Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Apollo 10 LED eerste binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Inderdaad mooi al die kleurtjes, al aardig wat milky zo te zien, ziet er goed uit, nog even op de handen zitten, suc6.
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      merci! komt goed ze, ik heb geduld

    #32
    Nog wat foto's aangezien ik tijd had!

    Deze met de lamp aan:
    Metlamp2.jpg Metlamp1.jpg Metlamp3.jpg


    Deze zonder:
    Zonderlamp2.jpg Zonderlamp3.jpg Zonderlamp1.jpg

    Ik schat nog 3 weken voor diegene die het verst zijn.
    Tot later!
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      En plakken er beestjes in uwe vliegenvanger ??

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      Nee, kheb er nog 2 zien vliegen eergisteren, maar die zijn verdwenen

    #33
    T'is altijd wel feest in uw kweekruimte , hoelang moeten ze nog ??
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Staat onder de laatste foto Remco

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ok

    • TegridyRandy
      TegridyRandy commented
      Editing a comment
      Remco Ja tis ver feest, ik schat nog 2 weken voor de blueberry, die spoel ik nu.
      nog 3 weken voor de cheese (minstens)
      en de rest nog 3-6 weken

    #34
    Allincolour.jpg
    MooiMonster.jpg Lsshgroot.jpg LBKboven.jpg CheeeeeeeseILY.jpg
    mooipaars.jpg LBKcloser.jpg Cheese.jpg vooraanzicht.jpg
    BBvoorgrond.jpg HCHARDLICHT.jpg LSSH zoom.jpg
    Aantal dagen in bloei per strain:
    Blueberry A. : 44 dagen in bloei (Volgens Seedfinder 60 dagen nodig)
    Honey Cream: 31 dagen in bloei (Volgens seedfinder 42-49dagen )
    Cheese: 30 dagen in bloei (Volgens seedfinder 56 dagen nodig)
    Larry Bird Kush: 30 dagen in bloei (Volgens seedfinder 56- 70 dagen nodig)
    Monster Zkittlez: 30 dagen in bloei (Volgens seedfinder56-63 dagen nodig)
    Lemon Shining Silver Haze: 30 dagen in bloei. (Volgens seedfinder56-63 dagen nodig)
    Attached Files
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


      #35
      Male 1.jpg Male 2.jpg Male 3.jpg Male 4.jpg Male 5.jpg Male 6.jpg Male 7.jpg Male 8.jpg
      Nog wat info over mannetjes
      Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
      Jah, ik hou van planten.

      Comment


        #36
        Hooooi!
        Even een vraag en voorts gewoon wat foto's.

        HCnewgrow090321.jpg BBA090321.jpg
        In deze 2 bovenste foto's is dit lichtstress of zijn ze gewoon aan het aandikken?

        En de Blueberry heb ik te veel voeding gegeven en die had een volledige lockout, ik heb ze geflushed maar is ook wel oogstklaar, dus deze week nog spoelen en dan sowieso oogsten.



        Voorts gaat alles goed, dus hier nog wat foto's!

        HC090321.jpg BBA090321_2.jpg
        Cheese090321.jpg BBAzoomed2_090321.jpg
        PrettycheeseLbkachtergrond090321.jpg Lssh090321_2.jpg
        LBK090321.jpg MonsterDisco090321.jpg
        Superbigcheese090321.jpg
        Zoomediunnowich090321.jpg
        Monster090321.jpg LBK090321_2.jpg

        Laters!
        Attached Files
        Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
        Jah, ik hou van planten.

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Die zijn nog aan het aandikken

        • TegridyRandy
          TegridyRandy commented
          Editing a comment
          Corleone1933 bedankt voor de reactie! ik wist het dus echt niet ze, zeker met dat kanoblad, kheb ondertussen wel mijn lamp nog 3cm verhoogd

        #37
        Ik dacht tijd voor eens een Stevigere update.

        Ik heb een nieuwe lamp aangekocht aangezien de opportuniteit zich voordeed dankzij Mapa.
        Het gaat om een Lumatek Zeus Pro 465W en dit is dus de lamp die ik het liefst wou en ook volgens mij het best in mijn tent zou passen 1.20m op 1m20.

