Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 2x Super Silver Haze en 2x Girl Scout Cookies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    DAG 49 - Plantjes getopt

    Weer een weekje verder tijd voor een update van de voortgang en de situatie.

    Na de update van vorige week heb ik besloten om de afzuiging vanaf nu met intervallen aan te zetten, de LV van 30% leek me toch laag, zeker omdat ik toch op veel plekken terug zie komen dat in de groei de LV wel iets hoger mag zijn. Dus die gaat nu elk uur een kwartiertje draaien, kleinste interval van de timer, en de LV hangt nu gemiddeld net boven de 50% en de temperatuur is wanneer de lamp aanstaat ook een stukje hoger. Ik houd het nog altijd voor mogelijk dat ik mezelf maar wat aanpraat maar ik heb echt het idee dat ze de hogere LV wel waarderen. Hieronder een foto hoe ze er richting het einde van de dag bij staan. Ze krijgen nu ongeveer om de drie dagen 750ML, met daarin de maximale hoeveelheid power root en nu ook ~1.9ml alga grow.

    Ik heb de planten uiteindelijk gisteren getopt, toch nog een node afgewacht sinds vorige week en nu d'r af. 3 van de vieren lijken er niet veel van te merken maar bij de GSC #1 links boven op de foto zijn de bovenste blaadjes recht omhoog gaan staan.

    Zoals op de foto te zien is komen er bij alle vier nog extra takken onder de rok vandaan, al met al heb ik het idee dat het goed gaat met de planten.
    DSC_0043.JPG

    Hieronder nog een paar "close-ups"

    SSH #1
    DSC_0049.JPGDSC_0054.JPG
    SSH #2
    DSC_0051.JPGDSC_0053.JPG

    GSC #1
    DSC_0044.JPGDSC_0045.JPG
    GSC #2
    DSC_0046.JPGDSC_0047.JPGDSC_0048.JPG

    Bij GSC #2 is zijn er op twee blaadjes lichte plekken te zien. Ik kan zelf niet helemaal plaatsen waar dit door komt, momenteel is mijn eerste aannamen dat ik niet voorzichtig genoeg ben geweest met het water geven en er wat water met voeding op de bladeren is gekomen. Dit is in de loop van de week ontstaan dus de andere gedachte is een te kort eerder dan een overschot. Het lijkt een beetje op mangaan te kort, https://www.growweedeasy.com/cannabi...ese-deficiency, maar het mist de gele kleur. Het vordert niet extreem snel dus voor nu kijken we het gewoon aan.

    Ik denk nog een weekje en dan kan het over naar bloei.

    Dat was em weer voor deze week, groetjez

    Comment


    #17
    Ik ben van mening dat ze wat weinig water krijgen als ik zo de foto's bekijk. Je schrijft 750 ml in de drie dagen. Dat bevestigd mijn vermoeden (zijn 15 liters denk ik?) Dan zouden de blad-problemen ook wel eens opgelost kunnen zijn.

    Edit: zet ze eens een kwartiertje in een emmer water en plaats ze dan terug. Dan nemen ze voldoende op om de aarde te verzadigen en hoef je een dag of 3-4 wellicht geen water te geven. Je zult zien dat ze er flink van opknappen. Als je dan na 48 uur even de potten optilt weet je wel ongeveer hoe zwaar ze moeten zijn.
    Last edited by Voor het eerst; 22 January 2021, 10:21. Reden: Toevoeging
    Lopend Verslag

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      12 liters passen in satesaus emmers. Maar inderdaad als je de schalen volzet zot ze het niet meer opzuigen moet het ook goed komen. Wat betreft de PH en EC... daar kan ik geen advies over geven want dit zijn geen zaken waar ik normaliter rekening mee houd met mijn biokweekjes

    • KwekerKwak
      KwekerKwak commented
      Editing a comment
      Flinke satesaus emmers XD, zelf nog nooit gezien, maar ook die heb ik helaas niet. Ik ga een poging doen met de schalen, EC kan ik helaas niet meten...

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Weet natuurlijk niet hoe het er daar in jouw omgeving aan toe gaat maar hier haal je die emmers voor niets op bij de cafetaria (eergisteren nog 5 emmers opgehaald)

    #18
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #19
      Dag 56 - Do a flip!

