Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x NL AF onder 2x 180w Spectrabox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    De 2 achterste beginnen al wat haartjes te krijgen.
    Attached Files

    Comment


    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Is de onder grond nog wel vochtig dan ?

    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Ja zekers, heb die fout namelijk al eerder gemaakt.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ja nou, ze gaan goed in ieder geval

    #17
    Als eerste natuurlijk nog de beste wensen!

    Ze groeien maar door ! Viel me.de laatste paar dagen alleen op dat er nogal wat fruitvliegjes in de tent aanwezig waren.. denk dat ik er nu 6/7 dood heb kunnen maken maar 1 ontkomt me steeds.

    Tenminste ik dacht dat het fruitvliegjes waren maar als ik aan het zoeken en lezen ga kom ik de welbekende varenrouw mug tegen...




    Edit: Heb de laatste ook te pakken!
    Attached Files
    Last edited by Sykes; 1 January 2021, 23:03.

    Comment


    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Takketoelli , hoe pak jij ze aan ?

      @ kelderkastje , je hebt gelijk zojuist weer 2 te pakken gehad. Vliegen ook 1 of 2 hele kleine die ik niet te pakken hebben kunnen krijgen.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      ARTS granulaat halen (voor de volgende ronde), voor nu hang ik flink wat plakstrippen op, en maak ik een kaneeloplossing om de grond mee in te spuiten. Dit keer ook vermengd met neemolie denk ik.
      Ze zijn niet echt schadelijk, mits onder controle.
      Je kunt ook de grond flink laten verdrogen, randje opzoeken.
      Straks is het vooral niet zo leuk, want ze blijven plakken aan de trichomen. Daar zijn de trichjes ook voor; beestjes vangen.

    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Duidelijk! Ga ik aanschaffen voor een volgende ronde, bedankt.

      Ik heb er vandaag gelukkig geen een meer kunnen vinden dus dat scheelt.

    #18
    Ik zou de lamp er wat dichter op zetten want als je er te ver van afzit worden de toppen nooit hard.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Ze hingen op dat moment op +/- 30cm

    #19
    Balen van die rotmugjes natuurlijk maar nu ben ik ook al 2 tripsen tegengekomen..

    Dus direct maar even gespoten met een middeltje van de bouwmarkt, heb deze staan dus waarom niet ook eens proberen.

    Ook 3 potten verhoogd zodat ze meer op 1 lijn staan.

    Attached Files

    Comment


      #20
      Vandaag zijn ze dan 3 week oud, alleen linksvoor heeft nog geen bloei haren maar de anderen3 al wel.

      Het middeltje van de bouwmarkt lijk tot nu toe te werken want ik ben nog niet weer trips tegengekomen en gelukkig ook geen mugjes meer !

      sinds gister begonnen met 200ml water met power roots te geven afgezuurd op 6.5.
      Attached Files
      Last edited by Sykes; 3 January 2021, 19:53.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        NIET meer spuiten als de bloei begonnen is!
        Heb je meer foto's van de tripsschade? Ik twijfel eerlijk gezegd.
        Ik heb de trips weggekregen met oa Rogis OGF, elke watergift max dosering

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Nee niet meer foto's dan 1 in de vorige post.

        Ik herkende ze direct toen ik ze ook zag lopen op de bladeren vandaar direct gespoten.

      #21
      Dat goedje van Ecostyle heeft er voor gezorgd dat er zojuist 2 mooie dooie mugjes op 1 blad zaten geplakt dat scheelt mij weer wat werk om ze te vangen

      Comment


        #22
        En we zitten nu op 26 dagen vanaf het moment dat ze boven kwamen.

        Elke dag 250ml water met power roots ph 6.5.

        rechts achter komen wat lichte puntjes aan de punten van de bladeren zal iets minder power roots gaan geven in vervolg, gebruik nu 1ml per liter.
        Attached Files

        Comment


          #23
          Potten voelen lichter aan dus vanaf vandaag over op 300ml ipv 250ml.

          Lamp hangt op de hoogste staan met de verstellers, 22cm vanaf de hoogste top en 29cm vanaf de laagste dus daar zal ik even wat op moeten verzinnen.

          Onderste bladeren worden geel.
          Attached Files

          Comment


            #24
            Hoi Sykes Ik ben je kweekverslag met veel interesse aan 't volgen. Ziet er allemaal top uit zover. Goed in de gaten houden en het komt allemaal goed.