        Hier een Foto van de Lamp:

        MooieGroepZEUSOnderkant.jpg MooieGroepZEUSStaaterop.jpg

        En een link naar de Specs: https://lumatek-lighting.com/lumatek-zeus-465w-pro/

        Voordien had ik ook zeer goede lampen, de Apollo 10 + Mars hydro sp3000.
        Het plan is op termijn ook te kweken op Hydro alsook een voorgroeitent en een Afbloeitent te gebruiken, Ik zou ook liefst met gewoon zaad werken (daarom 2 tenten).
        Op termijn wil ik dus ook zelf zaad gaan maken en zo mijn eigen strains samenstellen naar mijn interesse toe en nood aan de combinatie van CBD en THC tegen bepaalde pijnen en kwalen. Het is gewoon ook interessant om zelf traits uit te vergroten, te gaan testen en dergelijke. interessant en leuk! haha.

        Zover mijn visie en plan met deze hobby, geen idee waarom ik dit meedeel, maar ik dacht waarom ook niet.

        Mijn apollo 10 en Mars Hydro sp 3000 liggen nu dus aan de kant (tijdelijk) tot ik meer plaats heb,

        Nu nog een update Per strain ook eens Trichoomfoto's:




        Lemon Shining Silver Haze:
        LSSH1303.jpg


        LSSHtrichomen1303.jpg

        Larry Bird Kush:
        LBK1303.jpg


        LBKTrichomen1303.jpg


        Monster Zkittlez:
        Monster1303.jpg


        MonsterTrichomen1303.jpg

        Cheese:
        Cheese1303.jpg


        CheeseTrichomen1303.jpg

        Honey Cream:
        HoneyCream1303.jpg



        HoneyCreamTrichomen1303.jpg

        BlueBerry Auto:
        Blueberry1303.jpg


        BlueberryTrichomen1303.jpg

        Laat maar weten wat jullie denken? Oogstklaar? Nog spoelen? Hoelang?
        Ik ben begonnen met spoelen bij blueberry, vanaf morgen Honey Cream ook nog 7-10 dagen spoelen.
        De Larry moet nog ongeveer 21 dagen tot 31 dagen. Maar er is al amber, niet heel veel maar toch aanwezig.
        Maar ik laat ze zo lang mogelijk staan, compacte dikke toppen wil ik wel
        De cheese nog een week en dan spoelen, denk ik ongeveer. Monster nog wat langer en de Lemon ook.


        Groepsfoto!:

        MooieGroepZEUS2.jpg

        Dat was het zowat voor nu.
        Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
        Jah, ik hou van planten.

        Comment


        • Mapa
          Mapa commented
          Editing a comment
          Die trichomes zien er allemaal al mooi Milky uit. Ze is oogstklaar, maar het hangt een beetje af van wat je zelf wil qua high. Als je nog even wacht tot er enkele amber zijn zal de high steeds meer een couch lock worden. (Ik persoonlijk vind dat zeer fijn om even helemaal plat te gaan, dus laat ik zeker 20-25% amber kleurig worden)

          De lamp hangt daar mooi ^^ geniet er van !

        • TegridyRandy
          TegridyRandy commented
          Editing a comment
          Mapa Ja wel ik denk da ik de blueberry ga oogsten en de rest nog laat staan voor idd die couchlock ik ga wat verschillende momenten oogsten om het verschil te testen, en de volgende oogst te doen op de manier die ik het fijnste vind, en ja echt zalige lamp, ik heb ze wel gedimd want de planten hebben echt wel te veel licht nu, tis nog wa zoeken en wennen voor de plantjes maar volgende kweek staat dat op punt

        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          das een beest van een lamp de zeus pro

        #38
        https://www.thseeds.com/en/cannabis-botany/BBAHoofdtopAliveee.jpg

        BBADALOOTGIMME.jpg

        BBAHoofdTopHarvested.jpg

        BBAmooietop.jpg

        Dan een beetje minder leuk nieuws, ik heb op 1 dag tijd een grote top van de cheese moeten verwijderen door schimmel, de dag ervoor nog gaan checken, nietsn no worries.


