Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20 x sour banana sherbet onder LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Rreppellsteeltjam omdat het voor mij de eerste keer is toch even een controle vraag. De eerste twee zijn dus wat ik heb aangegeven? Moeten er later nog meer weg? Anders wacht ik nog even met weghalen en doe ik alles in een keer.

    Attached Files

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Die bedoelde ik, en ik weet niet of er later nog meer weg moet.
      Ik maakte altijd stekken en zette ze gelijk op 12/12, dat resulteerde soms in hoofdtoppen van 40/50 cm lang.

    #32
    Ik heb weer iets.....

    Zijn dit brandplekken of iets van beestjes. Heb meerdere planten met het blote oog goed bekeken maar kan niks vinden.

    Heb wel de beschadigde bladeren verwijderd van de planten.
    Attached Files

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Best laten hangen die bladeren, het probleem zou hem verzetten op nieuw blad. Weet ook niet wat het juist is, sorry...

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Overvoeding.

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Handig handleiding mike01 over blad problemen.

    #33
    Top, bedankt voor de hulp!

    Comment


      #34
      ben ik weer met een update. Ze staan er ( al zeg ik het zelf) mooi bij. Heb ze wel wat verder uit elkaar gezet aangezien ( zoals jullie al zeiden) teveel op de 120x120 stonden en ik ze wel ruimte wil geven. Ze staan nu circa 2 weken in de bloei en ben al behoorlijk trots dat ze er zo bij staan

      ben ik al te laat met de onderste nodes te verwijderen? heb het nog niet gedaan en wil dat morgen gaan doen, indien het nog kan de volgende vraag: nog steeds 2 weghalen of adviseren jullie om er nu meer weg te halen.

      PS lamp net hoger gehangen

      Comment


        #35
        Hierbij de foto's
        Attached Files

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Die doen het goed ze zijn ook al best groot

        #36
        Toch maar gedaan daar ik op internet had gelezen dat het kan tot de derde week bloei
        Attached Files

        Comment


          #37
          En we zitten inmiddels in bloei week 6 van de aangegeven 8 a 9. Ben niet echt op problemen gestuit, temperatuur overdag is 25/26 graden en s'nachts tussen de 18,8 en 19,5 graden enige waarmee ik worsten is de LV. Deze zit s'nachts vaker op de 60%/65%
          Veder vind ik de toppen wat aan de kleine kant, ik zet er zo even een foto bij met aansteker om een vergelijking te geven. Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen dat het goed komt, mocht dit niet zo zijn dan weet ik dit ook graag en kan ik mij daar mentaal op voorbereiden.

          Comment


            #38
            Hierbij de foto's
            Attached Files

            Comment


            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              De topjes zijn wat iel inderdaad, wellicht investeren in een nieuwe lamp. Maar dat hoeft denk ik pas einde van het jaar. Want je hebt genoeg te roken met je 20plantjes

            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Wat een kleine topjes ben ik even blij dat ik gewoon 600 w heb

            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Denk te weinig licht voor zo'n oppervlakte, en de lamp hangt denkt iets te hoog. Jammer want zijn moi stekken in het begin. Na deze ronde gelijk weer starte, of wacht je tot dit op is, met wat minder op elkaar krijg je beter resultaat.

            #39
            Lamp hangt op de door de fabrikant geadviseerde hoogte en zou een oppervlakte van 120x120 van licht kunnen voorzien. Ik laat dit nog even staan en wellicht word het nog wat. Ga mij nu wel even inlezen over een nieuwe led lamp met de juiste kleuren etc want daar is zeker nog wat te halen. Ga hierna wel weer iets opzetten maar dan met minder potten en hoop daar een mooi resultaat mee te halen. Wij roken met zijn 2en gemiddeld een gram of 5 a 6 per dag dus dan gaat het rap.

            Comment


            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Dan zou de oppervlakte wel goed belicht moeten zijn. Groeien wel je toppen, maar niet wat je er van verwacht. Ik gebruik 2 led paneel van 120 whats, 3000k/5000k geel rood licht. als het niet verbrand dichter er op zo dat het net heel je planten belicht In je kast.

              En dat roke doen we hier ook wel gr of 5/6 of meer.

              Ben benieuwd met je nieuwe kleuren lamp.

              Gr KnMUG

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Wow da's wel erg veel, werken jullie ook?

            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Tuurlijk werken we heel de week. maar als we thuis komen. Voor het eten daarna dan in avond nog ff lekr.
              En als er mensen zijn die mee roken en zelf draaien.

              Dan is het end zoek hahaha.
              Maar wat ik nu heb Staan daar roken we wel tot de zomer mee. Als het goed gaat komt er wel genoeg.

              Gr KnMUG
              Last edited by KnetterMug; 3 February 2021, 22:06.
          Bezig...
          X