Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1m Bescheiden bij benadering biodynamisch en medisch testkweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


      #17
      Orange-Bud-Icon.png ​​​​​​
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


        #18
        Congrats
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #19
          marijuana-cake-face-cartoon-isolated-on-white-vector-24883333.jpg



          Blue-Mystic-Icon.jpg
          Attached Files

          Comment


            #20
            Dank je wel jullie felicitaties, die Mystic dat beloofd iets Inderdaad dat word esoterisch,en good old Noorderlicht om nog es wa te chille,rijpe sinaasappelbuds die zoetzureskunk achtigheid maar tot zover nog geen teken des levens,

            Ik verwacht morgen overmorgen van wel, kunnen de buffertabs mss ook es arriveren , nu heb ik voor de zekerheid de bestelling opnieuw gedaan en betaald om zeker te zijn dat ze binnen 10 dagen in de eindpot belanden
            Voor nu ik vind de voorgroeipotjes eerder ruim gewaterd na zaaien maar hield met een grotere verdamping rekening (door het warmtematje), ondanks ze niet veel wegen vind ik ze toch wat nat, eens zien hoe ze hun genoegen tonen bin hier en hopelijk een bitje

            Hier is ondertussen Minoesh ne 11,5 jarig katertje me keppesleppe overal dichtbij daar zit dus wat meer leven in terug, hopelijk weer alle 9 aangevuld
            Wat vliegt dat toch zo een weekje verlof, 3 dagen vrij is chill 2 dagen weekend in feite te weinig maar wa, kun je roken en groeien blijft er niet veel te klagen
            IMG_20210214_142538.jpg
            ​​​​​​
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


              #21

              Yes een Wedding Cake is ontsproten vannacht! betekende het klimaat werkt niet nadelig!

              Maar deze is tuurlijk een erg jonge viriele spruit, er was nog geen sprake van deze strain toen ik reeds de oude zaden in huis haalde, door Rolling Stoned overtuigd in ene van hun wekelijkse Budbabes beschrijving maar achteraf gezien blijven het leuke soortjes DarkDelight en CristalWhite waarvan de eerste al niet meer verkrijgbaar denk ik.
              OrangeBud zijn ook v 2015 intussen

              Niet veel beweging bij de oudjes te zien,
              voor de zekerheid liggen er sinds vanmorgen 3 nieuwere zaden aan het wellen, wat ik vaneerst moest gedaan hebben om zeker te zijn maar ik probeerde met dubbele oude zadendommekl**t jaa, als de plantjes verschillend opgroeien kom ik in de problemen wat opkweek betreft, ik wou tegelijk weten of ze nog levenskrachtig waren en gelukkig mixte ik 3 potjes extra, ben benieuwd binnen hier en een week het resultaat​​​​​​​
              ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

              Comment


                #22
                Het begin van het einde..
                Proficiat met de geboorte!
                Mooie soortjes btw
                "Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"

                Comment


                  #23
                  Thanks,
                  de oudere zaden laten nog steeds op zich wachten, ook de BlueMystic komt maar niet wat ik wel erg jammer vind maar die zat ook in het pakket waar de zaden een paar keer ontdooiden..
                  Achteraf gezien is het toch helemaal zo erg nog niet dat er een paar dagen tussen zijn telkens?
                  Ik ga es proberen een volgende keer ze wat te skuffen (opschuren) en dan weken in een 1%waterstofperoxide mengsel. Ik had dat tussen men nota's en gewoon geen acht aan gegeven

                  Ondertussen de 3 geweekte gezaaid, 3 nieuwe sinds vnmrgn aan het wellen en 5 zaailingetjes ondertussen ook verhuisd onder de hps!

