Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde, nieuwe kansen, verschillende AFjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    goeiemorgeee deze zondagochtend, hoe is het allemaal?

    Hier gaat t lekker, snachts is het 19 graden en overdags loopt het kwik op tot 26.
    Ik.heb wel een northeren light met bladproblemen, ik denk een voedingstekort....
    20201213_100259.jpg
    Verder de three legged lady; die heeft moeite zen blaadjes eruit te schieten omdat die er 1 meer moet doen denk ik.
    20201213_100433.jpg
    20201213_100221.jpg
    ik heb ze samen weer 3 liter gegeven met 1ml per liter power roots en 1ml per liter autoflower supermix

    fijne dag mensenn

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      kijk weer wat geleerd. hier is het water ongeveer 8.3

    • highsky
      highsky commented
      Editing a comment
      Kameraad van me woont hier 15km vandaan en daar is het ook een pak lager. Bij jou dan weer pak hoger ;P

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      ja idd, ligt echt aan de bron waar het gehaald word

    #32
    heujj mede lockdowners

    vandaag ze samen 3 liter gegeven met​​
    0.6 ml calmag,
    3ml power roots
    en 4ml autoflower supermix
    20201214_093345.jpg
    20201214_093423.jpg
    20201214_093406.jpg
    20201214_093401.jpg
    20201214_093409.jpg
    20201214_093412.jpg
    20201214_093414.jpg

    keep safe yall!


    Comment


      #33
      goeiemiddag,

      Hier groeit het rustig door, niks te vertellen verder.

      20201215_123119.jpg

      Comment


      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Mooi! Plantjes worden goed verzorgd

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        thanks, heb veel geleerd afgelopen ronde hier, tijd voor de praktijktest

      #34
      vandaag alleen afgezuurd water gegeven met een ph van 6.3. ik zag een aantal gele puntjes aan de bladeren dus ff paar dagen niet voederen.

      20201216_160226.jpg

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ik zie nu op je 2e en 3e foto van gisteren hele andere vlekken op je blad? of is dat die northern light?

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Alzheimer ja dat is die nl, denk wel dat het niet doorzet als ik zo zie gelukkig.

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ok beter, ik schrok ff

      #35
      Goeie avond mensen,

      Vandaag weer dagje niks als ze zo door groeien morgen weer lamp omhoog

      20201217_145554.jpg



      Comment


      • Spacende Hollander
        Spacende Hollander commented
        Editing a comment
        Nice!!

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        thanks! merk wel dat deze afjes meer drinken dan de fotoperiode planten van de vorige ronde, is dat mogelijk? denk zelf door de langere fotosynthese die ze doen

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Meer licht is meer waterverbruik.

      #36
      goeiemorgeee mensen,

      vandaag maar eens alleen maar water gegeven, gele puntjes aan de nieuwe blaadjes en ze beginnen donkergroen te worden.
      Ik wist dat autoflower niet veel nodig had, maar heb volgens mij maar 2 of 3x voeding gegeven. verder groeien ze als malle.
      20201219_101854.jpg
      20201219_102457.jpg

      eerste bloeiharen zijn gespot btw

      Goed weekend mensen!

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Dan doe je het goed

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Ze leken wat meer ingetogenheid te vertonen ja dan anders zoals wat teveel eten gekregen lijkt mij ook, ben wel benieuwd naar het verloop

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        ja heb ook wat gele bladpunten

      #37
      goeiemorgeee deze dag,

      niet veel te vertellen, ook geen foto's. ook geen water vandaag. dames doen lekker hun ding en groeien gestaag door.

