Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

18x fastbuds autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: 18x fastbuds autoflowers

    Korting op 420shop
    1jaartje later nog eens beginnen, voor diegene die me kennen ik ben terug✌️Dit jaar het dubbele
    tent: mammoth lite 240x120x120
    2x 600watt
    afzuiging sterk genoeg
    18x 18liter potten dus elke plant kan wel wat breed worden
    Zaadjes: fastbuds
    3x gelato
    3x zkittlez
    3x wedding cheesecake
    3x gorilla cookies
    3x smoothie
    3x strawberry pie

    6x green crack( ook in ontkiemen voor moest er een zaadje niet uitkomen)
    24 zaadjes in ontkiemen waarvan hopelijk 18 effectief gaan uitkomen, vorig jaar is alles uitgekomen dus normaal zou dit nu met die seedbox van plagron zeker geen probleem mogen zijn,

    ik ga werken gelijk vorig jaar met plantenstokjes en draadjes, dus niet met scrog maar de planten toch tot het uiterste laten groeien en in de breedte groeien, vorig jaar is dit ook perfect gelukt.

    vegetatieve fase: PROBEREN werken met 1 600w lamp, zie ik dat ze teveel strekken ofs leg ik de 2de lamp aan, maar mijn plan is om de eerste maand met 1 lamp 600 watt te werken en pas vanaf in de bloei de 2de 600watt lamp aan te leggen, denk dat al veel eletric bespaard.

    Moeilijkheidsgraad voor deze soorten ligt toch wel hoger of een gewone cheese of kush kweken? dus voor mij is dit gewoon leren en leren, is het wat slechter dan leer ik daar uit, maar alles wat ik vorig jaar fout heb gedaan zal ik nu niet meer fout doen, hopelijk is alles leesbaar en niet een vodboek, alsinds al dikke merci voor de mensen die gaan reageren en al gereageerd hebben
    Last edited by Cheese420; 1 December 2020, 11:11.

    #2
    Wow, dat zijn een hoop lekkere soortjes. Dat wordt smullen. Ik wens je heel veel succes met je dames.

    Comment


      #3
      Misschien een titel proberen te verzinnen ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Cheese420
        Cheese420 commented
        Editing a comment
        QnQ ik vind niet direct waar ik de titel kan aanpassen, de tekst is al aangepast juist de titel nog

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        1e post is 6x aangepast zie ik.
        Wat moet de titel worden dan ?

      • Cheese420
        Cheese420 commented
        Editing a comment
        De titel moet 18x fastbuds worden

      #4
      Dat is een kakafonie aan soortjes, nu maar hopen dat die auto soortjes zich lenen voor een sog. Aangezien ze allemaal verscheidene groei en bloei periodes hebben. Hoop niet voor je dat je straks met 32fluffi planten krijgt. Maar dit word wel smullen.

      Comment


      • Cheese420
        Cheese420 commented
        Editing a comment
        Vorig jaar ook 6soortjes wel op 1m20 1m20 op 2meter, toen maar 1 plant fluffy en dat was blue cheese omdat die veel te groot was geworden 1m30, de andere 2blue cheese maar 90cm dus die ander3 blue cheese waren mooi compact

      #5
      Succes met de run
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #6
        Doe dat gaas niet in 1 stuk!?

        Comment


          #7
          Hallo iedereen sorry voor de vertraging maar alles is op gang gezet., ik ga toch maar voor 18gaan ipv 32, ik ga vandaag mijn titel aanpassen, vanaf zaadjes ontkiemt zijn komt de eerste update, ik heb de seedbox van plagron gebruikt dus gisteren laten ontkiemen dus hopelijk binne 3-4dagen de eerste steeltjes dan volgt de eerste update

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Suc6 met je kweek, schuif mijn stoeltje ook aan

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Ik kom ook mee kijken , succes en dat alles vlotjes mag verlopen !!!!

          #8
          Succes !
          Ik ben benieuwd hoe je opstelling er uit ziet.

          Comment


            #9
            Ook gesubbed, benieuwd naar sog afjes , lekkere soortjes, succes verder!
            Ganja always does the trick.

            Comment


              #10
              Subje
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment


                #11
                Interessant, is SOG niet meer plantjes in kleinere potjes?