      We zijn weer een week je verder en dat zijn er dan dus nu 8 sinds de zaadjes in de groei zijn gegaan. In de afgelopen week zijn de dames flink opgeschoten, zonder twijfel met dank aan het advies van vorige week. De fotos hieronder laten de explosieve groei mooi zien. Na dat ik ze vanaf onderen water gegeven heb heb ik bij de SSH's 3 dagen en bij de GSC's 4 dagen gewacht met water geven. Beide paren hebben toen een liter gekregen met 1ml power root en 2 ml grow. De twee SSH's hebben twee dagen daarna weer water gekregen, omdat de GSC#2 toen ook alweer droog leek heeft die toen ook weer gekregen, dit maal kregen ze alle 1,3L gekregen met 1ml power root/L en 2,5ml grow/L.
      De GSC#1 zit momenteel op een 1L / 2 dagen schema en vandaag voor de foto heb ik de GSC#2 en SSH#2 weer 1.5L gegeven, twee dagen na de vorige keer dus, de SSH#1 lijkt nog wel voldoende te hebben maar zal morgen weer aan de beurt zijn net als de GSC#1.
      VORIGE WEEK DEZE WEEK
      DSC_0043.JPGDSC_0055.JPG

      Daarnaast heb ik geprobeerd om door de week (23-29) elke keer als de lamp aan ging een foto te maken. Ik mis een foto van de 27ste, maar geeft wel een leuk beeld.
      DSC_0046.JPGDSC_0049.JPGDSC_0050.JPGDSC_0051.JPGDSC_0053.JPGDSC_0055.JPG

      Nog een paar close ups van de dames, de SSHs zijn wel redelijk in de strijd om grootste van de tent, gevolgd door GSC#2 en onze stragler GSC#1.

      SSH #1
      DSC_0063.JPG DSC_0064.JPG

      SSH#2
      DSC_0065.JPGDSC_0066.JPG

      GSC#1
      DSC_0058.JPGDSC_0059.JPG

      GSC#2
      DSC_0060.JPGDSC_0061.JPG

      Dus ja, ik ga ze denk ik morgen overzetten op een 12/12 schema want na 8 weken groei en de mooie toename van de afgelopen paar dagen vind ik het daar wel een keer tijd voor worden.
      Daarnaast overweeg ik om aan de onderkant een beetje het laag hangende blad te verwijderen, het ligt op sommige plekken toch op de aarde en in de schaduw of is al helemaal geel. Daarnaast kan ik er dan een stuk beter bij met water geven wat me wel fijn lijk .

      Voor beide acties, schema en "lollypopping", hoor ik het graag als iemand een advies de andere kant op heeft.

      Voor nu iedereen een fijn weekend en blow plezier!
      Attached Files

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Kijk.. nou lijkt het weer wat. Gaat mooi zo en inderdaad, lekker omschakelen. Dieven levert sowieso wat gemak op idd

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ziet er prima uit nu!
        Omschakelen en hophop de bloei in. Tent gaat helemaal vol komen.

      #20
      Dag 71 - 2 Weken 12/12

      Nou we zijn weer twee weekjes verder hoor. Excuses voor het gat in de updates had het behoorlijk druk en kreeg mezelf er niet toe gezet in de tijd die ik wel had.

      De afgelopen twee weken hebben de dames dus 12/12 gestaan. Ze zijn nog flink gegroei, dit is vooral goed te zien in het "canopy"-shot om het zo maar even te noemen, denk zelfs dat het volgende keer iets eerder over mag naar 12/12. Ik begin wel het idee te krijgen dat de groei aan het stoppen is. De planten krijgen momenteel om de 3 a 4 dagen 1.5 liter, de kleine links bovenin soms iets minder. Heb et idee dat ze minder water nodig hebben sinds de lamp om is. De afgelopen 2 weken hebben ze nog altijd de power roots en grow voeding gehad, 1ml/L en 2.5ml/L. Begreep dat de bloeivoeiding pas van toepassing werd als de pruikjes bovenop zich goed gevormd hadden.

      DSC_0049[1].JPG

      Zoals ook op de foto hierboven te zien is, zijn de SSHs toch wel een goed stukje groter dan de GSCs maar dit komt wel redelijk overeen met de "voorspelde" opbrengsten die ik online heb kunnen vinden, blijft natuurlijk situatie gebonden. Het toppen van een paar weken terug lijkt ze ook niet in de koude kleren zijn te gaan zitten en alle planten hebben nu al 2 best flinke hoofdtakken, al zeg ik het zelf, daarnaast lijkt een deel van de zijtakjes de kans te hebben gevonden om redelijk bij te trekken.

