Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede ronde met 'THC-bom' Godfather OG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Hallo luitjes,

    Op dag 67 van 12/12 en ongeveer dag 50 van de echte bloei van mijn drie lieftallige maffiameiden check ik bijna dagelijks de trichomen. Dat is ook de enige manier om mij te weerhouden om de erbij te pakken, want ik niet wachten om ze te gaan

    Wat zijn ze de laatste dagen nog lekker aangedikt zeg. Ze lagen vanochtend languit op het SCROGnetje in de tent omdat ze inmiddels te zwaar zijn geworden voor de takken waaraan die toppen hangen. Hier eerst even een groepsfotootje van GFOG4 (onder) GFOG5 (midden) en GFOG6 (boven) :
    IMG_20210905_105347.jpgIMG_20210904_110128.jpgIMG_20210905_105420.jpg
    De toppen van GFOG5...
    IMG_20210905_105447.jpg
    ...behoren tot de mooiste die ik tot nu toe heb weten te kweken: supercompacte en dikke toppen, toppen met mooie paarsige tinten en superveel trichomen. Het lijken wel bergtoppen in de Alpen in de winter, zoveel 'sneeuw' is er gevallen. Als dit geen 'THC-bom' wordt...

    Nu nog even een x aantal dagen geduld hebben als een zenboedist en dan kan Pafdaddy voorlopig weer genoeg draaien


    Rustig aan!



    Pafdaddy

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ziet er zeer lekker uit!

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Mooie toppen al, ziet er al goed uit, lekker dat topje drogen en dan genieten ben benieuwd of zij de naam waar maakt, of ze inslaat als een bom suc6.

    #62
    Hallo luitjes,

    Op dag 72 van 12/12 van mijn reserveronde met drie GFOG's en dag 55 van de echte bloei is het volgens mij bijna tijd om te oogsten

    ​​​​​Ik heb GFOG6 gisteren al . Die was van de drie ook het verst in de bloei, met bijna alleen nog maar oranje en rooie haren en al redelijk veel dorre bladeren. De trichomen waren ook overwegend melkachtig, met hier en daar al wat amber zichtbaar. Hier een top net nadat deze is geoogst:

    IMG_20210910_161144.jpg

    GFOG4 en GFOG5, die vanaf het begin al mooier waren dan GFOG6, laat ik zolang mogelijk rijpen tot het goede moment. De toppen liggen nu vrijwel allemaal languit op het SCROGnetje. Zie ze hier liggen:
    IMG_20210911_110756.jpgIMG_20210911_131010.jpg
    En hier de al langer door mij geportretteerde top van GFOG5:
    IMG_20210911_131158.jpg Ik denk dat ik ze nu nog een dag of twee a drie met rust laat en dat dan de schaar erin gaat.

    De eerst gedroogde top van GFOG6 heb ik overigens gisteren voor de eerste keer gerookt: wow, wat een mokerslag!

    Ik laat de top nu eerst verder curen en dan kan ik een uitgebreide review geven.

    Ik houd jullie op de hoogte van de laatste loodjes (geduld houden ).

    Rustig aan!
    ​​​​​​.


    Pafdaddy



    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ja dat ziet er beter uit dan van de shop! Lekker hoor. GFOG is zo wel ook iets dat ik zou willen zetten als ik dit zie! Laat ze nu al smaken ! Droog je ze uit voor het knippen ?

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      4 en 5 zou ik nu oogsten, zo op het oog gezien. Prachtig wietje!

    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Corleone1933 Ik vond gisteravond de tijd rijp, zie post hieronder. Bedankt voor de support deze ronde!

      Wesley pipes Deze wiet is ook lekkerder dan van de shop. Dat hoor ik ook van anderen. Je eigen wiet verbouwen geeft ook meer voldoening! Ik heb de meiden de laatste dagen al geen drinken meer gegeven omdat ze zo droger aan het droogrek beginnen en nog wat extra THC produceren. Ik hoefde nauwelijks te knippen, behalve wat schutbladeren en wat puntjes van de suikerblaadjes. Jij ook bedankt voor de support deze ronde!

