Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede ronde met 'THC-bom' Godfather OG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hallo luitjes,

    Op dag 11 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's slaap ik inmiddels een stuk geruster. Zie ze hier samen schattig in hun potje staan:
    IMG_20210311_130533.jpg Ondanks mijn geklungel in het begin van de zaailingfase, waardoor GFOG1 (hierboven links) wat lichte brandschade opliep op de puntjes van haar eerste blaadjes, is ze nog steeds behoorlijk vitaal. Kijk maar:
    IMG_20210311_090121.jpg

    Comment


      #17
      Hallo luitjes,

      Op dag 13 van mijn tweede ronde met mijn drie Godfather OG-meiden heb ik van een handlanger van de Don gehoord dat hij tevreden is. Na een lichte valse start in de zaailingfase zijn mijn maffiadochtertjes niet meer aan de onbenulligheden van ondergetekende blootgesteld en ik heb ze dus vooral met rust gelaten

      Zo stonden de drie GFOG's er vanavond in elk geval bij:
      IMG_20210313_202900.jpg Ik maakte mij een week geleden nog zorgen over GFOG1, maar inmiddels heeft ze zich goed hersteld. Ze.doet in groei niet of nauwelijks iets onder voor haar twee zusjes. Hier een close-upje van haar:
      IMG_20210313_202917.jpg Gewoon leven en laten leven

      Ik ga ze binnenkort overpotten in de groeizakken die ik voor de CG3 en CG1 heb gebruikt en zodra CG2 ook eindelijk ready for harvest is.

      Ik houd jullie op de hoogte!

      Peace

      Pafdaddy
      Last edited by Pafdaddy; 16 March 2021, 07:58.

      Comment


        #18
        Nou, nou, dit klinkt goed allemaal hoor, ik zet mijn stoeltje er ook bij, over wervend gesproken!

        Succes!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #19
          Ziet er weer prima uit, krijg zelf ook zin om te beginnen.

          Maar ga dit jaar weer buitenspellen en verduisteren, dus moet nog even geduld hebben.

          Ik wilde je nog even bedanken voor je correcte en vriendelijke manier van handelen (i.v.m. verkoop lamp).

          Succes.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

          Comment


            #20
            Hallo luitjes,

            Op dag 18 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's beginnen de meiden in tent 1 last van ruimtegebrek te krijgen, doordat in die tent ook (al) de drie Bruce Cookies-, de Runtz- en het Buttercream Gelato-plantje staan en zij al een dag of tien verder in hun ontwikkeling zijn. Hier een overzichtskiekje van tent 1 vanmorgen (ze staan, gezien hun achtergrond, natuurlijk al brutaal in het midden ) :
            IMG_20210318_180008.jpg Ik wil de maffiameiden het liefst zo snel mogelijk in een grotere pot zetten, iets dat de Don trouwens ook graag wil (lees:eist), maar daar is in deze tent 1 zoals jullie kunnen zien geen plek voor. In tent 2 staan Cookies Gelato 2, Blackberry Cake 1 en Buttercream Gelato-plantje 1 nog te fleuren en te geuren ​​​​​​. Zeker nog wel een week of twee, vermoed ik.

            Tot die tijd probeer ik de groei met wat topping te remmen. Het is uiteindelijk de bedoeling dat deze drie tent 2 gaan vullen. Daar wil ik ook wel de tijd voor nemen. Hoewel ik ze ook niet te groot wil laten worden, vooral vanwege de beperkte hoogte van tent 2 (160 cm).

            De zussen doen ondertussen weinig voor elkaar onder in omvang en ook in vitaliteit. Check:
            IMG_20210318_180021.jpg ​​​​​​Alleen GFOG1 lijkt op deze foto een klein beetje achter te lopen in groei. Dit komt wellicht door haar eerder opgelopen verbrande puntjes van de onderste twee bladeren. Ze lijkt zich van die onbenulligheden van ondergetekende verder goed hersteld te hebben - >
            IMG_20210318_180028.jpg Zo, dit was het weer voor even beste medekwekers.

            Rustig aan!



            Pafdaddy
            ​​​​​​​.

            Comment


              #21
              Ziet er goed uit allemaal. Ik schuif ook een stoeltje aan. Beter laat dan nooit he.
              Succes
              Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
              Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

              Comment


                #22
                Hallo luitjes,
                ​​​​​​
                Op dag 21 van mijn tweede ronde met mijn drie Godfather OG-meiden beginnen ze behoorlijke territoriumdrang te krijgen. Ze hebben zojuist zelfs de veel grotere meiden in tent 1, elf dagen ouder, naar de zijkanten van de ruimte verdreven... (​​​​​​):
                IMG_20210321_140731.jpg De drie GFOG's houden op dit moment gelijke tred met elkaar. Ik kan ze ook nauwelijks uitelkaar houden. Ze lijken wel een drieling. Quizvraag: welke van de drie is GOFG1?

