Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ben als leek begonnen aan mijn kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
    Beste filouke,

    In de ongewijzigde versie van je herhaalde oproep gebruikte je een uitermate fors letterformaat. Met een bescheidener lettertype komt je boodschap ook wel over. De manier van een boodschap overbrengen vormt een onderdeel van iemands persoonlijke presentatie. Vandaar mijn reactie. Overigens, no hard feelings.
    Xtreme

    Comment


      #47
      Ik zal er morgen eens wat foto's vanproberen te maken.

      handen%20klappen.gif

      Comment


        #48
        Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

        - randaarde elektrisch;
        - vca lamp buiten ruimte (kijk maar naar de roestvorming);

        voedingtip op aarde, heel eenvoudig:
        1 supplement vanaf de eerste tm laatste week, bij stekken alleen wortelstimulator en iedere week de EC 0.1 omhoog.
        Geen gemix met alle flesjes en gaan..
        Hieronder het schema en het product.
        terra.jpg

        Comment


          #49
          Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

          Oorspronkelijk geplaatst door Cruzie View Post
          - randaarde elektrisch;
          - vca lamp buiten ruimte (kijk maar naar de roestvorming);

          voedingtip op aarde, heel eenvoudig:
          1 supplement vanaf de eerste tm laatste week, bij stekken alleen wortelstimulator en iedere week de EC 0.1 omhoog.
          Geen gemix met alle flesjes en gaan..
          Hieronder het schema en het product.
          [ATTACH=CONFIG]68870[/ATTACH]
          Ja ik weet het als deze kweek voorbij is ga ik alles wat electrisch is buiten de kweekruimte hangen aan een betonnen muur. De vsa hangt nu trouwens 0,5 cm van de muur en heel de kweekkamer is gebouwd uit brandwerend gyproc .

          Bedankt voor het advies en het schema

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door filouke79 View Post
            Mijn oprechte excuses ik wou enkel aantonen dat ik geen inbrekers of dergelijke duld .

            Voor de rest komt het wapen er enkel uit op de schietstand



            Ik had beter eerst de forumregels gelezen natuurlijk dus bij deze mijn oprechte excuses ik wou enkel aantonen dat ik geen inbrekers of dergelijke duld .

            Voor de rest komt het wapen er enkel uit op de schietstand
            Zijn mensen nou zo sireeus zo aan het zeiken over een foto van een wapen.
            beetje zielig hoor mensen dat je er niet tegen kan dat dat afgebeeld word.
            Je zit hier namelijk op een forum waar bijna iedereen de 5 planten regel wettelijk en forum wijs overschrijd en dat fijn laat zien.
            terwijl 1 plant onder de lamp eigenlijk al niet eens hoort en dan ga je lopen jammeren over een foto van een wapen.
            als mensen hun angst nou eens onder controle zouden kunnen houden was er een stuk minder blowen nodig geweest en dan kunnen we allemaal ook een stuk minder hypocriet gaan doen.

            Wetten en regels zijn voor iedereen het zelfde dus ga niet alleen lopen zeiken als er een pistool komt kijken.
            Maar durf je bek ook open te trekken tegen jezelf!! En je eigen wiet overtredingen Want 100 % zeker is het in ieder geval wel iedereen hier meet met 2 maten.
            Last edited by bertg; 28 April 2011, 13:48.

            Comment


              #51
              Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

              Een wapen is nog al wat anders dan een wietplant. Het is ook een cannabis forum en geen wapen forum. Het is niet de wet die bepaald wat er wel en niet op het forum geschreven word maar de forums regels en richtlijnen zelf.
              Het is toch begrijpelijk dat we als community liever geen beeld willen uitdragen dat wapens en wiet onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden?

              Maar goed back on topic, filouke veel succes met de kweek en bedankt voor je begrip.
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #52
                Last edited by ceBep; 11 May 2011, 18:45. Reden: multi posten

                Comment


                  #53
                  Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

                  Als dit forum je zo stoort, wat weerhoud je er van om het te mijden?