      Helaas nog geen indrukwekkende fotos van dikke toppen maar toch wel degelijk opkomende pruikjes, hoop dat het te zien is op de fotos.
      SSH #1
      DSC_0050[1].JPG DSC_0051[1].JPG
      SSH #2
      DSC_0052[1].JPGDSC_0053[1].JPG
      GSC #1, the runt of the litter

      DSC_0054[1].JPGDSC_0055[1].JPG
      GSC #2
      DSC_0056[1].JPGDSC_0057[1].JPG

      Ik ben ook goed aan het opletten of ik ergens die banaantjes tegen kom maar vooralsnog lijkt dit me gespaard te blijven. Wel zijn de bloeiharen (zo heten die toch?) al zichtbaar bij de oksels.
      DSC_0030[1].JPG

      Dusja vooralsnog gaan we steady, denk nog een weekje dan kan ik de bloei weken gaan "aftellen".
      Hopen dat dat met 9 a 10 weken klaar is!
      Voor nu, smoke ze allemaal, een goed weekend en tot de volgende keer!



      ​​​
      Attached Files

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Goed hoor, staat er super bij!
        Keigezond de bloei in, dat is het beste! Ik denk dat je precies op het goede moment bent omgeschakeld.
        In de oksels zie je nu de voorbloei, in jou geval vrouwelijke calixen met pistels. Mannen hebben balletjes, en bananen zie je alleen in de toppen

        Ga zo door!

      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ziet er mooi uit man

        Als je toppen controleert dan kan je beter dokters handschoen aan doen ik meende dat je dan minder kans op toprot hebt

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik heb nog ff teruggescrolt naar je vorige posts. Watergift gaat beter nu he?

      #21
      Dank jullie wel!
      Goed om te weten dat de bananen alleen in de toppen kunnen komen, dat scheelt weer wat zoeken. En zal dan idd volgende keren even een handschoentje aantrekken toprot zou echt rete zonde zijn!.
      Watergift gaat inderdaad beter nu, ik kijk in eerste instantie naar de bladeren op het moment dat de lamp aan gaat, als deze niet meer mooi omhoog staan til ik kort de pot op als tweede check maar in principe hebben ze nu gewoon om de 2 -3 dagen weer 1.5 L nodig wat wel makkelijk is!

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Zo wat gebruikt led plantjes weinig water ik heb hps en de meeste plantjes moet ik elke dag wel water geven

        Soms kan je bij een plantje het ook al in een vroeg stadium ondeken dat Herma is dan zie je het in de oksel waar nu 2 bloei haren zitten maar altijd blijfen controleren

      #22
      Dag 78 totaal/ Dag 21 sinds 12/12 (en ik denk dag 2 bloei)

      Weer een weekje verder en ik denk dat we het over bloei kunnen hebben. De dames lijken de laatste dagen niet meer gegroeid te zijn en als ik overmorgen nog geen verschil zie gaat de lamp weer een heel klein stukje omlaag (~1 cm). Het valt me op dat de Gril Scout Cookies de laatste week ofzo eigenlijk niet meer hun bladen laten zakken zoals de Super Silver Haze dat doet na een paar dagen geen water, Ze lijken het nog wel prima te vinden maar ik vertrouw toch nu meer op het gewicht van de pot dan dat ik naar de plant kijk.
      Verder zien ze er dus we wel echt hartstikke goed uit volgens mij!

      Ze krijgen nu sinds een twee keer water geven plagron bloom ipv grow en sinds een dag ben ik over van root naar green sensation. Gemiddeld zitten ze nog op 1 a 1.5 liter per 3 dagen al was het de laatste week iets minder omdat ik vooral bij de GSC's nog iets te veel naar het blad keek.

      DSC_0066[1].JPGDSC_0079[1].JPG

      Zoals eerder gezegd de GSC's laten weinig zien van het verbruik in van hun water en ik kan het niet helemaal plaatsen.

      DSC_0075[1].JPG

      GSC #1
      DSC_0073[1].JPGDSC_0074[1].JPG

      GSC #2
      DSC_0076[1].JPGDSC_0077[1].JPGDSC_0078[1].JPG

      De SSH's zijn samen toch wel echt de baas en zijn een mooi aanzicht elke keer!

