Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Blue Cheese Auto (N00Bkweker)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 2x Blue Cheese Auto (N00Bkweker)

    Korting op 420shop
    Ik merk dat ik zelf voortdurend tussen de kweekverslagen door zit te lezen. Ik moet dus dringend zelf wat doen dacht ik een aantal dagen geleden.
    Daarom 2 BCA ontkiemt (in een nat koffiefiltertje, dat ben ik meest gewoon).
    Deze ga ik gedurende hun reis door m’n plantenkamertje volgen.
    ik heb nauwelijks ervaring met deze strain, maar het zusje staat nog in m’n ander tentje af te bloeien.

    De setup:

    1 x 35watt blurple in de voorgroeiruimte.
    1 x G-Tools kastje (0,35m2) met 150watt G-Tools lamp.
    1 x Lodge L100 met Mars Hydro TS1000 150watt

    Momenteel hangt de mars even gewisseld met de gtools. Waarom weet ik niet meer, ik was zo plat als een pannenkoek toen ik die gewisseld heb...
    De voorgroeiruimte is de zijkant van de Lodge tent, een ruimte van ong. 50x25.

    Je zal ook de 4 andere plantjes zien. 1x BCA en 4x AS
    Deze staan in bloei en moeten nog tot begin mei.

    Ik ben een beginnende kweker en maak nog een berg fouten, gelukkig maar! Elke keer leer ik wat nieuws en net daar geniet ik zo van.
    Deze grow word waarschijnlijk de laatste minerale. Ik wil erg graag de bio-toer op, en mede dankzij het forum voel ik me daar beter klaar voor.

    Beginnen doe ik met mn martini, daarna 2 fotos van de nieuwe zaailingen.
    De afghan skunk in gtools kast is wat gelig. 1 van de anderen in de tent wat mager.
    de bca1 en as3 doen het momenteel best.

    Groetsels!

    EDIT: NU IK DE KWALITEIT VAN MN AFBEELDING ZIE HEB IK AL SPIJT DAT IK ZE GEPOST HEB. MIJN EXCUSES, VOLGENDE KEER BETERE KWALITEIT FOTOS EN AFBEELDINGEN!
    04162CBC-3109-43FD-8219-5F03B109156D.jpeg

    #2
    Ben benieuwd! Leuk, die bewerkte foto's . Hoe slecht de kwaliteit is valt nog behoorlijk mee als je het vergelijkt met sommige foto's in andere topics hoor .
    Foto's gaan ook wat omlaag in kwaliteit door het uploaden naar de server en converteren naar een lagere reso.
    Je stopt er in ieder geval aandacht in. Veel succes, ik volg.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Stijnerbeer
      Stijnerbeer commented
      Editing a comment
      Nu ik het op PC zie valt de kwaliteit nog harder tegen
      Ik verzorg het volgende keer wel weer wat beter. Alle begin is moeilijk!

    #3
    wajooo, ik volg

    Comment


      #4
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥
      ​
      ðŸ‘🼠!! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! ðŸ‘ðŸ¼
      ​

      Comment


        #5
        Bangelijk dat jullie meekijken!
        Stiekem wel wat zenuwachtig. Ik denk 1 van de Cheesjes ook.

        6DE5E1E5-C235-4C39-A3C9-72844A72CD92.jpeg 59A7A653-50B7-41BC-804D-9B4913CEE2F6.jpeg F184C7F5-1B50-4356-8B6F-3FAF4330FB08.jpeg 326BF81C-AF17-4134-BA72-A6D4E59DC783.jpeg
        Tot de volgendeeeeeeee

        Comment


          #6
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Stijnerbeer
            Stijnerbeer commented
            Editing a comment
            Toch wel een beetje. In het minst eigenlijk omdat het fout zou kunnen gaan, want dat ben ik intussen na een jaartje wel gewoon. Alles wat kan foutgaan, zal foutgaan haha.

            Ik had de bekertjes voor de Cheese reeds terug klaarstaan. Ik heb mijn luchtbevochtiger aangezet in de kamer aangezien de LV maar 20% bedroeg buiten de tent.

          #7
          Vandaag doe ik niks. Gisteren water gegeven ph 6,2.
          Knal ze!

          image_400805.jpg

          Comment


          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Jointje puur ?

          • Stijnerbeer
            Stijnerbeer commented
            Editing a comment
            Hahaha. Eerst doe je een paar bong-ripjes, en daarna laat je je jonko gewoon los in uw jat koffie vallen.

            Jonko altijd puur. Intussen ben ik kunnen stoppen met roken, ik rookte 2 pakjes marlboro per dag, 10 jaar lang.
            Ben zo blij dat ik daar vanaf ben.

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Jointje puur the way to go ja

          #8
          Zooo, dit is em dan. De update!

