Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

☆ Takketoellies Tententuin ☆ Sensi en Barney ☆ 3 ronden - 1 tent!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    O ja, hij zit/zat zonder cv ketel, die was stuk.

    Hopen dat takke nog heel is.

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Hij moet z’n prijs nog van de Lotto claimen, extra motivatie

    nog altijd geen teken van leven? zorgelijk?!
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e ronde ​mn 4e ronde

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Heeft de laatste tijd best wat lichamelijke problemen en daar wens ik hem alle sterkte mee, op naar een goed begin, die komt wel weer terug.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      toelie is net als het onkruid dat die kweekt sterk niet kapot te krijgen

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Heb had last van Dubbel liesbreuk is niet echt best.
      Meschien terug gekomen of hij wordt er aan geholpen... Sterkte

    Goedemorgen vrienden en vriendinnen van de kweek!!!





    Ben er weer!
    Bedankt voor de berichtjes, wordt gewaardeerd. Ik heb jullie ook gemist, hehehe


    Het ging een tijdje niet zo goed nee, teveel van vanalles. Mijn lichaam was het helemaal zat; het stapelde zich allemaal op tot ik letterlijk omviel. Nu loop ik weer

    Dus



    De dames hebben deze periode op zich goed doorstaan; vooral dankzij de blumats heb ik een paar goede oogsten gehad. De Sensi Skunk, Northern Light, Skunk Kush en de Purple Bud zijn ondertussen geoogst. Binnenkort wat smaaktesten


    VOORGROEIKASTJE

    20230118_151217.jpg

    Ik heb besloten om een nieuwe zuinigere lamp aan te schaffen voor het voorgroei gebeuren, en de keus is gevallen op de cosmorrow ledstrips van 20 watt ieder; twee stuks.
    Het moet met de stijgende prijzen vanaf mei (einde energiecontract) wat zuiniger, ik hoop dat 40watt cosmorrow 110 watt tneon kan vervangen. Maar waarschijnlijk komt er nog een strip bij, dus 60 watt in totaal. Toch de helft zuiniger

    20230117_154423.jpg
    Ik schrok er een beetje van hoe fragiel het uitziet allemaal, maar het werkt prima

    20230117_154445.jpg
    Temp is wel een dingetje, er komt nauwelijks warmte van die cosmorrow af....


    20230118_151226.jpg


    Sensi Skunk
    20230118_151234.jpg
    Mijn favoriet soortje staat op het punt om verpot te worden



    Santa Maria
    20230118_151237.jpg
    Gewonnen oppe forum, en een sativa dominante dame. Sativadiva's zijn altijd lastig kweken voor Takketoelli, maar ze gaat super tot nu toe. Vrienden zijn razend enthousiast in ieder geval; het was vroeger een super wietje in ieders herinnering



    Big Bud
    20230118_151230.jpg
    Ook een favoriet, staat nu voor de 3e keer geloof ik





    TENTENTUIN
    20230118_210847.jpg
    Net geoogst, en te laat met de nieuwe lichting, dus wat lege plekken. Enorm zonde, maar dat het er bijstaat zoals nu is gezien de laatste weken gewoon super!!



    NORTHERN LIGHT
    20230118_210856.jpg
    Een van Takketoellies favoriet. Ben nu de laatste oogst aan het roken, geweldig wietje
    Staat een kleine drie weken in bloei



    BANANA FROSTING
    20230118_210917.jpg
    Sinds een paar dagen verhuisd naar de Tententuin. Eerste dame die niet in lightmix maar in growmix staat. Ben benieuwd



    PURPLE BUD
    20230118_210924.jpg
    Is gisteren geoogst en hangt nu te drogen. Een mooi fijn wietje zo op het oog

    20230118_220930.jpg



    HINDU KUSH

    Heeft het vanaf dag één al moeilijk, maar gaat gewoon oogst geven. Wordt wel een oliewietje denk ik, ik verwacht er niet veel van kwa kwaliteit​
    ​
    20230118_211015.jpg



    MIMOSA ORANGE PUNCH
    20230118_210942.jpg
    Staat er voor de 3e keer, en deze is weer een sativadominante. Lange internodes en hoge dame. Plaats zat




    .. .... .... .... ..


