Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x crescendo onder 600 w hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Tijd voor de bloeifase.....
    Attached Files
    Last edited by Anonymous grower; 30 January 2021, 18:19.

    Comment


      #32
      De laatst getopte planten herstellen goed dus ik heb de klok voor morgen al langs beide zeiden van de cyclus met een half uur ingekort .
      maw ga ik elke dag een uur minder licht geven tot we op 12u zitten.
      BLOEIEN

      Comment


      • Waterfall420
        Waterfall420 commented
        Editing a comment
        Beter in 1 keer naar 12/12 , nuja daar zijn gemengde theorien over maar ik merk snelste bloei in 1 keer naar 12

      #33
      hoi, hij ziet er beter uit op de laatste foto het is erg goed, dus samenvattend ga je naar 12/12 in 6 dagen, ik denk niet dat het een groot voordeel kan opleveren, ik kan het mis hebben ik heb deze techniek nog nooit geprobeerd , maar persoonlijk geef ik er de voorkeur aan om de plant een keer te belasten met de verandering van het schema dan hem elke dag een beetje te benadrukken. elk zijn techniek blijf ik in de hoek die ik bekijk.

      Comment


      • Anonymous grower
        Anonymous grower commented
        Editing a comment
        Door de plant binnen te kweken forceer je zijn natuurlijke cyclus dus wil dit zeggen dat ze meer stress hebben
        de normale cyclus is 5 maanden voor een buitenplant maar indoor gebeurt dit op alles bij elkaar uit stekken 13 weken .
        Ik probeer met die kleine technieken die stress te reduceren wat uiteindelijk zou moeten bij dragen tot een zo goed mogelijk resultaat .......om te roken ......

      • Anonymous grower
        Anonymous grower commented
        Editing a comment
        Ik Ben in twee dagen naar 12u gegaan want ze groeien te snel .....
        Nu staan ze 2 dagen op 12u .
        Grten

      #34
      Klok staat op 12 u .....
      ze groeien als gek en drinken elke dag een 300 ml .
      temperatuur rond de 27 gr met het licht aan en 17 gr in donker de bemister staat al een paar dagen uit rv zit rond de 50 overdag en 70 snachts.
      Morgen nog eens behàndelen met cannacure de spint lijkt wel onder controle dus volhouden tot er toppen zijn ....
      grten
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


        #35

        Comment


        • Anonymous grower
          Anonymous grower commented
          Editing a comment
          Het Is de lamp ik zal morgen een foto nemen als ze juist uit is dan zijn de planten veel donkerder
          Grten

        #36
        Derde dag 12/12 .
        ze drinken elke dag ongeveer 400 ml .
        heb een foto getrokken zonder de lamp aan .
        temperatuur 25 graden rv 55 dat zit goed .
        grten
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #37
          hallo, eigenlijk zien ze er geweldig uit, ga zo door, 12/12 lancering en aanstaande.

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Ja hoor gaan goed wat een verschil met de lamp uit, zo zou je ev verkeerd advies kunnen krijgen

          • Anonymous grower
            Anonymous grower commented
            Editing a comment
            Vind Ik ook bedankt !

          #38
          Effe snel goedenacht zeggen voor ze gaan slapen
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #39
            6 dagen in bloei de haartjes komen onder de oksels .
            Temp tussen de 16 gr in donker en 24 graden in licht .
            Rv 70 % in het donker en rond de 50 in licht .
            De dames hebben gisteren enzymen gekregen dit blijf ik doen tot ik zie dat de grond uitgeput geraakt dan wissel ik af met bloeivoeding.
            in week 5 en zes krijgen ze nog pk 13/14 mee .
            mij eerlijke mening als bescheiden kweker is dat ze er prachtig bij staan .
            ze hebben er nog nooit zo goed uitgezien en ik heb na zes dagen op.12/12 nog nooit bloeiverschijnsel gehad .
            ik zeg dat het door de genetica komt dit moet een goeie strain zijn kan niet anders ..
            Maw alles naar wens
            Grten
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.
            Last edited by Anonymous grower; 6 February 2021, 17:43.

