Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde, nieuwe kansen, verschillende AFjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    vandaag geen foto's... ook geen water de ww begint langzaam af te sterven... denk dat ik er teveel voeding ingooi... de trage nl juist andersom, te weinig voeding... nog steeds aan het denken voor een afscheiding, want de lucht moet er wel doorheen kunnen.

    Comment


      #77
      goeiemorgeee mensen,

      denk dat ik toch weer een fout heb gemaakt, de dames blijven vrolijk opzwellen maar de bladeren van de ww en de cbd zijn aan het afsterven... denk toch teveel voeding... of green sensation waar ik misschien al mee had moeten stoppen bij ze. Maar zoals gezegd de toppen worden nog steeds groter en het aantal witte pistels is 50%. afgelopen zondag was het 10 weken dat ze hun kopje boven de grond uitstaken. ik ga alleen de trage nog wat green sensation geven en de rest ff alleen water, maar niet vandaag potten zijn zwaar zat. de ww begint te hangen zo zwaar is de hoofdtop, kijken of ik er wat aan kan doen.

      cbd:
      20210203_094330.jpg
      20210203_094434.jpg
      20210203_094441.jpg
      nl:
      20210203_094354.jpg
      20210203_094518.jpg
      ww:
      20210203_094342.jpg
      20210203_094512.jpg
      en de trage nl:
      20210203_094401.jpg

      Comment


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        ja als je te snel water geeft zeikt het er wel uit dus ik doe voorzichtig water geven... er is ook een soort kuiltje ontstaan waardoor het water wat je geeft rustig de bodem in kan trekken. ja idd lastig maar denk volgende x andere potten

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Je kan dat vochtmetertje een keer lichtjes opschuren met een schuursponsje, die koperen pen zal wel donker zijn en dan werkt hij niet goed meer suc6

      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        Corleone1933 thanks for de tip! ik heb ze nu 10 liter water gegeven met 2.7 ml/l autoflower supermix en 1ml/l green sensation, de maximale dosis... heb zo voorzichtig mogelijk gegeven maar er liep toch her en der wat langs... kutpotten zijn t eigenlijk!

      #78
      Zo ziet over voeden er uit je ziet het bijna niet op foto maar deze heeft gele puntjes
      20210108_203116.jpg

      Comment


      • Penny123
        Penny123 commented
        Editing a comment
        ja idd zo donkergroen is alleen de nl geweest die super toppen heeft

      #79
      goeiemorgeee,

      vandaag weer 3 kiter gegeven met dezelfde maximale voeding net als gister... het doet ze tot nu toe iig geen kwaad. er komen nog steeds nieuwe pistels bij dus nog niet spoelen.

      20210204_092812.jpg
      20210204_092818.jpg
      20210204_092822.jpg
      20210204_092827.jpg
      ff een ijzerdraadje zoeken voor de hangende ww, hoofdtop is idioot groot


      Comment


        #80
        Kiter, dat is jou geheim ​​​​​​. Zien er goed uit nog heel even volhouden

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Typ fout in je verslag

        • Donboe
          Donboe commented
          Editing a comment
          Dat was 't inderdaad zoals Bas Haze al aangaf. Gewoon 'n grapje en 'n beetje jaloezie

        • Penny123
          Penny123 commented
          Editing a comment
          shit zie t nu pas hahahahaha ik d8 al, als ik moet gaan kiten dan zet de ambulance der ma vast bij :p

        #81
        zojuist de ww een hangtouwtje gegeven, wil niet hebben dat ze een keer knak zegt

        20210204_124756.jpg

        Comment


          #82
          Al knakkende AFjes gehad? Op een 6tal kweekjes.nog niet meegemaakt.

          Zijn gewoonlijk wat minder flexibel als Fems.

          Comment


          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Tuurlijk wel het gaat harstikene goed man

          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            ik moet echt op me handen zitten want ben echt benieuwd wat eraf zou komen, heb al nieuwe lightmix binnen voor de volgende ronde, zaadjes zijn omderweg

          • Bas Haze
            Bas Haze commented
            Editing a comment
            Ik zou zo ie zo laten staan zo lang de zaadboer zecht en eigelijk moeten er dan nog 2 Tot 3 weken bij op

          #83
          Ik begrijp je frustratie Penny123Spacende Hollander voorsteld om de kluit te checken wanneer ze omgaan idd het enige is wat je kunt doen. Maar 't blijft frustrerend

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            GEEN DREFT!!!!!!!!

            Vloeibare biologische groene zeep!
            Paar druppies.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Dat is toch het hele doel van die airpotten ; Zorgen dat de kluit niet te nat wordt ?
            Je kunt kijken of je een passende pot hebt waar je het hele zooitje in kan laten zakken, beetje opvullen, maar als je zover bent maakt dat niet meer uit.
            En dan had je je die airpotten kunnen besparen, das ook weer zonde.

            Ik denk dat het toch niet meevalt om alles 100% goed terug vochtig te krijgen zonder dat de plant er last van heeft als zo 'n 'pot' eenmaal een keer uitgedroogd is.