          Eigenlijk kan ik enkel maar vertellen dat eentje van de 2 Blue Cheesejes wat gamma-radiatie opliep waardoor ze Hulkachtige verschijnselen vertoont. Ze heeft dus geen deformity zoals men wel zou zeggen!
          image_401051.jpg
          image_401053.png
          Tweede plantje vind dat je moet oprotten met je vragen over blaadjes en groei en die zooi.
          image_401052.png image_401055.png
          No, NUTTINGWONG

          Rest van de Garden ziet er momenteel dus zo uit:
          image_401054.png

          Ik heb deze week eigenlijk enkel de temp in de gaten gehouden. Helaas moet ik de auto's verpotten, maar daar heb ik een reden voor. Die kom je binnenkort teweten!
          Groeten vanuit den Belziek!
          Last edited by Stijnerbeer; 9 April 2021, 01:22. Reden: Ik word dus nie gesponsord door plagron ofzo hé, da's toevallig dat da reclamme'ke daar ligt. Ik ga da weghalen, want gene sluikreclam in mijn topics'ke. Sorry gasten!

          Comment


            #9
            Kudos voor je artistieke foto-werk.
            Dat geeft een verslag precies wat extra.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Stijnerbeer
              Stijnerbeer commented
              Editing a comment
              Thx Q, well appreciated!

            • Rietslang
              Rietslang commented
              Editing a comment

            #10
            ​​​​​.
            Erg leuk die foto's. Gaat al snel aardig wat tijd in zitten weet ik uit ervaring. Respect!

            Je hoeft je trouwens geen zorgen te maken als er af en toe een logo van een merk als plagron of iets te zien is hoor. Dat hoort er gewoon een beetje bij.
            Zolang je geen uitgebreide reclame artikelen gaat posten geen punt dus.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


            #11
            Gisteravond 1tje verpot. Wou es zo een easy-water-achtige-toestand pot gebruiken. 13l als ik me dat goed herinner.
            Eerst wa gewoon laten worden onder de krachtigere lamp. Van 30w naar 150w.

            7696E1D3-ECFB-4B43-A51C-DDBC213ABEE6.png
            Attached Files

            Comment


              #12
              De blue cheese die achter bleef, die heb ik uit de kas gehaald. Ik geef ze deze week een nieuw potje, en dan mag ze gewoon op de vensterbank wat muziek luisteren en zonnen. Naderhand neem ik ze mee buiten denkik.

              De andere stelt het goed! Nog even de nieuwe thuis wat gewend worden, maar dat lukt best. Ik zie zelfs al wat nieuwe groei, dus ik neem aan dat ze van het verpotten minimaal last heeft gehad.
              F662649B-5D6A-41A7-9019-1385E0B5A243.png 8B155A7E-045D-46FE-B2FD-91F8E476C611.png
              Groene groeten allen!

              Comment


                #13
                New pot for pot growing in pot on the new spot, ... enfin je begrijpt wel.
                ~P0tCepTioN~

                Deze is de achterblijver die op de vensterbank stond.

                D168E2C4-B4CC-4F20-99CC-66017BC0666E.png 457C8EBD-4888-484C-8E68-BB8F287E434A.png 704CB700-23A0-4DBB-9E0D-D381BBCF4F44.png
                onderste foto is de rest van de tuin. Die heb ik als een stonede aap compleet gefucked uiteraard.

                grow zeeeeeee!

                Comment


                  #14
                  Haha, arme dame op de tuin. bijna helemaal kaal joh.

                  Bladeren zijn de zonnepanelen van je plant. Hoe meer je er hebt, hoe meer energie je plant heeft om dikke toppen te maken.
                  ​​​​​
                  Wist je vast ook al wel, maar gooi het toch ff neer.
                  Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                  Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                  Comment


                  • Stijnerbeer
                    Stijnerbeer commented
                    Editing a comment
                    Yes, ik heb teveel fouten gemaakt denkik waardoor ze zoveel blad verloren. Ik merk ook het verschil in de topvorming, gaat zeer traag en opbrengst zal dus ook bedenkelijk laag zijn. Achja. We leren steeds bij, en ik heb in m’n leven wel al meer zaad verschoten zonder opbrengst. :p

                  #15
                  638C8765-A7B6-44A2-94CC-01121F2445AE.png

                  Ahem, ...
                  Davy, die kutclown ook weer. Heet jullie allen van harte welkom op “d3 Fr3@k$h0w”

                  “Ditmaal niet minder als een voorspoedige autoflower die plots verkiest om in spreidstand verder te groeien.
                  Opmerkelijk weliswaar...”

                  Gelieve uw €3 achter te laten bij de kassa (ik ben dan wel een kermisoplichter, maar niet zo’n grote als die sjoepappezuigers in Bruxelles!)

                  Fijne avond allemaal. De amazing haze kwam goed binnen deze avond.

                  Comment

                  Bezig...
                  X