maar ik ben nog vrij nieuw in binnen kweken.
          Jij hebt vast veel meer ervaring hiermee

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ga je nog snoeien/dieven?

        #38
        2/12

        Nog geen bloei te zien, wel een mooi groen veld.

        Het net is bijna vol, over ca een week begin ik onder het net te snoeien. Hopelijk staat de Shiva Skunk dan ook in het net en anders heeft ze pech dan moet ze maar onder het net bloeien.

        De Blackberry Cake rechts achter gaat nog steeds het hardste, heb een paar takken naar voren getrokken zodat achteraan ook de scheuten naar boven kunnen schieten.

        Heb weer voeding aan het vat toegevoegd, EC rond de 1,5. PH Niet gemeten, geloof het wel, ze zien er prima uit mijns inziens. Watergift is ook goed denk ik ondanks dat de tensio’s op 500 en 300 mbar staa, gekke dingen..

        A57A8B1E-179C-4283-BC47-1D423C5C369B.jpeg



        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Niet als je 2 x de helft neemt.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Ziet er goed uit! Planten in zulke grote media kweken vind ik erg lastig anders had ik het ook gedaan. Ben het eens met Canaboid en zou de plant rechtsvoor verhogen.

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Zal eens kijken of ik er een teiltje oid onder kan krijgen echter heb ik daar slechte ervaringen mee, is een keer omgekiept en trok het net mee. Maar dan zijn jullie ook gerustgesteld

          Kan nu wel mooi zien wat ze doen, volgende x kweek ik die Shiva Skunk als kerstboom.

        #39
        7/12

        Niet veel bijzonders, heb een teiltje onder de Shiva Skunk gezet en wat onder het net geduwd. Deze week de voeding weer iets verhogen.

        Paar foto’s dan maar voor de algemene indruk.

        A9025696-E8EA-431A-B01A-78FC5A677D92.jpeg 8CACBF3F-0CA9-4B69-A614-62791DA68A73.jpeg A60E7C65-1808-4C0C-84C3-27022E88490D.jpeg A422E4F6-DB20-44A8-8D1D-8349E9F450A3.jpeg A60E7C65-1808-4C0C-84C3-27022E88490D.jpeg
        Attached Files
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Zien er echt sterke planten uit! Mooi hoor!

        • Elkwazizi
          Elkwazizi commented
          Editing a comment
          Da gaat weer de goeie kant op, jezus man dat ontploft altijd zo ineens richting bloei

        • Pafdaddy
          Pafdaddy commented
          Editing a comment
          Ziet er goed uit Flip! Ga zo voort!

        #40
        15/12

        Ze staan ca 2,5 week op 12/12 maar van bloei is nog niet veel te zien.

        Vandaag heb ik ze de poten geschoren en heb ik wat gediefd. Het is weer lekker luchtig.

        De BigBud heeft wat moeite met de voeding, die heeft ietwat lichte puntjes. De rest gaat er prima op.

        Heb ze vandaag allemaal 2 liter water met Cal/Mag gegeven, krijgen ze iedere week.

        Voor de rest weinig bijzonderheden, dat de toppen maar gauw mogen komen !

        Totaaloverzicht ;

        9D0239BA-E05B-4DB4-946D-116FEEB5EB2A.jpeg


        Kale pootjes, waar geen licht komt hoeft niks te groeien.

        C7EDA35D-494A-41BE-A9FB-28A9D73731BC.jpeg

        Met de wortelontwikkeling zit het wel snor ;

        B50DBF2B-06C8-47AF-98BA-E74D9EDEA003.jpeg

        Hasta la pasta !
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Geen mugjes?

          Er is vast een reden voor dat je zo ruim de takken snoeit? Ik bedoel dat je een stukje tak laat zitten en niet kort afknipt. Minder kans op schimmel denk ik dan, alhoewel ik ze om die reden juist kort afknip? Kunnen er geen resten gaan rotten is mijn gedachtegang... (?)

          Gaat lekker Flip

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          En knip je alles in 1 keer? , dikke stammen en takken , dat zal een gewichtje kunnen dragen !

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Geen beestjes te zien, VRM heb ik al lang niet meer gehad. Snoeien kwam zo uit, heb niet echt gekeken :p

          Knippen gaat deze x niet in 1 x, zijn 4 verschillende soorten met 4 verschillende bloeiduur. De Shiva Skunk zou als eerste klaar moeten zijn.

        #41
        Flip Hasjkip
        Hi, mooi hokje vol, zoals we het graag zien
        Mss wat een ietwat domme vraag maar ik ga ook scrogg doen op mijn 5 libertys, ik zie dat je aan de zijkanten niet aan je planten kan... hoe raak jij er dan aan om te vlechten of water te geven Wateren kan je wel met een buisje en een trechter maar dat vlechten?
        Thx !

        Eerste keer FEMS onder LED
        Indica Medisch rondje van Barneys

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Mijn hok is maar 80x80cm, ik kom overal wel aan. Het net hangt op een cm of 80 hoog, ook van de onderkant kan ik overal bij. Water geven gaat via de Blumat of met een maatbeker als ik ze extra wil geven.

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Het lijkt groter je hok

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Klopt, het is ook groter, 85x85cm :p De lampen die ik heb hangen zijn 80 cm lang.

