Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lumatek attis 300W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    • update •







    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #17
      Mooi voor mekaar in de tent!
      Hoe vind je het geluid van die afzuiging met demper? Stil genoeg?

      Ik heb geen actieve inlaat en heb momenteel 1 opening aan de onderkant open met een diameter van ca 12 cm. Afzuiging staat nog steeds uit en kacheltje in de tent staat aan. Natte handdoek voor bevochtiging. Dat gaat aardig goed tot dusver.

      Als je autoflowers hebt kan je in principe het beste meteen in de definitieve potmaat ontkiemen, als je potgrond als medium hebt tenminste. Van andere mediums durf ik het niet te zeggen.

      Van de thermo-/hygrometer heb ik alles in de tent, niets erbuiten.

      Succes en vergeet de zaadjes niet van je werk mee te nemen

      Comment


        #18
        Pieremegoggel Goedemorgen!

        Ik kan het geluid niet vergelijken, maar het is zeker niet luid! Uit de slang is ie echt muisstil idd, Enige geluid komt van de aangetrokken lucht bij de filter in de tent. Kan altijd nog een fan control halen dus komt wel goed daarmee!

        die natte handoek is een mooie tip!

        heb geen auto flowers maar feminized weekje voorgroeien? Schieten vaak wel de hoogte in, ook in bloei groeien ze nog flink.

        Thnx, Ik ga ze nu in de auto leggen! Anders weet ik wel weer hoe het gaat haha.

        Fijne dag vandaag, bijna weekend!

        Comment


          #19
          8655D0AB-AD2C-430F-AE3A-0C78065CE7B6.jpeg



          • update •3D92994C-7BCF-4E86-A84A-A707413E98BF.jpeg O



          Dat was het weer voor nu!


          Keep it green!




          Blesss
          Attached Files

          Comment


            #20
            Ben net even als een nieuwsgierig kind even gaan kijken, temperatuur was 37 graden :o hoop dat de zaailingen het overleven.. heb de deur van de kamer waar de tent staat maar open gezet en misschien moet ik de verwarming in de kamer ook maar uitzetten.. (staat op 21 graden) zag nog geen kopjes bovenkomen en heb er een aantal wat extra sprayttjes water gegeven. Condens zat nog aan de binnenkant van de bekertjes maar de aarde zag er al aardig droog uit.

            afzuiging nog uitstaan want heb nog geen fan control en wil m nog niet op max laten afzuigen

            vind die ritssluiting al lawaaierig dus hoop dat de buurtjes geen last van de afzuiging krijgen..

            tot zover weer,,

            Bless!

            Comment


              #21
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Lemonjames
                Lemonjames commented
                Editing a comment
                Kan ik ze dan niet beter terug in de tent zetten?, kan de lamp dimmen tot 20%

              • Driko
                Driko commented
                Editing a comment
                Ook geen slecht idee .. ik kan mijn lamp niet dimmen en de bak heb ik gebruik voor een goed vochtige klimaat te maken ..
                maar je moet nu ook niet alles doen wat ik zeg .. ben ik ook maar een groentje in de kweek , Ha Ha

              • Lemonjames
                Lemonjames commented
                Editing a comment

              #22
              Driko staat genoteerd! Wat voor led gebruik jij?

              Comment


              • Lemonjames
                Lemonjames commented
                Editing a comment
                Phoe mooi spul zag ze hangen in de gs, heb ook getwijfeld om die k3 te halen maar toch voor de attis 300 gekozen. Budget moet het ook toelaten..

              • Driko
                Driko commented
                Editing a comment
                Is ook een mooi lamp : voetafdruk van 1mx1m dacht ik ..
                De K3 l300 heeft maar voetafdruk van 60x90 cm
                En in prijs schillen ze niet veel ..
                Denk dat je wel een goed keus hebt gemaakt ..

              • Lemonjames
                Lemonjames commented
                Editing a comment
                Ja klopt 1 bij 1 staat aangegeven, dus in een 80x80cm moet dat wel goedkomen, is maar een manier om daar achter te komen


                Deze heeft ook geen actieve fans die geluid maken. Dat nam ik ook mee in t besluit om voor de attis te gaan. Maarja toen ik vanmiddag keek was het 37 graden.. had wel ook de verwarming op 21

              #23
              Ik weet niet maar kun je de verwarming in de ruimte waarin je tent staat niet uitzetten wanneer de lamp aan 't branden is?