      Takketoelli Ik had gisteravond dezelfde gedachte, zie post van vandaag. Bedankt voor de support en de complimenten!
      Last edited by Pafdaddy; 13 September 2021, 09:02.

    #63
    Hallo luitjes,

    Ik kon mij gisteravond bij het zien van de volgende foto van GFOG4...
    IMG_20210911_215733.jpg

    ....niet meer bedwingen en ik ben gaan oogsten

    Ik denk dat de toppen van de maffiameiden nu wel hun volle potentie bereikt hebben. De meeste trichomen zijn inmiddels melkachtig van kleur met hier en daar een beetje amber. Een paar dagen langer rijpen zou kunnen, maar dat kost ook weer meer stroom. Ik denk dat ik nu ook even wacht met de volgende ronde. Voorlopig heb ik genoeg te en te

    Ik denk trouwens dat ik na een jaartje kweken-voor-eigen-gebruik nu wel redelijk weet hoe je een oogst succesvol tot een einde kan brengen. Ik heb in het begin nog veel fouten gemaakt, maar als je een beetje tijd in de 'canabiskunde' stopt en leert van je fouten dan kan iedereen tot minimaal vergelijkbare resultaten komen, denk ik, met betrekkelijk weinig investeringen ook en veilig bovendien. Het is, als je het goed (!) aanpakt, zeker de moeite waard.

    Enfin, zo zag een top van GFOG4 eruit nadat ik deze had gechopt (ongeveer groot als een 250 ml flesje van Coca-Cola ) ::
    ​​​​​​
    IMG_20210911_220835.jpgIMG_20210912_142029.jpg De komende week mogen de meiden lekker gaan drogen en daarna de potten in. Ik rond daarna ook dit verslag af met een review van deze GFOG's, maar de eerste indrukken zijn alvast prima


    Rustig aan!


    ​​​​​​
    Pafdaddy

    ​​​​​​.
    Last edited by Pafdaddy; 13 September 2021, 09:04.

    Comment


    #64
    IMG_20210924_125709.jpg

    En hier een topje vol met witte 'pixels' :
    IMG_20210924_125732.jpg

    Zelf kan ik ook beamen dat dit echt een topstrain is. In eerste instantie is de smoke vrij zoet en ook aards, maar je merkt vrijwel meteen ook een stevige nasmaak, alsof je zware shag rookt als je net wakker bent. Je hoest vrij snel, op zich wel een goed teken

    Het effect is in eerste instantie high, wat ik niet zo snel meer van wiet wordt, maar rook je meer dan ga je onherroepelijk op de bank zitten en dan zit je daar wel een tijdje op. Dit is dan ook absoluut geen wietje om te roken als je nog dingen te doen hebt, of je moet een heel licht jointje (verhouding tabak/wiet 80-20) draaien. No s...

    Al met al denk ik dat Godfather OG zijn/haar naam als 'THC-bom' absoluut heeft waargemaakt in deze reserveronde met de drie maffiameiden. Zelf vind ik dit ook top drie materiaal, naast Bruce Banner en Wedding Cake, andere favorieten. Op deze manier heb ik mezelf gerevancheerd voor de eerste mislukte ronde en is de Don hopelijk ook weer blij met Pafdaddy.

    Jullie allemaal bedankt voor het volgen en het adviseren deze ronde!

    Rustig aan!




    Pafdaddy

    Last edited by Pafdaddy; 25 September 2021, 11:32.

    Comment


    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Thanks @Corleone1933

      Ja, ik heb wel wat in de planning, maar ik weet niet of ik verder nog een heel verslag daar over ga schrijven, vooral ivm te weinig tijd. Wel doe ik tzt even een rondje foto's van phat buds misschien in de eindfase.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Laat ze smaken ! Ziet er zeer lekker uit!

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Heerlijk hou ik wel van een bankweedi.

    #65
    enjoy
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • Pafdaddy
      Pafdaddy commented
      Editing a comment
      Thanks Remco!

    #66
    En? Lekker he die godfather OG!!
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment

    Bezig...
    X