                  Comment


                    #54
                    Je moet geen woorden bij mij in de mond leggen xtr ik heb nergens iets gezegt over het forum en zijn regels ik richt mij puur naar de hypocrietie van de mensen hier die de ene keer arm in arm Gaan Met de regels en de andere keer weer niet en om daarom het forum te mijden Dacht het niet want dan kan je nergens meer terecht ik mijd niemand puur al is het voor je zelf respect als jij je kop in je schild wilt steken moet je dat vooral doen maar verwacht niet dat ik de zelfde shit ga doen als de rest van vluchtgedrag Nederland.
                    Ik sta dan ook volledig mijn recht als ik zeg dat je niet voor mij moet gaan redeneren xtr

                    Comment


                      #55
                      Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

                      Ik dacht aan de toonzetting van je commentaar te kunnen ontlenen dat je je ergerde aan bepaalde zaken. Kennelijk heb ik het mis en is dat je normale manier van reageren. Het is niet mijn manier om in de toon waarin je je verwoordt te participeren in een discussie: echter, ieder vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is.
                      Last edited by Xtreme; 11 May 2011, 11:04.

                      Comment


                        #56
                        Wederom probeer je volgens mij VOOR MIJ te denken in plaats dat je me iets vraagt. Dus wil je wat vragen dan moet je dat doen ! maar ga niet proberen op zoeen wannabe slinkse manier gedachtes of gevoelens in mijn mond te leggen en die te uiten op het forum want dat is een meer dan politiek spelletje waar ik geen behoefte heb om aan me te spelen als je je ego wilt opkrikken dan moet je dat doen zonder mij of mijn gedachte gang aan jezelf toe te eigenen.

                        Tsjah en dat jij het ergens vervelend vind dat ik gebekt ben zoals ik ben dat is jammer voor je maar voor mij is het puur nononsense
                        Last edited by ceBep; 11 May 2011, 18:47. Reden: dubbel post

                        Comment


                          #57
                          Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

                          Ik vind het volstrekt niet vervelend dat je je op jouw manier verwoordt: het ergert me dus niet, maar verwondert me slechts. Bovendien vind ik je gedrag tamelijk komisch. Ik zal in het vervolg die aandacht schenken aan de bijdragen die je levert aan die forum die ze verdienen en me dus verder niet meer tot je richten.

                          Comment


                            #58
                            Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

                            Mijn excuses filouke79 maar hier komt, tot nader order, een slotje op. Na beraad met de crew zien we wel hoe het verder kan.

                            Grtz $iR
                            sigpic

                            Comment


                              #59
                              Re: Ben als leek begonnen aan mijn kweek

                              Hoi Bert,

                              Jammer dat je toch verder gaat met het verstoren van filoukes topic. Als je het ergens niet mee eens bent, open dan je eigen topic of stuur mij gerust een bericht.
                              Ten eerste staat er nergens in de forum regels dat het niet is toegestaan om een foto van enig soort wapen te plaatsen. Dat wil niet zeggen dat alles wat niet specifiek in de regels staat word toegestaan.
                              Als iemand nog vriendelijk word verzocht een foto weg te halen, en die gaat daarmee akkoord. waar maak jij je zo druk over dan. Je vergelijking tussen scooters en diefstal is waardeloos.
                              Ook je vergelijking met 5 planten gaat niet op. Iemand die 1 plant onder een lamp zet is al illegaal bezig. Dat wil niet zeggen dat diegene geen hobby kweker is en slechts kweekt om zichzelf te voorzien.

                              Je noemt de woorden "angst emotie boosheid stress" en je zegt "(het doet me een beetje denken aan een suboverheid, onze regering beredeneert net zo)"
                              Volgens mij is dit een reactie die uit jou emoties voortkomt. Net zoals je opmerking over de vierdaagse in Nijmegen voortkomt uit jou irritatie. Ok het is niet netjes dat ze gewoon doorlopen, maar dat geeft jou het recht niet (wettelijk al helemaal niet) om ze dan maar van de weg af te drukken. Misschien als je rustig doorrijd en vriendelijk glimlacht dat de kudde schapen je vanzelf voor laat gaan. Je weet hoe het gaat met kudde dieren, als er een paar over de sloot springen gaat de rest vanzelf mee. dus waarschijnlijk als je door middel van vriendelijkheid enkele mensen had laten stoppen ging de rest vanzelf mee.

                              @ filouke, stuur me maar een berichtje als je wilt dat het topic opgeruimd word.

                              Groetjes JD
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment

                              Bezig...
                              X