B ,omni,s en serreproject

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • B27
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Aug 2010
    • 336

    #121
    Re: B27 go,s OMNI

    @hjm het ziet er inderdaad meer somango haze uit, als je deze bekijkt, zijn 2 zussen http://en.seedfinder.eu/strain-info/...eeders_Choice/
    maar dan moeten ze wel tegenaan de 11weken of niet(amber tricho,s)??, nu beginnen onderaan wel hier en der wel mooie oogstklaar toppen te vormen,
    het ziet er zeer lekker uit!! ben benieuwd naar de smaak, wat is volgen,s jou goed gecured??? (ik max een maand dan begin ik er v te roken, ) die rooie marie denk ik zal ook wel wat langer moeten ,als ik zo de
    toppen bezie, trainwreck x smog nog een week a 10 dagen ,die staan dan 9weken, grtzz wat denk jij??
    Last edited by B27; 29 May 2011, 21:20.
    chill and good vibes grtzzz B2

    Comment

    • B27
      Bong Master
      MemberLucky Member
      • Aug 2010
      • 336

      #122
      Re: B27 go,s OMNI

      budporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 004.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 008.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 013.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 005.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 012.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 006.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 002.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 011.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 001.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 015.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 003.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 009.jpgbudporn 3 busghana,s(3stuks),rooie marie 014.jpgopbinden,stokken plaatsen vanalles om ze niet te laten kraken, de meeste tricho,s zijn milky, maar nog geen amber te bespeuren, zelf nog niet op de kleinere toppen, die van zicht al klaar tonen,, haartjes bruin ,thc rijk, maar geen amber trich,s , ze hebben nog een dag of 12 dan staan ze 10weken,vandaag laatste keer voeding meegegeven,vanaf morgen enkel afgezuurd water ph 6.2,,
      chill and good vibes grtzzz B2

      Comment

      • HJM
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 3714

        #123
        Re: B27 go,s OMNI

        De Somango Haze is inderdaad goed te herkennen. toch zouden de meeste phemo's behoorlijk vlotter moeten zijn.
        Al lijken kinderen soms op oma of opa

        Ik cure in Weck flessen of Curver bakken, Daar gaan de koppen in, net voor ze echt droog zijn. Elke dag een uur luchten en even opschudden.
        Oppassen voor schimmel. Na 4 weken gaat het in een bak met silicagel om even goed af te drogen.
        Rooie Marie en T x S (deze heet Kalyana) zou in 9 a 10 weken echt klaar moeten zijn. Meestal in 8 a 9 weken. Maar de natuur laat zich soms moeilijk dwingen.
        Zeker een soortje als Kalyana oogst ik niet te laat, anders wordt hij erg stoned om te roken.

        Succes, HJM
        Last edited by HJM; 30 May 2011, 20:30.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment

        • Paffy
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 948

          #124
          Re: B27 go,s OMNI

          LEKKAH MAN ik schreeuw het van de daken ghehehe

          Nog ff en dan is het knipper de knip Yeah!!

          Eens een paffer, altijd een paffer........

          Comment

          • B27
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Aug 2010
            • 336

            #125
            Re: B27 go,s OMNI

            @hjm ,ik gok op die 9weken, dus 63dagen, die rooie marie is v 2april in bloei,dus als ik goed reken is dit 5juni
            die 4 busghana,s 10 weken dus 70dagen v 1april in bloei dus is 11juni klaar !
            en dan die trainwreck x smog wat is daar de richtlijn, ook 9weken zeker zoja zijn die klaar tegen 9juni, ze waren 6april in bloei ,
            maar al dit is een pure richtlijn want ik ga af op de tricho,s
            chill and good vibes grtzzz B2

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #126
              Re: B27 go,s OMNI

              Yep,

              En als het nou wat vaker zo warm is als vandaag, gaat alles wat sneller. Net als ik vandaag op de motor
              Giet maar eens lekker aan met 1 eetlepel appel stroop (Aldi) per 10 lrt water.