      Comment


        #38
        heujjj mensen van t goeie leven,

        vandaag weer update.

        dames doen het goed, 1 tje iets minder die is heel bossig een nl die in het begin bladproblemenhad. de ww heeft duidelijk teveel voeding gehad, de andere hebben kleinere gele blad puntjes. een andere nl heeft de strek er al goed inzitten en groeit als een malle, ziet er verder goed uit.
        uhmm wat nog meer, oja 4 liter water gegeven, ik denk dat me ph meter te laag aangeeft, dus een x geen afgezuurd water gegeven om de ph in de grond omhoog te halen.

        picca's: overzicht,
        top NL
        bossige Nl
        ww
        Morgen zou ik de cbd plant met 3 lobblaadjes uitlichten.

        20201221_092111.jpg
        20201221_092117.jpg
        20201221_092132.jpg
        20201221_092140.jpg


        Comment


          #39
          dames doen goed hun best,

          de cbd met 3 nodes heeft 2 stammen gemaakt zie hier
          20201222_090221.jpg
          20201222_090228.jpg
          Dus wie weet komt er meer dan af als ze aangeven, dat was ook maar max 30 gram per plant.

          20201222_090209.jpg
          Dames weer wat water gegeven, nu met voeding en calmag.

          verder gaat het eigenlijk gewoon goed, dus hoop dat het deze keer wel tot het einde brengt. volgens de site zou dat eind februari worden.

          Comment


            #40
            goeiemorgeee mensen,

            hebben jullie ook zo een zin om je vol te vreten deze dagen, ik niet als t ma lekker is en da komt wel goed.

            de dames zijn echt verschillend aant worden, vooral de nls zijn totaal niet hetzelfde, mja dat kan je hebben uit zaad lees ik hier. Je zou ma 2 dezelfde kinderen krijgen uit verschillend zaad oke nu weer terug naar ze.

            ze zien er nog goed uit, 1nl heeft de strek er duidelijk inzitten, de cbd vermoed ik ook maar die blijft zowieso klein.
            Ook beginnen 2 nls nu pas met bloeien terwijl de rest al een weekje bezig is. zou vast wel goedkomen.

            Geen water vandaag, morgen krijgen ze een kerstontbijt.

            20201224_104115.jpg
            20201224_104138.jpg
            20201224_104211.jpg
            20201224_104215.jpg
            20201224_104218.jpg
            20201224_104228.jpg

            Iedereen een goede kerst gewenst en geniet van iedereen die je lief heb, ook van dat lekkere jointje.
            Ik heb trouwens afgelopen weekend weer geblowed kwam niet meer bij geweldig

            Comment


            • highsky
              highsky commented
              Editing a comment
              Jij ook prettige feestdagen toegewenst!
              Ziet er goed uit, enkel wat lichte bladeren is dit normaal of is het wat voedingstekort of iets anders?

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Of het komt door het licht, of hij moet calmag toevoegen, 0.1 ml beginnen.

            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              denk een beetje van beide, morgen krijgen ze weer de volle bak. Ik kreeg vorige week gele puntjes dus was ff gestopt met voeding.

            #41
            Ho ho ho merrie christmas,

            hier hebben de dames een ontbijtje gehad van
            3liter water met 6ml autoflower supermix
            en 0.5ml calmag.

            20201225_101523.jpg

            Comment


            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Als je weer gele puntjes hebt kan je beter je dosis iets om laag doen in plaats van stoppen

            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              oke bedankt voor de tip! is een goeie ja

            #42
            20201227_181547.jpg

            goeiendag mensen,

            ben de laatste dagen zo druk geweest dat ik amper tijd had voor de dames. de grond was heel droog en sommige dames hebben wat verkleurde bladeren.
            ook zijn 2 nls nog steeds niet echt aan het bloeien, heel vreemd, scheelt bijna 2 weken! de belangrijkste cbd plant doet het opmerkelijk goed. heb ze vandaag heel veel water gegeven, 5 liter dus een liter per plant. er zat 2ml autoflower supermix per liter in en 0.3 ml calmag.
            Hopen dat ze wat bijtrekken en dat die 2 andere gaan bloeien...


