Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Silver Haze - Mars Hydro TSW 2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Hou je die RLV wat in het oog? hoe gaat et ermee?

    Eerste keer FEMS onder LED
    Indica Medisch rondje van Barneys

    Comment


    • Bernelli
      Bernelli commented
      Editing a comment
      Yup, die valt mee lijkt me. Is nu rond 50-55%. Uitzonderlijk een tijdelijke uitschieter naar 57-58. Kan mss beter, maar ben al blij dat het niet meer boven de 60 komt

    #32
    Nu dikke 7 weken bloei. Toppen zien er mooi uit maar mogen nog wel wat aandikken
    Moeten nog wel een paar weken (2-4?) maar maak me toch wat zorgen om de gele bladeren en 1 dame heeft het duidelijk niet naar haar zin ( blad heeft alle kleuren van de regenboog). Is van bij de start het kneusje trwns.
    ze krijgt CalMag van Biobizz maar heb niet de indruk dat het helpt.
    Dit weekend post ik een paar betere foto’s maar het is geen schoon zicht
    Attached Files

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Einde is in zicht he , mooi veld , een mooi kleurenpallet opt einde vind ik ook ni mis hoor. Herfst jammer genoeg kan ik niet helpen met hoe of waarom . Ik zou dan es micromix geven maar betwijfel dan of het wel zou helpen. Nog 2 weekjes waar de plant voeding uit het blad haalt , maar op zich ook niet slecht denk ik dan...

    #33
    Ik geef elke dag water hoor zeker in de bloei kunnen ze behoorlijk wat drinken ik geef liever elke dag dan ze te verzuipen voor 2 dagen
    maar das enkel mijn 2 cent hoor

    Comment


      #34
      Vandaag eerste keer microscoop erbij en 2 planten hebben voornamelijk milky en 1 zelfs al amber trichomen!
      Eerlijk gezegd ben ik stomverbaasd. Na 7 weken al?? De toppen zien er mi nog niet klaar uit dus ik verschiet van die amber trichomen.

      Een paar foto's (met gsm bovenop microscoop en scherp stellen was zeer moeilijk dus excuuses voor de slechte kwaliteit):
      image_424836.jpg image_424837.jpg image_424838.jpg

      De andere 2 hebben 70-80% milky en rest helder.

      Overweeg vanaf nu dus alleen maar water te gaan geven want met amber trichomen gaan ze toch geen 3 weken meer moeten, of zie ik dat verkeerd?
      Ik wil liever een actieve high. Couchpotato is niet (meer) mijn ding

      Moet ook iets bedenken om de toppen te ondersteunen, of toch zeker van 1 plant, want 1 top hangt al serieus door.
      image_424843.jpg

      Nog een groepsfoto en een paar foto's van de toppen:
      image_424844.jpg image_424839.jpg image_424840.jpg image_424841.jpg image_424842.jpg
      Last edited by Bernelli; 3 December 2021, 22:25.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Op de suikerblaadjes zitten de oudste trichomen, en dus ook de eerste amber trichjes. Daar moet je je dus niet op blindstaren; probeer de toppen zelf te beoordelen en over de gehele plant.

        Ik schat nog 2 weekjes voeden, dan spoelen

      • Bernelli
        Bernelli commented
        Editing a comment
        Het zijn idd de suikerblaadjes. Ga nog wat blijven voeden dan. Thanks!

      #35
      Netjes netjes het einde komt korter bij !!

      Artboard 1trichomes smaller.png


      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


        #36
        We zijn alweer een week verder.
        Woensdag zullen ze 9 weken in bloei staan.

        ze mogen er zijn wat mij betreft

        BBEB1908-721E-4DFA-A794-7ED1CFB7C3C4.jpg 0F4D4309-80F9-4C49-A31D-D4CD31EDEF1F.jpg F6B3519F-D5CE-4D5B-8E11-CE95A3754A3E.jpg DB8AD61A-02C2-4C83-92E4-B6CFB659FF4C.jpg 2EBC95CB-565D-4B0A-9FA6-E9095145C74C.jpg

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Spoelen?

          Mooiman

        • Bernelli
          Bernelli commented
          Editing a comment
          Yup. Zaterdag hebben ze nog voeding gekregen en denk dat ik het daarbij laat.
          Kleine 2 weken spoelen en dan gaan ze om

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Yeah

        #37
        Gisterenavond de trichomen nogmaals bekeken en voor zover ik weet zien die er helemaal klaar uit. Veel melk en overal ook wat amber en op sommige suikerblaadjes véél amber ....
        Wil zeker niet dat ze te ver gaan want ik wil liever een actieve high ipv couch patato dus overweeg om ze morgen al te oogsten. Alleen heb ik ze zaterdag nog voeding gegeven dus vraag me af of ze wel voldoende gespoeld zijn na 6 dagen alleen maar water....