    Dus

    Ondanks alles heeft de kweek nauwelijks geleden; alleen de Hindu Kush gaat echt wat minder, de rest gaat gewoon goed. De oogst van de laatste dames is super in ieder geval!

    Dankzij de blumats. Om de drie dagen een kameraad laten bijvullen met de basisdosering en klaar. Voordeel is ook dat die kameraad niet op tijd hoeft te letten; op elk moment van de dag zijn die vaatjes bij te vullen zonder dat de tent open hoeft


    Binnenkort smaaktesten!







    Grote Groeten!!


    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Dat spul kristaliseert op den duur ook.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Klopt Rreppell ook a 3n b voeding kristaliseert

    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Fijn dat alles weer 99% is πŸ’ͺπŸ₯³

    Fijn dat je er weer bij bent, als je iemand een paar weken niet hoort, dan ga je toch denken wat is er aan de hand, beterschap mijnerzijds en dat je verder een goed jaar mag hebben, suc6 met de plantjes.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      Tijd om mijn niet te roken Jack Herrer van een jaar terug om te zetten in olie. De wiet is wel potent met meer dan 50% amber, alleen ongelooflijk goor kwa geur en vooral smaak. Geen idee wat hier mis mee is gegaan toendertijd, sativadiva gedrag ofzo



      20230121_112618.jpg

      50 gram wiet in 24 capsules (er zijn er al een paar op) dus POTENT


      'Poeh hee', zou Tommie zeggen

      Ik zeg 'tering man, niet normaal'

      Dag begint goed, ik denk dat ik mijn zus maar afbel



      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Danke Alzheimer
        Zijn lekkere boertjes van die olie πŸ˜€

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        O, dan komt de smaak niet terug, is vaak ook wel eens anders.

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        jaaah sativa kunnen echte divas zijn kwa gedrag en groei

        maar daar in tegen beetje uitdaging is toch ook leuk

        dr zijn soortjes genoug die je blind nog goed kan kweeken

        maar juist de soortjes die moeilijk te kweken zijn vind ik altijd het leukst

      Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!






      Tijd voor een smaaktest



      20230121_172933.jpg
      Sensi Skunk van Sensi (duh) is echt een favoriet van mij; altijd een goed lekker wietje, heerlijke skunksmaak en mooie opbrengst


      Ook erg gemakkelijk te kweken en ondanks dit alles niet duur. Vooral als je op zwarte vrijdag haalt ofzo


      20230121_173008.jpg
      Als ik mij goed herinner heb ik deze Sensie Skunk half december geoogst. Het is een heerlijke Skunk geworden, een stevige wietsmaak. Ontzettend mild voor het keeltje, super voor pure jointjes!



      20230121_172949.jpg

      De wiet is goed compact en ruikt heerlijk! De hele hut ruikt naar wiet als ik hier een jointje van draai. Echt een hele sterke wietgeur, misschien wel mijn sterkste ooit. Geweldig



      20230121_173040.jpg
      Stoned is ook erg stevig, en ze is nog wel iets te vroeg geoogst. Vorige Sensie Skunk had ik meer amber, maar deze is ook goed potent!



      20230121_173111.jpg
      Ik wordt enorm creatief van dit wietje; ik rook een jointje en ik ben ineens drie uur gitaar aan het spelen




      Opbrengst is goed gemiddeld: 88 gram!


      Ondanks de toprot weer boven de 75, wat mijn 1op1 grens is



      Vier van de vijf stonetjes. Opbrengst en potentie kunnen iets hoger



      Tja, je wordt na verloop van tijd steeds kritischer; deze wiet zou een tijd geleden met gemak vijf stonetjes gekregen hebben


      20230117_205056.jpg
      Volgende keer: Northern Light, ook een favoriet!







