Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20 x sour banana sherbet onder LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Corleone1933 View Post
    Misschien dat Hork je een beetje kan helpen die werkt ook altijd met stekken
    De vuistregel is:hoe meer wortels de stekken hebben, hoe beter ze aanslaan.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #17
      Ik heb even een foto gemaakt hoe de lamp hangt, ik heb de lamp 80CM boven de kleintjes hangen. Op internet werd aangegeven dat dit de afstand moet zijn bij deze lamp..
      Daarnaast nieuwe fotos gemaakt van de stekken, ik zie niet echt verkleurde blaadjes o.i.d, rode poeder is tegen beestjes gaf die dude aan waarvan ik ze heb. Desondanks ga ik ze vanavond inspuiten.
      temperatuur nog altijd 18 graden als de lampen uit zijn en 25 als ze aanstaan

      heb eergisteren 300ML water gegeven met voeding, is dit voldoende of mag ik meer geven? Potten voelen zo licht aan....

      Ps. Top dat mensen bereid zijn te helpen ondanks dat het een beetje tegen de regels is om met zo een aantal te kweken op dit forum, zal het een volgende keer anders aanpakken
      Attached Files

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Aha, cocos of cocosgrond is heel wat anders dan gewone grond!!!!!!!!!!
        Heb je de zak nog!?

        Nooit blind varen op advies van een growshop!!!!!!!

      • Collega
        Collega commented
        Editing a comment
        het was is een paarse zat van Atami, kan eventueel een foto maken?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Yep.

      #18
      Er is eigenlijk 1 ding wat ik me afvraag.... Wat heb je de afgelopen 4 jaar eigenlijk gedaan wat kweken betreft? Binnen/buiten of helemaal niets? Viel me net namelijk op dat je al lid bent sinds 2016.
      Lopend Verslag

      Comment


      • Collega
        Collega commented
        Editing a comment
        Heb mij aantal jaren geleden ingeschreven en een en ander gelezen, toen een hele lange tijd niet gelezen en ook niks gedaan. Sinds een aantel weken/maanden weer begonnen met lezen maar net zoals vroeger op school leer ik al doende ( helaas) en niet vanuit theorie. Ik heb buiten wel eens autoflowers gezet, zonder extra voeding of wat dan ook. Maar het roken word nu echt een dure aangelegenheid hier thuis dus wilden het nu binnen gaan proberen.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Paarse zak van atami, foto komt nog.

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Nou ja, dat is in ieder geval dan helder. Kon me namelijk niet voorstellen dat je hier 4 jaar lang geen informatie kon bemachtigen. Maar als het idd een paarse zak is is het waarschijnlijk pure kokos of de Hydro rokz. Beiden lijken mij best lastig voor een eerste ronde. Ik durf het in ieder geval nog niet aan maar ben op dat gebied een watje

      #19
      Hierbij fotos van de zak
      Attached Files

      Comment


      • Collega
        Collega commented
        Editing a comment
        ja die heb ik ik doe ook voeding geven aan de hand van het schema. Laatste voeding was de EC1,3 en PH 5,8 als ik mij niet vergis

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Nou, letten op verbrande puntjes en de verslagen van waldpiek doorlezen.

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Als je het onder de knie krijgt beloont dat wel met Cocos

      #20
      Ik weet niet welke Calmag je hebt, maar met de combinatie cocos en LED zou ik vlot naar de maximum aanbevolen dosis gaan PH van 6 aanhouden en in de bloei zakken naar 5,7 Maak er geen reclame, maar als je engels goed is kun je veel informatie krijgen op cocoforcannabis.com

      De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

      Comment


      • Collega
        Collega commented
        Editing a comment
        Heb gister jouw verlag gelezen van januari 2020 volgens mij. hoop van geleerd. Ik heb nog geen calmag, deze wil ik morgen gaan kopen, heb je een tip welke ik het beste kan kopen?

      • Waldpiek
        Waldpiek commented
        Editing a comment
        Ben al te laat met mijn tip zie ik wel..... bij de Calmag die je hebt wel rekening mee houden dat er vrij veel stikstof in zit. In het begin neemt de cocos ook vel Calmag op. Daarom in het begin veel Calmag bijvoegen. Je zou dan wat minder basisvoeding kunnen doen om te voorkomen dat je een stikstof overschot krijgt. Bij het klaar maken van de voeding eerst altijd de Calmag er in en daarna met basisvoeding aanvullen tot de gewenste EC

      #21
      Het is deze geworden, ga deze vanavond bij de voeding voegen.
      Attached Files

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Die heb Ik ook werkt goed na mijn idee

      #22
      Deze van dutchpro zit meer in.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Zal het onthouden voor de volgende keer

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Calmag overal calmag

      #23
      We zijn inmiddels weer een waterbeurt (eergisteren) verder en zoals ik kan beoordelen hebben ze er goed aan gedaan. Voor het eerst ook de calmag toegevoegd. Heb de tips van hierboven meegenomen en heb het kweekverslag van Waldpiek goed doorgelezen. Verder zie al een kleine strek als ik ze vergelijk met de eerste foto, ook zijn veel steeltjes weer groen ipv paars. Nu heb ik nog een vraag; aangezien ze beperkt ruimte gaan hebben van wegen de aantallen op het oppervlakte heb ik geen idee bij welke hoogte ik ze op 12-12 moet gaan zetten.

