Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1m Bescheiden bij benadering biodynamisch en medisch testkweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Die planten staan er schitterend bij! Gaat helemaal goed, dat wordt prachtig....
    Last edited by Silas; 28 September 2022, 14:36. Reden: herstel
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Rietslangwiet!

      Rietslangwiedewiedewiet


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment

      Hopelijk thanks

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Takketoelli ja,ja,ja,ja,jaaaaahaaajaa!

    #92
    Plantjes reageerden al bij al goed;
    na dus eerst een 1 op 10 verdunde dosis wormenpercolaat, vervolgd door een dosis (5.000.000 stuks) aaltjes in water.
    Heb er wat over gelezen en het schijnt net voordelig wat het bodemleven betreft dus dit wel OK
    Binnen 7 dagen nog es 5.000.000 naar het front, komt het wel goed dan.

    Vnvnd na een uurtje of 2 wakker krijgen de dames terug BAC bloeivoeding mee in stijgende lijn en bekijk ondertussen de extra fosfor toediening.

    GirlScoutCookies is wel men special dametje met ik voorspel erg lekkere weed:
    20210430_095032.jpg 20210430_095845.jpg

    Wel een klein? probleempje want ze zit net onder de zijkant vd kap en is wat kanoblad aan het ontwikkelen
    Aan de overkant de WWidow en ThunderFuck weten er ook lichtjes van maar ik vergat wat duidelijker Close-Ups te maken, dit in een vervolg, dan graag jullie mening en beraadslagingsadvies ter harte.
    20210430_095017.jpg

    Effe een min of meer totaalbeeldje met 26 dagen bloei:
    (plantjes zijn erg gestrekt, geen kwestie van of maar wnr ze gaan omvallen)
    20210430_100228.jpg

    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Nirvana
      Nirvana commented
      Editing a comment
      Amai Rietslang !! Dat gaat hier vlotjes zeg.
      Al even geen kijkje meer komen nemen.

      Let the Battle begin tegen de Vrm?

      Groet

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Dat gaat hier totnutoe vlotjes Nirvana en hopend op een geslaagde afbloei v oa pijnstillende NorthernLight en Cheese want zou dit wel al goed kunnen gebruiken momenteel maar word afwachten. Thanks

    • Zors
      Zors commented
      Editing a comment
      Ziet er lekker uit!

    #93
    Thanks jullie hartelijke berichten

    Ondertussen is de kano bladvorming iets erger aan het worden, er is dan ook een iets lager vochtigheid vastgesteld (-5%, 45-40%) wat dan ook beowulf zijn theorie bekrachtigd en zegt iets als;
    lampafstand al naar gelang luchtvochtigheidsprocent.

    Aan de uiteinden vd reflector stelt zich het probleem (daar waar de plant het dichtsbij de kap komt, 20cm)
    20210502_095022.jpg
    Nu dacht ik eerst, met de afzuiging zo dichtbij en die wa hoger te zetten moet het al een verschil maken maar toch niet, en dan kwam ik bij Q zijn input;
    nl dat stralingswarmte niet kan weggeblazen wordn..dus hgstwss ook niet afgezogen..
    Gewone hitte wss nog iets anders dan stralingswarmte

    Aan de overkant en eveneens vlak onder het uiteinde vd reflector reeds iets vergeling en kanoblad:
    20210502_095001.jpg Ik zal de blaadjes eens sensormeten en wil ev een ventilator bijzetten wat mss ook wel gelijk de lucht idealer in beweging brengt want daar toch twijfels over nu de afbloei nadert,
    mss ook het mulchlaagje wat bevochtigen tot een max 50%, tuurlijk rekening houdend met Botrytis gevaar!! en Varenrouwmugjes welke zulke omstandigheden wel lekker vinden!

    Aankomend bij deze laatste vind ik de vliegjes zelf ondertussen en na de Altjes gift wel wa nerveus, paniekerig en chaotische doen zeker niet chill en speels als nrml..
    Binnen 5 dagen een 2de gift hun ev uitgekomen eitjes pffft korte pijnen
    maar goed het (bodem)leven is gewoon wreed, of niet?
    20210502_100428.jpg



    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Je verbrand wel door de uv straling indd. Maar dat is dacht ik weer net wat anders dan warmtestraling. Dat zal meer infrarood zijn? Maja, je kunt
      oppervlaktes die warm worden koelen met luchtstroom. Dus bladeren ook Dat bedoelde ik vooral met compenseren. Echte bleach door straling zie je volgens mij meer onder led?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Tjek, warmtestraling is wel wat anders ja. En een windje scheelt dan zeker

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Lekkere opvattingen dit, kan ik wat mee en kanker der gelijk zo een oplaadbaar extra ventilatortje naar de richting van een (volgens mij) eerder stilstaande hoek in, terwijl en gelijk de toppen in kwestie afkoelend. Komt nog helemaal goed Thanks

    #94
    Mooie groene plantjes heb je, geef je alleen die wormen-perculaat of ook nog andere voeding?