      Grote Groeten!!
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        thnx mannen. tja het is een taaie periode in mn leven. we gaan nog even door de medische mallemolen maar als er verder weinig aan te doen is dan ga ik gewoon weer een wietje vapen. slaap ik tenminste een paar uur zorgeloos. wat een relaxt forum is dit toch. echt blij mee

      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Alzheimer Lion's mane al eens bekeken? Onder andere via Sirius en superfoodsonline te krijgen (niet gesponsord bericht πŸ˜€ ).

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        Zabuza nee nog nooit van gehoord, ik ga zoeken, dank voor het meedenken!
        β€”edit. pruikzwam. veelbelovend, nooit van gehoord. thnx! ik ga een adresje zoeken
        Last edited by Alzheimer; 16 April 2023, 09:00.

      Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!





      Volgende smaaktest, dit keer van de Northern Light.
      Dit wietje is er ook eentje van Sensi, en net als de Sensi Skunk een favoriet van Takketoelli!

      20230122_141941.jpg
      Ik heb haar vaker gezet, en ook deze keer stelt ze niet teleur



      20230122_142007.jpg
      Het is een stevig compact wietje, bomvol trichjes. Er had wat meer amber in gemogen maar goed, het zij zo


      20230122_142058.jpg
      Geur is goed, ik ben beter gewend van een Norrhern Light, maar echt wel goed. Nodigt wel degelijk uit om eens te proeven!


      20230122_142011.jpg
      Smaak is erg lekker, een stevige wietsmaak. Ook goed mild voor het keeltje


      20230122_142112.jpg
      Ik wordt er lekker stoned van, en een beetje apatisch. Na een joint van deze wiet wil je eigenlijk alleen nog maar op de bank gaan liggen met de katten en of gitaar. Geen goeiemorgenwiet, of je moet niks meer te doen hebben

      Enne....

      108 gram!!


      Whohooo!!! Daar kom ik wel ff mee uit!!





      Vier stonetjes, omdat ik te kritisch ben. Tis een geweldig wietje, net iets te sterk voor de hele dag. Of sterk genoeg voor de hele dag, wat je wilt


      20230122_142026.jpg









      Grote Groeten!!
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mooie kleur, lekkere toppen!

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Een dagje zoet mee

      Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!





      Nieuwe lamp dus. Nou, het is ff wennen voor de dames. Vooral de Sensi Skunk heeft veel te lijden gehad. Veel slap gehangen, beetje frommelblad, geen mooie groei.....
      Het verschil in wattage is de grootste reden, maar verschil in temp, lv en verdamping speelt ook een rol. Ze hebben minder water nodig met deze lamp
      Maar de andere dames waren sneller gewend, en ze zijn nu flink aan het groeien! Eerste indruk van de lamp is erg goed, ben er tevreden mee tot nu toe. Gaat mij veel geld schelen uiteindelijk





      VOORGROEIKASTJE

      20230128_214216.jpg
      Ondanks dat de Sensi Skunk niet gezond was heb ik haar eergisteren toch maar verpot en in de Tententuin gezet. In de Tententuin zal ze sneller opknappen, en ze moest nodig getraind worden


      Santa Maria
      20230128_214223.jpg
      Is gisteren getopt. Sativadiva, ik merk nu al dat ze anders groeit dan Indica's. Ze kan te groot worden, dus ik verpot haar wat eerder dan ik normaal doe. Misschien deze week al



      Big Bud
      20230128_214218.jpg
      Mooie dame, gaat prima onder de cosmorrow 40watt




      TENTENTUIN

      20230128_214437.jpg
      Gaat goed hier, alleen die lege plek doet gewoon pijn aan mijn oogjes



      NORTHERN LIGHT
      20230128_214444.jpg
      Ontzettend mooie dame, idem toppen. Staat nu 3,5 week in bloei. Krijgt volle dosis voeding sinds er onderaan wat geel blad zit


      20230128_214454.jpg





      BANANA FROSTING

      20230128_214505.jpg
      Nog een paar dagen en ze staat in bloei. Mooie dame!