              Comment


              • Driko
                Driko commented
                Editing a comment
                Verwarming uitzetten !!!
                Zo simpel , Waarom zijn we er zelf niet op gekomen.. mss moeten we nog wat ervaring op doen ... Haha

              • Lemonjames
                Lemonjames commented
                Editing a comment
                Jaa dat ga ik nu ook doen, ik hou m denk ook uit, zal niet veel kouder worden als 18 graden hier. Dan zal t in de tent ook wel wat warmte vasthouden van de lamp hoop ik.

              • Driko
                Driko commented
                Editing a comment
                Als afzuig niet aan staat , is het zeker dat je tent gaat opwarmen .. denk wel dat het goed komt

              #24
              Temperatuur is nu 24 graden beneden

              Comment


                #25

                update

                Net even gekeken bij de kleintjes, en de kopjes zijn boven!

                Attached Files

                Comment


                • Lemonjames
                  Lemonjames commented
                  Editing a comment
                  Noted, maak meestal de aarde eromheen nat.

                • Driko
                  Driko commented
                  Editing a comment
                  Niet te veel en niet te vaak , he
                  Plantjes nog niet zoveel nodig .. enkele druppels om de grond vochtig te houden .. als je kantel blaadjes hebt ..kan je wat meer water geven , maar dat is ook niet veel ..

                • Lemonjames
                  Lemonjames commented
                  Editing a comment
                  Komt goed

                #26
                Heb je ze in bemeste aarde staan? Zo ja, dan zou ik ze de eerste weken niets extra’s geven behalve natuurlijk (afgezuurd) water.
                In de meeste pot-/tuinaarde zit al voor een aantal weken voeding. Je ziet hier meer problemen met over- dan ondervoeding ben ik al achter.

                Comment


                • Lemonjames
                  Lemonjames commented
                  Editing a comment
                  Thnx voor de tip, zal even wachten dan met mn ongeduld.
                  Ik heb de canna terra professional, die is licht bemest als het goed is.
                  Icm met het canna bio pakket, wanneer zou je het beste kunnen beginnen met wortelstimulator?

                #27
                hey

                Ben volledig akkoord met Pier

                Comment


                  #28
                  Die wortelstimulator kun je wel meegeven maar wees niet te gul. Halveer de aangegeven hoeveelheid en blijf op de dames letten. Succes verder.

                  Comment


                    #29
                    Donboe zal een extra flesje maken met een kleine hoeveelheid wortelstimulator erbij, de kartelblaadjes zijn ook al door (wel nog heel klein).
                    dus hoop dat ze die wortelstimulator lekker gaan vinden. Thnx!

                    Comment


                      #30

                      Ik zie veel led kwekers die cal/mag toevoegen.
                      is dit een groot voordeel en nodig?

                      Zal later pas nodig zijn neem ik aan, vanavond even kijken of het niet al in de voeding zit..? Zou het nml echt niet weten.

                      Comment


                      • Lemonjames
                        Lemonjames commented
                        Editing a comment
                        Hahah ben gewoon altijd met alles tegelijk bezig en veel aan t lezen.. de interesse is er iig, en idd beeetje ongeduldig laat de dames wel met rust hoor voor nu dan..

                      • Pieremegoggel
                        Pieremegoggel commented
                        Editing a comment
                        Dat is voorlopig wel het verstandigste. Alleen afgezuurd water geven en ook daarvan niet teveel

                      • Lemonjames
                        Lemonjames commented
                        Editing a comment
                        Pieremegoggel ph hier ligt niet zo gek hoog (ong 7.0) en ga kweken met bio voeding dus had begrepen dat ik dan het water niet hoef af te zuren omdat de voeding dat al doet, het water dat ik nu geef heb ik een aantal dagen laten staan voor ik het aan de dames geef, maar dat is om de kalk af te voeren.. hoop dat de ph nu niet te veel is voor een mooi en gezond plantje
                    Bezig...
                    X