        1 plan begint ook al opvallend minder te drinken trouwens.....
        Daarnaast is de rlv de hoogte ingeschoten de laatste dagen (70%) door het weer buiten.... :-/

        De hamvraag is dus: nog een paar dagen spoelen en minder opgehoopte voedingstoffen maar kans op toppen die 'overgaar' zijn,
        of overgare toppen vermijden met dan het risico dat er een smaakje achterblijft door de voeding....

        Update: biobizz voedingsschema er eens op nagelezen en daar spreken ze van 1 week spoelen....
        Attached Files
        Last edited by Bernelli; 16 December 2021, 16:06.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Smaak nauwelijks nee, wel veeeeeel beterder voor het keeltje

        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Awel , ik had daar alleen last van bij shop wiet , maar ik merk dat eigen kweek toch zachter is van smaak !!

          Vroeger hoeste ik mijn longen er bijna uit !!

          Mor swat , in verband met spoelen , ik blijf ze vol douwen tot aan einde !!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Zeker doen, smaken verschillen he. Kameraad vind het ook totale onzin

        #38
        bedankt voor het advies allemaal. Wordt op prijs gesteld
        In delen oogsten is moeilijk gezien de tent ook droogtent wordt. Drogen in kartonnen doos gaat niet ivm geur”hinder”.
        De kogel is door de kerk. De meiden gaan vandaag om. Ik zie al veel amber (iets te veel nr m’n zin), toppen zien er goed uit. 1 week gespoeld.
        De planten gaan in 1 stuk aan de haak. Straks een paar kiekjes.
        Last edited by Bernelli; 18 December 2021, 09:07.

        Comment


          #39
          Hopla! De dames zijn een kopje kleiner gemaakt
          hebben een eerste snelle scheerbeurt gekregen.

          image_426344.jpg image_426341.jpg

          36D6483A-AEBC-4E08-B772-77080B8FF0E7.jpg BF589374-D9EF-4FC1-A7EB-4B78F74B56F8.jpg

          C73ED906-0835-4C92-8966-D0C8F31B19A4.jpg 0BD25332-9940-4A3D-B487-8070CCD3613E.jpg

          3F22CE9B-7F58-4136-ABE1-2DD77C9F4B64.jpg 9F0524D5-4457-441E-B86E-7EFC33B962E0.jpg

          De afzuiging staat aan en onderin de tent draait 1 van de 2 ventilators op kleinste stand.
          temperatuur houden we rond de 20 graden of mss iets lager.
          rlv wordt een grotere uitdaging. Nu iets boven 60 mr heb ik liever lager. Na het weekend gaat het vriezen dus dan zou het normaliter droger worden.

          image_426346.jpg
          Attached Files

          Comment


          • Bernelli
            Bernelli commented
            Editing a comment
            Merci gasten
            Ok, ventilator uitgezet, bedankt vr de tip. En ja idd die doos aan de inlaat! Goed idee man! 😎 volgende keer testen.

          • KingOfTheBongo
            KingOfTheBongo commented
            Editing a comment
            Mooie ferme toppen man!
            Zien er allemaal zeer netjes uit

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Beste toppen ja en ook een heel interessant om te dieven net voor het oogsten! Dat brengt me op ideeΓ«n!

          #40
          Die toppen zien er heerlijk uit. Heb zelf ook SSH staan, 5e week bloei, als ze nog net zo aandikken als die van jou.....ga ik er ook rookplezier aan beleven

          De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

          Comment


            #41
            De toppen hebben 8-9 dagen gedroogd en zijn intussen geknipt en in weckpotten gestockeerd.

            opbrengst: 255 gram

            Kan natuurlijk beter, maar ben content!!😁
            Kwaliteit lijk heel goed, maar die kennen we pas na het curen. ​​​​​​​

            lessons learned:
            * grote fan van mainlining!
            ** Int begin wat werk maar daarna helemaal géén werk meer
            ** minder knipwerk want meer grotere toppen
            ** meer grotere toppen 😍
            ** grotere opbrengst (tenminste dat is mijn conclusie na 1 enkele kweek met mainlining. de 2 planten die getopt zijn naar 8 cola’s hadden het meeste opbrengst). Opbrengsten per plant waren 80, 61, 60 &amp;amp; 54 gram
            ​* wormen compost thee vinden de planten lekker maar de volgende keer wacht ik langer voordat ik ze die geef. Ik denk dat ik achterstand heb opgelopen door ze te vroeg thee te geven.
            * voor mijn volgende kweek ontkiem ik (minstens) 1 extra zaadje en na verloop van tijd gaat de zwakste er uit
            * in delen oogsten kan zelfs zonder aparte tent door een kartonnen doos aan te sluiten op de inlaat. credits voor Takketoelli
            * wiet kweken is een toffe hobby​

            Merci voor alle tips en hulp gasten!​
            Last edited by Bernelli; 27 December 2021, 17:40.

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Netjes!
              Dus volgende keer alles toppen, dan kom je wel op 1op1. Dat heb je nu net niet gehaald geloof ik.
              Geniet ervan!

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Laat ze allemaal smaken , enjoy!

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              ok - voorraadje weer mooi aangevuld , mooie kerst cadeau ja toch
          Bezig...
          X