Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag: QB, 240W, 120x120x200, 3x Autoflowers. (Ook hulp gevraagd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    BOYS AND GIRLS,

    Er is een hoop gebeurd in de afgelopen week. Zo kwam ik er achter dat 1 van de 3 planten helemaal geen autoflower was... Weet niet hoe ik dit gehad hem maargoed, deze heb ik eruit gehaald en heb 2 extra autoflower zaden gekocht. Een banana blaze van Dutch passion en een Auto Glueberry O.G ook van Dutch passion.


    Ik heb het wat anders aangepakt dan de vorige 2 autoflowers. Zo heb ik eerst de royal mix van plagron gemixed met wat zaai en stekgrond in een grote bak. Hierna heb ik steeds een klein beetje water toegevoegd om de grond vochtig te maken. Dit heb ik verdeeld in een root bag en een normale pot. De potten zijn gevuld met de mix en heb een gedeelte uitgegraven en dit gevuld met alleen zaai en stekgrond voor de AUTO om goed te ontkiemen.


    De zaai en stekgrond heb ik ook licht vochtig gemaakt en bij de pot ingedaan / ingegraven. Mijn bedoeling is dat de wortelen van mijn autos eerst in de zaai en stekgrond groeien voordat ze in de bemeste aarde terecht komen. Ook maak ik geruik van 2x nieuwe groto kweek kappen om de lucht vochtigheid lekker hoog te houden. ( Wanner moet ik deze kappen verwijderen. zodra het zaadje boven de grond is of als die wat groter is ?)

    Deze heb ik 24 november gepland waarvan de AutoGlueberry O.G nu al ontkiemt is en boven de grond. Ik verwacht dat ook de banana blaze snel ontkiemt

    Verder heb ik voor mijn andere 2 auto een vochtmeter gehaald. Wat bleek De bags zagen er erg droog uit van boven maar van binnen waren ze erg nat. de meter schoot over 10!. Ik geef dez bag nu al 2 dagen geen water meer en houd de boven haal vochtig met een mist spray.

    De oude 2 auto zijn op dit moment 30 dagen oud zegmaar 4 weken. Ze ruiken al erg lekker, haha.


    Nou hoop ik dat de 2 nieuwe auto's het veel beter gaan doen met dank aan jullie tips en tricks.

    Hieronder een paar foto's van de: 2 fast 2 auto (30 dagen oud), Blue cheese (30dagen oud), Banana blaze (nieuw), Auto Glueberry O.G (nieuw)


    20201127_101141.jpg20201127_101211.jpg20201127_101214.jpg20201127_101247.jpg



    Cheers King green


    Last edited by king green; 27 November 2020, 12:54.

    Comment

    Bezig...
    X