      Mocht iemand toch een opmerking hebben dat ze er niet goed bij staan hoor ik het graag
      Attached Files

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Het word nu toch wel tijd om ze op 12/12 te zetten anders groeien ze je tent uit. Je moet ze bij een microkweekje al heel snel omzetten hoor!!!

      #24
      https://www.cannaconnection.com/stra...banana-sherbet

      Hier staat wat info, betreft een 50% indica en 50% sativa soort en deze groeit door tot de 3de week van de bloei.

      Ik heb in het hok van grond tot plafond 200cm en de lamp kan vrijwel tegen het plafond

      Comment


        #25
        We zijn weer een water beurt verder en er valt mij wat op. Ik zie witte spikkels op de toplaag van de grond. Kan dit schimmel zijn?
        Attached Files

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Cocos toch?
          En ja dat kan, maar er zit veel meer onder het oppervlakte.

        #26
        Dit is goed nieuws lijkt mij, mooie witte wortels tot onder
        Attached Files

        Comment


        • Collega
          Collega commented
          Editing a comment
          een grotere pot? Ze zitten al in 11 liter potten, als ik ze ga verpotten passen ze niet meer onder de lamp...

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Oppervlakte halfvol is over op 12/12, ze groeien 3 weken door.

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Dat is Indd de Vuistregel
          Ongeveer 3 weken Indd Ik meende dat de ene net iets langer groeit dan de ander maar dat weet Ik ook niet zeker

        #27
        Ook stoelke erbij mooi sog veldje!
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #28
          Op sommigen bladeren zit een gele gloed. Heeft dit iets te maken met droog staan of te lage luchtvochtigheid?
          Attached Files

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Wortelstimulator is niet nodig bij wietplanten, scheelt weer iets.
            En cannazym daar zeg ik mwah, kweetniet of dat nuttig is.

            Van droog staan loopt de EC op en lage lv beneden 30%, krijg je niet dit verschijnsel van dacht ik.

            Een schema is slechts een schema, ik zie geen overvoedingsverschijnselen, dus geef eens twee keer per dag voedingswater, met dezelfde ec als je nu hebt.

            Je geeft pas 6 dagen calmag mee, misschien dat ze gewoon vaker voeding nodig zijn.

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Staat je lamp niet te dicht op de meisjes?

          • Collega
            Collega commented
            Editing a comment
            Nog meer water geven? Ik vind ze al behoorlijk zwaar aanvoelen de potten... kan de wortelstimulator weglaten dan krijgen ze meer A+B voeding bij de volgende ronde water
            De lamp hangt op de door de fabrikant opgegeven hoogte.
            Last edited by Collega; 18 December 2020, 11:43.

          #29
          Update:

          Ze staan er nu twee weken in, ik vind ze er mooi bij staan alleen vraag ik mij af of ze genoeg gestrekt zijn om ze over te zetten op 12/12? Heb geen idee hoe hoog een stek van 2 weken gemiddeld hoort te zijn. De internodes zitten dicht op elkaar en dat lijkt mij ook goed nieuws?
          Attached Files

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Je vraagt je af of ze genoeg gestrekt zijn, normaal wil je juist niet dat ze gaan strekken maar mooi groeien, als ze meer strekken heb je dalijk problemen met het gewicht van de toppen. En moet je allemaal lijntjes gaan hangen voor ze overeind te houden. Of je moet al netten plaatsen op verscheidene hoogtes.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Nou, toppen doet men altijd tussen de derde en zevende node, dus de onderste twee kunnen sowieso al weg.
            En dat kan op zich nu al, maar als je bang bent dat ze te hoog worden, kan je wachten tot de groei er uit is en later alles doen.
            Ze kunnen tot 3 weken doorgroeien in 12/12 periode.

          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            En ook nog wel een weekje extra ben ik deze ronde achter gekomen

          #30
          even een update:


          Vanochtend begonnen met het 12/12 ritme, morgen ochtend vroeg opstaan om ze nog in te spuiten met Cannacure ( preventief) een uur voordat de lamp aangaat.


          Ook moet ik de luchtvochtigheid omlaag gaan brengen, is tussen 40 en 60 een goede marge?

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Heb je groen licht aan, als je met de planten werkt?
            Dat " zien " ze namelijk niet!

            Zolang je tussen de 30 en 69 % blijft, zit je safe.
            Maar als de lamp uit gaat, dan komt er veel vocht los en kan de lv omhoog schieten.
            Last edited by Rreppellsteeltjam; 20 December 2020, 21:46.

          • Collega
            Collega commented
            Editing a comment
            Ja heb een groen hoofdlampje als ik met ze werk en het is "nacht"
        Bezig...
        X