        #42
        22/12

        Ik heb kleine knopjes dus deze week ben ik de bloei gaan tellen. Ze zijn weer aardig de lucht in geschoten, heb ze afgelopen week een beetje verwaarloosd om eerlijk te zijn. Erg druk met werken en we hebben weer een gevalletje kanker in de familie. Vorige x was het mevr. Kip, nu haar moeder. 50/50 Kans heeft ze, komende week weer een scan om te zien of er uitzaaiingen zijn. Roerige tijden breken weer aan.

        Al met al zien ze er gezond uit ondanks de ietwat lage temperaturen in het hoh, rond de 22 graden met de lampen aan. Drinken doen ze niet veel via de Blumats, ik gooi er afentoe een paar bekers extra bij en dat lijken ze wel te waarderen. Zie niks wat mij zorgen moet baren, ik vind de kleur prima, gele bladpunten die ik had links achter zijn ook weer bijgetrokken.

        Voeding krijgen ze dagelijks mee, dat loopt gewoon via de Blumats. Heb van de week de EC gemeten tijdens het mengen, die zat op 1,75, prima toch ? PH NIet gemeten, zal ik de volgende x weer eens doen voor de gein.

        Ik trok vandaag het hok net iets te vroeg open terwijl de lampen nog uit waren dus heb ik ook foto's gemaakt toen ze uit waren.

        IMG_8871.jpeg IMG_8872.jpeg

        Ook nog wat foto's met de lamp aan, flits uit ;

        IMG_8876.jpeg IMG_8877.jpeg IMG_8875.jpeg IMG_8878.jpeg


        Dat ze maar lekker vet worden, big girls you are beautiful !



        Attached Files
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Veel sterkte toegewenst Flip!

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ja die fan die kan je dimmen, draait ook een schijf die de windrichting continue verandert. En een timer, en dat voor nog geen 3 tientjes Enige nadeel is dat ie vrij moet hangen anders zuig je het zeil erin en dan blaast ie niet meer.

          Alles lijkt ook groot, mijn hok is slechts 85x85cm.

          Die PVC buis is mijn afzuiging, was die flexibele slang zat. Heb er een bajonetfitting aan gemaakt, nieuwe filter erin steken, slag draaien en klaar.

          Bedankt allen, na regen komt zonneschijn maar op het moment hebben we moessons. Komt goed !

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Nog sterkte dat is wel naar

        #43
        Hey Flip Hasjkip hoe stellen de plantjes het wnr geef je ons nog eens een update?
        Dit verslag en zeker je plantjes vind ik uitmuntend en ben wel ferm benieuwd ondertussen maar heb je te weinig tijd door omstandigheden heb ik daar tuurlijk alle begrip voor. Erg benieuwd naar je Shiva
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Sterkte daarmee.

        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment
          Idd veel sterkte in de familie ik dacht dat de schoonmoeder opmerking eerder sarcastisch was, je update was tijdje geleden, herinnerde me enkel je gezonde planten en hopelijk slaat de chemo aan, komt alles goed en zonder veel zorgen verder

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Nee was het maar zo’n feest, paar jaar geleden had mijn vrouw borstkanker, nu heeft mijn schoonmoeder lymfeklierkanker. We maken er maar het beste van..

        #44
        Rietslang Je hebt gelijk, zal nog eens een update plaatsen. Heb al een paar keer foto’s gemaakt maar telkens ontbreekt de motivatie om te schrijven. Veel met schoonmoeders bezig op het moment.

        Hier is een foto van een paar dagen terug,ca. 1,5 week bloei. Achteraan zijn ze behoorlijk de lucht ingeschoten, heb het weer onderschat Zal straks als ik thuis ben nog wat foto’s maken met de lamp aan.

        DB316BD7-1F6D-4561-9EFB-F3BCFA6CFD97.jpeg

        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Rietslang
          Rietslang commented
          Editing a comment

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Jawel het net zit erin maar was weer te laks met binden..

        #45
        FB8CC2D1-F917-4F8B-8C68-D658C1866B7E.jpeg 63719A3E-9128-47CF-A12A-160ED0F2B16F.jpeg


        12CC3940-2B35-4806-9DE0-E4E0732D252C.jpeg 53C9471F-7126-400E-B76D-C8AE5C530795.jpeg CC2A65B7-CB9E-417D-8B10-8DB194E49E3A.jpeg 1FA5FFFE-97DE-49AC-8DBF-B5A41B725649.jpeg 4FDD18FD-5D94-4A29-9463-B17B6EE9CC8F.jpeg DA65E603-DF00-4621-9CD0-678316BA0733.jpeg 1552CBB8-746A-438C-BFC1-B15DF1B8298E.jpeg
        Attached Files
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Veel sterkte met alles Flip! Ik hoop dat de chemo aanslaat

          CaMg tot start Green Sensation, dus tot echte bloeiweek 4-5
          Blumats moet je verder vanaf blijven, ze werken door drukverschil. Als je ze draait wijzigt dat (teveel)

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          sterkte man

        • Elkwazizi
          Elkwazizi commented
          Editing a comment
          Staat er lekker bij Flip!
          Veel sterkte gewenst, we hopen mee op het beste!
      Bezig...
      X