            Comment


              #43
              heujjj mensen heb toch weer een gaatje gevonden om dit verslag bij te werken. de flinke slok water lijkt ze goed gedaan te hebben, maar de 2 nls hebben nog geen zin om te bloeien. Hopen dat t op t eind niet veel verschil maakt want moet in de tent drogen...
              verder vandaag niks behalve licht.
              20201229_112358.jpg
              niet bloeiende nl:
              20201229_112403.jpg
              wwtje 20201229_112413.jpg
              cbd solomatic:
              20201229_112429.jpg
              gestrekte nl:
              20201229_112437.jpg
              en nog een niet bloeiende nl:
              20201229_112445.jpg

              ben benieuwd wanneer die 2 gaan bloeien.

              kijk ook veel na jullie verslagen en ben gewoon jaloers op Alzheimer 1e ronde gelijk 1 w per gr. als ik deze ronde de helft al haal ben ik tevreden.

              Comment


              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                oh ja dom, had ik wel gelezen ook. ja weinig cbd in deze.

                er zijn een aantal mensen die toppen drogen in een kastje /doosje. als je die aansluit op de inlaat van je kweekruimte wordt de lucht via je droogkastje, dan door je kweekruimte en dus ook door je geurfilter getrokken. je hebt dan een donkere en reukloze oplossing voor je toppen die al klaar waren voordat de rest zover is. maar jouw tent is zo groot dat er wel een kastje in kan staan. dan staat het donker en ruikt ook niemand het

              • Penny123
                Penny123 commented
                Editing a comment
                owwjaa goed idee, nu nog ff bedenken hoe ik em ga maken. ik heb wel zo een droognet die past precies in de tent, we gaan t zien hoe t verloopt. Ben er wel uit dat de 3 nls die in dezelfde verpakking zaten niet dezelfde zijn

              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                irritant is dat. weet je nog niet of er cbd in zit..

              #44
              goeiemiddag,

              vandaag weer een vette waterbeurt gegeven 10 liter met 20ml autoflower supermix. Bij die airpots loopt de helft er toch weer net zo hard uit. dames drinken wel veel want grond was weer goed droog.

              20201230_134158.jpg
              20201230_134116.jpg

              Comment


              • Penny123
                Penny123 commented
                Editing a comment
                mwah, aan de ene kant je kan bijna niet teveel geven maar aan de andere kant als je te hard giet dan zeikt het aan alle kanten er uit, vooral als de grond een beetje droog is... dus ja het heeft zen voordelen maar ook zen nadelen...

              • Alzheimer
                Alzheimer commented
                Editing a comment
                ah ok. ja ik was daar ook bang voor met die stoffen potten die ik gebruik, maar dat viel mee. kan ook komen omdat ik veel minder wtaer geef dan de meesten hier vanwege mn lampje van 150 watt.. vind het maar lastig

              • Penny123
                Penny123 commented
                Editing a comment
                ja idd ene keer lijken ze te nat te staan is de grond gortdroog en andersom, hoop dat ik er wel ervaring in krijg maar vind het tot nu toe lastig

              #45
              heujj mensen ik wil jullie alvast een goede jaarwisseling wensen. Van de dames heb ik vandaag geen foto's, veranderd eigenlijk niet veel... hou t rustig mensen ik ga zo aan de paulanertjes en dan zie ik wel wat t word allemaal, lijkt hier trouwens op een gewoon oud en nieuw te worden zoveel vuurwerk dat er al de lucht ingaat heerlijk!.

              Comment


              • Zabuza
                Zabuza commented
                Editing a comment
                Hier enkel knalvuurwerk geweest, weinig spektakel aan de horizon

              • Bas Haze
                Bas Haze commented
                Editing a comment
                Bij mij ging het nog best tekeer hoop siervuurwerk woon ook in een dorp waar eigelijk nooit politie komt er waren ook een paar kampvuurtjes verspreidt door het dorp ik heb het echt naar me zin gehad

              • highsky
                highsky commented
                Editing a comment
            Bezig...
            X