Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lumatek attis 300W

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Pieremegoggel
    ja ik geef nog niet veel, hooguit een paar sprays per dag, daarna droogt de grond idd wel snel.
    zou ik al meer moeten geven denk je? Kleine plantjes hebben nog niet heel veel nodig lijkt mij

    Comment


    • Pieremegoggel
      Pieremegoggel commented
      Editing a comment
      Klopt, maar je hebt ze in nogal kleine potjes. Dus verdampt ook nog wel eens een keer.
      Mij valt op hoeveel meer water ik moet geven in een tent in vergelijking met een koude kas. Ze zuipen flink in combinatie met verdamping agv hoge temperatuur en zacht ventilatorbriesje.

    #47
    Ja dat wel idd, denk dat ik ze maandag ook naar hun eindpot verhuis, worteltjes raken de bodem van de potjes al.

    Comment


      #48
      Goedemiddag allen,
      Ik denk dat het blad probleem komt door hitte ivm weinig lucht circulatie

      Ik ben zoekende naar een goede roterende clipfan die niet al te veel herrie maakt, en in mijn 80x80 tentje past..

      had er nog geen aangeschaft.

      Er zijn een hoop te vinden maar qua grootte,merk en wattage veel verschil. Iemand tips?


      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Hoe komt het zo dat de boel te warm wordt? Zuig je wel voldoende af? Zou met die lamp niet veel hitte verwachten.

      • Lemonjames
        Lemonjames commented
        Editing a comment
        Driko
        Ik heb niet veel ruimte meer over om een grote ventilator neer te zetten op de grond, was meer voor het idee van een briesje voor de plantjes en wat luchtcircilatie in de tent

        @Wesleypipes
        Thanks! Zal zo eens ff een uit gaan zoeken.

        @nederhigh
        De warmte valt op het moment wel mee,
        Max 27,5 graad. De lamp zelf word niet heel erg heet idd maar warmt de tent wel op omdat ik nog niet afzuig.. ik dacht afzuigen is niet echt nodig als ze zo klein zijn, heb de vent-gaten ook openstaan en t raam staat open!

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Aah, de afzuiger stond nog uit. Dat is waar ook ja.

      #49
      update


      Goedenavond allemaal!

      1D11038D-7002-4D63-97BE-B44BB0D3CC7E.jpeg

      Een kleine update, ben weer ff bezig geweest.

      Vandaag zijn de dames na zeven dagen in de bekers verhuisd naar hun eindpot.
      Ik heb de er een moeten kiezen die het niet gaat halen, nog even kijken wat ik daarmee doe, expirimentje ofzo!
      Ze hebben allemaal ong 250ml water gekregen.
      (Weet eigenlijk helemaal niet hoeveel water ik moet geven dus dit was puur op de gok)
      Ik heb de 2 mooiste achterin gezet, rechtsachter heeft wel vanaf begin af aan voeding gekregen(bio rhizotonic & bioflora)
      Vanaf de volgende waterbeurt zal ik ze allemaal voeding mee gaan geven!

      953A51A8-46A2-45BD-93CE-56ED5410A12D.jpeg ACAD915D-AE12-4CBA-AA5A-3BC984093890.jpeg 360F7306-8571-4185-982F-5849E3731BCD.jpeg


      Tegen t raam heb ik nu even een frame met akoestisch doek gemaakt, tegen geluid en wil ook voor t zicht van buitenaf als ik iedere keer die tent open doe geen risico nemen. Gordijntje dan er hangt sluit niet echt af ook langs de randen.

      Dat was t weer voor nu, hou jullie op de hoogte

      bless



      Attached Files

      Comment


      • Bas Haze
        Bas Haze commented
        Editing a comment
        Ze zijn nog best klein is het dan niet wat te vroeg voor voeding

      • Lemonjames
        Lemonjames commented
        Editing a comment
        @bashaze heel minimaal qua voeding, heb er een wel voeding gegeven en die ziet er eigenlijk het beste uit!

      #50
      nu kunnen ze beginnen groeien.
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Lemonjames
        Lemonjames commented
        Editing a comment
        Laten we t hopen

      #51
      Dag 11

      Ze gaan nog niet zo hard als ik had gehoopt maar geduld is een schone zaak..

      Ik heb bij de 1e waterbeurt in deze potten ze 200ml water gegeven, gister 50ml bovenkant van de aarde is droog maar eronder is het nog licht vochtig. Zolang de bladeren niet omhoog krullen wacht ik voorzichtig met meer water geven.

      Ik denk dat ik de klok maandag over een week op 12/12 zet. Dan zijn ze 3 weken en aangezien ze nog door zullen groeien en sativa’s vrij rap kunnen gaan wil ik niet te lang voorgroeien.

      na hoeveel weken gaan jullie over op 12/12?

      5F62E537-7F1F-4BD6-8708-5A895F2B853B.jpeg 7F9B8483-82F5-4780-BEB4-0A8CE709C58E.jpeg

      Comment


      • Pieremegoggel
        Pieremegoggel commented
        Editing a comment
        Vergeleken met de foto’s van 3 dagen geleden zit de groei er toch echt wel in toch?

