B ,omni,s en serreproject

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • B27
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Aug 2010
    • 336

    #31
    Re: B27 go,s OMNI

    omni,s 007.jpgomni,s 008.jpgomni,s 009.jpgomni,s 004.jpgomni,s 013.jpgomni,s 006.jpgomni,s 011.jpgomni,s 012.jpgde big devil is echt duivels gspuis, de 1ste witte haartjes al zichtbaarniet normaal,omni,s 010.jpg
    chill and good vibes grtzzz B2

    Comment

    • B27
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Aug 2010
      • 336

      #32
      Re: B27 go,s OMNI

      omni,s bloei 012.jpgomni,s bloei 008.jpgomni,s bloei 009.jpgomni,s bloei 010.jpgomni,s bloei 013.jpgomni,s bloei 006.jpgomni,s bloei 002.jpgomni,s bloei 011.jpgomni,s bloei 001.jpgomni,s bloei 004.jpgomni,s bloei 003.jpgomni,s bloei 005.jpgomni,s bloei 007.jpgomni,s bloei 014.jpg
      chill and good vibes grtzzz B2

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #33
        Re: B27 go,s OMNI

        Gaat goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Over de pH. Gebruik liever Yara SuperFK of bio spul als je niet meet. Boven pH 6,2 wordt fosfor onopneembaar voor de plant. Tenzij het Super FK is, die blijft opneembaar.
        Ik gebruik voor kwekelingen Ecostyle Bio-Trissol en Yara SuperFK in de bloei.
        Omdat ik Neem-Coir gebruik, waar niets in zit (net als Canna of Ecostyle coco) gebruik ik ook een mix van Magnesium en Calcium nitraat.

        Als je dat allemaal niet hebt is B' Cuzz Premium Plant Powder Hydro een goed product.

        Succes, HJM
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • B27
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Aug 2010
          • 336

          #34
          Re: B27 go,s OMNI

          @Hjm,, ik heb ph meter hoor, ik geef ph 6,, met bcuzz voeding 1 en rootstim+ halve dosis soil booster v bcuzz
          chill and good vibes grtzzz B2

          Comment

          • B27
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Aug 2010
            • 336

            #35
            Re: B27 go,s OMNI

            in donkerte 002.jpgin donkerte 003.jpgin donkerte 001.jpgin donkerte 004.jpgca commence a pousez, allehoppa,,
            chill and good vibes grtzzz B2

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #36
              Re: B27 go,s OMNI

              Ziet er goed uit, gewoon doorgaan

              Comment

              • B27
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Aug 2010
                • 336

                #37
                Re: B27 go,s OMNI

                Wat info over de omni seeds,
                BRON HJM
                Bhushana (sanskrit voor Juweel - sieraad) = (Somango Haze x Citral) x (Toendramist x NYCD) Hybride, 9-10 wkn.
                direct onder 12/12 gezaaid (SOG) blijft ze 60cm. Met voorgroei hoger natuurlijk. Ook goed in SKROG. 450-500 gr/m2. Behoorlijk stoned, maar ook in het hoofd. fruitig, hazy, kruidig.

                Rooie Marie = Paarse selectie van Shaman x Santa Maria. Buiten de meeste jaren erg goed, zeker als je af en toe spuit. Ook binnen een topper, Groeit meer als een sativa, niet teveel voorgroei geven binnen. Ook goed in SKROG
                450-500 gr/m2 Vrolijke 'up' uitwerking, Santa geur.

                Trainwreck is een korte indica, niet voor SKROG. Amerikaanse soort. Erg Stoned, niet voor overdag. Goede mediwiet. Hoog CBD/CBN gehalte. Kort voorgroeien voor SOG, erg compact. 500 gr. /m2
                chill and good vibes grtzzz B2

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #38
                  Re: B27 go,s OMNI

                  Trainwreck!

                  Zo, die beschrijving alleen al doet je wegzweven....

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #39
                    Re: B27 go,s OMNI

                    Wegzweven en dan hard ter aarde flikkeren, zoals de meeste engels en bengels

                    Alaaf, HJM
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #40
                      Re: B27 go,s OMNI

                      Oh ja..cola en deo reclame of niet
                      Soms kan een harde landing verhelderend werken...

                      Comment

                      • B27
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2010
                        • 336

                        #41
                        Re: B27 go,s OMNI

                        Iets dat goed is verdient gepromoot te worden: cola,deo of omni,s,,,
                        met de plantjes nog alles goed,, echte mooie indica,s die bhusghana,s
                        die autoflowers:big devil getopt en duidelijk al in bloei
                        1 super critical heeft een seriueze groeispurt gemaakt ,ook getopt en ook al duidelijk in bloei
                        die andere die in breed bak zit weet ik niet meer zeker wat het is denk ook een critical of een trainwreck x citral,
                        binnen een week zal het wel duidelijk worden,
                        SLAAP ZE TOET LATER,,,,,
                        chill and good vibes grtzzz B2

                        Comment

                        • HJM
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 3714

                          #42
                          Re: B27 go,s OMNI

                          Je moet ze wel labelen hoor, anders wordt het een bende.
                          Verder.......................looooking good !!

                          Greetz, HJM
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment

                          • Hasharin
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2010
                            • 694

                            #43
                            Re: B27 go,s OMNI

                            Ik ben er ook wel curieus van wat dat zal doen , al heb ik het gevoel dat je er niet veel goed aangedaan hebt die te knippen ...

                            Verder ziet het er allemaal mooi uit

                            Grtz Hash
                            Geniet nooit met mate !

                            Comment

                            • B27
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2010
                              • 336

                              #44
                              Re: B27 go,s OMNI

                              vanalles1 034.jpgvanalles1 035.jpgvanalles1 036.jpgvanalles1 032.jpgvanalles1 040.jpgvanalles1 039.jpgvanalles1 033.jpgvanalles1 041.jpgvanalles1 038.jpgvanalles1 042.jpgvanalles1 037.jpgzowizo, waren die auto,s een testje ,op 12/12 ,we zien wel ee !!
                              mijn is het meer te doen om die omni,s
                              Last edited by B27; 28 March 2011, 22:20.
                              chill and good vibes grtzzz B2

                              Comment

                              • monty
                                Banned
                                • May 2009
                                • 11215

                                #45
                                Re: B27 go,s OMNI

                                gewoon een paar piepschuim platen halen en en handige stapelformaat maken om onder je potten te zetten om alles op een hoogte te krijgen. krijgen die tenminste evenveel lichtdruk die kleintjes. een boek of lege cd hoezen videobandhoezen enz verzin het maar je vind wel iets. ghehe succes

                                Comment

                                Bezig...