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Sannie zijn organische tabs en dit aanvullen met BAC bloeivoeding en eventueel BAC pk.
      Dit probeer ik gunstig te doseren in combinatie met GuanoKalong(thee)
      Sannie's Bacto maar ook het percolaat werkt oa als een aspirine tegen de inmiddels lichtstress waardoor ze meer glunderen thanks

    #95
    Zo onze moderator zijn raad gevolgd heb er sinds vanmorgen zo een oplaadbaar molentje hangen wat ik op de 4de intervalstand heb.

    Zo zal het de blaadjes niet voortdurend ev uitdrogen want ik moest wat proberen met de filter in de weg maar ze lijkt het tot nu goed te verdragen.
    Je ziet het punt is net daar het 'heetst'
    ? als waar de reflector eindigt en het dichtst is word er kanoblad gevormd, wel fascinerend die sterke reflectie en moet in het vervolg rekening mee worden gehouden alhoewel in een scrogg bvb kan dit moeilijker.

    Moet wel kijken voor iet waar een tijdschakelaar op kan


    20210503_094959.jpg
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Rietslang, waarom nog steeds het riet bedje op de aarde?

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Vinden de meisies gewoon lekkerder

    • Donboe
      Donboe commented
      Editing a comment
      Das idd een handig ding zeg. Meteen een besteld. Thx Voor de tip!

    #96
    Evolueert het kanoblad wel in gestage stijging, wel vreemd want de waarden blijven praktisch hetzelfde.
    Het blijft gewoon veel langer duren eer de groei er helemaal uit is en Monty (en ik) zeggen dat het komt dat de strek in de beginperiode boosdoener is.
    Dacht er toev aan de ijzertjes die de azerwing de typerende vorm geven die er van tussenuit te halen met een minder geconcentreerde intensiteit,
    ik weet niet of dit gebruikelijk is?
    20210505_231125.jpg
    Last edited by Rietslang; 5 May 2021, 23:43.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Past net aan in Je kast, maar dat gaat goed komen.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Komt goed dus, ok oef

    #97
    High everybody

    Dit nog es een shoot door hps bril van intussen lekker geurend tentje:

    (ik dacht de filter iets lager zodat de lamp terug meer in het midden kan nu die zoveel vlakker is maar mss niet het beste idee want die had ik begrepen hang je beter zo hoog mogelijk? en laat het voor nu maar zo)

    20210507_081135.jpg

    Er is dus wat schade/stressvertoon maar die overloop ik eens wnr licht uit, is duidelijker met ev correcter (al dan niet) professioneler insteek.
    Er hangt dus een extra ventilator wat de meisjes wel lijkt te bevallen, terwijl de indruk het kano-blad word op het eerste zicht niet erger of mss komt het door de aangepaste reflectie, dan wel combinatie ervan.

    Kregen gisteren na een week de 2de dosis Aaltjes voorgeschoteld en het heeft ondertussen al zen effect want een nieuw generatie mugjes lijkt afwezig!
    straks (dag of 25) hopelijk ne goeie afbloei..


    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Gaat alllemaal goed komen

    #98
    Neem ik daarnet een paar sleuren LemonHaze om na thuiskomst eindelijk het weekend in te zetten en daarna zoals steeds de dagelijkse check-up, merk ik gewoon een trosje banaantjes aan de reeds raar bloeiende plant NothernThunder! En met de meeste (licht)stress

    Ik wist dus niet dat deze ook in trosjes kwamen en vond het iets raars, en high als ik was/ben wreef ik er wat mee te checken het raar balletje (trosje dus) en tuurlijk vlak voor de blazer en merkte een stofwolkje...
    Echt ezel!

    Heb der effe over gelezen en het maakt niet veel uit sinds ze toch al open zijn?? en toev vandaag ook bij Alz gepasseerd waar ik las dat men 2 weken tijd heeft eer het de ander aansteekt en ze moeten nog ruim 20 dagen dus is het risico niet waard en zal ze eruit halen, erg jammer wel de grootste opbrenger.
    20210507_234502.jpg



    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Heb je betere foto's?