      DSC_0069[1].JPG

      SSH #1
      DSC_0067[1].JPGDSC_0068[1].JPG
      SSH #2
      DSC_0070[1].JPGDSC_0071[1].JPGDSC_0072[1].JPG

      Hopelijk gaat het nu gewoon rustig zo door!
      Tot volgende week!
      Attached Files

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Green Sensation nog mee wachten, pas na drie vier weken bloei geef je dat mee. Ik geef het pas vanaf bloeiweek 5

        Ze staan er erg goed bij! Mooi he?

      • KwekerKwak
        KwekerKwak commented
        Editing a comment
        Aah okay, ik had uit het kweek schema van plagron begrepen na drie weken "bloei" ik nam aan dat voorbloei daarbij in zat... hoop dat het goed gaat, maar bedankt voor de info! en ja geniet elke keer van het aanzicht!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Nope, dat is 'echte bloei'. Die overgang zit niet in het schema verwerkt

      #23
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hier zou week 4/5 het omschakel moment zijn, lamp op 12/12

      #24
      Dag 87 / 30 dagen na flip - Het begint te ruiken in de tent!

      Daar zijn we weer gewaardeerde lezer! Een week verder sinds de vorige update en het gaat nog altijd stabiel heb ik het idee.
      De dames krijgen nu om de 2 - 3 dagen ieder een liter water. Deze week is dat water aangemaakt met 3ml/L alga bloom en 1ml/L power root, ipv de green sensation die ik vorige week genoemd had.
      Ik heb daarnaast her en der wat grotere bladeren weggeplukt om het licht wat dieper in de planten te laten komen.
      De SSH's, rechter helft van de tent, vind ik er persoonlijk erg deftig uit zien, de GSC's zijn wat kleiner maar hebben toch wel een degelijk aantal toppen.

      Ik had deze week voor het eerst dat ik bij het snuffelen in de tent de herkenbare geur van de super silver haze rook. De GSC's ruiken iets minder maar hebben al wel een licht zoet geurtje.
      De bloemen beginnen ook steeds meer op te zwellen en dat wekt allemaal toch wel flink enthousiasme.

      DSC_0092[1].JPGDSC_0102[1].JPG

      SSH #1
      DSC_0093[1].JPGDSC_0094[1].JPG

      SSH #2
      DSC_0095[1].JPG DSC_0096[1].JPG

      GSC #1
      DSC_0100[1].JPGDSC_0101[1].JPG

      GSC #2
      DSC_0097[1].JPGDSC_0098[1].JPGDSC_0099[1].JPG

      Ik controleer elke/om de dag of ik ergens een banaantje kan spotten maar vooralsnog heb ik die niet kunnen vinden, dus hopelijk is dat ook representatief van wat er in de tent staat.
      Dusja volgens mij gaat het allemaal steady. Nu is het hopen dat het zo blijft door gaan de komende 9 weken(?).

      Fijne zondag en tot de volgende update!
      Attached Files

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ah, SILVER Haze. Daar komt die naam dus vandaan
        Mooie toppen zeg

      • KwekerKwak
        KwekerKwak commented
        Editing a comment
        Dank je! Kijk erg uit naar de eerste "tasting"!

      #25
      Dag 93 // 36 dagen 12/12 // 17 dagen bloei

      Weer een weekje verder en ik weet het momenteel even niet zo goed.
      Gemiddeld klimaat in de tent is LV 30-40%, Temp overdag ~ 23 graden, 's nachts ~20 graden.
      Ze krijgen nog altijd om de drie dagen ongeveer een liter met 3 ml alga bloom en 1 ml power root.

      Sinds deze week valt me op dat de sommige van de onderste bladeren rap geel aan het worden zijn en verschrompelen. Van wat ik heb kunnen vinden kan dit of simpelweg horen bij het bloeien van de plant, de bladeren krijgen onvoldoende licht en zouden dan afgestoten worden. Een andere verklaring zou een stikstof tekort kunnen zijn. Dit laatste denk ik steeds meer omdat het gele naar boven lijkt te trekken.
      DSC_0114[1].JPGDSC_0115[1].JPG
      DSC_0112[1].JPGDSC_0113[1].JPG
      Ik overweeg dus om een beetje alga grow bij te geven in de hoop het stikstof gehalte te verhogen maar zou graag het advies van de ervaringsdeskundige hier op JD willen horen voordat ik met voeding ga spelen.


