Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

    zo zijn als nog mooi geworden

    Comment


      #32
      Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

      Die hebben zeker nog die paar weken nodig hoor, zijn nog allemaal witte pistels die ik zie, en kopdikte zal ook nog enorm toenemen! zeker in de laatste 2 weken. Vergeet ook niet lang genoeg te spoelen... Heb je een microscoop om de trichomen te checken? Anders, voor 6euro's ben je op't net gesteld...

      Laat ze maar lekker de tijd om natuurlijk af te rijpen... Een duidelijk signaal is ook het bladerendek dat stilaan vergeeld, voordat dit niet gebeurd, heb je nog wel even...


      greetz

      de lange
      Last edited by lange1908; 20 March 2011, 09:43.

      Comment


        #33
        Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

        @boeman thx

        @ lange jazeker moeten ze nog ff ze zitten nu ook pas in week 5 van de bloei.ik vroeg me dit gewoon af.het enigste wat ik zie is dat sommige toppen de pistels precies een beetje verbrand zijn maar dat kan mss komen door die bevochtiger want die spat nogal wat water op soms.maar voor de rest komt dit wel goed denk ik .vanaf welke week kan je het beste beginnen spoelen denk je?grtzzz

        Comment


          #34
          Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

          zaadplanten duuren iets langer.een stekje is trek je van een plant die al 3 maanden oud is vandaar.ziet er goed uit daar.

          Comment


            #35
            Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

            yoo guys ff een paar fotootjes delen.ben bij een vriend van mij op bezoek geweest en die zijn dames waren juist klaar voor 3dagenhet donker tegen moet te gaan om derna lekker geoogst te worden.het gaat hier om big budda cheese van big budda seeds.hope you enjoy.

            DSCI0041.jpgDSCI0051.jpgDSCI0038.jpgDSCI0052.jpgDSCI0039.jpgDSCI0054.jpgDSCI0043.jpgDSCI0049.jpgDSCI0048.jpgDSCI0044.jpg

            Comment


              #36
              Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

              oogsten dan maar en dan kom ik ze wel ff oproken
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #37
                Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                yoo de mannen hier ben ik weer de dames staan nu 5weken in de bloei en zien er goed uit .enkel heb ik een probleempje dat van sommige toppen mijn pistels verbranden terwijl de lamp niet tekort hangt en de temperatuur niet te hoog is.kan dit door voeding komen ofzo?hier zijn enkele pics enjoy.greetzzz

                DSCI0063.jpgDSCI0073.jpgDSCI0060.jpgDSCI0085.jpgDSCI0061.jpgDSCI0065.jpgDSCI0071.jpgDSCI0067.jpgDSCI0066.jpg op sommige fotos zie je goed de verkleuring.grtzz

                Comment


                  #38
                  Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                  Eyy mate, gekeken naar de pics zien de dames er piekfijn uit, stikstof iig niet meer opvoeren (liever iets afbouwen), Ik zie een licht beginnende verkleuring van de bladpunten door een overschot aan stikstof (N), ook de iets naar beneden hangende bladpunten duiden op een overschot aan voeding. Mocht de verbranding van de pistels aan de voeding liggen dan zouden alle toppen rap bruine haren gaan vertonen. Ik zie dat enkel de hoogst gelegen toppen wat verbranden pistels hebben, dit komt hoogst waarschijnlijk door de opgelopen temperatuur. Hang de lamp eventueel iets hoger, plaats een circulerende fan tussen de lamp en de toppen of maak een touwtje vast aan de hoger gelegen top (niet aan de top zelf uiteraard maar de stam, en trek deze schuin wat naar beneden, vastmaken aan de pot door een gaatje in de rand te maken, zodat deze op dezelfde hoogte komt te liggen als de andere toppen. Eigenlijk niks om je zorgen over te maken ; )

                  Greetzz mate
                  Last edited by Psycho; 24 March 2011, 14:54.

                  Comment


                    #39
                    Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                    yo peeps hier ben ik weer even een kleine update van de auto blueberry dames.deze zijn bijna klaar voor de oogst ik schat nog een kleine 10daagjes.de amnesia dames doen het ook nog steed goed maar hierover later meer .hier enkele pics van de blueberry .enjoy and see you later.grtzzz

                    DSCI0004.jpgDSCI0001.jpgDSCI0002.jpgDSCI0005.jpgDSCI0012.jpgDSCI0011.jpgDSCI0007.jpg

                    Comment


                      #40
                      Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                      ze zijn schoon hoor
                      --------------------------------------------
                      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                      ik voel me een geurillaboer

                      Comment


                        #41
                        Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                        zoals beloofd een kleine update van de amnesia dames.ze gaan vandaag de 8ste week bloei in.maar vele pistels zijn al bruin gekleurdt en die vallen zo af als je ze aanraakt en toch hangt mijn lamp niet tekort erop of is de temp te hoog.is mss normaal ma vind het toch een beetje raar .hier zijn de pics.enjoy.grtzzz

                        DSCI0062.jpgDSCI0007.jpgDSCI0001.jpgDSCI0063.jpgDSCI0017.jpgDSCI0012.jpgDSCI0005.jpg

                        Comment


                          #42
                          Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                          Mmmmmm amnesie

                          Comment


                            #43
                            Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                            Eyy mate, wat ik al eerder zei, sprake van overvoeding (naar beneden wijzende bladpunten icm met verbrande bladpunten). Ik raad je aan een dag water mee te geven met enzymen en je voeding iets af te bouwen.
                            Zullen de dames prettig vinden ; ) Voor de rest zien ze er prachtig uit, lkkre topontwikkeling!
                            Greetzz mate

                            Comment


                              #44
                              Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                              big smokey jij duivels zaadje

                              Comment


                                #45
                                Re: tayco's kweekverslagje amnesia,autoblueberry,automazar

                                Haha ik ben een zaadje, hopelijk een goed haha

                                Comment

                                Bezig...
                                X