      SENSI SKUNK
      20230128_215100.jpg
      Is nog wat aan het bijkomen van de verpot. Ik heb wat blad wegggehaald en ik hoop dat ze snel flink gaat groeien. Voorlopig voorzichtig trainen




      SKUNK KUSH
      20230128_214538.jpg
      Staat vanaf vandaag op spoelen, is bijna 8 weken aan de bloei

      20230128_214551.jpg
      Ziet er niet super uit, waarschijnlijk oliewiet. Vanaf dag 1 perikeldame



      MIMOSA ORANGE PUNCH
      20230128_214518.jpg
      Yesssss dit wordt er weer eentje!! Ziet er precies zo uit als mijn eerste beste Mimosa met dat krullend suikerblad, die donkere bladeren, die licht paarse gloed....


      20230128_214529.jpg




      .. .... .... .... .... ..



      20230128_214605.jpg
      Gaat wel goed de laatste tijd. Veel goede wiet in de potten, veel goede wiet in het verschiet. Alleen de Skunk Kush zal waarschijnlijk wat tegenvallen. Sensi Skunk moet deze week opknappen, anders gaat die ook niet zo'n goede ronde draaien

      20230111_123428.jpg








      Grote Groeten!!

      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        Heb je allemaal blumat op hetzelfde voedingsvat staan? Ze krijgen dan allemaal even veel voeding? Ongeacht hun syclus

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ieder dame haar eigen vaatje!
        πŸ˜€

      • Monkey Man
        Monkey Man commented
        Editing a comment
        kijk eens aan die zorgt goed voor ze vrouwtjes. elke dame der eigen recept

      Goedenavond vrienden en vriendinnen van de kweek!!




      Het leven is fantastisch!


      Nu ja, in de kweekkamer wel in ieder geval, hehehe




      VOORGROEIKASTJE
      20230203_195831.jpg
      Twee nieuwe dames in wording erbij, en de Big Bud is gisteren getopt. De Santa Maria blijft wat slapjes, maar wordt binnenkort toch verpot



      Pumpkin Spice en Shiva Skunk
      20230203_195840.jpg


      Santa Maria
      20230203_195851.jpg


      Big Bud
      20230203_195846.jpg






      TENTENTUIN

      20230203_200224.jpg
      Gaat erg goed in de Tententuin.
      Eentje bijna in bloei, eentje net in bloei, twee midden in de bloei en eentje aan het einde van de bloei....
      Erg leuk

      Beetje trainen, beetje voeden, beetje spoelen....
      Mooi man




      NORTHERN LIGHTS
      20230203_200301.jpg
      Staat nu een kleine vijf weken in bloei. Prachtige dame, erg mooie dikke vette compacte zich nog steeds ontwikkelende toppen!!


      20230203_200253.jpg
      Ze krijgt al een tijdje de volle dosering voeding, en dat gaat erg goed. Volgende week eerste dosering green sensation


      20230203_200337.jpg




      BANANA FROSTING
      20230203_200444.jpg
      Staat vanaf vandaag in bloei, althans ik begin nu te tellen. Veel toppen, nog mooi gelijk




      SENSI SKUNK
      20230203_200450.jpg
      Het heeft wat dagen gekost maar ze us eindelijk wat opgeknapt. Loopt wat achter ten opzichte van een normale groei. Komt goed

      20230203_201400.jpg
      Laatste keer trainen!