                ..……......…
                ​​​​​​...............
                ​​​​​​................
                ​​​​​​................

                Deze:
                IMG_20210321_140722.jpg

                Comment


                • Nederhigh
                  Nederhigh commented
                  Editing a comment
                  Mooi man. Stonden ze al op12/12? Zou er niet al te lang meer mee wachten.

                #23
                Hallo luitjes,

                Op dag 25 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's heb ik de mobstermeiden zojuist naar de 19 liter groeizakken verhuisd, met daarin een mix van universele potgrond, perliet, beendermeel en zeevogelguano, oftewel de 'Pafdaddy mix' Ik voeg verder elke drinkbeurt verder wat BioGrow van Biobizz bij, slechts een dopje in een emmer van 10 liter. Minimaal dus.


                Zie ze (voor GFOG1, rechtsachter GFOG2, linksachter GFOG3) hier staan in hun nieuwe onderkomen in tent 2:
                IMG_20210325_100921.jpg

                Comment


                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Klinkt goed je paf daddy mix
                  Meisjes lijken tevreden

                • Pafdaddy
                  Pafdaddy commented
                  Editing a comment
                  Thanks! Rietslang

                #24
                Hallo luitjes,

                Op dag 30 van mijn tweede ronde met mijn drie Godfather OG's gaat het op zich goed met de meiden.

                Hier eerst maar een groepsfotootje van ze:
                IMG_20210330_083012.jpg Het valt mij op dat de meiden nog niet echt hard groeien. Dat komt vooral door het toppen momenteel, vermoed ik. Dat kost tijd, voor herstel. Zie hier de inmiddels al behoorlijk gepijnigde GFOG1:
                IMG_20210330_083017.jpg Zo staat GFOG2 er nu bij:
                IMG_20210330_083026.jpg En check hier GFOG3:
                IMG_20210330_083121.jpg

                Comment


                  #25
                  Hallo luitjes,

                  Op dag 33 van mijn ronde met drie Godfather OG-dochters lijken de meiden langzaam maar zeker te herstellen van de topping eerder deze week. Hier niettemin eerst even een groepsfotootje van de maffiameiden:
                  IMG_20210402_094329.jpg Met behulp van tierips en klittebandjes probeer ik de meiden nu vooral breder te laten worden. Echt hard groeien de plantjes tot nu nog niet, maar ik verwacht dat ze dat de komende dagen meer/wel zullen gaan doen. Bij GFOG1... IMG_20210402_094342.jpg ​​​​​​. ..is de basis al wel redelijk goed, al is de ene vertakking wel wat dikker dan de andere. Aan GFOG1 is dus zeker nog werk (LST) aan de winkel.

                  GFOG2 is een beetje van hetzelfde laken een pak. Ze herstelt nog steeds van het toppen. Zo staat ze er nu bij:
                  IMG_20210402_094348.jpg ​​​​​​En ten slotte een momentopname van GFOG3:
                  IMG_20210402_094353.jpg
                  ​​​​​​Het is dus nog niet echt spannend in tent 2, maar dat kan in het leven van 'mobstermeiden' zomaar weer anders zijn.

                  Tot de volgende update!

                  Peace!



                  Pafdaddy





                  Comment


                    #26
                    Gebruik dit, te koop op ali of effe bij welkoop kijken.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • Remco
                      Remco commented
                      Editing a comment
                      Planten clips noemen die dingen , kijk maar eens bij den Ali !!

                    • Elkwazizi
                      Elkwazizi commented
                      Editing a comment
                      Toppie bedankt!

                    • Rreppellsteeltjam
                      Rreppellsteeltjam commented
                      Editing a comment
                      Bij de welkoop heten ze anders!!

                    #27
                    Ziet er goed uit! Kush kan mij in alle geval altijd smaken dus ben nieuwsgierig naar deze

                    Comment


                      #28
                      Hallo luitjes,

                      Op dag 37 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's groeien ze nog steeds vrij langzaam maar gestaag door. Zie hieronder de maffiameiden staan:
                      IMG_20210406_101815.jpg Ter info: GFOG1 staat onder, 2 rechtsboven en 3 linksboven op de foto.

                      De meiden lijken goed te reageren op de LST. Bij GFOG1 zijn al een paar mooie en stevige vertakkingen zichtbaar:
                      IMG_20210406_101819.jpg
                      Ik ga haar net als haar zussen nu niet meer toppen. Anders krijg je van die dunne takjes die bezwijken onder het gewicht van de buds. Ik neem ook de tijd in deze tent om haar zo sterk mogelijk de bloeifase in te laten gaan. Ik denk dus dat ik zeker nog twee weken wacht voordat ik haar/ze op 12/12 zet.