        Dag later dit!!

        Schimmelkaas 4.jpg

        Schimmelkaas 2.jpg

        Schimmelkaas 6.jpg

        Ik moet nu wel zeggen, op zich heeft het wel iets, Een mooi wit wolkje, en de rest van de plant is wel in orde! Al enkele dagen kijk ik om de paar uur of ik niets anders opmerk dat zou kunnen aangeven dat er schimmelvorming aan het werk is.
        Mijn LV is max 52%! Ik dacht dat dat wel ok was, maar ik schaf me voor de zekerheid toch nog eentje aan.

        En als voorlaatste dit:

        Raar KanoBlad; dat zoals bij de schimmel er uit ziet, maar nog niet volledig verdord, en het blijft zo, ik denk lichtstress+ te koud bij het voeden.

        Raarbladjongen.jpg


        Als laatste FOTO'S haha!




        MonsterMooiTop.jpg

        IMG_20210325_161013.jpg

        IMG_20210325_160546.jpg

        IMG_20210325_201815.jpg

        Alee tot later!

        Attached Files
        Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
        Jah, ik hou van planten.

        Comment


        • Tijnie82
          Tijnie82 commented
          Editing a comment
          als je een dag later schimmel hebt zat het er ook al

        • TegridyRandy
          TegridyRandy commented
          Editing a comment
          Tijnie82 klopt, dat moet 3 dagen ongeveer gehad hebben toen, wel zotte witte wolachtige schimmel!

        #39
        Hallo!

        Mijn plantjes staan ondertussen een dikke 8 weken in bloei ( gerekend van als het echt pruikjes waren)
        De Honey Cream was ook klaar, ik doe later een update met die foto's (nu te stoned om te zoeken hahaha)
        Die ligt nu te drogen ( sinds 29/03 23u45) -> vandaag dag 4 aan het drogen)


        Na het voorval met de schimmel bij de cheese, een luchtontvochtiger aangekocht, doet goed zijn ding. Een gemiddelde LV van 45%, dus toch wel 8 punten gezakt.
        (foto later).


        De plantjes aan het spoelen sinds 29 maart (4dagen)
        Ik zou volgende week vrijdag oogsten (ongeveer, ik zie wel hoe snel het nog evolueert)

        Alleszinds als ik kijk naar de trichomen zie ik vooral milkys en hier en daar amber, dus een dikke week spoelen en checken tot ik genoeg amber spot.




        En zo staan ze er nu bij:



        Lemon Shining Silver Haze

        LSSH02april.jpg

        LSSHzoom1.jpg
        LSSHzoom2.jpg

        CHEESE
        Cheese02april.jpg

        Cheesezoom1.jpg Cheesezoom2.jpg


        MONSTER ZKITTLEZ
        Monster02april.jpg

        Monsterzoom.jpg

        Monsterzomm2.jpg


        LARRY BIRD KUSH
        LBK02april.jpg


        LBKzoom1.jpg
        LBKzoom2.jpg
        Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
        Jah, ik hou van planten.

        Comment


          #40
          Je voelt je toch als een klein kind in een snoepwinkel als je die tent open ritst?
          Mooie planten.. mooie foto's..
          Heb je goed gedaan.
          "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

          Comment


          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            ja al die geuren en kleuren echt zalig en dank je!

          #41
          Lekker, die lopen inderdaad tegen het einde aan, knip ze en laat ze smaken.
          buiten-2020, 2021, 2022
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            ja he, ik denk dinsdag knipdag en dank je, die zullen smaken, ik zal een rokersverslag ook nog schrijven als ze 8 weken gecured zijn

          #42
          Zien er inderdaad heel uitnodigend uit

          Comment


          #43
          Hoi!


          Eindelijk tijd en goesting voor een update!

          Ok Alles was dus al klaar en heb ik geoogst, 2 weken geleden! Ondertussen is alles gedroogd en in Weckpotten gestopt.