      Het en der beginnen ook al wat bloei haren te verkleuren. Ik kan lastig inschatten of dit er gewoon bij hoort of dat ik toch een herma in de tent heb, ergens had ik begrepen dat verkleuren een teken van bevruchting zou kunnen zijn. Heb nog altijd geen bananen gevonden dusja...
      DSC_0116[1].JPG

      Hier nog even wat individuele fotos van de planten.

      SSH#1
      DSC_0119[1].JPGDSC_0120[1].JPG

      SSH#2
      DSC_0117[1].JPGDSC_0118[1].JPG

      GSC#1
      DSC_0121[1].JPGDSC_0123[1].JPG

      GSC#2
      DSC_0124[1].JPGDSC_0125[1].JPG

      Mijn grootste vraagtekens staan dus nu bij het verhelpen van het vergelende blad en wat ik moet denken van de verkleurde bloeiharen. Advies wordt zeer gewaardeeerd.

      Anderzijds, keep calm, smoke weed, en tot de volgende update
      Attached Files

      Comment


      • KwekerKwak
        KwekerKwak commented
        Editing a comment
        Okay top, en dan dus geen grow erbij neem ik aan. Bedankt voor de geruststelling!

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ah zo bedoel je, dat kan ook ja, zekers. Grow voor de extra N. Zelf nooit gedaan, ik zou het ook niet te lang doen

      • KwekerKwak
        KwekerKwak commented
        Editing a comment
        Ik zal het eerst met wat meer bloom proberen als dat na een week nog geen duidelijk effect heeft probeer ik een klein beetje grow

      #26
      Dag 100 sinds zaaien // 42 sinds 12/12 // 23 dagen bloei
      LV 35% temp 23/20
      Nou we zijn dus al weer honderd dagen bezig sinds de dag van zaaien, en we tellen al 23 dagen echte bloei. Sinds vorige week krijgen de dames 4 ml alga bloom per liter naast de 1ml power roots.

      DSC_0129[1].JPGDSC_0130[1].JPGDSC_0136[1].JPG

      De dames zien er op zich niet "droopy" of zo uit, maar ik maak me toch steeds meer zorgen met het verder opkomen van de gele bladeren.
      Daarnaast heb ik het idee dat de super silver haze die rechts achterin de tent staat een stuk harder gaat dan de andere gezien dit de enige is met bruine bloei haren en er blijven steeds minder witte over.
      SSH #1 SSH #2
      DSC_0131[1].JPGDSC_0132[1].JPG

      De girl scout cookies gaan samen wat gelijker op maar hebben op hun beurt een stuk meer last van de eerder genoemde vergeling.
      GSC #1 GSC #2
      DSC_0133[1].JPGDSC_0134[1].JPG

      Ik kan het zelf niet echt aan een bepaald tekort koppelen anders dan een stikstof te kort. De verhoging in de alga bloom, sinds vorige week, lijkt dit niet perse de goede kant op te duwen.
      Eventueel kan ik dus meer alga grow gaan geven, maar k zag dat dat 1% meer stikstof bevatte dan de alga bloom dus vraag me erg af hoeveel effect dit zal hebben.
      Andere optie die ik bedacht heb is met bloedmeel "top dressen", maar vraag me ook af of het niet too little too late is, als ik het goed heb begrepen gaat blad dat eenmaal geel is niet meer groen worden en zullen mijn planten ook geen nieuw blad meer aan maken op dit moment...

      Hoor het dus graag als er nog input is, anders kijken we het aan en zien we wel waar het schip strand.
      Alvast een goed weekend aan alle!
      Last edited by KwekerKwak; 12 March 2021, 14:03. Reden: beendermeel --> bloedmeel, we zoeken stikstof (N)

      Comment


        #27
        Dag 106 // 48 dagen 12/12 // 29 dagen bloei
        LV ~30-35%, Temp 24 overdag en rond de 20 's nachts.

        We zijn weer een weekje verder dus weer tijd voor een update.
        Het gaat rustig door in de tent, sinds vorige week hebben zich geen "zorg wekkende" veranderingen op gedaan. Momenteel krijgen de dames om de drie dagen 1 liter met nu weer 3 ml bloeivoeding, dit omdat ik de puntjes van de bovenste blaadjes zag verbranden bij de 4ml, en ze krijgen nu per liter ~0,5 ml green sensation mee.