      Ik heb dit 2 rondes terug gehad; ik heb een potje vol zaad in de kast staan. (Daar wil ik dit jaar guerrilla stekken mee gaan uitproberen.)
      Ik dacht dat er schimmel op het blad zat, ik trek het blad eraf en ik zie een grote wolk via de ventilator zo de tent invliegen....

      Je kunt dus ook gewoon doorgaan; mindere kwali en kwanti zegt men. Ik merkte een mindere smaak maar goed effect, alleen kun je geen grinder gebruiken met dat zaad. Irritant maar zeker te doen.

      Ik zou gewoon doorgaan, maar die keuze is aan jou. Ik zat in bloeiweek 6-7 ongeveer als ik mij goed herinner

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Het trosje ligt ergens op de grond gepleurd ja ik heb een scherp oog wel, het leek op een balletje maar versnipperd en hetzelfde als op fotos te zien en die ligt ondertussen op de compost. Thunderfuck bitches

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Mooi schilderij en dito verslag.

    #99
    Thanks jullie hartelijke meningen en ervaringen mededelend,
    Dan maar wat meer plaats voor de resterende 7vd9 dames
    Na een mannelijke en nu bananenThunderFuck schiet er nog eentje over en die had en heeft ook rare manieren, ik zag ze nog nooit langs het blad bloeien:
    20210508_095513.jpg
    20210508_103015.jpg
    Dat komt wss omdat ik veel te laat moest toppen, daardoor heeft ze ook 2 topjes vlak naast elkaar.. Hell is dat een banaantje?? Kan der nu niet meer bij
    Vnvnd check up jaman die plantjes vragen aandacht

    WhiteWidow en WeddingCake hebben nu ook wat meer plaats maar moest de eerste tegelijk dmv Nico rollen wat meer luchtcirculatie voorzien want ik zie ze niet graag tegen de wand hangen. De andere was gekortwiekt en word magertjes zoiezo maar klein is altijd fijn bij weed.

    20210508_095053.jpg

    20210508_095048.jpg

    Increased Kanoblad, waar GirlScoutCookies het meest last van heeft. Voor de reflector vlakker werd kun je zien aan de verbrande blaadjes het sterkste intensiteitspunt maar dit blijkt nog steeds en de plant werd wat gedraaid, de toppen uit de hotspot.
    De ventilator had hier weinig tot geen invloed denk ik zoals reeds eerder verkregen prof insteek door &
    20210508_095057.jpg

    Totaalbeeldje: (geen Sensimillia meer in wording dus..)
    ja echt verdomme!
    20210508_105208.jpg
    Last edited by Rietslang; 8 May 2021, 10:03.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ja, nee niet als je nog maar 3 weken moet. Maar dat was me ook niet gebeurd.
      Toppen van 5-6 weken moet je ook niet meer nat sproeien natuurlijk, maar begin van de bloei kan dat nog wel.

      Nja, er zit stuifmeel in de mannelijke bloem he...en als die open is, dan zie je trosjes en van 1 zo'n trosje komen duizenden stuifmeelkorrels.
      Die kunnen dan weer de "witte haren" in een top bevruchten.
      1 stuifmeelkorrel is nodig om via 1 pistil een zaadje te vormen.

      Nu begrijp je waarom die zaadboeren in dure auto's rijden. Duizenden zaadjes van 1 plantje.

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      erg jammer van die bananen wel, het ging allemaal zo lekker. nu maar hopen dat het meevalt. Stoppen lijkt het me te laat voor? of je moet inmiddels al zo verlicht zijn door de no-fap dat je deze zaadslurpende sletjes zonder moeite de kliko in mikt?

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment

    Dit lijkt me eig wel een taak voor Bananaman !
    Maar waar is die als je hem nodig hebt ???


    image_262842.png
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Where the F. Is BananaMan??

    Bananenman wss nog te maffen en de laatste NorthernThunderFuck deruit,
    een totaaloverzichje :

    6 dames resterend;
    links naar rechts achteraan:
    • WeddingCake
    • Cheese
    • NorthernLight
    " " " vooraan:
    • WhiteWidow
    • NorthernLight
    • GirlScoutCookies

    20210509_095608.jpg
    20210509_095515.jpg


    Zo, kun we hopelijk zonder verdere ballen, banaantjes, vliegjes, kanobladeren of weet ik welke ander zottigheden verder, soms in combi met stoned zijn loopt het minder goed af maar word nog afwachten dat
    maar heb er een goed gevoel bij zonder RQ zaadplantjs

    Best wel grote zonde, de plant laat ik drogen en vandaag gebruik ik er voor nectar-pulling kan ik haar gelijk al es ervaren, eig cannabisguru Soma zijn idee
    20210509_082156.jpg
    20210509_090517.jpg
    C u on the other side
     
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Voor mij moet een jointje rollen vooruit gaan , met als gevolg dat er af en toe wel nen duikboot tussen zit !!