          Hier een lijst met de ouderdommen van de planten enzovoort.




          Blueberry: zaadje in de grond: 30/11/20 ; Geoogst: 16/03/21 ---> 107 dagen; aantal grammen: 40g
          Honey Cream: zaadje in de grond: 29/11/20 ; Geoogst: 29/03/21 ---> 121 dagen; aantal grammen: 54g
          Cheese: zaadje in de grond: 04/12/20 ; Geoogst: 04/04/21 ---> 122 dagen; aantal grammen: 66g
          Monster Zkittlez: zaadje in de grond: 04/12/20 ; Geoogst: 04/04/21 ---> 122 dagen; aantal grammen: 80g + 7g fluff
          Lemon Shining Silver Haze: zaadje in de grond: 12/11/20 ; Geoogst: 04/04/21---> 144 dagen; aantal grammen: 90g + 7g fluff
          Larry Bird Kush: zaadje in de grond: 12/11/20 ; Geoogst: 04/04/21---> 144 dagen; aantal grammen: Niet gewogen, weinig krop heel veel blad, temp te laag, maak ik olie van, of cake, weeg ik dan wel.

          In totaal dus 330g zonder de LBK
          Niet slecht voor de eerste keer, Nog heel veel ruimte voor verbetering!
          al bij wel content, ik kom zeker toe tot November denk ik zo

          Kwalitatief zijn ze wel allemaal heel lekker! zeker nu, na een dikke 2 weken goed te curen!
          De LssH smaak je inderdaad wel de lemon, maar ik proef zeker dat het een kruising is. Wel een heel lekker wietje.
          Mijn lievelings is toch wel de cheese, Lekker doordringend stinkend, typische stevige cheesegeur en smaak, lekker vol!
          Monster Zkittlez is ook heel lekker, zoet ook, maar hier en dar wat schimmel al gevonden en dus een vrang gevoel, ik rook er niet meer van tot volgende week en kijk zo dan elke top individueel na op schimmel. Maar ik heb toch wel wat angst om er van te roken.
          De Blueberry is zeker lekker van smaak, maar iets minder straf qua sterkte en dus terpenen, lekker wietje overdag. Als je nog actief wil blijven.
          De honeycream: Ja deze is toch ook wel een hele lekkere, ik snap waarom hij HoneyCream heet! Lekker zoet, Ik zou durven zeggen tonen van Honing te bespeuren. Alleszinds Heel lekker wietje, zeker in gebak! vult zoete tonen aan in een cakeje of muffin. Dus deze komt nog terug!

          LBK is niet echt te roken, ik zie later wel eens goed of er echt geen top tussenzit, want ik wil uiteraard die smaak wel weten en proeven en de sterkte!



          Een uitgebreide beschrijving van de smaken en ondervindingen en dus ook effecten zal ik later uitgebreider beschrijven, als ik wat ben bekomen, cake is lekker dusja.


          Hier nog een laatste Sfeerfoto om deze Kweek mee af te sluiten. Finitofoto.jpg
          Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
          Jah, ik hou van planten.

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment

          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            Remco haha merci Remco! ja eh, cheese doet mij denken aan mijn eerste wietjes lang geleden En merci gij ook e!

          #44
          Mooi dat verloop: hoe langer gebloeid, hoe meer geoogst.
          Je kan weer even vooruit
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            QnQ Inderdaad! Ook heel leuk om de verschillen echt te proeven! En de werking, heel verbazingwekkend en interessant, zo veel toepassingen door zo veel verschillende strains!

          #45
          Nou dat is toch een mooi voorraa​​​​​dje daar kan je weer even mee vooruit, suc6 met je buitenkweek, ik ga eerdaags ook weer buiten bezig, laat ze smaken, wel nog ff curen he
          buiten-2020, 2021, 2022
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • TegridyRandy
            TegridyRandy commented
            Editing a comment
            Ja, ik kan ze nog wel ff lekker laten curen, heeeeel veel rook ik niet momenteel En buiten is ook altijd plezant e monsterplanten. En bedankt jij ook al succes!
        Bezig...
        X