      • Lemonjames
        Lemonjames commented
        Editing a comment
        Pieremegoggel heb je helemaal gelijk in, in ben gewoon echt een ongeduldig persoon haha. Dus ook een beetje therapie dit

      #52
      Heeft iemand een idee wat deze dame probeert te vertellen?
      28B16B50-83A4-4082-AE7A-DC1918BB27A7.jpeg
      EFAF6E8A-03E6-467F-92E1-D1DDE0871C2C.jpeg


      ook heb ik de afvaller nog niet durven opgeven, zie hier project; Freshing Green
      B9FA5833-FE3D-4DF3-9307-339ECABDAD7C.jpeg

      zien wel wat dat word

      Comment


      • Pieremegoggel
        Pieremegoggel commented
        Editing a comment
        Sla is ook lekker

      • Driko
        Driko commented
        Editing a comment
        Ooo is dat het maar , je klein plantje is aan leren groeien ... de volgende blaadjes gaan er beter uit zien .. Haha

      • Lemonjames
        Lemonjames commented
        Editing a comment
        Pieremegoggel Super silver sla nog niet geprobeerd

      #53
      mooi lampje! ziet er al goed uit
      Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
      Jah, ik hou van planten.

      Comment


        #54
        update

        01•03•2021


        Hallo beste mensen,

        Vandaag een kleine update!
        De dames zijn vandaag 2 weken oud
        Ze groeien lekker door, ze hebben vandaag weer allemaal ongeveer 100 ml water gehad met een beetje groeivoeding en wortelstimulator.
        de lamp staat nog steeds op 60% en t gaat prima zo maar vraag me eigenlijk wel af wanneer ik het beste op kan schalen..


        Ik wil graag volgende week naar 12/12 schakelen, mits het lekker doorgroeit zo. Ik denk dat ik de lumatek dan ook op 80% zet en tegen de tijd dat de bloeiharen doorkomen op 100%.
        Zo heb ik t een beetje uitgedacht dan.


        Mocht vanmiddag op bezoek bij de tandarts voor een verstandskies die eruit moest, ging allemaal vrij vlot gelukkig.. Wist niet wat ik ervan moest verwachten maar mag niet klagen! Alleen mag ik eigenlijk 24 u niet roken en ja,
        Dat is niet gelukt.. Jointje is net op
        zien nog wel hoe dat uitpakt!

        hier nog wat foto’s van de dames;




        FBDFB695-98E3-4586-AE76-575FFB55172C.jpeg 56D55EFC-BA04-4864-852F-488F2C8BBAA9.jpeg

        Dat was ie weer voor vandaag!
        tot de volgende, Bless!


        Comment


          #55
          Oh jee, rook op een open wond in de mond . Dat wordt een dikke ontsteking

          Nee geintje, komt vast helemaal goed, net als je plantjes....die gaan lekker.

          Comment


          • Lemonjames
            Lemonjames commented
            Editing a comment
            Knallen we er nog ff een wortelkanaal behandeling achteraan :p

          #56
          C3009239-536C-4EF7-B73D-B2F32E51C7C4.jpeg 2ACF176B-1B4C-4E85-91C9-48F08167251D.jpeg
          Hallo beste mensen,
          De dames gaan prima, denk dat ik ze morgen top,
          en dan nog een weekje wacht met naar 12/12 schakelen.
          De lamp staat nog steeds pas op 60%!
          temperatuur 26 graden
          en lv is 52

          Verder niet veel te vertellen vandaag!
          fijne zondag nog! C66BEAEB-B977-4108-A7FB-4880E421E8B7.jpeg

          Comment


          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Plantjes gaan lekker, morgen toppen en weekje wachten alvorens12 word puik

          #57
          Ziet er prima uit .. Mss nog een natte handdoek in je tent hangen voor de LV wat op te krikken ...

          Comment


          • TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            Ik zou ook niks aan de LV doen. Pas als ie vanaf de 40 richting de 30 gaat, dan heb je iets om over na de denken.

          • Donboe
            Donboe commented
            Editing a comment
            En waarom moet ie zich dan zorgen maken (iets om over na te denken) TheBigDudeski?

          • TheBigDudeski
            TheBigDudeski commented
            Editing a comment
            Dan verdord het blad (sneller), schijnt. Geel blad, bruin blad... Ik heb ook vaak gelezen dat de kans op trips er aanzienlijk bij toeneemt, maar of dat zo is weet ik niet.

          #58
          update





          Hallo beste mensen,

          Het is nou een weekje geleden dat ik ze getopt heb, en ben van plan vanavond naar 12/12 te schakelen.
          De dames krijgen nu licht van 06:00 tot 00.00.
          Ik zou ze graag op 18:00 - 06:00 willen zetten met het oog op de warmere dagen, maar ik vraag me af of ze dan niet teveel in de stress schieten.. dus misschien beter gewoon op 06:00 - 18:00..?

          789D6FBB-60BB-4C43-98B6-E904F16A03FF.jpeg
          Foto’s zijn van gister, freshing green had beetje dorst
          Denk dat ik volgende week de onderste 2 takken verwijder om die daarboven meer te laten opkomen, eerst maar ff weekje wennen aan t licht weer.
          Wanneer halen jullie deze weg?.

          De lamp gaat trouwens vanavond ook gelijk omhoog met 20% naar 80%. En over 4 weken op 100%

          voeding ben ik minimaal mee, en om de waterbeurt.
          heb al een fles klaarstaan met de nieuwe cocktail voor de komende fase! Vul steeds 1 literfles en die gooi ik in een kleine gieter.
          64943A11-1BED-4266-90B8-F4EC0EEB4892.jpeg
          Dat was t weer, tot snel!

          Comment


          • Driko
            Driko commented
            Editing a comment
            Laten branden zoals Donboe zegt ..
            Ze zijn mooi geworden , top

          #59
          Dan laat je de lamp toch aan tot 18:00 uur morgen

          Comment


            #60
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment

            Bezig...
            X