B ,omni,s en serreproject

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hasharin
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 694

    #46
    Re: B27 go,s OMNI

    Jups B, inderdaad je ziet wel & zal wel iets geven , maar azo maar mijn kadootje zen kop afsnijden , jij durft hoor

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment

    • B27
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Aug 2010
      • 336

      #47
      Re: B27 go,s OMNI

      @monty dat was ik van plan ze te verhogen, dat ff dat ze ms wel zo gingen rapper strekken
      @hash ,, maar zij heeft nu 2 nieuwe hoofdjes
      5 hebben al hun geslacht getoond jehaa,,
      Last edited by B27; 29 March 2011, 21:18.
      chill and good vibes grtzzz B2

      Comment

      • B27
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Aug 2010
        • 336

        #48
        Re: B27 go,s OMNI

        donker2 005.jpgdonker2 007.jpgdonker2 008.jpgdonker2 004.jpgdonker2 006.jpg
        Last edited by B27; 30 March 2011, 19:49.
        chill and good vibes grtzzz B2

        Comment

        • Gonzo
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2010
          • 894

          #49
          Re: B27 go,s OMNI

          cool een getopte AF hebben we nog nie gezien
          toch zien ze er goe uit allemaal
          ga zo door met experimenteren vind het wel tof

          rustig
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

          Comment

          • B27
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Aug 2010
            • 336

            #50
            Re: B27 go,s OMNI

            002.jpg001.jpg003.jpgklein beetje verplaatst, zodat ze allen ongeveer even hoog komen,
            2auto,s zijn vrouwen, 2bushgana,s en de rooie marie,
            chill and good vibes grtzzz B2

            Comment

            • B27
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Aug 2010
              • 336

              #51
              Re: B27 go,s OMNI

              7vrouwen en vandaag 1 vent eruit gegooid, nen bhusgana,
              dus nog 1 bhusgana en 2 trainwreck x smog en 1 TW x citral dat nog hun geslacht moeten tonen,
              chill and good vibes grtzzz B2

              Comment

              • B27
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Aug 2010
                • 336

                #52
                Re: B27 go,s OMNI

                7vrouwen, 1 vuilbak(vent) 002.jpg7vrouwen, 1 vuilbak(vent) 004.jpg7vrouwen, 1 vuilbak(vent) 007.jpg7vrouwen, 1 vuilbak(vent) 005.jpg7vrouwen, 1 vuilbak(vent) 001.jpg7vrouwen, 1 vuilbak(vent) 003.jpg7vrouwen, 1 vuilbak(vent) 008.jpg7vrouwen, 1 vuilbak(vent) 006.jpg
                chill and good vibes grtzzz B2

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #53
                  Re: B27 go,s OMNI

                  Mooi tuintje sjef.

                  Gaan zo die gaat !!! Je kan ze een P boost geven om de bloei te bevorderen.

                  Grtz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #54
                    Re: B27 go,s OMNI

                    Nou gaat goed zo te zien die omni seeds.
                    Valt reuze mee één mannetje.
                    Succes voor deze week b27.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • B27
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2010
                      • 336

                      #55
                      Re: B27 go,s OMNI

                      vandaag nog 1 vent eruit geflikkerd nog een bhusgana , dus we eindigen met 10 vrouwen; 1 rooie marie (4dagen in bloei)
                      1 super critical (af)getopt en volop in bloei(1week)
                      1big devil (af) getopt en volop in bloei
                      1trainwreck x citral , van vandaag in bloei

                      2trainwrecks x smog ,van vandaag in bloei
                      4bhusgana 3stuks 5dagen in bloei en 1 van vandaag
                      vandaag starten met halve dosering pk 13.14 en bloeivoeding,, 0.5ml/l ,
                      ook een homemade mengelingje gekregen v hasharin , vulvicacids enz...... (meer uitleg v himself) en het doe"t de vrouwkes goed
                      ,,nog altijd mooie groene kleur wel veel verschillen ts zelfde soort zeker die bhusgana!!!!!!!
                      aandikken die topjes THATS THE MESSAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      chill and good vibes grtzzz B2

                      Comment

                      • B27
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Aug 2010
                        • 336

                        #56
                        Re: B27 go,s OMNI

                        jepla 010.jpgjepla 014.jpgjepla 015.jpgjepla 021.jpgjepla 019.jpgjepla 011.jpgjepla 016.jpgjepla 013.jpgjepla 009.jpgjepla 008.jpgjepla 012.jpgjepla 020.jpgjepla 017.jpgjepla 018.jpgmoghowzeg
                        chill and good vibes grtzzz B2

                        Comment

                        • THC Dude
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 2405

                          #57
                          Re: B27 go,s OMNI

                          Dat gaat lekker daaro!!

                          Veel succes ermee!!

                          Grtz

                          Comment

                          • B27
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2010
                            • 336

                            #58
                            Re: B27 go,s OMNI

                            vandaag op volle dosis groei en bloei produktjes + soil booster verhoogd v 1ml:1l naar 2ml:1l
                            pk 13/14 in halve dosis beginnen toedien en ook nog homemade vulvicacids...
                            wel heb ik eeb vraagje ,,deze kweek gebruik ik plagron green sensation, weet er iemand of dit echt alles vervangt??? of blijf ik de basis produkts meegeven
                            grtzzzzzzzz
                            chill and good vibes grtzzz B2

                            Comment

                            • HJM
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 3714

                              #59
                              Re: B27 go,s OMNI

                              Dit vond ik ervan: http://www.plagron.nl/Downloads/bio_schedule.pdf

                              Moet dus nog wel bloeivoeding bij.

                              Gaat goed verder, Succes, HJM
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              • B27
                                Bong Master
                                MemberLucky Member
                                • Aug 2010
                                • 336

                                #60
                                Re: B27 go,s OMNI

                                @hjm thanx m8te
                                voor de rest gaan ze goed, hkeb die ene uitschieter toch nog getopt omdat zij zeker te groot ging worden, ale dat die 10 bloeiweekjes maar snel verbij gaan, temp loopt laaste dagen wel op in pieken tot 32 graden dit enkel de eerste 2uren van de cyclus(19h tot 7h), dit wat te wijten aan de warme dagen,
                                ben dit weekend begonnen met 20zaden te ontkiemen voor buiten, mijn serreproject, ik zal af en toe wa piqs erop gooien want tis ten slotten ook binnen ,, aan alle volgers vele groeten,,
                                chill and good vibes grtzzz B2

                                Comment

                                Bezig...