            Comment


            • Waterfall420
              Waterfall420 commented
              Editing a comment
              Groeien lekker he! Spint er intussen af , smerige kutbeesten

            • Anonymous grower
              Anonymous grower commented
              Editing a comment
              Ze zijn om de vier a vijf dagen behandeld en zie er geen spoor meer van dus ben er vrij gerust in en ik.kan ze nog zeker een keer of twee doen voor de bloei er echt inzit dus die zouden er aan moeten zijn
              Cheers

            #40
            hi, don't be modest you are doing a good job keep it up. on the other hand, I do not see any hairs on the photos, please wait for the real white hairs to appear before you decide.

            Comment


            #41
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment


            • Waterfall420
              Waterfall420 commented
              Editing a comment
              Ja die gaan goed zo te zien!

            • Anonymous grower
              Anonymous grower commented
              Editing a comment
              De groei lijkt nu iets te minderen en het mag !
              Maar ze staan er nog steeds goed bij en geen hekel van spint meer dus alles naar wens +

            #42
            Ze staan nu 10 dagen in bloei kacheltje staat in het donker aan en blaast de warme lucht door de passieve inlaat naar binnen dus temp snachts rond de 17 graden en in het licht 25 de rv daalt door de koude lucht dus die zit tussen de 35 en 55% .
            ze drinken elke dag een 750 ml enzymen afgewisseld met wat bloeivoeding want ze worden lichter dus de batmix word te arm dit lijkt me sneller als normaal of het komt doordat ze zo hard gaan .
            ik hoop in ieder geval dat ze niet meer te hard groeien .....
            Verder geen spoor meer van spint maar ga ze nog een keer behandelen voor de toppen beginnen zwellen .
            Grten

            Comment


              #43
              14 dagen op 12/12 de groei lijkt te stagneren en maar goed ook
              Temperatuur zit goed de kachel is in het donker terug uit langer warmer word alleen de rv wat te hoog rond de 60 dus die hou ik verder in de gaten en als indien nodig gaat er een ontvochtiger in het hok .
              De toppen vormen goed al zit er toch wat strek in .
              Het verbaast me hoe dicht ik de lamp erop kan hangen ( minder als 40 cm ) en ze lijken er helemaal geen last vàn te hebben .
              morgen ga ik dieven zodat de rest van.de plant het maximum van de voeding krijgt en het kleine grut er van tussen is .
              Grts
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.

              Comment


                #44
                hallo, ze hebben een mooie kleur, probeer in dit stadium ze minimaal te benadrukken ... en ja, de lamp is dichtbij en goed voor ze in de winter, maar hey heeft een ander verhaal in de zomer.

                Comment


                • Anonymous grower
                  Anonymous grower commented
                  Editing a comment
                  Wat bedoel je met benadrukken ?
                  En in de zomer is het idd een ander verhaal dan word het moeilijk om de temperatuur onder controle te houden .
                  Grts

                #45
                Drie weken bloei
                Ze worden lichter dus ze krijgen extra voeding en vanaf volgende week ook pk 13/14 .
                De rv wat aan de hoge kant met de lamp aan rond de 60 dit mag wat omlaag dus heb ik de afzuiging een standje hoger gezet .
                Als Dit in week 5 nog het geval is gaat er een ontvochtiger in het hok .
                nog steeds geen spoor van spint dus ook dat zit goed .
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 5 photos.

                Comment


                • Anonymous grower
                  Anonymous grower commented
                  Editing a comment
                  Ze staan er goed bij ben tevreden
                  Pk moet ik nog halen maar ik.denk dat ik bij plagron blijf want daar krijgen ze de bloeivoeding en enzymen ook van als ook de batmix dus mijn odd kantje zegt doe de pk ook maar ...
                  Grten

                • Waterfall420
                  Waterfall420 commented
                  Editing a comment

                • Anonymous grower
                  Anonymous grower commented
                  Editing a comment
                  Als Ik het zo bekijk moet ik de volgende ronde een paar dagen vroeger overgaan op 12/12 want ze zijn iets te groot naar men zin .
                  En desondanks dat ik.de lamp er heel kort heb opgehouden zit er bij enkele planten toch strek in.
                  Wat bedoel je met bloeidatum?
                  De dag dat ze Op 12/12 gaan ? Die wel en in.men posts kan ik ook terugvinden wanneer ze okselhaar gekregen hebben.
                  Maar ik basseer me op de overgàng naar 12/12 .
                  Dus maandag sta ik op vier weken waarvan 2,5 weken zichtbare bloei .
                  Ik ga vooral op gevoel af en als ik Ze bekijk wacht ik nog een week voor ik met de pk begin .
                  Grts
              Bezig...
              X