                  Deze konden (vannet ze hun helmpje verloren) meteen gewend worden aan 250watt met 25cm tussenafstand en stellen dit erg op prijs op
                  max 25, min 20 en 40%
                  Waar ik altijd dacht met een veel te hoge lv te maken zou hebben is die nu eerder wat laag, de warmtemat zorgt hiervoor Ik wacht vrlpg de afzuiger te starten, gebruik kleine ventilatorstand onrechtstreeks om toch iets stevige plantjes te bekomen en spreide een hooilaagje om uitdroging te voorkomen en het bodemleven wat bescherming te bieden.
                  Deze zou nu naarstig aan het werk moeten zijn, een bodemvoedselweb aan te maken terwijl
                  Spannend allemaal

                  ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                  Comment


                    #24
                     
                    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                    Comment


                      #25
                      OK de meisjes doen te veel hun best waardoor te veel aan het strekken, is voor mij onbegrijpelijk en een raadsel maar ik heb dan ook weinig kunstlichtervaring;
                      -Dus de meisjes sinds 14/2 onder de hps 250w,

                      Eerste nacht bij een 30cm lampafstand omdat ik het te sterk vond voor de baby's net uit het ei maar ze kunnen feitelijk wel iets hebben merk ik.
                      2de nacht 25cm afstand waar na de lichturen een behoorlijke strek te merken was (moet er wel bijzeggen dat ik de timer 16 uur had ingesteld door high dingen te doen ipv 18)
                      Nu na de derde nacht en lampafstand (tussen blaadje en lamp) 20cm en dit is de ergste strek ooit​​​​
                      Ik had dan ook steeds met weinig strek te kampen buiten maar binnen is het nog zo simpel niet moet ik nog uitzoeken, als ik mij niet vergis dienen plantjes met strek meteen verplant te worden? Deze denk ik wel want vallen bijna om?

                      maar het probleem is dat het bodemweb minstens 10 dagen moet voorgroeien zonder voeding wat in de eindpot zich wel bevind en we zin nog maar 3 dagen ver, mss is het dan beter opnieuw te starten met gelijkopkomende zaadjes en minder strek, meteen de lamp daar dicht op.

                      Ik weet niet, als de girls nog7 dagen gezond staand blijven op die manier, of mss naar een iets grotere pot verplanten of opnieuw beginnen rekening houdend met de ongelijkheid vd aankomende 4 plantjes?
                      Thanks IMG_20210218_155243.jpg
                      ​​​​​​
                      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                      Comment


                      • KnetterMug
                        KnetterMug commented
                        Editing a comment
                        Ik zou ze behouden, net wat Remco zeg stro weg en wat aarde der bij doen. Groeien toch wel door

                      • Rietslang
                        Rietslang commented
                        Editing a comment
                        Ik zou het ook zonde vinden eigenlijk en het stro is een mulch laagje om het bodemleven te beschermen voor direct licht en uitdroging, de wortels groeien er meer tegen de oppervlakte
                        Ja zo zal het wss wel lukken, goed idee die
                        ophoging

                      • KnetterMug
                        KnetterMug commented
                        Editing a comment
                        Dat de wortels groeien boven in is dat ook de bedoeling. Anders wat aarde er over dan zijn ze even goed bedekt.met je stro daar boven op als je dat wilt. Maar ik sproei ze en aarde maak ik ook vochtig boven. Dat uit drogen verkom je denk ik niet.

                      #26
                      De gestrekte meisjes zijn opgehoogd met mengsel die over was van de niet opgedaagde zaden, ondertussen is er 1tje bijgekomen onder de lamp en nog een paar hopelijk aan het kiemen in de propagator met toch 9plantjes uiteindelijk.

                      De afzuigventilator heb ik nog steeds niet werkend maar mss is dat geen slecht idee, er is een max. temp van bijna 29 en de sensor bevind zich in het medium dus de plantjes zelf zullen het nog warmer hebben en het is een te groot verschil met een min. van 17 C.
                      Dit komt ook omdat de lamp der zo dicht op staat
                      Last edited by Silas; 28 September 2022, 14:29. Reden: herstel
                      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                      Comment


                      • KnetterMug
                        KnetterMug commented
                        Editing a comment
                        Een fan tussen plant en licht circulatie is denk beter. En ja af zuigen op laag.

                      #27
                      Rietslang Ik ken niet zo heel veel van HPS maar ik denk maar mee ..
                      zou een “cooltube” hier geen goede oplossing voor zijn ?
                      En in de nacht de warmte mat een standje hoger ?



                      weet wel niet wat die dingen kosten.

                      Vele groet

                      Comment


                      • kelderkastje
                        kelderkastje commented
                        Editing a comment
                        Of overschakelen op LED.