              Greetz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • B27
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Aug 2010
                • 336

                #127
                Re: B27 go,s OMNI

                mooikes 003.jpgmooikes 018.jpgmooikes 001.jpgmooikes 016.jpgmooikes 015.jpgmooikes 013.jpgmooikes 012.jpgmooikes 006.jpgmooikes 002.jpgmooikes 004.jpgmooikes 011.jpgmooikes 005.jpgmooikes 019.jpgmooikes 021.jpgvandaag 2 busghana,s geoogst, en
                1 trainwreck x smog dan nog 2 in de tent 24h donkerte, en 3 in de serre om nog 2 extra dagen aftebloeien, dan nog mijn deense trotsen, 1 grote geknakt, zie zelf mijn mini oerwoudje,,
                Last edited by B27; 3 June 2011, 23:13.
                chill and good vibes grtzzz B2

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #128
                  Re: B27 go,s OMNI

                  Poeeeeeeeeeeee,

                  Jij hebt binnenkort wat lekkers te roken!! Ziet er goed uit hoor.

                  Grtz, HJM
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • Hasharin
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2010
                    • 694

                    #129
                    Re: B27 go,s OMNI

                    Doar cé de drukke knipper , ze zien er mooi uit je toppen . Enjoy !

                    Grtz Hash
                    Geniet nooit met mate !

                    Comment

                    • B27
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2010
                      • 336

                      #130
                      Re: B27 go,s OMNI

                      ewel van de trainwreck x smog ben ik SUPER tevreden van uitzicht,geur,thc hoeveelheid, wat minder opbrengst dat is dan nadeel
                      de busghana kan mij niet bekoren van uitzicht en vorm v toppen,opbrengst is dan wel zichtbaar meer(goei opbrenger) hopelijk kan ze me overtuigen eens ik ze heb gerookt,
                      dus nu in droognet 2x busghana, 2xtrainwreck,in de serre aftebloeien 2 busghana,s en 1 rooie marie, die zijn voor 10 juni (8juni in donkerte vr 2 dagen)
                      grammetjes volgen later eens alles lekker droog is, maar jullie mogen altijd gokje wagen ,degene die er dichtste bijzit verdient pafnamiddagje op mijn kosten
                      chill and good vibes grtzzz B2

                      Comment

                      • Gonzo
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2010
                        • 894

                        #131
                        Re: B27 go,s OMNI

                        zo zier er goe uit daar

                        succes met de veder oost
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                        Comment

                        • B27
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Aug 2010
                          • 336

                          #132
                          Re: B27 go,s OMNI

                          heb de rooie marie en 2 busghana,s terug op 14/12 in de tent gezet daar het mindere weer om aftebloeien in serre, die 3 meiden hebben echt nog een klein duwtje nodig, toppen zijn nog niet vol ontwikkeld
                          de rest ligt mooi te drogen, ben al bezig volgende ronde voor te bereiden,
                          DE GROWSTAR ronde, 15 amnesiastekken van moederplant SOMA amnesia, 10 fem seeds, (5pineapple kush & 5 female x line growstar voeding, 600w, en nieuwe dr 120, allehopa
                          chill and good vibes grtzzz B2

                          Comment

                          • B27
                            Bong Master
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2010
                            • 336

                            #133
                            Re: B27 go,s OMNI

                            alle lady,s zijn geoogst nu, men 2eerste zitten al in curepotten,2busghana,s=147g nu slecht v gewicht maar heel veel fluf, en kleinere lange smalle fluffy toppen
                            de rest ligt in droognet,
                            dit topic word opgevolgt door men serre project B27 go,s danish,
                            droognet en in serre, 011.jpgdroognet en in serre, 012.jpgdroognet en in serre, 009.jpgdroognet en in serre, 013.jpgdroognet en in serre, 010.jpgdroognet en in serre, 015.jpgdroognet en in serre, 017.jpgdroognet en in serre, 016.jpgdroognet en in serre, 014.jpgziehier wa pics van alles in men serre lemon hazekes, nadiakes komkommerkes,bloemkoolkes,,,,,,,en men deense pducky struiken ,,lol
                            chill and good vibes grtzzz B2

                            Comment

                            • Popos
                              Retired
                              • Feb 2011
                              • 217

                              #134
                              Re: B27 go,s OMNI

                              Mooi kweekje !

                              Comment

                              • ceBep
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 4745

                                #135
                                Re: B27 go,s OMNI

                                Mooi spul, die Denen

                                Comment

                                Bezig...