      SKUNK KUSH
      20230203_200434.jpg
      Weekje oppe spoelen nu, het is nog ff wachten op de veramberisatie der trichjes! Dan is er alweer een oogst


      20230203_200438.jpg
      Stiekem best een fijn wietje zo te zien! Wie weet




      MIMOSA ORANGE PUNCH
      20230203_200343.jpg
      Laten we het beste voor het laatst bewaren. Staat nu een kleine vijf weken in bloei, en ook zij krijgt volle dosering voeding. Door de lange internodes krijgen alle toppen genoeg licht, over de hele plant een erg goede ontwikkeling. Volgende week ook green sensation


      20230203_200425.jpg
      Dikke vette harde compacte toppen, paarse gloed en enorm veel trichjes. Niet normaal


      20230203_200415.jpg


      20230203_200401.jpg
      Ik moet nu al beginnen met binden, ook niet normaal



      .. .... .... .... ..



      20230203_200507.jpg
      Het ruikt fantastisch in de Tententuin, jammer van de filter eigenlijk. Het is nu de fijnste kweekperiode kwa temp en lv, en dat is te zien!! En te ruiken dus









      Grote Groeten!!


      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Wat een mooie toppen, gaat weer lekker.

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        Takketoelli helaas nog niet beter. slaap ontzettend slecht met levendige dromen. gister toch maar weer de mighty aangedaan na een maand amper slapen. onderzoek duurt door wachtlijsten nog paar maanden. we houden de moed er in. ben je zelf weer wat hersteld of ook nog aan het kwakkelen?

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Fucking wachtlijsten ook..... sterkte man

        Met mij gaat ie wel, en anders doe ik wel alsof πŸ˜€

      Carneval was zwaar zeker!?

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Ik vermoed.het .... is intussen wel voorbij toch?

      Heel leuk geschreven en heb zeker wat aan je smaaktesten.
      wat zou je aanraden voor een couchlock?
      heb moeite met slapen ivm chronische pijn na een auto ongeluk.
      mvg

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        Couchlock veel amber zoon 25 tot 40 amber k heb ook liever richting 40 procent dan 20

        Veel lichaamelijke stoned als je meer amber hebt

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt hetismij
        Inderdaad een wietje met veel amber, maar voor een goede nachtrust neem ik altijd olie. Dat werkt wat langer en gelijkmatiger als een jointje.

      Takkie ..... ?

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        was ff bang dat ie weer ziek was maar hij postte 4 dagen terug nog wat in andere topics. hopelijk valt het mee dus πŸ˜…

      Schooltjeziek.

      Comment


        Hallo allemaal




        Ik ben er nog wel hoor, alleen stukken minder actief hier oppe forum. Telkens als ik verslag wou bijwerken kwam er iets tussen, en soms ook gewoon geen zin eerlijk gezegd.

        Er zijn een aantal dames ondertussen geoogst, er staan ook weer nieuwe in... het gaat zijn gangetje in de Tententuin.

        De bedoeling is om door te gaan met af en toe een smaakverslagje, hoe ik mijn wiet kweek is nu wel duidelijk denk ik.

        Gezondheid is wel oke de laatste tijd, volgens mij ben ik gestopt met roken, dag 11 nu



        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Top! En tabak wegsmijten is idd. een goede keuze. De roes is anders. Dat is even wennen. Maar na een tijdje vind je het meestal goor.

          Alhoewel ik 10 jaar na het stoppen als iemand mijn merk shag rookt, soms wel nog wat begin te kwijlen. Gelukkig rookt in BelgiΓ« amper iemand halfzware Vanellle.

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dat was ook mijn merk, grappig

        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Netjes dat je gestopt bent met roken hoop voor je dat je het vol houd

        Heee Toelli, ik was een tijdje van de radar maar ben weer terug aanwezig en volg je bezigheden graag weer. Wat goed dat je gestopt bent met roken, succes man! Ik ben nu 5 jaar gestopt en het bevalt fantastisch . Het boekje van Allen Carr heeft me enorm geholpen.

        Ben benieuwd naar de rookverslagen, hetbziet er weer goed uit man. Cheers

        Mijn kweekverslagen:
        https://tinyurl.com/yxmrfs8w
        https://tinyurl.com/y69gjs6g

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Hallootjes!
          Leuk dat je weer meekijkt!!
      Bezig...
      X