Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x NL AF onder 2x 180w Spectrabox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    De rest lijkt gelukkig goed te gaan maar uit voorzorg ga ik vanaf maandag spoelen en een week later oogsten.

    Comment


    #47
    Liep vandaag de kamer in en dacht in een tropisch regenwoud aangekomen te zijn... LV stond weer in de 70%, gister al begonnen met spoelen en na vandaag gaat het oogsten zeker niet lang wachten, mag einde van deze week een tumble trimmer proberen dus daar is het wachten nog even op en hopelijk heb ik die tijd nog.

    Zijn er nog bepaalde dingen waar ik rekening mee moet houden voor het knippen aan in de trimmer ? Zet nu de planten elke keer de laatste 2 dagen Zonder water en 1 dag zonder licht voordat ze om gaan en de schaar erin gaat.
    Attached Files

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      ben benieuwd naar zo een tumble trimmer. wil je je ervaring hierin delen?

    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Natuurlijk wil ik dat wel doen !

      Hoop het aankomende weekend dan online te kunnen zetten.

    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      thanks! had al gesupped dus zie t wel langskomen dan!

    #48
    Nou het was zover ! De schaar is erin gegaan en vervolgens in de Spin Pro gegaan, dacht dat het een tumbbler was maar dat had ik mis.

    Als eerste de grotere bladeren verwijderd om vervolgens de toppen los te knippen en in de Spin Pro te leggen.

    In eerste instantie niet tevreden met het resultaat maar toen kwam ik erachter dat het snijdraadje niet goed zat ( niet helemaal perfect kunnen krijgen daarna helaas, met een nieuwe lees:recht zal het beter moeten gaan ) daarna ging het beter.

    Heb de fout gemaakt vanwege tijd gebrek om de planten een paar dagen te lang laten staan waardoor er een paar vreselijk slap waren geworden en dit komt het eindresultaat In de spin pro niet ten goede.

    Ik heb zelf meerdere malen gekeken tussen het draaien door om het aantal draaien goed krijgen, dit was 30x draaien voor het beste resultaat, wel zat 1 snijdraadje te ver van de roosters verwijderd, als deze vervangen zou worden zouden de toppen bij elke draai en extra keer getrimd worden en zou het aantal x draaien verminderd kunnen worden, zag zelfs opzetstukjes met 4 snijdraden wat mij nog beter zou lijken.

    Viel me op dat de toppen aangedrukt worden tijdens het draaien en daardoor ook wat dichter en compacter lijken als ze eruit komen.

    Ik ben meer dan tevreden met de Spin Pro en blijf deze ook zeker gebruiken !

    Heb het uitgeprobeerd op purple queen wat ook net klaar was en daarna met de northern lights.

    In totaal 700gr nat overgehouden en 114gr knipafval met een werkelijk verbruik van 116w.

    Purple was 300gr en 90gr afval, dit ligt in de bovenste laag en de NL op de onderste 3.
    Attached Files

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Mooie opbrengst, laat ze smaken over een paar weken

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Je hebt wiet. Proficiat!

    • Sykes
      Sykes commented
      Editing a comment
      Thanks allen ! Ben benieuwd wat het effect is nu ze eerder geoogst zijn daar de bedoeling was.

      Ben ook vooral benieuwd naar de purple queen qua effect.

    #49
    Knipafval is ondertussen droog, 27gr purple queen en 31gr northern lights.

    Rest van de purple queen lijkt droog te zijn na een weekje drogen denk ik.

    Northern Lights heeft wat langer nodig.

    Comment


      #50
      Na een week is alles droog !

      Northern Lights heeft in totaal 178 ! Gram opgebracht, en dat voor een 116w verbruik lamp

      op zicht niet allemaal perfect maar daar geeft de olie niks om

      Purple is wel een tegenvaller met maar 68gr maar die is dan ook vroeg om gegaan, wel leuk om een nieuwe soort uit te proberen.

      Ondertussen liggen er 10 purple queens fem te ontkiemen voor nog een laatste ronde onder de 180w spectrabox.

      Iedereen bedankt voor de tips !
      Last edited by Sykes; 28 March 2021, 12:32.

      Comment


      • Donboe
        Donboe commented
        Editing a comment
        Mooi gedaan hoor. Pruikje af

      • Sykes
        Sykes commented
        Editing a comment
        Thanks!

        Jammer van de eerder verwijderde top door toprot en daardoor ook het eerder omhalen van de dames maar ik ben over het algemeen meer dan tevreden met het resultaat !

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Goed gedaan.
    Bezig...
    X