                      • Rietslang
                        Rietslang commented
                        Editing a comment
                        Erg chill en thanks dat je meedenkt
                        De afzuiging zal wel uitkomst bieden zelfs al op de lichtste stand denk ik want de aanzuigtemp is frisjes altid en het is dan ook maar ne louter balansverbetering en geen te hoge tempoverlast
                        Ja ik probeer nu tussen 20-25C temp te blijven voor zaailingen blijft gwn belangrijk ne goeie basis

                      • Old dawg
                        Old dawg commented
                        Editing a comment
                        Met licht aan je afzuiger aan en met licht uit eventueel helemaal uit, voor luchtcirculatie je fan gebruiken, ook met licht aan, wel tussen je meisies en de lamp laten "waaien" , misschien helpt dat om de verschillen in temperatuur te verkleinen, en wat Nirvana zei nog zo gek niet zo'n cooltube, de prijzen beginnen bij +/_ €35
                        Succes.

                      #28
                      niet rechtstreeks daar houden zaailingetjes niet zo van merkte ik buiten of ze zaten in ne storm, en ertussen gaat niet daarvoor is de lamp te dicht
                      Dus laat tegen de wand blazen en zo staat het groepje meisjes toch ietwat te dansen in het briesje, en blij dat ik ze hield, handig toch zo een forum

                      Temp 18.9 / 24.6
                      Vochtigheid 60%

                      lekker

                      Ze zijn wel nog steeds aan het strekken, ook de borelingetjes, lampafstand van 15cm wat ik dacht het max te zijn (250w) en neem er voor ze rusten een fotow van Tot vnvnd

                      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                      Comment


                        #29

                        Heb ik wel een bril besteld voor hps licht want ik merk dat het erg de ogen belast, ook met een zonnebril

                        Zodus, de nieuw gestrekte meisjes zijn opgehoogd, de ander een 2de keer en een laagje hooi
                        in totaal 9 meisjes in de tent gezellig
                        16:00u de meisjes hun slaap-, voor mij sneakpeak tijd

                        ik kreeg de raad onder tl te beginnen maar het leek mij wat veel ineens nog es klooien met een andere lamp dus maar ineens start met 250w maar tl is om verschillende redenen een beter uitkomst, dat is snel duidelijk
                        een hpsvoordeel is de switch naar een hoger wattage waar ze geen gewenning hoeven en tuurlijk het warmtevoordeel

                        Kvind ze er ondanks de stress van het strekken wel het beste ervan maken en denk dat ze het wel nog 4 dagen volhouden. 1 blaadje onder waar de socket bevind is lichtjes 'geroosterd' (veronderstel dit een hotspot te zijn), teken de lamp moet paar cm hoger maar niet te hoog anders lopen ze strekken

                        Vrijdag nrml verplantdag, dan is het Noordelijke verplanttijd bij dalende maan, jammer geen bloemdagen voor de eerste 4 maar die werden dan wel weer op bloemdagen gezaaid, onder een constant klimaat kwamen de zaden het ene bij het ander tijdstip veel sneller op
                        Hopelijk geen fouten maken met de 9lady's want dus geen in reserv zou niet netjes zijn ook eigenlijk
                        erg benieuwd hoe het zal evolueren tis gewoon fun ook! met hopelijk iets zaad- en rot vrij rookbaars lekkers, kan niet wachten eig lekker versch soortjes, maak dan gelijk er een uitgebreider beschrijving van
                        Attached Files
                        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                        Comment


                          #30
                          Kan ik alvast wel een foto plaatsen met licht aangezien er niet echt problemen zijn het is wel een boeltje met dat kl*tehooi door de ventilator maar de jongedames zelf lijken zich steeds goed te voelen zonder afzuigventilator
                          test
                          Attached Files
                          Last edited by Silas; 26 November 2022, 16:54.
                          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                          Comment


                          • KnetterMug
                            KnetterMug commented
                            Editing a comment
                            Als het droog is waait het door je hok heen

                          • Waterfall420
                            Waterfall420 commented
                            Editing a comment
                            Een echte boer! Sub+
                        Bezig...
                        X