Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sinaasappel's mishandelde Citroentje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Sinaasappel's mishandelde Citroentje

    Korting op 420shop
    Hierbij mijn kweeklogje voor mijn allereerste plantje, een auto super lemon Haze.

    Breeder: Dutch Headshop huismerk
    Strain: Auto super lemon haze.
    Medium: 70% bio moestuingrond, 20% perliet, 10% vermiculiet
    Tent: 70x70x160 Marshydro
    Lamp:4136954_grow-journal-by-shadow-projectcustomdutch-headshop---super-lemon-haze-auto.jpg
    4136827_grow-journal-by-shadow-projectcustomdutch-headshop---super-lemon-haze-auto.jpg


    #2
    AFjes best niet stressen. Gewoon laten gaan en matig verzorgen.

    Sneeuw = mishandeling.

    Je kunt er alvast 3 nieuwe bijzetten in je tent.

    Ik zie beginnende bloei. Dus er zal wel wat komen. Verwacht geen basebalbatformaat toppen.
    Last edited by kelderkastje; 14 May 2021, 20:43.

    Comment


    • Sinaasappel
      Sinaasappel commented
      Editing a comment
      Daar ben ik me van bewust, was ook niet de bedoeling dat ze zulk soort kloteweer over zich heen zou krijgen.

    #3
    Van zaterdag op zondagnacht ineens bruine roestvlekken op de bladeren, lijkt calciumtekort te zijn... Had eigenlijk gedacht dat met groeien in grond en Nederlands kraanwater het niet snel op een calciumtekort uit zou komen, maar weer wat geleerd. Vandaag is t nog een stukje erger geworden maar morgen komt het pakketje met calmag binnen dus dan kunnen we dat tekort aanpakken
    Zondag:
    image_404996.jpg

    Maandag:
    image_404995.jpg

    Comment


    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Eventueel voedingswater gemorst? Dat kan ook.

    • Sinaasappel
      Sinaasappel commented
      Editing a comment
      kelderkastje, zou inderdaad ook kunnen maar ik bewater alleen op de grond, mocht ik een druppel op blad morsen veeg ik die altijd weg
      Vooralsnog ga ik uit van cal

      Bedankt voor t meedenken!

    #4
    Ze lijkt goed te reageren op de Calmag en de toppen groeien goed door, ze doet een beetje licht aan qua kleur maar volgens mij had ze wat last van licht stress, heb de lamp 10 cm omhoog getrokken en ze stond er al snel een stuk blijer bij. Ze is nu 7 weken oud, maar gaat nog wel een tijdje duren voordat er wat te oogsten valt



    Comment


      #5
      Zijn weer bijna een week verder.
      weinig bijzonders, ze drinkt veel water. 0.5 tot 1 L per dag.
      20210530_121845.jpg
      20210530_121938.jpg

      Comment


        #6
        Misschien lust ze wel een hapje meer voeding. Verder lekker bezig!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


          #7
          Oorspronkelijk geplaatst door Hork View Post
          Misschien lust ze wel een hapje meer voeding. Verder lekker bezig!
          Ben ik inderdaad met je eens, ze blijft er een beetje pips uitzien terwijl ik best wat voeding geef. Zal het komende week nog iets opvoeren!

          Comment


            #8
            Ga je topic aandachtig volgen aangezien ik ook de hydro mars ts1000 gebruik.

            Comment


            • Sinaasappel
              Sinaasappel commented
              Editing a comment
              Welkom! Dit is nog een beetje een verloren kweek waar ik het beste van probeer te maken hoor. Volgende beurt wordt beter

            #9
            Begint er toch al wel lekker uit te zien hoor & te ruiken. Toppen worden met de dag groter en voller.
            Ik weet dat t nog flink ff duurt, maar kan niet wachten20210601_165807.jpg

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Je hebt genoeg plaats om er nog een paar AFjes bij te zetten.

              Gaat goed verder.

            • Sinaasappel
              Sinaasappel commented
              Editing a comment
              Dankje @kelderkastje!
              Ja inderdaad ruimte genoeg voor meer plantjes! Kan helaas niet bij zetten omdat ik geen aparte plek heb om te drogen dus dat zal in deze tent moeten. Volgende kweek wil ik er 2 of 3 zetten, afhankelijk van het soort dat ik ga kweken. Heb al verschillende zaden liggen van Mephisto

            #10
            Beetje slecht bijgehouden hier, erg druk geweest dus alles is beetje tussendoor gedaan. Ondertussen is ze al een 2 weken geleden geoogst, vorige weekend in potten gedaan.