            (dreft kan ook, maar bio=beter ; Yucca uitvloeier is nog beter

          • Penny123
            Penny123 commented
            Editing a comment
            QnQ ja ik denk dat je gelijk heb, maar denk dat deze potten niet voor de beginner zijn, of je moet als beginner te veel water geven wat je overal word afgeraden, waardoor je weer te weinig geeft en deze problemen krijgt die ik.heb

          #84
          dames doen hun best, wederom 3 liter water gegeven met hetzelfde voeding als gister.
          De trage nl krijgt wel echt lekker veel dikke toppen, en de cbd is nog steeds aan het opzwellen, de ww heeft dikke toppen maar is minder gekristalliseert als de andere nl, die zou echt lekker worden denk ik...

          20210205_092332.jpg
          20210205_092345.jpg
          20210205_092351.jpg
          20210205_092355.jpg






          Comment


            #85
            Ik had hier al eens gelezen dat als het water niet opgenomen wordt, het te maken had met oppervlaktespanning waardoor er een drainage ontstaat, en dat je daarvoor een paar druppeltjes vloeibaar biologische groene zeep kon gebruiken waardoor de oppervlaktespanning wordt opgeheven.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...elevance%22%7D

            Succes
            Last edited by Old dawg; 5 February 2021, 12:03. Reden: Geen dreft gebruiken

            Comment


            • Donboe
              Donboe commented
              Editing a comment
              ..... een bepaald merk biologische groene zeep @Rreppellsteeltjam

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Er is maar 1.

            • Donboe
              Donboe commented
              Editing a comment
              Als ik dat opzoek op Google krijg ik allemaal (bekende) merken voorgeschoteld. Wat is dan de enige echte?

            #86
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Donboe
              Donboe commented
              Editing a comment
              Than very much appreciated

            #87
            20210205_180331.jpg
            kan deze ook?

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              check de pH !

            • Donboe
              Donboe commented
              Editing a comment
              In verband met die vloeibare zeep bedoel je QnQ?

            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              ik had de ph gecheckt was 6.5 met de voeding erbij, zonder zeep zit ik rond de 6.2

            #88
            goeiemiddag mensen,

            dames vandaag weer 3 liter gegeven met een mespuntje groene zeep. 2.7ml/l autoflower supermix en 1ml/l green sensation. ook zijn de nieuwe zaadjes binnen, weer fem proberen.
            20210206_133648.jpg
            krijg je als gratis zaadjes weer nl autos, daar heb ik er al 5 van liggen hahahaha.

            toppen worden flink groter van de trage nl:

            20210206_123831.jpg
            cbd groeit ook lekker door:
            20210206_123800.jpg
            nl is aan het afbloeien:
            20210206_123820.jpg
            en de ww blijft monsterlijk groot:
            20210206_123815.jpg
            nu nog een paar nieuwe potten zoeken voor de nieuwe ronde, denk 11 liter groot zat.

            Comment


            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              geeftniej bas, ja knippen is kut denk dat me vrouwtje dat msg doen, die vind dat leuk. ze is gelukkig nu wel al van de oxycodon af maar slikt ipv tramadol, iets minder verslavend en iets minder werkzaam, cbd overdag scheelt net het scherpe randje van de pijn weg te nemen, en savonds thc om lekker te slapen en niet na 3 uur wakker te worden met pijn.

            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Dat is heftig man respect voor vrouw met pijn leven is een hell gelukkig helpt het en het lijkt mij gezonder dan pillen

              Ik heb zelf ass en add daar werkt wiet ook goed tegen ben alleen veelte vroeg begonnen en met verkeerde rede ik was toen 14 ik wiet kreeg van mijn ma daarvoor heb ik het heel even stiekem gerookt

            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              bahbah das ook lastig om mee om te gaan denk ik... ja ik was ook 13 toen ik begon en 27 toen ik een joint rookte en er niet meer goed tegen kon, ik heb toen ook een angststoornis gekregen maar daar kan ik goed mee leven nu na wat psychologen. daartussen kilo's gerookt... nu rook ik af en toe nog wel eens, paar hijsjes met vrienden, gewoon gezellig met een biertje.

            #89
            Zien er gewoon goed uit Penny123. Geen zorgen maken. Anders wordt je gek.

            Comment


            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              ohh mij krijg je niet gek, ben allang blij dat het ernaar uitziet dat ik wel kan oogsten.

            #90
            vandaag 5.5l water met 2.7ml/l autoflower supermix en 1ml/l green sensation gegeven, dames gaan gewoon lekker....

            20210207_085843.jpg
            20210207_085834.jpg
            20210207_085811.jpg
            20210207_085806.jpg
            20210207_085800.jpg
            keep it green, ahum t word al bruun!
            Attached Files

            Comment


            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              En al de trichomen gecheckt want volgens mij hoef je niet lang meer, ziet er goed uit, mooie toppen, succes.

            • Penny123
              Penny123 commented
              Editing a comment
              jaa ze zijn al best milky, ik wil ze het liefst alle 4 tegelijk omhakken dus ik hoop dat die ook nog ff doorgaat
          Bezig...
          X