        DSC_0144[1].JPGDSC_0145[1].JPGDSC_0146[1].JPG

        SSH #1
        Niet de grootste in de tent maar ik heb het idee wel de sterkste dame. Begint nu ook wel steeds meer bruine haren te krijgen.
        DSC_0152[1].JPGDSC_0147[1].JPGDSC_0148[1].JPG
        SSH #2
        Zoals ik ook al aangaf in de vorige update zijn bij de #2 in vergelijking met de andere veel meer bruine haren te zien. Ben wel benieuwd of dit nog tot een verschil gaat leiden bij het uiteindelijk te roken kruid. Verder gaat het ook met deze dame vrij stabiel.
        DSC_0153[1].JPGDSC_0149[1].JPGDSC_0150[1].JPGDSC_0151[1].JPG

        GSC #1
        De kleinste dame van de vier, de toppen lijken nog niet extreem op te zwellen maar we hebben natuurlijk nog even te gaan tot we gaan oogsten dus dat kan nog komen lijkt me zo.
        image_398875.jpg DSC_0155[1].JPG DSC_0156[1].JPG

        GSC #2
        De laatste van de vier dames in de tent. Deze heeft het meeste last van de vergeling in de top bladeren maar des al niet te min een mooie lijn van 3 even hoge toppen en, zoals op de eerste foto te zien is, eentje die mee probeert te doen. Vind het wel geinig zo over de diagonaal een rijtje toppen.
        DSC_0157[1].JPGDSC_0154[1].JPG

        We eindigen op dezelfde voet als vorige week. Nog altijd een beetje mijn vraagtekens bij de gele bladeren maar aangezien ze er nog vrolijk bij staan en water blijven drinken gaan we gewoon door op manier dat we bezig waren.

        Aan allen alvast een goed weekend!
        Attached Files
        Last edited by KwekerKwak; 19 March 2021, 11:25. Reden: Dubbele foto omgewisseld met juiste

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Erg mooie toppen om te zien.. Ik hoop dat je de schaar goed scherp hebt

        • KwekerKwak
          KwekerKwak commented
          Editing a comment
          Vooralsnog zijn alle scharen ongebruikt dus ik hoop het ook!

        #28
        Netjes netjes man , nog effe volhouden der gaat wel wat afkomen !! !!

        Ik hoop dat je genoeg weckpotten in huis hebt !! !!
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment


        • KwekerKwak
          KwekerKwak commented
          Editing a comment
          Heb er in totaal 9 Liter, 4x2L en 2x0.5, aan weckpotten voor klaar staan, hoop daarmee voldoende te hebben

        #29
        Ziet er goed uit, heb ook twee van die lampjes en daar kan je mooie opbrengsten mee halen, ik had van twee plantjes 182 gram droog, en zo te zien ga jij toch wel ruim over de 200 gram, suc6 verder en hopen dat je te weinig potten hebt.
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


        • KwekerKwak
          KwekerKwak commented
          Editing a comment
          Dank je, ben vooralsnog zeer tevreden met dit als eerste keer. Vind het zelf erg lastig om in te schatten hoeveel het wordt, meer dan 200 droog durf ik bijna niet te dromen zou wel echt mooi zijn na al het geduld!

        #30
        DAG 113 // 56 dagen 12/12 // 37 dagen bloei
        LV ~40% Temp 20-25 graden

        Weer een weekje verder, eigenlijk niet zoveel te zeggen, de dames krijgen nog altijd dezelfde hoeveelheid voeding en het lijkt verder wel zijn gangetje te gaan. Her en der zijn nog wel wat witte bloeiharen te vinden maar het overgrote deel is toch wel bruin nu. Ik heb een tijdje terug zo een "bud-o-scope" aangeschaft en kijk eens per week eens daardoorheen om te zien hoe het er voor staat. De trichromes zijn over het algemeen nog clear wat denk ik wel te verwachten is met nog ongeveer 30 dagen te gaan, als we de verkoper geloven.
        Hieronder dus gewoon wat foto's om de progressie een beetje in kaart te brengen
        DSC_0005[1].JPGDSC_0006[1].JPGDSC_0007[1].JPG
        SSH #1
        DSC_0008[1].JPG DSC_0012[1].JPG DSC_0015[1].JPG
        SSH #2
        DSC_0009[1].JPGDSC_0016[1].JPG
        GSC #1
        DSC_0010[1].JPG
        GSC #2
        DSC_0011[1].JPGDSC_0017[1].JPGDSC_0018[1].JPG

        Goed weekend aan alle!
        Attached Files

        Comment

      Bezig...
      X