                Comment


                • Cheese420
                  Cheese420 commented
                  Editing a comment
                  kelderkastje ja ik ging normaal 32x sog doen maar dat is hem niet geworden, ben aant zoeken hoe ik de titel kan aanpassen✌️

                #12
                Heb de zaadjes toch maar eens bekeken, Jah is eerste keer dat ik de plagron seedbox gebruik en had er ander gevoel bij haha, heb gwn de aarde beetje opzeigeduwd en 16van de 18zaadjes zijn de stengeltjes al 0.3-1cm., heb ze nu met het kopje boven aarde gestoken gelijk vorig jaar, sommige nog 2mm onder de grond, dus hopelijk binne dit en 3 dagen de eerste blaadjes, en vanaf hun wortel door de plug komt dan steek ik ze in de 18liter pot, nu zal het wss nog te vroeg zijn om in de juiste pot te steken? Betere foto’s komen nog als alles echt perfect op gang is, hoop dat jullie wat hebben aan mijn tekst, btw het zaadje op de foto dat ik uitgehaald heb heb ik voorzichtig eruit gehaald dus hopelijk word dit geen zwakke plant ( start ontkiemen maandag 16u,update woensdag 11u dus op 42 uren zitten ze zo ver al in ontkieming ✌️Btw heb nog 5gratis green crack zaadjes fastbuds en 1northern light royalgueenseeds laten ontkiemen omdat ik dacht dat er niet gingen uitkomen
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 6 photos.
                Last edited by QnQ; 2 December 2020, 11:44. Reden: aangepast: regels

                Comment


                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Ja is wel vroeg nu al meteen in een 18l kwestie v water geven, beste plugs vind ik die van plagron!
                  Ik steek wel meteen de zaadjes in de aarde ipv dat gedoe, een zaadje dat wat tegendruk ervaart wordt zoiezo sterker!

                • Cheese420
                  Cheese420 commented
                  Editing a comment
                  Rietslang heb ze toch maar direct geplant ( vorige jaar zelvde gedaan) 14 van de 18 staan al mooi recht met blaadjes mooi groen, 4 andere komen er ook mooi door. Daar heb ik nu nog een kapje overgezet voor de luchtvochtigheid, de andere die al recht staan besproei ik elk uur een keer met water, mss best die 14 andere ook een kapje flesje over doen? Sebiet gaat het licht uit dan neem ik foto’s

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Als ze boven zijn, kapjes eraf!

                #13
                Zo staan ze nu allemaal, Lv in de tent zit lager of 70% maar ik sproei ze af en toe eens dus lv zit zwz goed, diegene die iets agter zitten heb ik een flesje over gezet. Info en tips altijd welkom. Potten worden nog verspreid eens ze groter worden.
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  kunde gij aan alles aan eens ze wat groter zijn ??

                • Cheese420
                  Cheese420 commented
                  Editing a comment
                  Remco vorig jaar tent 120x120 dus de helft 9 planten ik kon perfect aan alles zonder problemen ✌️

                • Cheese420
                  Cheese420 commented
                  Editing a comment
                  @Rreppellsteeltjam merci voor de uitleg✌️

                #14
                Vorige week maandag beginnen ontkiemen wss woensdag waren ze ontkiemd dus ik reken vanaf woensdag dus nu is het dag 5 gedaan..
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.

                Comment


                  #15
                  Leuke soorten, ben zeer benieuwd wat dit gaat worden.
                  Die Fast Buds line up ziet er behoorlijk goed uit.
                  Heb dit jaar in de tuin 5 verschillende geprobeerd waaronder de Zkittlez en de Gelato.
                  De Gelato begon bij mij in de tuin erg laat met bloeien waardoor ze bijna 1,5 meter hoog werd.
                  Hoop dat die van jouw wat eerder gaan

                  Ben het meest benieuwd naar de Gorilla Cookie.
                  Had dit jaar de Gorilla Glue in de tuin en die was waanzinnig lekker en behoorlijk sterk.
                  De Gorilla Cookie is nog sterker en als die ook zeer lekker is kon dat wel eens mijn favo autoflower worden.
                  ronde 1 - ronde 2 - ronde 3 - ronde 4 - ronde 5 - ronde 6 - ronde 7 - ronde 8 - ronde 9 - buiten 2022

                  Comment

                  Bezig...
                  X