      Puur , af en toe , maar gewoonlijk gaat er wel wa tabak mee in mijne joint , men nicotine verslaving moet ook op pijl gehouden worden !!

      Ieder ze ding , maar ik denk dat ik wel in den top 5 zit van de snelste toet rollers !! net geen 1 minuten 44 is men record !!

      Waar nen mens zich toch met bezig houd , bezigheid's therapie !! !!

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Gaat wel snel na al die jaren heb ik het wel al wat beet weet niet meteen de tijd, vind het wel telkens wat gedoe eig, beter is als SnoopDogg iemand inhuren daarvoor

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      6 shooter van RAW.

    Bij nader inspectie vd toppen worden al gauw meerdere banaantjes merkbaar
    Deze komen nu individueel tevoorschijn waar diegene ik verwijderde in trossen kwamen.. of dat waren dan mss toch de mannelijke bloempollen stofwolk
    20210509_122658.jpg
    20210509_120753.jpg

    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Wat zou het kunnen zijn maat?

    Vanalles en nog wat dingen kunnen de oorzaak vd bananengroei geweest zijn, gelukkig op de resterende dames nog geen spoor te zien.
    Effe de sloeries ngmls en zonder touchings inspecten,
    terwijl probeer ik de toppen zoveel mogelijk licht te gunnen op hun vaste plaats met handige rolledingetjes, terwijl ondersteuning en/of optimaler luchtdoorstroming:
    20210514_100117.jpg
    Knip
    20210514_095004.jpg 20210514_095829.jpg

    Een kleinere oogst met 6 ipv 9 meisjes maar dan wel een betere luchtdoorstroming want als het regent durft de lv wel es de lucht in gaan (65%!) en uiteindelijk nog een goed resultaat waar dit medicinaal tentje voor wat pijnverlichting zal zorgen. Oa door NorthernLight, deze vooraan in het midden word geen al te grote opbrenger wel, ziet dan ook wat bleker maar ik was steeds mild met bemesting door onder andere percolaat toevoeging en gelukkig nog 1tje in de hoek, kan ik meteen het ev verschil es testen.

    Ze krijgen nu regelmatig 2ml/L BAC Bloom en 1ml/L BAC PKbooster welke de laatste opgebouwd word waarbij de bloom in verhouding verlaagd, nog een dag of 10, waarna een 10 dagen spoelen dan in principe klaaren hopelijk zonder banaan
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      het einde in zicht. hopen dat de resterende zes nog wat extra aandikken ter compensatie dan heb je een mooi portie pijnstillers

    • Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Ja zoals die nu staan van kleur zit je voeding echt zeer goed eh! zal wss een lekker groot oogstje zijn

    Organisch kweken toch net iets moeilijker want ondanks de bladeren (op 1 plant na) hun hele cyclus idd mooi groen blijven, vind ik de bloemen toch maar wat magertjes maar ik moest zo nodig ook weer en ondanks belofte aan mezelf vh schema gaan afwijken

    Widow is de enige met dikke bloem'trossen' te noemen,
    20210516_094955.jpg
    20210516_094959.jpg
    of toch wel de GirlScout wel lekker toppen nog.
    WeddingCake werd gekortwiekt en er werd wel enig achterstand merkbaar bij sommig kleiner meisjes waar ze op een verhoog werden gezet, weg vd bodemverwarming, met een dus 'kouder' wortelomgeving.
    De ene blekere NorthernLight echt eerder mager topjes dus ik wijt aan een te mager dieet toen de basisvoeding door mijzelf werd aangepast tedju

    Wat er wel is en opvalt zijn de extreem wilde & lange bloeiharen en dit bij iedere plant het geval, heeft dit een reden of een ev indicatie v iets?
    20210516_095009.jpg
    20210516_095026.jpg
    20210516_095004.jpg
    Ze moeten in principe nog een kleine 3 weken

    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Penny123
      Penny123 commented
      Editing a comment
      Pk booster is geen bio toch?

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Men noemt het biologische PK toch niets uit een flesje is eig in feite echt bio te noemen

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Vind het toch knap dat ze goed blijven ondanks dat de lamp. Bijna de toppen aan tikt

    afwachten. Komt wel slim.

    Comment

    Bezig...
    X