            Ff over die varenrouw etters. Ik zelf gebruik in dit soort gevallen altijd CannaCure (1 of 2x de bladeren besproeien net voor de donkerte periode) en bij mij werkt dat perfect.

            Comment


            • Sykes
              Sykes commented
              Editing a comment
              Dat goed in de gaten houden komt wel goed, zit er elke dag meerdere malen goed naar te kijken, lekker rustgevend ook

              Bedankt voor de tip over cannacure! zijn blijkbaar meer middeltjes tegen de VRM dan ik dacht/kon vinden, qua werking lijkt het op de ecostyle die ik voor de trips heb gebruikt alleen wat minder sterk ? Lijkt me wel beter want ecostyle zou je maar 2x mogen gebruiken in een kweek.

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Zoek van al dat spul de werkzame stof op voor je iets koopt. Vaak zijn het dezelfde, alleen de naam en prijs verschilt.

            • Sykes
              Sykes commented
              Editing a comment
              QnQ, ga ik zeker eens doen ! Enigste wat ik zelf.jammer vind is dat Plagron niet alles heeft, heb liefst het alles van 1 merk.

            #25
            Ze blijven maar gaan ! 4 week oud. Vandaag weer 4cm dichter bij de lamp, morgen iets verzinnen om de lamp hoger te krijgen.
            Attached Files

            Comment


              #26
              Hoogte vd lamp.voor het laatst aangepast, hoogste top 28cm laagste 32cm hier moeten ze het mee doen tot aan het eind.
              Attached Files

              Comment


              • Penny123
                Penny123 commented
                Editing a comment
                zou vast goedkomen, lekker hoor!

              #27
              Weer een dikke 2cm gegroeid !

              Ze lijken alle 4 wat gelijker te komen qua hoogte.
              Attached Files

              Comment


                #28
                Van 1 dame de verhoging eronder weg gehaald zodat ze wat gelijker staan qua hoogte, voorste 2 zijn 80cm en achterste 2 70cm, beginnen al aardig wat mooie pruikjes tevoorschijn te komen !

                trips is helemaal verdwenen lijkt het alleen de vliegjes zijn zo nu en dan nog aanwezig.
                Attached Files

                Comment


                  #29
                  Dit weekend maar even met wat touw aan de gang om de grootste dame naar beneden te krijgen.

                  Al 2 dagen kraanwater met CalMag afgezuurd op 6.5 zonder power roots vanwege gele puntjes, onderste bladeren kleuren nu wel geel, schreeuwen ze om bloei voeding? Maandag staan ze 6 week in de batmix.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Penny123
                    Penny123 commented
                    Editing a comment
                    niet te druk om maken, maar wel voeding geven ja, ik geef nu bekant elke dag voeding en me toppen beginnen nu echt op te zwellen.

                  • TheBigDudeski
                    TheBigDudeski commented
                    Editing a comment
                    Mijn AF in Batmix begon ook iets voor de 6 weken voedingstermijn te verkleuren. Dat bleek ook de voeding, of eigenlijk het gebrek er aan.

                    Niet gelijk de aanbevolen dosis geven, houden AF niet van heb ik hier geleerd. Gewoon beginnen met 0.1ml (=paar druppels) op een liter water en dat langzaamaan opschroeven.

                    Mooie plantjes. Vooral eentje aan de rechterkant is echt een dikke knuppel aan het groeien of niet?

                  • Sykes
                    Sykes commented
                    Editing a comment
                    Bedankt voor de tip jongens ! Dat word vanavond bloeivoeding erbij !

                    En idd TheBigDudeski rechts voor lijkt ter grootte van mn onderarm vol te groeien!

                  #30
                  Begonnen met een beetje bloeivoeding mee te geven.

                  Wel vergeten touw mee te nemen naar huis om de grote dame naar beneden te trekken helaas.

                  en ziet rechts voor er niet goed uit ?
                  Attached Files

                  Comment


                  • Takketoelli
                    Takketoelli commented
                    Editing a comment
                    Wat is dat eigenlijk, een 'nopje'?
                    Iets goed in ieder geval...

                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Is een nopje niet zo een rond dingetje met een dingetje?

                  • Takketoelli
                    Takketoelli commented
                    Editing a comment
                    Je kunt erin in ieder geval
                Bezig...
                X