                      GFOG2 heeft die tijd ook nog wel minimaal nodig om verder te groeien en aan te sterken. Zo is haar toestand nu:
                      IMG_20210406_101826.jpg En de derde 'mobstermeid' begint zich tevens steeds beter te ontplooien:
                      IMG_20210406_101831.jpg
                      Het gaat kortom ​​​​​​ met mijn deernes. De Don kan tevreden zijn...

                      Fingers crossed dat dat zo blijft

                      Rustig aan!



                      Pafdaddy

                      Comment


                      • Pafdaddy
                        Pafdaddy commented
                        Editing a comment
                        Thanks @Don Corleone1933

                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Na 12/12 kunnen ze nog 3 weken doorgroeien.

                      • Pafdaddy
                        Pafdaddy commented
                        Editing a comment
                        @Rreppellsteeltjam Ja, vandaar dat ik die meiden ook zo laag mogelijk wil houden, zeker in deze kleine (80x80x160cm) tent 2.

                      #29
                      Hallo luitjes,

                      Op dag 42 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's beginnen de meiden langzaam maar zeker echte en mooie dames te worden. De wiseguys zijn bijna niet van hun af te slaan

                      Zie hieronder mijn deernes met zijn drietjes als ware ze modellen poseren:
                      IMG_20210411_195456.jpgIk heb ze de laatste vijf dagen vooral met rust gelaten en alleen nog maar een beetje getraind en eenmaal water plus voedingstoffen gegeven. Met name GFOG1 is inmiddels mooi verdeeld over de pot. Check:
                      IMG_20210411_195651.jpg ​​​​​​De vertakkingen mogen de komende week nog verder groeien en aansterken. Zo ook die van GFOG2, die ook nog wel wat in de breedte mag uitdijen: IMG_20210411_195700.jpg
                      En ook GFOG3... IMG_20210411_195706.jpg ​​​​​​...heeft nog wel minimaal een week nodig voordat ze in bloei kan worden gezet.

                      Maar zoals eerder gezegd heb ik met de maffiameiden geen haast. Ik wil vooral kijken in hoeverre ik zelf 'THC-bommen' kan kweken en/of dat zij hun reputatie waar kunnen maken. Dat kweken blijft gewoon leuk om te. doen en ook zelf te volgen.

                      Zo, dit was het weer voor even beste medekwekers,

                      Tijd voor belangrijkere zaken (​​​​​​)

                      Peace!



                      Pafdaddy

                      Comment


                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Tent halfvol is over op 12/12.

                      • Pafdaddy
                        Pafdaddy commented
                        Editing a comment
                        @Rreppellsteeltjam Ja, weet ik, maar tent is nog niet helemaal halfvol en ik wil ook de tijd nemen om alle drie de meiden goed te hebben verspreid. Ik denk nog een dag of vier, vijf en dan mogen ze van mij part gaan fleuren en geuren

                      #30
                      Hallo luitjes,

                      Op dag 47 van mijn tweede ronde met drie Godfather OG's lijken de meiden nagenoeg klaar om op 12/12 te worden gezet. Maar hier traditioneel eerst een groepsfotootje van de drie maffiameiden (GFOG1 voor, 2 rechtsboven, 3 linksboven):
                      ​​​​​IMG_20210416_110628.jpg Ik heb de steeds weelderig wordende dames de laatste dagen redelijk veel getraind. Met name GFOG1 is al mooi in de breedte gegroeid, met een stuk of twaalf 'cola"s', die nu ook op redelijk gelijke hoogte staan. Zie hieronder een kiekje van boven:
                      IMG_20210416_110640.jpg
                      ​​​​En ook het 'fundament' van GFOG1 ziet er imo wel stevig uit:
                      IMG_20210416_114154.jpg
                      Bij GFOG' 2...
                      IMG_20210416_110648_edit_171053411937440.jpg ​​​​​​...en GFOG3...
                      IMG_20210416_110655_edit_171118104731180.jpg is nog wel wat werk (LST en Supercropping) aan de winkel.

                      Ik zet ze pas op 12/12 als ik echt denk dat ze er alle drie klaar voor zijn. Nog een paar daagjes en dan is het zover, zoals ik het nu zie.

                      Goed, dit was het weer even beste medekwekers,

                      Rustig aan!



                      Pafdaddy



                      ​​​​​​
                      Attached Files
                      Last edited by Pafdaddy; 16 April 2021, 11:17.

                      Comment


                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Over drie weken heb je waarschijnlijk toch chaos.

                      • Kunichika
                        Kunichika commented
                        Editing a comment
                        Heb je de plant op de 3de niet getopt, Alleen maar lst gedaan 12 colas heb je het over dus of 6nodes of 5 met een getopte. Ziet er allemaal erg gezond uit nice

                      • Pafdaddy
                        Pafdaddy commented
                        Editing a comment
                        Kunichika
                    Bezig...
                    X