            Uitkomst, 84 gram rookbare wiet van 1 plantje die ik echt op heel veel manieren slecht behandeld heb. Veel grotere oogst dan ik eigenlijk had verwacht dus daar kan ik wel ff mee vooruit
            Toppen zijn niet super compact zoals je ze soms ziet maar vind ze er prima uitzien. Heb natuurlijk ook al een paar keer wat in de vaporizer verdampt en ondanks dat er nog weinig smaak aan zat en het werkte prima en de high was zoals ik deze gewend ben van haze-varianten. Voor de smaak ga ik het eerst nog even een tijdje laten curen in de potten want heb toch nog genoeg lekkers te roken in huis.

            Het kriebelt direct weer om de tent vol te gooien, maar ik wacht even de zomer af en dan zo rond september denk ik voor de tweede ronde en deze ook gelijk echt serieus aanpakken. Merkte wel dat het lijkt alsof de koolstoffilter niet voldoende was, het scheelde natuurlijk een slok op een borrel qua geur maar het was nog steeds goed te ruiken op de beneden etage. Zou eigenlijk van de herfst/winter eigenlijk boven in het kleinste kamertje willen groeien, naast onze slaapkamer, maar zoals het nu beneden rook in de gang is dat geen optie. Zou de koolstoffilter die ik meegeleverd heb gekregen bij mijn groeikit van marshydro inferieure kwaliteit zijn?

            20210703_105223.jpg

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Mooie top en goed resultaat!

              Met een goede filter ruik je NIKS

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Je filter moet bij de afzuiging passen, als ie harder afzuigt dan de filtercapaciteit werkt ie niet.
              Bij langdurig lv boven de 70% raakt ie verzadigd met vocht en werkt ie niet.
              Afzuiging goedom geinstalleerd?
              Aansluitingen goed dicht?

              Anders nieuwe filter

            #11
            Vind dat je het prima hebt gedaan voor een eerste keer, dacht dat ik een of ander misbaksel kreeg te zien na het lezen van je eerste post maar zo slecht zag ze er niet uit.

            Laat het smaken en veel plezier met de volgende ronde(s) !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #12
              84g droog. Lekker toch. Kom je toch even mee toe.

              Comment


                #13
                Niet slecht voor een plant, mooie toppen, suc6 verder
                buiten-2020, 2021, 2022
                Hydro-met afjes-2022

                Comment


                  #14
                  Iedereen bedankt!

                  Takketoelli bedankt voor je antwoord wat betreft filter. Ik dacht al dat het niet helemaal pluis was. Zou het wel vreemd vinden als ze niet een passende filter met ventilator leveren, dus gok dat het probleem daar niet zit. Ook de installatie is goed, eveneens de luchtvochtigheid is nooit te hoog geweest.

                  Heb de afzuiger in verschillende standen geprobeerd van minimaal tot maximaal en alles maakte maar weinig verschil. Wilde eigenlijk toch al investeren in een andere ventilator aangezien deze vrij luidruchtig is... Ik ga maar eens op onderzoek uit

                  Comment


                    #15
                    Nog even een aanvullende vraag in mijn logje omdat ik niet overal een topic voor wil aanmaken,


                    Ik ben de volgende kweek al helemaal in mn hoofd (en op papier) aan het uitwerken. Aangezien ik liever lui dan moe ben, dacht ik eraan om autopotten aan te schaffen voor de volgende ronde + biotabs. Ook wil ik eigenlijk zo veel mogelijk variatie kunnen kweken, gaat mij niet per se om zoveel mogelijk grammen per plant. Zou 4 autopotjes van 8.5 liter in de tent van 70x70 cm te vol worden of gewoon proberen?

                    Comment


                    • Corleone1933
                      Corleone1933 commented
                      Editing a comment
                      Als je die easy2grow potten bedoeld zou ik voor vier 15 liter potten gaan, is eventueel ook nog uitwisselbaar met 8,5 liter, maar hoe groter de potten des te meer wortelgroei dus een plant met meer volume, maar dat gaat wel passen in een tent van 70x70, suc6.
                  Bezig...
                  X